Kwaliteitsmaterialen ; Snel geleverd.

Makkelijk te bestellen, zeer snelle levering!

Vooraf deskundig telefonisch advies. Alles eenvoudig kunnen bestellen via de site en een zeer snelle levering! Alles goed verpakt!

Goeie ervaring mee gehad werkt zoals je het wil

Erg blij mee goeie kwaliteit. Snelle levertijd en goeie service. Kortom een aanrader

Zeer snel geleverd en goede kwaliteit

Producten waren netjes verpakt. En ben zeer tevreden.

Prima producten

Compleet en snelle levering.

Prima producten, prima service

Bestelling is binnen enkele werkdagen netjes verpakt bezorgd. Ben nog gebeld omdat ik per ongeluk 2 kleuren daktrim had besteld. Dit hebben ze direct aangepast en de juiste kleur geleverd. Ziet er allemaal netjes uit. Ik ga het pas volgende maand verwerken.

Ik had mijn bestelling al online in gang gezet en kwam er de volgende ochtend achter dat ik een onderdeel vergeten was. Na telefonisch overleg kon alsnog het vergeten product worden toegevoegd aan de bestelling zodat geen verzendkosten betaald hoefde te worden. Dank hiervoor

Juiste advies en goed meedenken

Snelle nette service

Snel en netjes geleverd. Duidelijke beschrijving hoe te plaatsen.

Duidelijke info en gemakkelijk te bestellen

Korte lijnen, wordt goed op de hoogte gehouden over de exacte leverdatum

Goede producten en een snelle fijne service!

Goede producten en een snelle fijne service. Medewerkers zijn vriendelijk, reageren snel op vragen.

Top produkt en top service

Zeer netjes verpakt en compleet geleverd. Deskundig samengesteld en top kwaliteit.

Prima pakket om het dak van schuur te bedekken

Kleine pallet met de rol epdm en een doos met lijm en kit! Had wel graag spuitbussen met contactlijm gehad ipv de blikken. Lastig om lijm met een kwast aan te brengen.

Snel en goed afgeleverd

Zeer complete kit voor een nette prijs.

Snel geleverd,alleen het verpakken is wat minder. Alle blikken waren ingedeukt

Verpakking was kapot en gedeukt jammer hoor

Gewoon goed! Ga zo door !

Ga zo door !

Zeer hulpvaardige en vriendelijke medewerkers

Bestelling en levering verliep erg vlot.

Goede uitleg over het aanbrengen. Totaalpakketten mogelijk. Goede producten en snelle goed verpakte levering. Dit maakt de klus een stuk aangenamer.

goede service, vriendelijke mensen, knappe kwaliteit, snelle levering

dit was mijn eerste ervaring met EPDM dakdekking en ik ben blij dat ik voor deze set gekozen heb, alles mooi compleet, meer dan voldoende van alles, goede duidelijke instructies op papier en de video's, al met al goede ervaring rijker en als ik weer nodig heb weet ik waar ik het vandaal haal

Snelle levering met goede kwaliteit

Het ligt nog niet op het dak, maar de levering is compleet en was goed verpakt. De spullen zien er degelijk uit en een gebruiksaanwijzing was bijgesloten.

zijn vlot met leveren

zijn vlot met leveren

Prima spul. Snel geleverd en klacht perfect opgelost

Perfect spul. Snel geleverd en de klacht perfect opgelost

Goede kwaliteit, ruim voldoende lijm bij het geleverde pakket.

Door een fout van de transporteur zou de door mij bestelde EPDM niet op tijd in huis zijn. Contact opgenomen met EPDM XL en zij hebben voor mij geregeld dat ik alsnog, die zelfde avond, bij de transporteur de bestelling op kon halen. Ook qua communicatie (terugbellen) erg prettige ervaringen!

Prima product, maar wat stug in de verwerking.

Goede kleefkracht maar zou gemakkelijker te verwerken als i.p.v. blik met nauwe tuit een verpakking van emmer met deksel zou zijn geleverd.

Over EPDM XL

Möchten Sie EPDM-Folie und EPDM-Dachfolie schnell, einfach sowie günstig bestellen und gleichzeitig gut beraten werden? Dann sind Sie bei uns richtig! EPDM XL ist Lieferant von hochwertiger, europäischer EPDM-Folie der Marke Tytane. In unserem Onlineshop finden Sie alles rund um Ihr professionelles EPDM-Dach – und das zu einem ausgezeichneten Preis-Leistungs-Verhältnis.