Positief

Graag meer info over aansluiting op bestaande dakbedekking !!

Gewoon goed

Bestelling prima verlopen, Volgende keer weer,

goede service

meedenken in oplossingen en hele snelle levering

Snelle en goede afhandeling

Snelle en goede service tevens goed bereikbaar

Snel, helder geprijsd, geen fratsen.

Mijn favoriete leverancier wegens het letterlijke maatwerk.

Top. Snel geleverd.

Wegens lekkage had ik mijn bestelling snel nodig. Zoals op de site vermeld staat gebeurde ook.

Goede snelle levering

Snel, goedkoop. Trimmen komen apart.

Van goed advies voorzien en ruim de tijd voor genomen.

Heel vriendelijk geholpen en alle tijd genomen om mij van advies te voorzien. Snelle levering.

Folie goede kwaliteit en prima prijs

Na lang zoeken, eindelijk een goede kwaliteit voor een scherpe rijs gevonden, ben er blij mee

Denken uitstekend mee voor jouw beste resultaat

Had epdm besteld met daktrimmen. Nu had ik gebeld dat ik twee verschillende soorten daktrimmen had besteld. Dit hebben ze voor mij geregeld. Dus niet alleen een webshop maar mensen met passie en verstand van hun vak.

Een betere winkel voor dakbedekking kun je niet hebben

Van een klein tot groot dak, een duidelijk en deskundig advies, makkelijk te bestellen en keurig afgeleverd. Daarnaast goede kwaliteit

goede producten

meerdere daken besteld en altijd een compleet pakket. snelle levering en voordelig geprijsd.

Supersnel geleverd

Toppie

Goede service, snelle levering.

Goede service.

Maakt het waar

Mooi product, op tijd geleverd, nette prijs

Snel en professioneel geregeld

De service vooraf aan de telefoon was uitstekend. De snelheid van orderen en mogelijkheden tot afhalen zijn prima en ter plaatse was alles snel aangepakt en in de auto gezet. Leuk bedrijf om mee te werken

uiterst klantvriendelijk

Ook wij gingen met EPDM aan de slag. Omdat we een metalen ondergrond hadden hebben we beide vlakken ingesmeerd met Tytane T-2000. Helaas ging dit totaal mis. Er valt niets te corrigeren, de folie zit direct vast met gigantische plooien. We hebben met veel moeite de eerste helft eraf gehaald en zijn toen gaan experimenteren, hoe het wel zou kunnen lukken. We hebben halverwege een stevige plank gelegd en deze steeds omgeklapt (dus geen HWA, die is te slap). We hebben hiervan een filmpje gemaakt en dit gedeeld met EPDMXL. Zeker even navragen. EPDMXL toonde zoveel begrip voor de situatie dat wij een nieuw stuk EPDM kregen. Top!

Snelle jongens

alles netjes en stevig verpakt en............ een goede bezorgdienst !!

Gewoon zoals een goede winkel klantenservice zou moeten geven

Gebeld, prima advies. daarna direct verzonden en de volgende dag in huis

Keurig verpakt en geleverd

Keurig verpakt en geleverd

Goed geholpen en snelle levering

Keurig en snel geholpen

Netjes en snelle levering

Netjes en snelle levering

Goed materiaal en snel geleverd

Op het You Tube filmpje ziet het lijmen met het doorgeprikte blik er eenvoudig uit maar als je dit de eerste keer doet is het toch lastiger om de lijm mooi gelijkmatig uit te gieten. Een filmpje van een andere methode om kleinere oppervlakken zoals bijv van een schuurtje met dak van 4-8 m2 te beplakken zou helpen.

Duidelijke shop met snelle levering

Goede duidelijke productomschrijving op de site, goede kwaliteit voor een eerlijke prijs. Snel geleverd en ook een nette bezorging.

Snel , deskundig en accuraat

Goede verwerkingsinformatie wordt gegeven! Alles keurig verpakt en snel geleverd! Nog niet gekeken of de bestelde maat ook daadwerkelijk is geleverd. Graag de prijzen nog iets naar beneden; hornbach levert de folie goedkoper….

Over EPDM XL

Möchten Sie EPDM-Folie und EPDM-Dachfolie schnell, einfach sowie günstig bestellen und gleichzeitig gut beraten werden? Dann sind Sie bei uns richtig! EPDM XL ist Lieferant von hochwertiger, europäischer EPDM-Folie der Marke Tytane. In unserem Onlineshop finden Sie alles rund um Ihr professionelles EPDM-Dach – und das zu einem ausgezeichneten Preis-Leistungs-Verhältnis.