Snelle service, duidelijke instructies

Besteld op EPDM XL, snelle nette levering. Prima product.

Het ziet er goed uit

Het EPDM werd netjes op tijd geleverd. Vanwege het slechte weer lig het nog niet op het dak. Maar dat zal wel goed komen.

Prima service, snelle levering

Goed product, duidelijke uitleg met video en folder. Gewoon goed.

Goed en compleet

Mooie complete set en netjes thuis gebracht!! En dat alles voor een super scherpe prijs. Dik tevreden dus.

Helemaal top.

Duidelijke site, ook qua bestellen. Volgens afspraak geleverd. Helemaal top.

Meerdere keren hier besteld altijd goed

Goed netjes genoeg totaal pakketten zijn geweldig

Snel, goed en betrouwbaar.

De tweede keer dat ik een bestelling plaats en is keurig geleverd.

Prima, maar lijm droogt wel héél snel

Ik heb een EPDM strook besteld en Tytane contactlijm en hiermee de lekkende zinken dakgoot bekleed. Levering was snel en ik heb ontvangen wat ik heb besteld dus dat is allemaal netjes. Wat ik minder fijn vond is hoe snel de lijm droogt. Ik goot de lijm in een rollerbakje om daarna met de roller de goot en EPDM in te kunnen rollen. Binnen een halve minuut staat er echter al een vlies op de lijm en dit wordt uiteraard niet beter tijdens het rollen van een deel van de goot. Al met al wordt het snel een enorme plakboel, hoe snel je ook werkt. Ik heb er uiteindelijk een mooie bak van weten te maken, maar het was erg pittig om goed te verwerken. Ook vergeleken met andere lijm die ik eerder heb gebruikt voor EPDM. Het zit nu wel erg degelijk en uiteindelijk is dat hetgene waar het om gaat natuurlijk.

snel en gemakkelijk

Het was de eerste keer dat ik ermee gewerkt heb en het werkt fantastisch ik kan het iedereen aanraden

Goed product voor goede prijs. Snelle levering en duidelijke communicatie.

Prima advies, snelle en correct levering

Heel plezierig om mee te werken ook als leek in de dakbedekkingen.

Snelle levering en scherpe prijs.

Bestelling werd in 2 dagen geleverd netjes verpakt vooral de aluminium daktrimmen deze zijn toch wel gevoelig voor beschadigingen. Scherpe prijs zeker tov andere leveranciers. Duidelijke Info op de website. En complete epdm pakketen wat ik toch wel erg makkelijk vind. Ik zou EPDM XL dan ook zeker aanbevelen.

Snelle levering en goede kwaliteit

Goede site en service, snelle levering en top kwaliteit.

Compleet pakket met ruim voldoende lijm en kit

Heb nooit eerder een dak gelegd. Met de materialen die geleverd worden heb je ruim voldoende van alles. Houd wel rekening met ruim genoeg opmeten van je dak. Video's zijn weg prettig als ondersteuning. Prima!!

Samen met mijn broer 9 x 7,5 meter EPDM verwerkt

Even niet aan gedacht: die rol is loodzwaar ;-) Het verwerken ging prima, zoals op de filmpjes getoond wordt. De contactlijm droogt erg snel, regelmatig deksel op de bus !

Snel en compleet

Een van de weinige die een compleet pakket leveren. Epdm voldoende lijm en hulpstukken.

netjes verpakt en snel verzonden.

Zie titel

Goede voorlichting en snelle levering.

Duidelijke website en snelle levering.

Niets teveel en altijd daar

Goed contact, ondersteuning en advies met veel geduld en zorg gegeven. Nooit teveel en altijd ok, service van het begin tot het eind !! Bedankt !!

Toch nog correct opgelost.

Wat probleempjes met de EPDM gehad. Dit is door EPDM XL op een correcte manier opgelost.

Prima service.

Alles volgens afspraak geleverd en een product dat ik vergeten was te bestellen snel nageleverd.

Perfecte shop

Ruime keuze en zeer snelle levering

Super webshop

EPDM werd snel geleverd. Goede kwaliteit en net verpakt. Ik had een verkeerde hwa besteld. De juiste is de volgende dag meteen verzonden. Zeer tevreden!

goed en snel

vriendelijk als je belt en snelle bezorging

Vlijtweg 7 8191 JR Wapenveld

31 (0)85 0656814

Over EPDM XL

Möchten Sie EPDM-Folie und EPDM-Dachfolie schnell, einfach sowie günstig bestellen und gleichzeitig gut beraten werden? Dann sind Sie bei uns richtig! EPDM XL ist Lieferant von hochwertiger, europäischer EPDM-Folie der Marke Tytane. In unserem Onlineshop finden Sie alles rund um Ihr professionelles EPDM-Dach – und das zu einem ausgezeichneten Preis-Leistungs-Verhältnis.