Top bedrijf !

Duidelijke website, het bestellen gaat eenvoudig, correcte bevestiging en opvolging via e-mail, snelle en correcte levering. Zijn er (technische) vragen dan kun je deze telefonisch doen, deze worden netjes en professioneel afgehandeld.

prima afhandeling van de bestelling

prima product en vlot geleverd

Meedenken na telefonisch contact, materiaal besteld en een paar dagen later netjes bezorgt.

Stuk EPDM royaal bemeten, lijm ruim bijgeleverd.

Service gericht bedrijf

Had een fout in de bestelling gemaakt waardoor het moest worden afgezegd. Totaal geen probleem en binnen een paar dagen het geld weer op de rekening ontvangen. Perfect!

Goed telefonisch kunnen overleggen

Uitstekend bedrijf

Stap voor stap wordt je op de hoogte gehouden, snel geleverd en goed spul!!! Waren alle bedrijven maar net zo makkelijk en transparant als epdmxl

Geweldig spul

Wij hadden een lekke dakgoot van een fietsen stalling van wel 12 meter lang , de koppeling in het midden was gebroken de goot werd gedragen aan 1 zijde op kops hout en hebben wij met EPDM van 1,3mm dik en 10 cm breed afgedekt en geniet aan de buitenkant en dat weer afgedekt met trespa plaat helemaal top.

Kwaliteit, prijs en levering prima.

Kwaliteit, prijs en levering prima.

Prima service en product. Betrokken werknemers

Ondanks fouten van DHL is de levering prima verlopen en werd gedaan wat werd beloofd.

Duidelijke website, proces van bestellen simpel, correcte bevestiging en opvolging via e-mail, snelle levering. 1 punt voor de ideeënbus: de beschrijving die werd meegeleverd zou iets duidelijker qua foto's kunnen zijn.

prima prijs en service

Het zou te laat binnen komen maar dat hebben ze met eigen transport voorkomen.

Super correct geleverd volgens afspraak

Super gemakkelijk te verwerken

zeer goede service en meedenken met onze bouw

Wij hadden nog nooit een dak/ schuur gebouwd en hebben de video dan ook aandachtig bekeken. Nadien ook nog even gebeld voor wat meer informatie. Gewoon goede service !!

Schuurdak

Mooi spul met genoeg lijm en toebehoren. Noet alleen zelf nog ff oefenen met de puntzak vouwen in de binnenhoeken, haha

Supersnelle service, prima producten

Snelle levering, duidelijke instructies, prima materiaal

geweldig

Ik had een pakket besteld incl. lijm, kit, daktrim etc. Bij het maken kwamen we 10 cm daktrim tekort. Met een medewerker gebeld. Er werd simpelweg een hele lengte via DPD verstuurd en ook nog kosteloos. Hier kun je het woord SERVICE dan ook met hoofdletters schrijven. EPDM XL, dank je wel.

Goed advies snelle levering

Snel een offerte op maat gekregen en een goede webshop voor de bestelling. Goede nazorg bij een kleine wijziging. Er wordt goed meegedacht.

Snelle levering van kwaliteitsproducten

Dagje werk en een net afgewerkt plat dak

Alles naar wens

Goede service, kreeg ook advies over montage.

Snel in huis, professionele kwaliteit lijmen en hulpstukken

Goed materiaal, vlot geleverd met DHL, ruim assortiment hulpstukken en daktrimopties. Vriendelijke klantenservice!

Goede product omschrijving, en een fijne helpdesk.

Makkelijk alles compleet

Een epdm pakket besteld met isolatie en daktrim, makkelijk alles op een adres en snel geleverd. Het plaatsen was met de video's ook nog eens erg handig.

Goede, transparante en gemakkelijke service.

Alles gemakkelijk besteld, er was iets verkeerd geleverd van klein materiaal en dat is direct recht gezet. Snelle levering, goede prijs en de kwaliteit is goed.

Geweldige service. Ik wachten op levering, blijkt dat ik zelf het vinkje op ophalen heb gezet met de bestelling. Stom! Van mij. EPDM XL reageerde hier snel op en de volgende dag werd het prompt geleverd. Dank voor meedenken. Top

Vlijtweg 7

8191 JR Wapenveld

31 (0)85 0656814

Over EPDM XL

Möchten Sie EPDM-Folie und EPDM-Dachfolie schnell, einfach sowie günstig bestellen und gleichzeitig gut beraten werden? Dann sind Sie bei uns richtig! EPDM XL ist Lieferant von hochwertiger, europäischer EPDM-Folie der Marke Tytane. In unserem Onlineshop finden Sie alles rund um Ihr professionelles EPDM-Dach – und das zu einem ausgezeichneten Preis-Leistungs-Verhältnis.