Net een betere prijs

Op de juist dag afgeleverd als aangegeven

Nog niet goed

Nu 2x bij Miss Steel besteld. 1e keer vond ik mijn pakketje buiten in het plantsoen, Welliswaar bezorgd door PostNL maar ik doe zaken met Miss Steel, zij op hun beurt met PostNL. Nu 2e keer besteld, voor 23 uur maar het pakket word de dag erna pas aangeboden aan PostNL en vervolgens werkt het artikel niet. Meteen afgelopen week een retourformulier ingevuld zoals geadviseerd door iemand met de app op de site van Miss Steel, blijkt er standaard een reislock op te zitten. Het werkt nu maar desondanks niet volledig tevreden.

Op zaterdag besteld op dinsdag in huis. Heel discreet verpakt. Beveel miss steel zeker aan

Op zaterdagavond besteld en maandag ochtend in huis. Dat betekend dat er op zondag ook gewoon gewerkt word top hoor, had er eigenlijk niet op gerekend dat ik het zo snel in huis zou hebben. Mooi ga zo door

Top service snel geleverd en top producten

mooie producten, fijne klantenservice

3e bestelling. altijd goed.

zeer goede ervaring

ik werd steeds op de hoogte gehouden wanneer mijn product geleverd zou worden en ook het contact verliep heel goed.Tevreden met het product

Verrassend goed

Ik kreeg de site van Miss Steel getipt van een vriendin die hier vaker bestelt en ben heel erg blij dat ik ze heb gevonden. Ik wil m’n speeltjes graag snel in huis hebben en dat gebeurt ook. Alles wordt met zorg en aandacht verzonden! Absolute aanrader om te bestellen

Nieuw artikel toegestuurd gekregen na defect in de oude.

Na 11 maanden artikel defect. Laadde niet meer op. Contact met klantenservice. Snelle reactie terug, het defect is bekeken waarna nieuwe toegestuurd. Goede en klantvriendelijke site.

Ongekende ervaring

Deze sextoy heeft voorgoed mijn leven veranderd. Waar ik mijn orgasmes normaal niet als meer dan gemiddeld ervaarde, was mijn orgasme met deze toy ongekend. Het werd zwart voor mijn ogen en ik denk dat ik minimaal 10 minuten hebben liggen natrillen. Ik weet niet of ik ooit nog een orgasme wil zonder.

Lieve Davey, Wat fijn om te lezen dat jouw bestelling goed bevalt. We wensen je nog heel veel orgasmes. Liefs, Team MissSteel.nl

Top winkel

Heldere uitleg van de producten op de site en supersnel in huis.

Snelle service bij defect!

Contact gehad na kapotte toy. Er werd om een filmpje gevraagd om het defect te beoordelen en toen ik die gestuurd had, had ik binnen twee dagen een nieuwe in huis! Super service.

Trilt goed

Super snel verzonden!

Mijn eerste bestelling bij MissSteel.nl. Vol spanning was ik aan het wachten op mijn bestelling & het was de volgende dag discreet in huis. Ook mijn speeltjes bevallen goed!

Levering snel en goed

Levering discreet en snel

Tot nu toe niet goed !

Ik had een aantal artikelen besteld , volgens website allemaal op voorraad. Daarna afgerekend om vervolgens in pakket een handgeschreven brief te vinden dat de bestelde creme niet meer op voorraad is en ook niet meer komt. Het bedrag zou terug gestort worden , tot op heden echter nog niets terug gestort !!!!

Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat er iets niet goed is gegaan met uw bestelling. Wilt u contact met onze klantenservice opnemen zodat we dit voor u kunnen regelen. Klantenservice@misssteel.nl Excuses voor de fout. Met vriendelijke groet, Manon MissSteel.nl

Goede en snelle levering

Helemaal top alleen product zelf niet

Alles ging zoals het zou moeten, pakket is super snel en discreet bezorgd alleen viel het product tegen maar dat ligt uiteraard niet aan jullie maar aan de maker van het product. Bestel hier zeer zeker gerust weer

Goedemorgen Lorena, Bedankt voor uw aanbeveling. Spijtig dat het bestelde artikel niet bevalt. We hopen je nog eens terug te zien in onze online winkel. Liefs, Team MissSteel

Doen wat ze zeggen!

Alles is naar wens verlopen, de zending was er binnen 24 uur, product was zoals besteld, helemaal top!

Goedemorgen Astrid, Bedankt voor je beoordeling. En heel veel plezier met uw bestelling. Liefs, Team MissSteel

Snelle levering, uitstekende communicatie

Levering binnen een dag, heldere communicatie over lever tijden. Prima kwaliteit producten. Zeer aan te bevelen web shop .En discreet verpakt, dus super..

Bedankt voor de beoordeling. We wensen u veel plezier van uw bestelling! Liefs, Team MissSteel

correct binnen de tijd aangeleverd, super goed

correct binnen de tijd aangeleverd, super goed

Amazing

Snelle bezorging! Helemaal discreet.

Geniet van uw bestelling. Liefs Team, MissSteel

Snel geleverd en top spul

Modern digsin en compact .

Bedankt voor de aanbeveling. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Liefs Team, MissSteel

Top geregeld, prima service

Bestellen is eenvoudig, overzichtelijk. Goede productinformatie, orderproces prima ingericht.

Bedankt voor de aanbeveling Arjan. We wensen je veel plezier met je Womanizer. Liefs Team, Womanizer.nl

Product op tijd geleverd

Bedankt voor de aanbeveling Marco. We wensen je veel plezier met je Womanizer. Liefs Team, Womanizer.nl