content

Everything as it should be I was afraid that some Chinese crap would come, but I was wrong worth the price

Snel en prima geleverd

Zeer slechte garantie

Ondanks dat er 5 jaar garantie gegeven is op de womanizer Krijg je naar garantieaanvraag wel een retour label maar hierna bestaat Mss Steel niet meer inmiddels na retour zending 3 weken bezig om contact te krijgen maar lijken niet meer te bestaan. Ontvang vandaag wel een retour met melding van probleem: This is the mail system at host ewsoutbound.kpnmail.nl. I'm sorry to have to inform you that your message could not be delivered to one or more recipients. It's attached below. <[email protected]> failed: DNS error: Permanent DNS error resolving msssteel.nl (NXDOMAIN) Reporting-MTA: dns; ewsoutbound.kpnmail.nl Received-from-MTA: dns; smtp.kpnmail.nl (10.31.155.40) Arrival-Date: Mon, 19 Feb 2024 09:27:07 +0100 X-Original-ID: aaf8efab-cf00-11ee-bbc7-005056abad63 Final-Recipient: rfc822; [email protected] Action: failed Status: 5.0.0 Diagnostic-Code: x-error; DNS error: Permanent DNS error resolving msssteel.nl (NXDOMAIN) Received: from smtp.kpnmail.nl (unknown [10.31.155.40]) by ewsoutbound.so.kpn.org (Halon) with ESMTPS id aaf8efab-cf00-11ee-bbc7-005056abad63; Mon, 19 Feb 2024 09:27:07 +0100 (CET)

Goed, makkelijk en snel

Easy besteld, volgende dag in huis

Mooie aanbieding, snelle bezorging!

Zeer tevreden.

goede service met veel keus

na lang gezocht te hebben op het web , bij deze winkel uitgekomen . ze hebben veel keus in alles. en ook in spellen vandaar dat ik er was. en als bonus blijken ze ook de goedkoopste te wezen.

Goede prijs, kwaliteit en service

Online goed gekeken waar ik het beste kon bestellen. Bij Miss Steel uitgekomen. Veel aanbod, goede prijs en snelle levering. Met de verzending helaas een PostNL punt gekozen dat niet meer bestond, maar via de chat snel contact met Miss Steel en goede, vriendelijke service gekregen.

Slechte kwaliteit

Het ging al kapot bij het eerste gebruik, wat en rotzooi

Gemakkelijk om te bestellen en snelle levering

Snel en correct geleverd.

Snel besteld, ze zijn de goedkoopste, volgende dag geleverd.

kies voor de speeltjes

kwaliteit en service voor de speeltjes prima kwaliteit lingerie : niet doen

Overzichtelijke website met ruime keuze.

Naar mijn idee heeft deze website een uitgebalanceerde keuze aan seksspeeltjes, het moet vreemd zijn als jij hier niet je keuze kan maken. Zo nodig, staan ook de medewerksters je vriendelijk te woord. Zoals als in het hoofdje vermeld, overzichtelijk maar ook nog informatief.

Snel

Snelle levering met een leuke verrassing!

Product snel en in goede staat ontvangen. Zij heeft ook nog een extra verrassing erbij gestuurd. Zeer attent.

Snelle levering!

Goede producten die overeenkomen zoals ze zijn beschreven.

Snel geleverd en goedkoper dan bij anderen.

Ik had wel wat meer van het apparaat verwacht

Top weer

Zoals gewoonlijk, snel discreet en volgens afspraak.

Betrouwbaar!

Ik heb al eerder bij Miss Steel besteld, de site is overzichtelijk, de bestelling en betaling gemakkelijk en de bezorging perfect. Ook goed bereikbaar bij vragen, mooi assortiment en informatief (lees de bloggen).

Wat een hoogtepunt…

Het is groot, maar wat zij presteert is groots…

Bijzonder tevreden.

Ik ben doorverwezen door een vriendelijke medewerkster van Womanizer.nl op een vraag die ik over een aanschaf had. De site van MissSteel is overzichtelijk en informatief, het bestellen is eenvoudig, evenals de betaling. De levering is snel en uitstekend (discreet) verpakt. Vandaar ‘bijzonder tevreden’! Aan te bevelen dus.

Snel en discreet

Snel geleverd en discreet verpakt.

Slecht

Heb jullie van de week een mail gestuurd en daar nog geen antwoord op gehad. Vind dat zeer teleurstellend.

Snelle levering en discreet verpakt.

Erg goed.

Over Miss Steel

MissSteel.nl is een webwinkel waar aandacht is voor haar, voor hem en samen. Onze producten worden zorgvuldig uitgezocht. Bij Miss Steel bieden we alleen de producten aan die jou echt blij maken en gemaakt zijn van bodysafe materialen. Onze producten worden discreet verpakt en verzonden.