Snelle levering.

Snelle levering, geen klachten over service oid.

Niet volledig tevreden

De Bluetooth functie is niet wat ik had verwacht, zoals bij vorige ! Van zodra er kleding voorzit volt die geregeld weg !

bezorging was goed en ook snel

Warm en persoonlijke benadering

De eerste keer iets besteld bij miss steel.. Erg fijne site..geeft je een bijzonder intiem en veilig gev oel

Snel en discreet geleverd :)) I love it <3

Goed..snel..discreet

Goed..snel..discreet geleverd

excellent

I was able to get just what I wanted. in good condition, and discreetly packaged the items were in stock and I received them in 3 days as planned. going to use Miss Steel again and I would recommend the site to everyone.

Snel geleverd!

Snel in huis zoals beloofd en tegen een goede prijs!

Mooie producten nog betere service

Snel geleverd en toen iets niet werkte had ik de volgende dag een nieuwe. Geweldige service!

Weer goed

De bestelling weer zeer snel ontvangen blijf zo lekker door gaan geen klachten

Bezorging prima maar

Had een cadeau voor een collega besteld. De bezorging en verpakking was prima (wel een dag eerder dan gepland), maar ondanks dat ik de juiste naam voor verzending had ingevuld, stond mijn naam als geadresseerde op het pakketje. Daardoor is het verrassingseffect minder geworden. Jarige was wel blij met zijn cadeau. Jammer. Addendum: wel vervelend dat ik voor het achterlaten van deze review verplicht ben aan te geven of ik de winkel aanbeveel of niet. Ik sta er neutraal in dus dan wordt het 'Nee'.

Bestelling gedaan en volgende dag af kunnen halen. Kon het pakket precies volgen. Discreet verpakt.

Klantvriendelijk

Item missend in eerste pakket, nazending werd niet moeilijk over gedaan. Prima service!

Beter dan bol.com!!!

Op zondag avond besteld, maandag ochtend om 11.00u binnen. Super dat is pas je zelf sterk maken voor service. Blijf zo door gaan. Dit is de 3de X dat ik versteld sta van jullie snelheid. Top

Magisch!

Geen woorden voor de box gewoon de max!

Een droom!

Meer dan dat ik durven dromen had Van speeltjes van ervaringen en nieuwe ontdekkingen! Super een topper en een aanrader voor iedere vrouw!

verkeerd product geleverd

Vibe pad 2 besteld. Tot mijn verbazing Vibe pad 1 ontvangen, Geen reactie van Miss Steel... ook hebben ze het niet opgemerkt in hun inventarisatie... zeer slecht

Verkeerde product geleverd

Vibe pad twee besteld. Vibe pad serie 1 geleverd. Geeneens gemerkt door Miss steel dat verkeerde product is opgestuurd

Over Miss Steel

MissSteel.nl is een webwinkel waar aandacht is voor haar, voor hem en samen. Onze producten worden zorgvuldig uitgezocht. Bij Miss Steel bieden we alleen de producten aan die jou echt blij maken en gemaakt zijn van bodysafe materialen. Onze producten worden discreet verpakt en verzonden.