Nieuw artikel toegestuurd gekregen na defect in de oude.

Na 11 maanden artikel defect. Laadde niet meer op. Contact met klantenservice. Snelle reactie terug, het defect is bekeken waarna nieuwe toegestuurd. Goede en klantvriendelijke site.

Ongekende ervaring

Deze sextoy heeft voorgoed mijn leven veranderd. Waar ik mijn orgasmes normaal niet als meer dan gemiddeld ervaarde, was mijn orgasme met deze toy ongekend. Het werd zwart voor mijn ogen en ik denk dat ik minimaal 10 minuten hebben liggen natrillen. Ik weet niet of ik ooit nog een orgasme wil zonder.

Lieve Davey, Wat fijn om te lezen dat jouw bestelling goed bevalt. We wensen je nog heel veel orgasmes. Liefs, Team MissSteel.nl

Top winkel

Heldere uitleg van de producten op de site en supersnel in huis.

Snelle service bij defect!

Contact gehad na kapotte toy. Er werd om een filmpje gevraagd om het defect te beoordelen en toen ik die gestuurd had, had ik binnen twee dagen een nieuwe in huis! Super service.

Trilt goed

Super snel verzonden!

Mijn eerste bestelling bij MissSteel.nl. Vol spanning was ik aan het wachten op mijn bestelling & het was de volgende dag discreet in huis. Ook mijn speeltjes bevallen goed!

Levering snel en goed

Levering discreet en snel

Tot nu toe niet goed !

Ik had een aantal artikelen besteld , volgens website allemaal op voorraad. Daarna afgerekend om vervolgens in pakket een handgeschreven brief te vinden dat de bestelde creme niet meer op voorraad is en ook niet meer komt. Het bedrag zou terug gestort worden , tot op heden echter nog niets terug gestort !!!!

Goedemorgen, Wat vervelend om te lezen dat er iets niet goed is gegaan met uw bestelling. Wilt u contact met onze klantenservice opnemen zodat we dit voor u kunnen regelen. [email protected] Excuses voor de fout. Met vriendelijke groet, Manon MissSteel.nl

Goede en snelle levering

Helemaal top alleen product zelf niet

Alles ging zoals het zou moeten, pakket is super snel en discreet bezorgd alleen viel het product tegen maar dat ligt uiteraard niet aan jullie maar aan de maker van het product. Bestel hier zeer zeker gerust weer

Goedemorgen Lorena, Bedankt voor uw aanbeveling. Spijtig dat het bestelde artikel niet bevalt. We hopen je nog eens terug te zien in onze online winkel. Liefs, Team MissSteel

Doen wat ze zeggen!

Alles is naar wens verlopen, de zending was er binnen 24 uur, product was zoals besteld, helemaal top!

Goedemorgen Astrid, Bedankt voor je beoordeling. En heel veel plezier met uw bestelling. Liefs, Team MissSteel

Snelle levering, uitstekende communicatie

Levering binnen een dag, heldere communicatie over lever tijden. Prima kwaliteit producten. Zeer aan te bevelen web shop .En discreet verpakt, dus super..

Bedankt voor de beoordeling. We wensen u veel plezier van uw bestelling! Liefs, Team MissSteel

correct binnen de tijd aangeleverd, super goed

correct binnen de tijd aangeleverd, super goed

Amazing

Snelle bezorging! Helemaal discreet.

Geniet van uw bestelling. Liefs Team, MissSteel

Snel geleverd en top spul

Modern digsin en compact .

Bedankt voor de aanbeveling. We wensen u veel plezier met uw bestelling. Liefs Team, MissSteel

Top geregeld, prima service

Bestellen is eenvoudig, overzichtelijk. Goede productinformatie, orderproces prima ingericht.

Bedankt voor de aanbeveling Arjan. We wensen je veel plezier met je Womanizer. Liefs Team, Womanizer.nl

Product op tijd geleverd

Bedankt voor de aanbeveling Marco. We wensen je veel plezier met je Womanizer. Liefs Team, Womanizer.nl

Fijne en snelle service

Super thanks

Great service, fast shipping

Mooi speeltje netjes verpakt.

Makkelijk te bestellen en snel verzonden.

Snelle en goede service.

Redelijk goed

De afhandeling vanuit Miss Steel was heel goed, jammer dat PostNL niet de moeite neemt om aan te bellen. Ik was aanwezig maar in plaats daarvan hebben ze het pakje buiten in het plantsoen van de buurman gelegd terwijl die ook aanwezig waren. Iedereen had dit pakje mee kunnen nemen wat het discrete in één keer een stuk minder discreet maakt.

Helemaal goed

Hier een bestelling geplaatst welke ik binnen een bepaalde tijd nodig had. Zoals aangegeven op de site kwam deze ook op tijd binnen. Netjes verpakt ook.

Vrijdag avond nog besteld,zaterdag namiddag geleverd

Snelle levering discreet verzonden doosje

Een woord geweldig

Over Miss Steel

MissSteel.nl is een webwinkel waar aandacht is voor haar, voor hem en samen. Onze producten worden zorgvuldig uitgezocht. Bij Miss Steel bieden we alleen de producten aan die jou echt blij maken en gemaakt zijn van bodysafe materialen. Onze producten worden discreet verpakt en verzonden.