Helemaal goed

Hier een bestelling geplaatst welke ik binnen een bepaalde tijd nodig had. Zoals aangegeven op de site kwam deze ook op tijd binnen. Netjes verpakt ook.

Vrijdag avond nog besteld,zaterdag namiddag geleverd

Snelle levering discreet verzonden doosje

Een woord geweldig

Top webshop

Kwaliteitsproducten voor een super prijs, netjes verpakt en (ondanks de corona crisis) snel geleverd. Aangeraden gekregen van vrienden en zelf raad ik Miss Steel nu ook aan.

vriendelijk en professioneel geholpen

Geweldige service en garantie als er iets kapot is binnen de garantietijd!

Ik wil er niet teveel over kwijt

Levering was op dag 1 al bij ons thuis. Maar zeer teleurstellend! Het was niet wat we dachten.

Ten eerste veel te duur voor wat het is en de vibratie standjes komen niet eens in de buurt van wat ik en mijn partner gewend zijn.

Buitengewoon!

Snel en makkelijk besteld. Keurig op tijd thuis geleverd.

Prima prijs en snel geleverd

Geen op of aanmerkingen

Keurig !!!

Makkelijk te bestellen op de site. Keurige, snelle levering

Snelle levering, mooi en discreet verpakt

Snelle levering, discreet verpakt voor transport. Product is mooi ingepakt en een paar leuke kaartjes erbij.

netjes

service netjes. bestelling netjes ontvangen. geen enkel opmerking.

geweldig

heel bevredigend

Tot op heden niet zo goed

Wij hebben de we-vice sync under the starts gekocht maar de afstandbediening werkt moeizaam tot niet. Gewoon een waardeloos ding / kat in de zak zeg maar. Gebeld en gemaild tot op heden zonder resultaat. Voor U administratie bestel nr ms-100005178

Makkelijk en snel

Leuke site om op rond te snuffelen, makkelijk om iets te bestellen en te betalen. Wat niet vanzelfsprekend is want heb het net op een andere site heel anders gezien. Bestelling was de dag erna binnen. Dus wederom prima ervaring. Tip: het is niet altijd noodzakelijk om de dag erna de bestelling te ontvangen. Misschien is het handig om ook een langzamere optie te bieden als dat bedrijfstechnisch handig is

Werk goed

Werkt goed maar kom niet op mijn hoogte punt :(

Snelle accurate bezorging

Snel geregeld

Snelle service!

Niks mis mee.

Snelle levering, uitstekende communicatie

Levering binnen een dag, heldere communicatie over lever tijden. Prima kwaliteit producten. Zeer aan te bevelen web shop

Supersnel

Makkelijk gevonden wat ik zocht en de dag erna geleverd. Prima verpakt. Heel tevreden. Zo zou het eigenlijk altijd moeten gaan maar veel webwinkels lukt dat niet.

Gewoon correct dus zeer goed

netjes op tijd geleverd en discreet verpakt

Weet ik niet, product was niet voor mijzelf, maar wordt kano voor vriendin

Snelle bezorging and het product kwam in goede staat aan.

Gewoon niets te klagen, een wel verdiende 10z

Een speeltje besteld voor mijn vriendin snel geleverd en zeer tevreden

Goed en snel

Duidelijke webshop snelle levering en goede leverings informatie

Haarlemmerstraatweg 32 2343LB Oegstgeest

Over Miss Steel

MissSteel.nl is een webwinkel waar aandacht is voor haar, voor hem en samen. Onze producten worden zorgvuldig uitgezocht. Bij Miss Steel bieden we alleen de producten aan die jou echt blij maken en gemaakt zijn van bodysafe materialen. Onze producten worden discreet verpakt en verzonden.