geweldig!!

Onlangs is onze voliere Toon, met aanpassingen weliswaar, zoals polycarbonaat dakplaten, geplaatst. Wat zijn wij ongelooflijk blij met deze mooie voliere. Ter plekke opgebouwd door een fantastische chauffeur/medewerker Peter. Ontzettend leuke en deskundige man , we zijn heel blij met het resultaat. 1 onderdeel was iets beschadigd, direct genoteerd en binnen enkele dagen werd dit onderdeel bij ons, keurig op maat gezaagd, bezorgd. We hebben onze wensen steeds kenbaar kunnen maken middels de mail , verliep allemaal perfect. Dit was onze 2e voliere bij Huisdierplezier. Topservice, kan het iedereen aanraden.

Zeer slechte klantenservice en afhandeling.

Het kippenhok werd incompleet geleverd. Geen probleem, want de chauffeur ter plaatse merkte het zelf op en ging het oplossen waar we bij stonden. Helaas is daar op kantoor niets aan gedaan. Na het weekend nagebeld (was onderweg), donderdag wederom nagebeld (zou vrijdag geleverd worden), maandag klacht ingediend, bleek het pas vrijdag besteld. Op onze klacht dat hierover gelogen was geen excuses maar enkel een 'wat vervelend' en 'de onderdelen worden geleverd.' Track en trace code en onderdelen blijven tot vandaag de dag nog uit. Evenals fatsoenlijke oplossing en excuses.

slecht

Heb 2 benchen besteld, en uiteraard betaald. Maar 1 Bench geleverd, andere bench zou door GLS (leveringsdienst verloren zijn gegaan....) Nog steeds niets gehoord van mijn 2de bench.Spijtig, is uiteindelijk een hele dure Bench en tevens van minder waardige kwaliteit....heel dunne draad...Dus zou ik hier nooit nog een besteling plaatsen.

Geen garantie

Kippenhok gekocht Lekte binnen 6 maanden ze zeggen eigen schuld had je het eerder moeten melden . Heb toch gewoon garantie van een jaar lijkt mij en heb het gemeld . Afrader

TOP

Verleden week donderdag een volière besteld via mail.Goede uitleg gekregen. De maandag al telefoon gekregen dat ze de dinsdag kwamen leveren. Vriendelijke chauffeur en de volière is prima in orde. Vogeltjes zullen gelukkig zijn. Top

Prachtige volière.. Bij levering geholpen door chauffeur, en tot op zijn plaats gebracht met voldoende uitleg voor montage.. waarvoor een warme dank. Deze volière is een echte aanrader voor mening vogelliefhebber. We hebben wel het dak volledig dichtgemaakt. Eerst hadden we gekozen voor een stuk van het dak open te laten. Maar we hebben dit toch dichtgemaakt. Was zo verholpen met een plankske en nog een rol dakbekleding. Goede afspraken maken goede vrienden

snelle levering goed verpakt

vogelkooitjes besteld,volgende dag bezorgd(dolak kooitjes) alles compleet en niks kapot thanks

Prachtige vogel volière gekocht , helaas met veel beschadigingen aangekomen vervolgens nieuwe onderdelen binnen gekregen zonder extra te hoeven betalen die helaas ook beschadigd aangekomen zijn. via de mail vriendelijk samen tot een oplossing gekomen uiteindelijk geld terug gekregen en onderdelen mochten weggegooid worden. Huisdierplezier reageerde snel op mijn berichtjes en alles is snel opgelost toppers, hartelijk dank voor het fijn handelen!

Fantastisch mooie hamsterkooi

Heel erg mooie hamsterkooi besteld. De dag erna geleverd. 1 zij clip is waarschijnlijk in de fabriek al misvormd, meteen contact opgenomen. Werd direct verholpen door een nieuwe clip op te sturen. Hele goede, snelle oplossing. Bedankt

Complete bestelling total loss bezorgd.

Grote vogelkooi met extra accessoires, zoals een vogelbadje, op de webshop besteld en via GLS thuis bezorgd. De vogelkooi was verpakt in de originele doos, zonder extra verpakkingen en zonder extra "omdoos". De inhoud was compleet geruïneerd; het badje was op 2 plaatsen gebroken (lag ook direct onder de deksel van de doos), de onder bak van de vogelkooi was gebroken, de kooi zelf was op meerdere plaatsen ingedeukt en op 1 plaats zelfs compleet verbogen en gebroken. De verpakking van de kooi zelf lag los in de doos. Het lijkt er sterk op dat men de originele doos die al heel wat transportroutes heeft afgelegd even snel open heeft gemaakt, de accessoires erin heeft gegooid en met 1 tapje weer heeft gesloten. Wel logisch dat er flinke schade was aangezien men geen aandacht heeft gehad voor het product. Bij mij kwam het over als even snel verkopen en afleveren. Voor ons dus geen "Huisdierplezier" nu niet maar ook nooit meer. Nu heden bij een "serieuze" dierenwinkel dezelfde kooi gekocht met goede service en uiteraard heel zoals het hoort.

Snelle levering van het door mij bestelde product.

Op maandagavond 4 januari 2021 via de website product besteld en betaald Op dinsdagochtend 5 januari 2021 gebeld met de afdeling logistiek, of en wanneer ik een bevestigingsmail v.w.b. mijn bestelling mocht ontvangen. Op dinsdagmiddag 5 januari 2021 een bevestigingsmail met trackingscode ontvangen, en 's-avonds kon ik lezen dat het product op donderdag 7 januari 2021 geleverd zou worden. Op woensdagochtend 6 januari 2021 wederom de trackingscode gebruikt, en toen kon ik lezen dat het product op woensdag geleverd zou worden. Inmiddels product in goede orde ontvangen.

Klantonvriendelijk!

Een hondenspeelbal gekocht die binnen 2 minuten spelen kapot is. En nog gevaarlijk ook met pluis! Reactie? Dat mijn hond hem zelf kapot maakt. Maar hij speelt er nog geen 2 minuten mee? Wat is dan de kwaliteit van de bal? Heel klantonvriendelijk! Het verwijzen na de algemene voorwaarden vind ik wel heel makkelijk opgelost. Het product voldoet gewoon niet aan de verwachtingen!

Vakmensen weten waar ze over praten

Volière laten maken via eigen ontwerp. Laten maken bij Sales en in onderdelen bij mij thuis afgeleverd. Keurig gemaakt en onderdelen waren makkelijk te monteren de timmerman had alles keurig gelabeld Een woord Vakwerk door dat bedrijf Ted Greten

Fijn gesprek met goed advies en kwaliteit producten

Na een aantal miskopen bij onder andere Action waarbij de krabpaal die ik gekocht had al kapot was voor hij uberhaupt in gebruik genomen was, heel fijn adviesgesprek gehad mer één van de medewerkers. Uiteindelijk een hele degelijke krabpaal en mooie reismand aangeschaft waar mijn kitten superblij mee is! Degelijke paal die niet omvalt als de kat erop springt zeker zo fijn! En een panterprint reismandje(love it). Beide fantastische producten zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Keuze uit een gevarieerd en ruim assortiment! Ook de klantenservice krijgt van mij een dikke 10! Wat een vriendelijke medewerkers en producten ook nog eens supersnel geleverd. Bij een volgende aankoop weet ik huisdierPlezier zeker weer te vinden

Fantastisch!

Wat een mooi bedrijf. Levert goede producten van goede kwaliteit en ook nog is ontzettend snel. Communicatie is goed en snel. Zeer klantvriendelijk en als er wat is denken ze super goed mee naar een oplossing. Al met al een hele fijne ervaring!

Goed stevig hok, bestelling na drie dagen thuis.

Goed hok, stevig gemaakt en levering aanhoud door voldux . Hok staat in elkaar dus heel handig ! Levering duurde drie dagen maar na contact via mail werd ik onmiddellijk opgebeld om de datum en uur van levering af te stemmen! Tevreden !

Zeer snelle levering en goede service

De kleine artikelen die ik had besteld werden binnen twee dagen geleverd, wat betreft de levering van het konijn heb ik de service lijn gebeld, en ook daar werd ik zeer vriendelijk en adequaat geholpen.

Ik had een foute gemaakt bij mijn bestelling online (dubbel geboekt) maar zeer snel en efficiënt opgelost door de medewerker via telefoon. Mail gestuurd en dag later was dit in orde.

Hondenkussen xxxl

Snelle levering en over product niets meer dan lof. Prijs/kwaliteit een topper.

Heel goed!

Ik heb al meerdere voldux volieres besteld bij huisdierplezier en nu een konijnenhok. Steeds met veel plezier en uitstekende snelle service. Ga xo door!

Mooi en degelijk materiaal,snelle levering.

Producten elders gezien aan duurdere prijs. Bij Huisdierplezier even degelijk materiaal. Alles werd de volgende dag al geleverd. Heel tevreden!

alles zo als het moet en op tijd

niet aan op te merken

vlotte en vriendelijke levering met goed produkt. Zéér tevreden!!!

Vlotte vlugge correct op tijd vriendelijke levering en zéér tevreden van mijn konijnenhok Gradje.

Gewoon goed Je besteld en het wordt geleverd,en ook geen lange wachttijd Kortom prima

Opgepast! Hondenkarren van slechte kwaliteit en gevaar voor uw hond!

Iets meer dan een jaar geleden heb ik een hondekar gekocht. De kar staat droog geparkeerd en wordt normaal gebruikt, zowel qua bereidbare ondergrond, tijd, afstanden, belasting enz. Maar al snel (na een half jaar ongeveer) gingen de wielen kaduul staan en was het binnenwerk van de as 'op'. Huisdierenplezier heeft dadelijk een nieuw paar wielen opgestuurd, waarvoor dank. Service dus helemaal OK! Echter, na iets meer dan een jaar brak de lassing onder aan de kar aan de verbindingsstaaf naar de fiets (en dit onderweg al rijdende), wat zeer gevaarlijk was voor zowel de hond als de fietser. Reden: inferieure kwaliteit van de lassing, snel doorroesten, snel afpellen van het lakwerk. Ook op andere plaatsen al snel roestvorming door slechte coating lak. Het canvas van de kar is niet waterafstotend dus in de regen kan je er niet mee buiten. De ritssluitingen zowel bij mijn kar als bij die van een kennis (aan wie ik de kar nota bene had aangeraden) zijn ook van slechte kwaliteit: ze begonnen te scheuren en open te springen. De reflectors vallen er snel af (je merkt dat niet, dus die ben je kwijt). En het stiksel van de ritssluitingen begint snel uit te rafelen. Mijn advies: koop geen goedkope kar voor je lieve huisdier. Koop stevig en degelijk materiaal, ook al betaal je meer. Ik heb de lassing zelf laten herstellen en huisdierenplezier heeft die kosten terug betaald. Fijn, maar de 'onderhandelingen' die eraan vooraf gingen, voelden niet aan als fijne after service (eerst was het mijn fout, dan wilde hun leverancier niet zijn verantwoordelijkheid opnemen, dan stelde men mij een kortingsbon van 20 euro voor op een aankoop van een nieuwe kar van 120 euro...). Kwaliteit kar: inferieur. Service: dubieus.

We vinden het erg vervelend te vernemen dat je ontevreden bent over jouw bestelde product. Ik heb het geheel even bekeken en zie dat er inderdaad veel contact is geweest aangaande een oplossing. We betreuren het enorm dat het bestelde product niet naar wens is echter zijn wij in de veronderstelling dat het uiteindelijk netjes met je is opgelost en dit ook naar tevredenheid is gebeurt voor je. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen ben je natuurlijk altijd welkom ons te contacteren.