Super slecht

Behalve dat je nog zelf de retourkosten moet betalen, de maten op de site niet kloppen, moet je ook nog eens achter je eigen geld aan! Super slechte service en ik zou niemand aanraden om hier te bestellen.

Snelle levering en degelijk ingepakt.

De levering was compleet , snel geleverd en deftig ingepakt. Mooie artikelen aan een scherpe prijs. Aan te raden voor iedereen.

Professioneel zoals verwacht.

Kattenluik voldoet aan de verwachtingen. Goede gebruiksaanwijzing en de grote kat geniet van zijn kattenluik.

Bestellen bij huisdierplezier is echt een plezier voor de eigenaar van het dier.

's Avonds besteld. De andere dag werd er al gebeld. (komt het uit als we vandaag leveren). Super snel!! Geen wachttijden en geen gezeur. Contact ook goed.

Snel geleverd en kwaliteit is zoals verwacht

Handige site, snelle levering en spullen voldoen aan verwachtingen. Kortom, prima.

Goede solide schaar

Het was moeilijk om een schaar uit te zoeken er zit zo veel prijsverschil in. Maar dit is een mooie schaar voor een mooie prijs.

Misleidende advertenties

Ze bieden een Caviahok aan voor 24.95. Als je dan naar de site gaat kost hij ruim drie keer zoveel!!

op en top in orde!

Bij het bestellen was er een kleine systeemfout ivm de betaling achteraf, waardoor ik het bedrag toch via overschijving betaald had maar enkele uren later kreeg ik al een telefoontje. Om dit recht te zetten, ook wisten ze mij direct goede richtlijnen te geven ivm de levering van het konijnenhok en toebehoren. De levering zelf was geen seconde te laat en de chauffeur was héél behulpzaam. Zo een dienst na verkoop kan ik enkel maar toejuichen!!

Vlotte aankoop, snelle opvolging.

Aankoop gedaan en kort daarna reeds opgebeld voor opvolging.

Heel Goede en vriendelijke service

Duidelijk en persoonlijk, ze nemen zelf contact op, heel fijn

goed - snel tijdens corona-crisis

ook een KAT is jarig - mijn Kreta-kat werd 7 jaar - gelukkig snelle levering - maar enkele dagen later: speelgoed + antihaarbal-snoepjes MERCI susanna

Super snelle levering

Op dinsdag alles besteld en op donderdag alles netjes en correct geleverd. Super tevreden. Jullie hebben er een klant bij !!

ideaal

ben heel tevreden

Na aanvankelijk probleem nu snel opgelost.

uiteindelijk snel en goed

Topservice

Een trolley besteld voor mijn hond. Goede kwaliteit en snelle en duidelijke service.

Overzichtelijk, voldoende informatie en illustratie

Bij de zoektocht naar een volière kwam ik al snel op jullie website terecht, die me heel overzichtelijk bleek, met ruim voldoende informatie en foto's waardoor ik meteen overtuigd was van m'n aankoop. Na bestelling kreeg ik nog een telefoontje om even iets uit te klaren vanwege een foutje in de database, maar ook dat verliep zeer professioneel. Ik wacht nog even op de levering, maar verwacht ook daar weinig problemen.

Goede kwaliteit en super vriendelijk

Mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs En verzendkosten bijna gratis Super tevreden

Snelle en topservice!

Ondanks de quarantaine, een vlotte en supervriendelijke service.

Snelle correcte afhandeling

Vijf sterren!

Goede en snelle leveringen. Mooie en goede kwaliteit producten en materialen.

Correcte en snelle levering

Had een bench besteld en die is snel aangekomen alles was inorde. Net zoals ik het graag heb van een webshop. Levering was zelfs heel snel naar België.

Prijs kwaliteit zeer gozd

Ik kocht een hondenfietsmand bij jullie. De mand is van goede kwaliteit. Er zat ook een kussentje bij en is zeer gemakkelijk om te monteren en demonteren. Zeer gebruiksvriendelijk dus.

Snelle en perfecte levering

Mijn volière werd zelfs op zijn plaats gezet prachtig .

Vlotte levering en mooi product

Was zoals we het ons hadden voorgesteld. Dik in orde

Goeie service

Puppyren besteld. Ziet er goed uit en is stevig.