zeer goed

is aan te bevelen correct geleverd zoals beloofd

Zeer goede service !

Ik bestelde een bench voor mijn hond Luka. Die kwam echter niet toe. Een foutje van de leveringsdienst GLS. Saskia en Stefanie hebben dit meteen geregeld en binnen de drie dagen had ik toch mijn bench. Ik heb echter niet moeten aftekenen voor GLS, die was al weg vooraleer ik de voordeur kon open maken. Tja, dan gebeuren er fouten, niet ? Saskia en Stefanie : van harte bedankt ! Gert

Prima levering

zondagavond bench en puppiedoekjes besteld deze morgen geleverd en artikelen zijn zoals verwacht

Ik heb juist een volière bested en vroeg me af we never die Kan geleverd Worden nu let die Corona crisis?

Ons dier heeft plezier

Zowel de draagtas als de vetbed vallen goed in de smaak bij onze puppy!

Makkelijk bestellen en netjes bezorgd

Prima service, de site is overzichtelijk en simpel. Artikelen voldoen aan het geen ze moeten voldoen.

Altijd tevreden

Bestelling wordt geleverd zoals verwacht

Prima levering en artikel!

Het pluche varkentje Happy kwam bij mij binnen. Ziet er mooi uit en ook de levering was prima!!

Geweldige hamsterkooi Delin.

We hebben onze hamsterkooi 1 dag eerder gekregen, heel goed en netjes verpakt gekregen. Onze hamster en wij zijn zeer tevreden met deze mooie stevige kooi van 3 verdiepingen. Alleen jammer dat er geen drinkflesje bij zat, dan was de kooi geheel compleet. En jammer dat er geen handleiding/gebruiksaanwijzing bij zat, maar hij zit goed en degelijk in elkaar.

Snel en goed verpakt

Levering ging snel en vlot en alles was goed verpakt

Snelle levering, goed verpakt.

Waauw... wat een service!! 👌🏼👌🏼

Ondanks de slechte levering door de pakjesdienst werd ik volledig begrepen door Saskia. Zij maakte er dadelijk werk van om mij, als klant, tevreden te stellen. Dank je wel hiervoor. 👌🏼

Stipte levering - vriendelijke medewerkers

De levering van kippenhok Jasper verliep perfect. Ik werd op voorhand verwittigd dat het een zwaar kippenhok was en dat extra hulp wenselijk was. De levering was wat te vroeg, maar de 2 medewerkers hebben alles gedaan om het hok zo kort mogelijk bij de definitieve plaats te zetten.

goed en vlot

Het enige minpunt vond ik de verwarring tussen de website van België en Nederland. Bij omschrijving stond er bij beide iets anders, na telefonisch gesprek met de dienst geeft hij toe dat er idd iets niet klopt, hij laat me weten dat hij ondertussen de website heeft aangepast om verwarring te voorkomen. Alsnog heb ik de 50 euro extra moeten betalen. Het ging trouwens over het al dan niet zijn van een bouwpakket ja dan nee. Als je toegeeft dat het 'mis' is vind ik niet dat je die meerprijs moet betalen.

zeer goede service

ben zeer tevreden wat betreft de contacten en de onderhandelingen wat betreft de bestelde artikelen.wordt zeer goed geregeld. toppie

Goed geregeld

Dat ik me bestelling in goede orde heb ontvangen

Beschrijving niet volledig

Twee weken geleden een pomp van Crawfish (Flamingo) gekocht voor een aquarium. Echter bij de omschrijving van het artikel staat niet dat het slangetje wat van de pomp het aquarium in gaat er niet bij geleverd wordt, terwijl het op de foto wel zichtbaar is. Het slangetje kan je nabestellen maar dan moet je weer 3 euro verwerkingskosten plus weer 4,95 euro verzendkosten betalen, terwijl je dit gewoon met het kopen van de pomp erbij had kunnen bestellen. Contact gehad met Huisdierplezier, echter ik kreeg van hun de melding dat 'de foto die op de webshop staat een uitleg is'.. Verder ook geen tegemoetkomingen.. en als klap op de vuurpijl is de tekst bij het artikel nu nog steeds niet aangepast .. dus gewoon slecht!

Snelle goede service

Mijn oorspronkelijke bestelling was niet meer leverbaar, dus kwam huisdierplezier met een goed alternatief. Snel geleverd, vriendelijk contact, hier bestellen we nog vaker!

Klantvriendelijk, meedenkend en behulpzaam!

Ik heb een gaaf konijnenhok besteld, deze werd niet geleverd binnen de aangegeven leverdatum. Na een telefoontje met de klantenservice en wat vragen over het hok zelf: hij die goed meedacht in mogelijkheden - Is het hok geleverd! Super!

Stroef begin met een spetterend fijn eind

Ik heb mijn bestelling gedaan op een dinsdag. Een week later had ik nog niets, dus ik belde en stuurde een mail. Vervolgens hadden ze er een supertempo opgezet en had ik mijn bestelling de volgende dag met daarbij nog wat kleine goedmaakcadeautjes voor mn hond. Ik ben erg tevreden over de service, mijn bestelde producten en de website is ook lekker overzichtelijk! Al met al een hele goede webshop waar ik zeker vaker ga bestellen.

goede prijs, snelle levering en uitstekende service

De uitstekende website maakt het makkelijk om je producten te zoeken in het zeer ruime assortiment. Het bestellen en betalen gaat lekker vlot. daarna ontvang je een bevestigingsmail en een bericht wanneer je artikelen zijn verzonden. netjes verpakt en volgens afspraak bezorgt. precies wat ik verwacht van een online shop.

Wat een top service

Wij hadden de producten verkeerd besteld. De verpakking was aan gort. Allemaal netjes door de firma opgelost. Wij creatief met het maken tot een pakketje, zij de service om het op te halen. Zoals het hoort.

Donderdag een bestelling gedaan en vrijdags bezorgd.

Het is een erg handige rugzak voor onderweg.

De rugzak was erg handig, na even wandelen kon mijn puppy erin uitrusten en wanneer wij ergens gingen eten kon hij erin slapen wanneer de rugzak als zijn veilige nestje op de grond stond. Helaas was hij na een weekendje wel al op 2 plaatsen doorgescheurd door het dragen.

Om jullie kapot te schamen

Geen degelijke bench ontvangen zoals werd aangegeven. Klacht ingediend deze wordt niet serieus behandeld, dus nu door naar de geschillencommissie. En dan durf er nog een medewerker aan de telefoon te beweren dat ik mijn puppy niet kan opvoeden omdat mijn puppy dit zelf heeft gedaan. Nee huisdierplezier jullie informatie verstrekking op de website klopt niet!!