In een woord geweldig!

Super kwaliteit, en vriendelijke mensen die je graag te woord staan als er vragen zijn.

Alles vlug en correct afgehandeld. Leuk item !

Goede service .

Ik heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst van kattegrind.Toen deze geleverd werd was alles netjes verpakt in dozen.Heel fijn gedaan.

Matig

Volière zou in de tuin geplaatst worden. De chauffeur kwam echter alleen, onmogelijk om de volière in de tuin te krijgen. Het lukte alleen met hulp van 2 buurmannen. Transport dus dikke onvoldoende. Afspraak nakomen ook dikke onvoldoende. Volière zelf is mooi, maar afwerking kan beter. Enkele spijkers staken naar binnen in de volière en het hout was op veel plaatsen niet geschuurd, waardoor er veel splinters op zaten. Ik heb het zelf geschuurd. De volière is verder mooi.

Bestelt en de volgende dag in huis. ! Beste kattenbak vulling die er bestaan. En voor de juiste prijs

Gewoon geweldig

Moest nog snel op de valreep een konijnenhok met toebehoren hebben voor m’n dochtertje, Besteld en keurig de volgende dag bezorgd

Een aanrader

Exellente producten voor een goede prijs. Leveringen altijd snel en probleemloos.

Het is een zeer interessant product

Het enige moment. Was dat de dichtingsring die moest geplaatst worden te groot was ik heb deze moeten inkorten maar het werkt ook zo Ik vraag me af waarom die dichtingsring zo groot moest zijn Vriendelijke groetjes Anne

Goed spul en leveren keurig en snel

Heb hier twee circulatie pompen van het merk Orca besteld. Twee keer snel en onbeschadigd geleverd. Echt aanrader voor mensen die een goede pomp zoeken om voor biofilter of sump Top

nooit meer

Ik bestel er nooit meer! Na 10 dagen besteld te hebben en betaald, een mail dat ze zelf ondekken dat het pakje nog niet is aangekomen maar ik er zelf niets voor hoef te doen. Ik op mijn beurt stuur terug, ik hoef het niet meer, ik heb elders besteld. Opnieuw een week later, we hebben goed nieuws, je pakje komt jou richting uit..Geen aanrader vanuit Belgie althans.

geweldige service

wij hebben een kippenhok besteld. binnen een paar dagen wad het aan huis geleverd door de goede beschrijving was het ook zo in elkaar gezet ook door een a technisch persoon als ik is het gelukt.

Mooie voliere met een goede afwerking

Voliere enkele dagen geleden besteld via de site. De medewerkers waren heel behulpzaam en vriendelijk en gaven de nodige nuttige informatie mee via telefoon en mail. Hele goede service :-) 2 dagen na de bestelling werd de voliere geleverd, stond na enkele minuten op zijn plaats. Wij zijn heel blij met het resultaat en de vogeltjes ook natuurlijk. Deze aankoop is echt een aanrader bij deze site. Waren alle online shops maar zoals deze.... Keep going ........ Great job....

Snelle levering goed contact

Zeer tevreden met dit bedrijf. Producten altijd op voorraad. Contact met klantenservice tevens erg goed.

Vlotte service na twee dagen thuis geleverd door een super vriendelijke chauffeur die zoals afgesproken uur kwam met de levering van een prachtig konijnkot die degelijk en mooi is afgewerkt

heel tevreden

Snelle en correcte levering, goed verpakt. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuke producten.

Alles correct verlopen en zeer snelle levering

Deze service zou overal zo moeten zijn, bedankt.

onvoldoende communicatie

ik heb een honden zwembad besteld, met een en bevestiging van de order gekregen, maar dan naar 3 dagen al en email om de levering te beoordelen. Had ook geen spam email met track en trace - email gestuurd nooit en antwoord gekregen, maar de levering kwam naar 6 dagen aan. Product is prima maar communicatie heel veel te verbeteren

Ik heb de voliere S2 besteld. De dag zelf waren ze iets te laat met de levering. Maar in het algemeen werd er een week vroeger geleverd dan eerst voorzien dus dat maakte alles goed. Zeer goeie service. Tof dat je ze persoonlijk verwittigen met een telefoontje over wanneer ze zouden leveren dat vind ik ook zeer goed. Ik kan niet klagen, zeer bedankt!

fantastische dienst na verkoop!

We hadden bij bestelling een klein probleem met de optie betaling na ontvangst, waardoor ik dan direct betaald heb. Maar nog diezelfde dag kreeg ik telefoon van 1 van de medewerkers om te laten weten dat het toch mogelijk was om via afterpay te bestellen. Ze hebben me een dag later opnieuw opgebeld om de bestelling te verifieren en een leverdatum te bespreken. De chauffeur uit NL stond juist op tijd aan mijn deur, geen seconde te vroeg of te laat, hij was dan ook nog héél behulpzaam om het superzware kwalitatieve Voldux Romy binnen te dragen in mijn tuin en direct op de juiste plaats achter te laten. Bedankt voor ons vlekkeloos zo een mooi konijnenhok te bezorgen!!

Uitgebreid gamma aan een eerlijke prijs

Een super online winkel … duidelijke website, makkelijk om een bestelling te plaatsen en een snelle en verzorgde levering.

Ik heb niks ontvangen

Na 6 dagen niks ontvangen terwijl telefonisch is toegezegd dat product dag later zou worden verstuurd. Heb een hoop moeten klooien omdat ik geen verblijf heb op mijn nieuwe adres voor mijn kippen.

Lange levertijd

3 juni iets besteld Nu is het 6 juni en nog niets binnen en via track and trace niet te achterhalen wanneer het wel komt. Jammer

Super slecht

Behalve dat je nog zelf de retourkosten moet betalen, de maten op de site niet kloppen, moet je ook nog eens achter je eigen geld aan! Super slechte service en ik zou niemand aanraden om hier te bestellen.

Snelle levering en degelijk ingepakt.

De levering was compleet , snel geleverd en deftig ingepakt. Mooie artikelen aan een scherpe prijs. Aan te raden voor iedereen.

Professioneel zoals verwacht.

Kattenluik voldoet aan de verwachtingen. Goede gebruiksaanwijzing en de grote kat geniet van zijn kattenluik.