Snelle levering van het door mij bestelde product.

Op maandagavond 4 januari 2021 via de website product besteld en betaald Op dinsdagochtend 5 januari 2021 gebeld met de afdeling logistiek, of en wanneer ik een bevestigingsmail v.w.b. mijn bestelling mocht ontvangen. Op dinsdagmiddag 5 januari 2021 een bevestigingsmail met trackingscode ontvangen, en 's-avonds kon ik lezen dat het product op donderdag 7 januari 2021 geleverd zou worden. Op woensdagochtend 6 januari 2021 wederom de trackingscode gebruikt, en toen kon ik lezen dat het product op woensdag geleverd zou worden. Inmiddels product in goede orde ontvangen.

Klantonvriendelijk!

Een hondenspeelbal gekocht die binnen 2 minuten spelen kapot is. En nog gevaarlijk ook met pluis! Reactie? Dat mijn hond hem zelf kapot maakt. Maar hij speelt er nog geen 2 minuten mee? Wat is dan de kwaliteit van de bal? Heel klantonvriendelijk! Het verwijzen na de algemene voorwaarden vind ik wel heel makkelijk opgelost. Het product voldoet gewoon niet aan de verwachtingen!

Vakmensen weten waar ze over praten

Volière laten maken via eigen ontwerp. Laten maken bij Sales en in onderdelen bij mij thuis afgeleverd. Keurig gemaakt en onderdelen waren makkelijk te monteren de timmerman had alles keurig gelabeld Een woord Vakwerk door dat bedrijf Ted Greten

Fijn gesprek met goed advies en kwaliteit producten

Na een aantal miskopen bij onder andere Action waarbij de krabpaal die ik gekocht had al kapot was voor hij uberhaupt in gebruik genomen was, heel fijn adviesgesprek gehad mer één van de medewerkers. Uiteindelijk een hele degelijke krabpaal en mooie reismand aangeschaft waar mijn kitten superblij mee is! Degelijke paal die niet omvalt als de kat erop springt zeker zo fijn! En een panterprint reismandje(love it). Beide fantastische producten zeker qua prijs/kwaliteit verhouding. Keuze uit een gevarieerd en ruim assortiment! Ook de klantenservice krijgt van mij een dikke 10! Wat een vriendelijke medewerkers en producten ook nog eens supersnel geleverd. Bij een volgende aankoop weet ik huisdierPlezier zeker weer te vinden

Fantastisch!

Wat een mooi bedrijf. Levert goede producten van goede kwaliteit en ook nog is ontzettend snel. Communicatie is goed en snel. Zeer klantvriendelijk en als er wat is denken ze super goed mee naar een oplossing. Al met al een hele fijne ervaring!

Goed stevig hok, bestelling na drie dagen thuis.

Goed hok, stevig gemaakt en levering aanhoud door voldux . Hok staat in elkaar dus heel handig ! Levering duurde drie dagen maar na contact via mail werd ik onmiddellijk opgebeld om de datum en uur van levering af te stemmen! Tevreden !

Zeer snelle levering en goede service

De kleine artikelen die ik had besteld werden binnen twee dagen geleverd, wat betreft de levering van het konijn heb ik de service lijn gebeld, en ook daar werd ik zeer vriendelijk en adequaat geholpen.

Ik had een foute gemaakt bij mijn bestelling online (dubbel geboekt) maar zeer snel en efficiënt opgelost door de medewerker via telefoon. Mail gestuurd en dag later was dit in orde.

Hondenkussen xxxl

Snelle levering en over product niets meer dan lof. Prijs/kwaliteit een topper.

Heel goed!

Ik heb al meerdere voldux volieres besteld bij huisdierplezier en nu een konijnenhok. Steeds met veel plezier en uitstekende snelle service. Ga xo door!

Mooi en degelijk materiaal,snelle levering.

Producten elders gezien aan duurdere prijs. Bij Huisdierplezier even degelijk materiaal. Alles werd de volgende dag al geleverd. Heel tevreden!

alles zo als het moet en op tijd

niet aan op te merken

vlotte en vriendelijke levering met goed produkt. Zéér tevreden!!!

Vlotte vlugge correct op tijd vriendelijke levering en zéér tevreden van mijn konijnenhok Gradje.

Gewoon goed Je besteld en het wordt geleverd,en ook geen lange wachttijd Kortom prima

Opgepast! Hondenkarren van slechte kwaliteit en gevaar voor uw hond!

Iets meer dan een jaar geleden heb ik een hondekar gekocht. De kar staat droog geparkeerd en wordt normaal gebruikt, zowel qua bereidbare ondergrond, tijd, afstanden, belasting enz. Maar al snel (na een half jaar ongeveer) gingen de wielen kaduul staan en was het binnenwerk van de as 'op'. Huisdierenplezier heeft dadelijk een nieuw paar wielen opgestuurd, waarvoor dank. Service dus helemaal OK! Echter, na iets meer dan een jaar brak de lassing onder aan de kar aan de verbindingsstaaf naar de fiets (en dit onderweg al rijdende), wat zeer gevaarlijk was voor zowel de hond als de fietser. Reden: inferieure kwaliteit van de lassing, snel doorroesten, snel afpellen van het lakwerk. Ook op andere plaatsen al snel roestvorming door slechte coating lak. Het canvas van de kar is niet waterafstotend dus in de regen kan je er niet mee buiten. De ritssluitingen zowel bij mijn kar als bij die van een kennis (aan wie ik de kar nota bene had aangeraden) zijn ook van slechte kwaliteit: ze begonnen te scheuren en open te springen. De reflectors vallen er snel af (je merkt dat niet, dus die ben je kwijt). En het stiksel van de ritssluitingen begint snel uit te rafelen. Mijn advies: koop geen goedkope kar voor je lieve huisdier. Koop stevig en degelijk materiaal, ook al betaal je meer. Ik heb de lassing zelf laten herstellen en huisdierenplezier heeft die kosten terug betaald. Fijn, maar de 'onderhandelingen' die eraan vooraf gingen, voelden niet aan als fijne after service (eerst was het mijn fout, dan wilde hun leverancier niet zijn verantwoordelijkheid opnemen, dan stelde men mij een kortingsbon van 20 euro voor op een aankoop van een nieuwe kar van 120 euro...). Kwaliteit kar: inferieur. Service: dubieus.

We vinden het erg vervelend te vernemen dat je ontevreden bent over jouw bestelde product. Ik heb het geheel even bekeken en zie dat er inderdaad veel contact is geweest aangaande een oplossing. We betreuren het enorm dat het bestelde product niet naar wens is echter zijn wij in de veronderstelling dat het uiteindelijk netjes met je is opgelost en dit ook naar tevredenheid is gebeurt voor je. Mochten wij je nog ergens bij kunnen helpen ben je natuurlijk altijd welkom ons te contacteren.

vlug geleverd --top

Snelle levering, prima kwaliteit

Bestelling via internet geplaatst, binnen 2 dagen thuis. Goed verpakt en volgens de beschrijving op de site. Prima service

Wat fijn, bedankt voor jouw revieuw!

Meer dan tevreden!

Vlotte en duidelijke afhandeling. Ondanks dat het gekochte product door een buitenstaande firma gemaakt werd, is toch alles heel vlot en vloeiend verlopen. zeker een aanrader voor in de toekomst!

Alles prima verlopen

Een bench gekocht met grote korting. Super! Alles vlot verlopen. Eerste bestelling bij deze webwinkel maar ik kom zeker terug.

Hele goeie ervaring mee

Heb gisfer een hamsterkooi Daisy besteld, waarvan het radje kapot was geleverd doordat het iets te goed verpakt was, heb de schadeformulier ingevuld die gemakkelijk in te vullen is by het kopje klantenservice, vandaag kwam gelijk al het njeuwe radje, superservice!!!

Vriendelijk bedankt voor jouw compliment, Geniet van het nieuwe verblijf voor jouw huisdier!

Zeer slechte kwaliteit

Wij kochten een bench voor een grote hond. Het frame was zo fragiel dat onze pup na 1 nacht zichzelf bevrijdt had en de bench geheel verwrongen is. Weggegooid geld. Deze kwaliteit hadden ze nooit mogen aanbieden en gewoon moeten afkeuren.

Vriendelijk bedankt voor jouw terugkoppeling aangaande de bestelde bench. Ik heb de bestelling even bekeken en zie dat er is gekozen voor een instap model hondenbench. Deze benches zijn geschikt voor honden welke gewend zijn in een bench te verblijven voor een tijdje. Wanneer je op zoek bent naar een bench voor een pup welke nog moet wennen aan het verblijf in een bench raden wij aan voor een zwaardere kwaliteit te gaan. Deze liggen in prijsklasse wat hoger maar zijn opgebouwd uit zwaardere materialen en draaddiktes. Deze informatie geven wij specifiek, ook bij het product om problemen te voorkomen. We betreuren het enorm dat het bestelde product hierdoor niet naar wens is maar doen er alles aan onze klanten zo goed mogelijk te informeren voor aankoop van een product. Mochten we je hierbij nog kunnen helpen, ben je natuurlijk zeker welkom ons te contacteren.

geweldige producten met een perfecte service

toen er een parkietje bij ons kwam aanvliegen hebben we hem in de douche gelaten, ondanks verwoede pogingen werd de eigenaar niet gevonden, toch na een week dan maar een kooi besteld, op de dag dat de kooi bezorgd zou worden stond de eigenaar van het vogeltje voor de deur. Kooi aan de deur geweigerd. Was geen enkel probleem, geld werd terug gestort en een vriendelijke mail wisseling om de reden. Kortom, dit bedrijf snapt het. Ga zeker weer bestellen als ik wat nodig heb.

Ten eerste wat fijn dat je het vogeltje hebt opgevangen. Natuurlijk willen we graag met je meedenken. Fijn dat je onze service als prettig ervaren hebt! We zien je graag nog eens terug.

Iets besteld wat nogal groot is maar ze doen hun best om het geregeld te krijgen voor de waddeneilanden

In een woord geweldig!

Super kwaliteit, en vriendelijke mensen die je graag te woord staan als er vragen zijn.

Bedankt voor het fijne compliment!

Alles vlug en correct afgehandeld. Leuk item !