vlug geleverd --top

Snelle levering, prima kwaliteit

Bestelling via internet geplaatst, binnen 2 dagen thuis. Goed verpakt en volgens de beschrijving op de site. Prima service

Wat fijn, bedankt voor jouw revieuw!

Meer dan tevreden!

Vlotte en duidelijke afhandeling. Ondanks dat het gekochte product door een buitenstaande firma gemaakt werd, is toch alles heel vlot en vloeiend verlopen. zeker een aanrader voor in de toekomst!

Alles prima verlopen

Een bench gekocht met grote korting. Super! Alles vlot verlopen. Eerste bestelling bij deze webwinkel maar ik kom zeker terug.

Hele goeie ervaring mee

Heb gisfer een hamsterkooi Daisy besteld, waarvan het radje kapot was geleverd doordat het iets te goed verpakt was, heb de schadeformulier ingevuld die gemakkelijk in te vullen is by het kopje klantenservice, vandaag kwam gelijk al het njeuwe radje, superservice!!!

Vriendelijk bedankt voor jouw compliment, Geniet van het nieuwe verblijf voor jouw huisdier!

Zeer slechte kwaliteit

Wij kochten een bench voor een grote hond. Het frame was zo fragiel dat onze pup na 1 nacht zichzelf bevrijdt had en de bench geheel verwrongen is. Weggegooid geld. Deze kwaliteit hadden ze nooit mogen aanbieden en gewoon moeten afkeuren.

Vriendelijk bedankt voor jouw terugkoppeling aangaande de bestelde bench. Ik heb de bestelling even bekeken en zie dat er is gekozen voor een instap model hondenbench. Deze benches zijn geschikt voor honden welke gewend zijn in een bench te verblijven voor een tijdje. Wanneer je op zoek bent naar een bench voor een pup welke nog moet wennen aan het verblijf in een bench raden wij aan voor een zwaardere kwaliteit te gaan. Deze liggen in prijsklasse wat hoger maar zijn opgebouwd uit zwaardere materialen en draaddiktes. Deze informatie geven wij specifiek, ook bij het product om problemen te voorkomen. We betreuren het enorm dat het bestelde product hierdoor niet naar wens is maar doen er alles aan onze klanten zo goed mogelijk te informeren voor aankoop van een product. Mochten we je hierbij nog kunnen helpen, ben je natuurlijk zeker welkom ons te contacteren.

geweldige producten met een perfecte service

toen er een parkietje bij ons kwam aanvliegen hebben we hem in de douche gelaten, ondanks verwoede pogingen werd de eigenaar niet gevonden, toch na een week dan maar een kooi besteld, op de dag dat de kooi bezorgd zou worden stond de eigenaar van het vogeltje voor de deur. Kooi aan de deur geweigerd. Was geen enkel probleem, geld werd terug gestort en een vriendelijke mail wisseling om de reden. Kortom, dit bedrijf snapt het. Ga zeker weer bestellen als ik wat nodig heb.

Ten eerste wat fijn dat je het vogeltje hebt opgevangen. Natuurlijk willen we graag met je meedenken. Fijn dat je onze service als prettig ervaren hebt! We zien je graag nog eens terug.

Iets besteld wat nogal groot is maar ze doen hun best om het geregeld te krijgen voor de waddeneilanden

In een woord geweldig!

Super kwaliteit, en vriendelijke mensen die je graag te woord staan als er vragen zijn.

Bedankt voor het fijne compliment!

Alles vlug en correct afgehandeld. Leuk item !

Goede service .

Ik heb voor de eerste keer een bestelling geplaatst van kattegrind.Toen deze geleverd werd was alles netjes verpakt in dozen.Heel fijn gedaan.

Matig

Volière zou in de tuin geplaatst worden. De chauffeur kwam echter alleen, onmogelijk om de volière in de tuin te krijgen. Het lukte alleen met hulp van 2 buurmannen. Transport dus dikke onvoldoende. Afspraak nakomen ook dikke onvoldoende. Volière zelf is mooi, maar afwerking kan beter. Enkele spijkers staken naar binnen in de volière en het hout was op veel plaatsen niet geschuurd, waardoor er veel splinters op zaten. Ik heb het zelf geschuurd. De volière is verder mooi.

Bedankt voor jouw feedback. Wij gaan dit zeker intern oppakken en meenemen in ons overleg. Volgens mijn gegevens zijn de problemen met je opgelost. Echter mocht je graag nog in contact komen aangaande jouw bestelling, dan wil ik je vragen even contact met ons te leggen via de email of telefonisch. Vriendelijk bedankt voor jouw terugkoppeling!

Bestelt en de volgende dag in huis. ! Beste kattenbak vulling die er bestaan. En voor de juiste prijs

Gewoon geweldig

Moest nog snel op de valreep een konijnenhok met toebehoren hebben voor m’n dochtertje, Besteld en keurig de volgende dag bezorgd

Een aanrader

Exellente producten voor een goede prijs. Leveringen altijd snel en probleemloos.

Het is een zeer interessant product

Het enige moment. Was dat de dichtingsring die moest geplaatst worden te groot was ik heb deze moeten inkorten maar het werkt ook zo Ik vraag me af waarom die dichtingsring zo groot moest zijn Vriendelijke groetjes Anne

Goed spul en leveren keurig en snel

Heb hier twee circulatie pompen van het merk Orca besteld. Twee keer snel en onbeschadigd geleverd. Echt aanrader voor mensen die een goede pomp zoeken om voor biofilter of sump Top

Vriendelijk bedankt voor jouw terugkoppeling! Veel plezier bij het gebruik van jouw bestelde pompen :)

nooit meer

Ik bestel er nooit meer! Na 10 dagen besteld te hebben en betaald, een mail dat ze zelf ondekken dat het pakje nog niet is aangekomen maar ik er zelf niets voor hoef te doen. Ik op mijn beurt stuur terug, ik hoef het niet meer, ik heb elders besteld. Opnieuw een week later, we hebben goed nieuws, je pakje komt jou richting uit..Geen aanrader vanuit Belgie althans.

Wat vervelend dat er een misverstand is ontstaan op jouw order. Ik zie dat het inmiddels is geregeld voor je, maar alsnog onze excuses voor dit ongemak. Heb je nog vragen, dan komen we natuurlijk graag met je in contact.

geweldige service

wij hebben een kippenhok besteld. binnen een paar dagen wad het aan huis geleverd door de goede beschrijving was het ook zo in elkaar gezet ook door een a technisch persoon als ik is het gelukt.

Mooie voliere met een goede afwerking

Voliere enkele dagen geleden besteld via de site. De medewerkers waren heel behulpzaam en vriendelijk en gaven de nodige nuttige informatie mee via telefoon en mail. Hele goede service :-) 2 dagen na de bestelling werd de voliere geleverd, stond na enkele minuten op zijn plaats. Wij zijn heel blij met het resultaat en de vogeltjes ook natuurlijk. Deze aankoop is echt een aanrader bij deze site. Waren alle online shops maar zoals deze.... Keep going ........ Great job....

Top! Heel fijn om te lezen, veel plezier van jouw voliere :)

Snelle levering goed contact

Zeer tevreden met dit bedrijf. Producten altijd op voorraad. Contact met klantenservice tevens erg goed.

Vlotte service na twee dagen thuis geleverd door een super vriendelijke chauffeur die zoals afgesproken uur kwam met de levering van een prachtig konijnkot die degelijk en mooi is afgewerkt

heel tevreden

Snelle en correcte levering, goed verpakt. Goede prijs-kwaliteit verhouding. Leuke producten.

Alles correct verlopen en zeer snelle levering

Deze service zou overal zo moeten zijn, bedankt.

onvoldoende communicatie

ik heb een honden zwembad besteld, met een en bevestiging van de order gekregen, maar dan naar 3 dagen al en email om de levering te beoordelen. Had ook geen spam email met track en trace - email gestuurd nooit en antwoord gekregen, maar de levering kwam naar 6 dagen aan. Product is prima maar communicatie heel veel te verbeteren