Overzichtelijk, voldoende informatie en illustratie

Bij de zoektocht naar een volière kwam ik al snel op jullie website terecht, die me heel overzichtelijk bleek, met ruim voldoende informatie en foto's waardoor ik meteen overtuigd was van m'n aankoop. Na bestelling kreeg ik nog een telefoontje om even iets uit te klaren vanwege een foutje in de database, maar ook dat verliep zeer professioneel. Ik wacht nog even op de levering, maar verwacht ook daar weinig problemen.

Goede kwaliteit en super vriendelijk

Mooie kwaliteit voor een betaalbare prijs En verzendkosten bijna gratis Super tevreden

Snelle en topservice!

Ondanks de quarantaine, een vlotte en supervriendelijke service.

Snelle correcte afhandeling

Vijf sterren!

Goede en snelle leveringen. Mooie en goede kwaliteit producten en materialen.

Correcte en snelle levering

Had een bench besteld en die is snel aangekomen alles was inorde. Net zoals ik het graag heb van een webshop. Levering was zelfs heel snel naar België.

Prijs kwaliteit zeer gozd

Ik kocht een hondenfietsmand bij jullie. De mand is van goede kwaliteit. Er zat ook een kussentje bij en is zeer gemakkelijk om te monteren en demonteren. Zeer gebruiksvriendelijk dus.

Snelle en perfecte levering

Mijn volière werd zelfs op zijn plaats gezet prachtig .

Vlotte levering en mooi product

Was zoals we het ons hadden voorgesteld. Dik in orde

Goeie service

Puppyren besteld. Ziet er goed uit en is stevig.

Super snelle levering top!

Ook in deze "corona" tijd komt de levering de dag nadat je het bestelde toe. Super gewoon! Top service en zeer sterk van prijs. Jammer dat ze geen voeding verkopen voor honden en katten anders was dit de site waar ik alles bestel voor m'n hond en kat❤️

Mooi kippenhok

Eenvoudig in elkaar te zetten

keurig aan geleverd prima kwaliteit zeer tevreden klant

netjes thuis bezorgt staat mooi

Helemaal top!.

Ik had een hondenfietsmand besteld, en had nog een vraag over de bestelling. Ik kreeg meteen antwoord (wat ik heel prettig vind omdat ik dan het gevoel heb dat ik als klant serieus genomen word ;-) De bestelling ook snel thuis .. dus kortom dikke 10

Erg tevreden

Prachtige bench, kleur taupe maakt dat het minder als een kooi eruit ziet. Alleen jammer dat er geen bench verkleiner bij te kopen is.

Snelle levering top

Super snelle levering!

Zelfs in deze rare/moeilijke tijd is mijn nieuwe hondenmand de volgende dag nog geleverd! Op een maandag besteld. Harstikke bedankt voor de snelle levering!

zeer goed

is aan te bevelen correct geleverd zoals beloofd

Zeer goede service !

Ik bestelde een bench voor mijn hond Luka. Die kwam echter niet toe. Een foutje van de leveringsdienst GLS. Saskia en Stefanie hebben dit meteen geregeld en binnen de drie dagen had ik toch mijn bench. Ik heb echter niet moeten aftekenen voor GLS, die was al weg vooraleer ik de voordeur kon open maken. Tja, dan gebeuren er fouten, niet ? Saskia en Stefanie : van harte bedankt ! Gert

Prima levering

zondagavond bench en puppiedoekjes besteld deze morgen geleverd en artikelen zijn zoals verwacht

Ik heb juist een volière bested en vroeg me af we never die Kan geleverd Worden nu let die Corona crisis?

Ons dier heeft plezier

Zowel de draagtas als de vetbed vallen goed in de smaak bij onze puppy!

Makkelijk bestellen en netjes bezorgd

Prima service, de site is overzichtelijk en simpel. Artikelen voldoen aan het geen ze moeten voldoen.

Altijd tevreden

Bestelling wordt geleverd zoals verwacht

Prima levering en artikel!

Het pluche varkentje Happy kwam bij mij binnen. Ziet er mooi uit en ook de levering was prima!!