Stipte levering - vriendelijke medewerkers

De levering van kippenhok Jasper verliep perfect. Ik werd op voorhand verwittigd dat het een zwaar kippenhok was en dat extra hulp wenselijk was. De levering was wat te vroeg, maar de 2 medewerkers hebben alles gedaan om het hok zo kort mogelijk bij de definitieve plaats te zetten.

goed en vlot

Het enige minpunt vond ik de verwarring tussen de website van België en Nederland. Bij omschrijving stond er bij beide iets anders, na telefonisch gesprek met de dienst geeft hij toe dat er idd iets niet klopt, hij laat me weten dat hij ondertussen de website heeft aangepast om verwarring te voorkomen. Alsnog heb ik de 50 euro extra moeten betalen. Het ging trouwens over het al dan niet zijn van een bouwpakket ja dan nee. Als je toegeeft dat het 'mis' is vind ik niet dat je die meerprijs moet betalen.

zeer goede service

ben zeer tevreden wat betreft de contacten en de onderhandelingen wat betreft de bestelde artikelen.wordt zeer goed geregeld. toppie

Goed geregeld

Dat ik me bestelling in goede orde heb ontvangen

Beschrijving niet volledig

Twee weken geleden een pomp van Crawfish (Flamingo) gekocht voor een aquarium. Echter bij de omschrijving van het artikel staat niet dat het slangetje wat van de pomp het aquarium in gaat er niet bij geleverd wordt, terwijl het op de foto wel zichtbaar is. Het slangetje kan je nabestellen maar dan moet je weer 3 euro verwerkingskosten plus weer 4,95 euro verzendkosten betalen, terwijl je dit gewoon met het kopen van de pomp erbij had kunnen bestellen. Contact gehad met Huisdierplezier, echter ik kreeg van hun de melding dat 'de foto die op de webshop staat een uitleg is'.. Verder ook geen tegemoetkomingen.. en als klap op de vuurpijl is de tekst bij het artikel nu nog steeds niet aangepast .. dus gewoon slecht!

Snelle goede service

Mijn oorspronkelijke bestelling was niet meer leverbaar, dus kwam huisdierplezier met een goed alternatief. Snel geleverd, vriendelijk contact, hier bestellen we nog vaker!

Klantvriendelijk, meedenkend en behulpzaam!

Ik heb een gaaf konijnenhok besteld, deze werd niet geleverd binnen de aangegeven leverdatum. Na een telefoontje met de klantenservice en wat vragen over het hok zelf: hij die goed meedacht in mogelijkheden - Is het hok geleverd! Super!

Stroef begin met een spetterend fijn eind

Ik heb mijn bestelling gedaan op een dinsdag. Een week later had ik nog niets, dus ik belde en stuurde een mail. Vervolgens hadden ze er een supertempo opgezet en had ik mijn bestelling de volgende dag met daarbij nog wat kleine goedmaakcadeautjes voor mn hond. Ik ben erg tevreden over de service, mijn bestelde producten en de website is ook lekker overzichtelijk! Al met al een hele goede webshop waar ik zeker vaker ga bestellen.

goede prijs, snelle levering en uitstekende service

De uitstekende website maakt het makkelijk om je producten te zoeken in het zeer ruime assortiment. Het bestellen en betalen gaat lekker vlot. daarna ontvang je een bevestigingsmail en een bericht wanneer je artikelen zijn verzonden. netjes verpakt en volgens afspraak bezorgt. precies wat ik verwacht van een online shop.

Wat een top service

Wij hadden de producten verkeerd besteld. De verpakking was aan gort. Allemaal netjes door de firma opgelost. Wij creatief met het maken tot een pakketje, zij de service om het op te halen. Zoals het hoort.

Donderdag een bestelling gedaan en vrijdags bezorgd.

Het is een erg handige rugzak voor onderweg.

De rugzak was erg handig, na even wandelen kon mijn puppy erin uitrusten en wanneer wij ergens gingen eten kon hij erin slapen wanneer de rugzak als zijn veilige nestje op de grond stond. Helaas was hij na een weekendje wel al op 2 plaatsen doorgescheurd door het dragen.

Om jullie kapot te schamen

Geen degelijke bench ontvangen zoals werd aangegeven. Klacht ingediend deze wordt niet serieus behandeld, dus nu door naar de geschillencommissie. En dan durf er nog een medewerker aan de telefoon te beweren dat ik mijn puppy niet kan opvoeden omdat mijn puppy dit zelf heeft gedaan. Nee huisdierplezier jullie informatie verstrekking op de website klopt niet!!

Slecht, heel slecht.

2 keer bestelling kapot ontvangen door slechte verpakking. Het kapotte onderdeel zouden ze gaan opsturen maar toen bleek dat er nog een onderdeel ontbrak wilde ze die pas naleveren als ik 4,95 verzendkosten had overgemaakt. Opmerkelijke gang van zaken terwijl het bedrijf zelf op alle punten in gebreke blijft. Afrader.

Groot genoeg maar niet heel praktisch

De kooi is netjes verpakt. De gebruiksaanwijzing is summier en de plaatjes zijn niet goed te zien. Met name de buizen laten zich moeilijk in elkaar zetten en is eigenlijk net te veel voor in de kooi. Wel voldoende beweegmogelijkheden voor de hamster. Door de veelheid aan buizen en de plastic uitvoering van het huisje en het nestplateautje is het kwa onderhoud niet heel praktisch.

Slecht

Sturen andere dingen als dat je besteld en verwijten je dat het aan jou ligt, is echt drama

Beste Thea, Wij vinden het erg vervelend dat u onze service als slecht heeft ervaren. Ik heb even terug gekeken in de contact momenten welke er zijn geweest en ik zie dat u hierbij heeft aangegeven het verkeerde artikel te hebben besteld op onze website. Helaas hebben wij dit niet meer tegen kunnen houden omdat het pakket op dat moment al onderweg was met de vervoerder. Mochten wij u alsnog kunnen helpen met de juiste artikelen dan vernemen wij het erg graag.

Onvolledig en beschadigd

De verpakking was open en er zat maar 1 speeltje in ipv 3 en die was nog stuk ook

Vriendelijk bedankt voor jouw review! Heel vervelend te vernemen dat er ontevredenheid is ontstaan omtrent de bestelling. Ik ben direct in de case gedoken maar hieruit blijkt dat hier nog geen melding van gemaakt is bij ons, klopt dit? Tevens kan ik op de gegevens geen geplaatste order in ons systeem vinden. We willen dit graag ophelderen, neem je even contact met ons op? Mocht het product bij ons zijn aangekocht dan gaan we uiteraard direct kijken wat we voor je kunnen betekenen!

perfecte service !!

Helaas was bestelling beschadigd tijdens vervoer, maar na telefonisch contact is dit TOP opgelost!! Hartelijk dank voor de snelle en perfecte service! Ik zal in de toekomst zeker nog een aankoop doen bij jullie Firma!!

Fijne website met leuke spullen

Op zoek naar een krabpaal en voerbakjes, snel gevonden en snel geleverd

Duidelijke website, en snelle levering.

Duidelijke omschrijvingen op de site. Levering niet helemaal "nu bestellen morgen leveren" maar wel redelijk snelle levering en fijne handleiding om het hok goed in elkaar te zetten.

Snelle levering en gunstig geprijsd

Houden je goed op de hoogte van verzending. Product zoals verwacht.

Snelle levering, onduidelijke tracking

Alles was prima. Mijn enige klacht is dat ik heel erg veel mailtjes kreeg m.b.t. track en trace, waarvan alleen de laatste me echt doorverwees naar een werkende pagina.

heel goed

Snelle levering netjes en goed verpakt.

Prima service en snelle levering

Goede ervaring met dit bedrijf, snelle levering. Bij evt. problemenmet worden deze snel en netjes opgelost. Kortom, dik tevreden !! En onze hamster wordt er ook vrolijk van. Zeker een aanrader om bij dit bedrijf te bestellen.

Pater Vervoortstraat 29

5465RT Veghel