Flores broek ,topper

Mooi verpakt

Het was met zorg ingepakt

Artikel snel geleverd en als een cadeautje ingepakt. Met kaartje en zeepjes in vorm van een hartje. Ik vind het heel goed verzorgd

Zeer positief.

Ik ben zeer positief. Snelle levering, hartstikke leuk artikel gekocht. Niet onbelangrijk, het was ook mooi ingepakt met een persoonlijke note van het team en een klein presentje, altijd leuk. Bij ontvangst bleek het in de sale te zijn, dat bedrag krijg ik na 1 telefoontje zonder problemen teruggestort. Ik ga er vaker bestellen.

Betrouwbaar en de bestelling zat keurig verpakt!

Geweldig en zeer vriendelijk!

Leuke kleding, snelle reactie, snelle verzending en ontvangst. Ik zou het iedereen aanbevelen. Bij retourzending geld snel terug. Fijne ervaring en zeker voor herhaling vatbaar!

Snelle en zeer goede levering.

Goed en snel geleverd wat ik had besteld.

Mijn bestelling via de webshop is goed en snel geleverd. Mooi en met zorg ingepakt.

Bestelling wordt redelijk snel en retourneren gaat gemakkelijk.

Netjes ingepakt met een kleine attentie erbij

Alles was netjes ingepakt met een lief kaartje en een kleine attentie erbij en snel ontvangen.

Supersnelle levering. Mooie kwaliteit en goede service. Top!

Supersnelle levering. Mooie kwaliteit en goede service. Top!

Fantastische service

Wow, wat super fijn geholpen. Echt een aanrader om hier online te bestellen en het contact formulier werkt super!! Snel en goed antwoord!!

Keurig correct en goede kwaliteit.

Fijne webwinkel

Mooie site, snelle levering, top!

Snel verzonden goede communicatie en leuk verpakt

Super leuke webshop ! met oog voor de klant

Goede duidelijke webshop Met duidelijke foto’s en met zorg in gepakt Elke keer cadeautje als het binnenkomt. Hele leuke persoonlijke service ! Ga zo door !

Hele persoonlijke service

Snel opgestuurd, in een mooi pakket en met liefde ingepakt. Kleinigheidje erbij en een persoonlijk kaartje. Super leuk!

Hele mooie jurk van Florèz, blij mee, netjes verpakt en snel geleverd

Had een broek in Zeeland( tijdens vakantie gezien) helaas niet in mijn maat. Op internet gezocht en

Heel vlugge levering en heel netjes verpakt. Met een mooie brief en kortingkaart erbij. Helemaal Top!

Snelle verzending, mooie producten. Erg blij mee!!

Erg goed!

Goedeservice en gastvrije ontvangst

Mijn online aanschaf werd snel gestuurd en zonder problemen teruggenomen. In de winkel kreeg ik koffie en werd een knoop weer goed vastgenaaid. Ik kreeg de kans om rustig rond te kijken maar kreeg ook direct hulp bij het passen toen ik dat nodig had.

Snel, mooi verpakt

Mijn complimenten Attent kaartje bij mijn bestelling. Mooi verpakt mèt een tegoed voor een volgende bestelling! Top gedaan, ik kom terug!

Trendiesbyme verkoopt leuke merken en heeft leuke kortingsacties. Snelle verzending. Heel netjes verpakt met persoonlijke touch(kaartje erbij en kortingsbon voor een volgende aankoop). En dan ook nog een presentje bij mijn aankoop(een leuke tas van Pom Amsterdam). Zal zeker vaker gaan bestellen!

Mooi verzorgd

De kleding werd snel en mooi ingepakt bezorgd. Leuke kaart erbij. Duidelijk hart voor de zaak. De terugbetaling van pakket via returnista laat wat lang op zich wachten maar na signalering hiervan werd er meteen gereageerd. Dat vind ik grote klasse

Beste Simone, het is begrijpelijk dat u niet tevreden bent over de snelheid waarmee pakketten naar ons retour komen. U heeft uw retour op 24 mei thuis laten ophalen en op 28 mei is deze helaas nog steeds onderweg. Het duurt op dit moment lang voordat DHL haar pakketten aan ons retour levert. Excuses hiervoor. Wij hebben ook direct een mail gestuurd naar Returnista en hopen dat zij als platvorm er iets mee kunnen richting DHL. Wij als kleine speler zijn afhankelijk van grote partijen. Omdat de zending onderweg is en wij wel zeker weten dat deze bij ons binnen zal komen. Zullen wij alvast tot uitbetaling overgaan en hopen u hiermee voldoende service te hebben geboden. Wij zouden het ernorm kunnen waarderen als u de review zou aanpassen. Met vriendelijke groet, Team TRENDIES BY ME

Snelle levering, leuke persoonlijke verpakking

Donkerstaat 29

3841 CA Harderwijk