In een woord prima!

Snelle respons, mooie collectie en altijd leuk om de mooi verpakte bestelling te ontvangen!

Al jarenlang mooie en betaalbare kleding en uitstekende service

Koop hier al 35 jaar vrijwel al mijn kleding, het laatste jaar Soms zelfs online alhoewel ik in Harderwijk woon. De kleding die Trendies verkoopt wordt steeds leuker, is betaalbaar en je wordt er zeer goed geholpen!

Snelle levering heel klant vriendelijk aan telefoon. Ik ben heel tevreden.

mooie winkel,aardig personeel

Altijd mooie collecties .

Wauw! Bij Trendies bestellen is een feestje!

Pakketjes ontvangen voelt altijd als een cadeautje krijgen, ook al weet je wat er in zit. Maar ik werd helemaal vrolijk toen ik dit pakketje opende. Vriendelijk bericht van Thijs erbij en een kleine attentie! Echt super. En dat voor een artikel wat enorm was afgeprijst. Top!

Accuraat en vriendelijk

Keurig verpakt met een leuke attentie met foto en persoonlijke noot van Thijs. Klantvriendelijk. Snel geleverd. Superblij met de door mij bestelde en ontvangen set!

Wat een feest om van Trendies een pakketje te ontvangen.

Ik kreeg een pakketje van Trendies binnen en de bestelde blouse zat netjes ingepakt in zwart vloeipapier, er lag een cadeautje boven op en er zat een leuke foto met afdruk van het pakketje bij. Het pakketje ziet er leuk uit in zwart-wit. Ook was de blouse inmiddels goedkoper dan toen hij werd besteld en het verschil is terug gestort op de rekening. Tot slot werd het persoonlijk gemaakt door op de foto de groeten van Thijs te schrijven. Vol lof voor Trendies van Carina.

Vlotte bestelling en nog een leuke attentie.

Blij van!

Zoals eerdere berichten.. De moeite genomen om t in te pakken en berichtje erbij! Superleuk!

Snelle levering!

Hele snelle levering en erg leuk om een pakketje zo mooi ingepakt te mogen ontvangen!

Dik tevreden over deze bestelling. Mooi verzorgd pakket, persoonlijke touch

Duidelijke website. Goed op de hoogte gehouden van de stand van zaken van mijn bestelling. Mooie doos om het (in papier ingepakte) artikel, voorzien van een persoonlijk briefje en een attentie. Leuk om te ontvangen, je kon zien dat er aandacht aan was besteed.

Helaas was m’n eerste bestelling niet meer op voorraad. Kreeg daarvan vlot bericht. De tweede bestelling kwam snel en keurig verpakt met n attentie

Aanrader

Super snelle levering netjes ingepakt in pakpapier en een leuke attentie erbij!

fijne website, snelle en correcte levering

erg goed

Snelle service, duidelijkheid aflevering door mail.

Mooi ingepakt met een attentie.....daar word je blij van! 😄

Heel klantvriendelijk en een goede service

Klantvriendelijk en een goede service

Snel verzonden

Duidelijk en snel verzonden werd netjes op de hoogte gehouden via de mail.

Snelle levering en juiste maat (volgens tabel)

Erg tevreden net dit mooi tuniekjurkje

Top, snel en zorgvuldig verzonden

Mooi ingepakt, geweldig👍

Goede ervaring, besteld andere dag in huis

Voor het eerst besteld via de site., ik wilde het jurkje graag snel hebben gaf ik aan! Dag later werd het al bezorgd. Heel netjes en verzorgd ingepakt. Helaas was het jurkje te klein en mailde ik of er nog maat groter beschikbaar was, dit hebben ze zelfs bij de fabrikant nagevraagd of deze nog leverbaar was. Wat een service!!

Snel en heel goed verzorg

Snelle levering, met veel zorg ingepakt en de kleine attentie en het persoonlijke berichtje zijn erg gewaardeerd. Dikke duim dus!

Snelle levering en bestelde product was keurig ingepakt!

Fijne winkel, mooie kleding, aardige verkoopster

Fijn geshopt, leuke merken, goed geholpen.

Supersnelle levering, mooi verpakt!

Supersnelle levering, mooi verpakt!