Snel verzonden, mooi product, erg klantvriendelijk en netjes

Prima service!!

Hele snelle levering met een leuke persoonlijke touch. Fantastisch. Ook retourzending verliep heel vlot.

Goede communicatie, snelle levering, zorgvuldig ingepakt. Gewoon zoals je mag verwachten van een winkel die hart heeft voor zijn klanten.

Super snelle verzending met leuke attentie en persoonlijke boodschap

Heel erg goed! Zo zou iedere webwinkel 't moeten doen!

vriendelijk en goede service

Bij mijn bestelling ontving ik een leuke attentie!

Top!!!

Super leuk ingepakt en top kwaliteit!

Super!!!

Mooie blouse, netjes verpakt, snel bezorgd.

Leuke en duidelijke webshop. Mijn bestelde shirts had ik de volgende dag al in huis. Ik ben er erg blij mee!

Snelle levering, mooie collectie!

Snelle levering, mooie collectie!

Fijne webshop

Fijne webshop navigatie, mooi assortiment en goede snelle afhandeling bij bestelling.

Mooie verpakking, goede service, top

Goede service en mooi en persoonlijk verpakt!

Echt een cadeautje bij de snelle ontvangst.

top!

Zeer verrast. Snelle en persoonlijke levering en dat wat ik bestelde voldeed aan de omschrijving. Dus prima ervaring!

Mooie collectie en pakketje snel in huis

Mijn favourite merk hier gevonden en in de sale aantrekkelijke prijzen. Zeer leuke attentie erbij mogen ontvangen. Altijd leuk! Omdat ik dit merk al ken en ook de maatvoering was het eenvoudig te bestellen en past ook goed.

Goede service met een persoonlijke touch

Alles heel goed afgehandeld en pakketje snel ontvangen met een leuk zeepje en kaartje. Erg klantvriendelijk!

Snel en leuk

De bevestiging en levering was snel. De persoonlijke touch met een persoonlijk kaartje en zeepje vond ik echt heel leuk en ongekend. Blijf dit doen. Helaas was hetgeen ik besteld had , niet de juiste pasvorm voor mij Maar ik zal zeker weer bestellen.

Enorm snelle bevestiging en verzending!

Vrijdag besteld, zaterdag verzonden en lag t klaar in de winkel.

Netjes verpakt, snelle levering

In Coronatijd mijn bestelling binnen 24 uur ontvangen! En mooi verpakt, en met een leuk presentje. Echt geweldig.

Snel geleverd en jurkje is perfect.

Ik kwam toevallig op de site omdat ik iets zocht van het merk dividere. Gelijk iets besteld. Werd in mooie verpakking met persoonlijk kaartje en klein cadeautje volgende dag al afgeleverd. Jurkje is van mooie fijne kwaliteit en past perfect.

Snelle levering Verzorgt verstuurd/verpakt

Snelle en nette levering

Super goede ervaring. Zeer snelle levering en netjes en leuk verpakt. Altijd weer spannend als je voor de eerste keer iets besteld, maar ik ben meer dan tevreden!

Goede ervaring! Netjes en snel geleverd

Snelle levering en netjes en leuk verpakt!

Vlotte snelle service

Zeer tevreden over het snelle omruilen van mijn pak dat te groot bleek te zijn. Zowel bij de eerste levering die retour ging als later een leuk cadeautje als verrassing.