Perfect, snel geleverd

Snel geleverd Prima verpakt Leuk met persoonlijk bericht en kleine attentie

Prima, zorgvuldig en snel.

Heel persoonlijk. Pakket was zo zorgvuldig verpakt. Helaas paste de blouse niet en moest ik hem retourneren.

alles klopte, super

nooit iets online gekocht maar deze broek was ik echt naar op zoek

Zeer goed verzorgd!

Een zeer goed verzorgde ingepakte bestelling! Van bestelling tot thuis bezorgd is goed geregeld!

Hoewel ik in eerste instantie een verkeerd artikel opgestuurd kreeg, was alles na een telefoontje heel snel en heel goed geregeld. Prima dus!

Kan niet beter!

Mooie kleding, vriendelijke klantenservice en snel en goed geleverd!

Prima service!

Erg blij met mijn nieuwe jas. De service is goed: reageren snel op vragen, helpen je bijv. met de maat en denken mee over komen passen of toch verzenden. Erg blij met deze service!

Keurig ingepakt. Leuk kaartje met hartje erbij. En een hele snelle levering.

Makkelijk bestellen

Makkelijk bestellen en snel geleverd

Heel goed!

- supersnelle service - kleding heel mooi verpakt - goede omschrijving op website Kortom: heel blij mee.

Altijd mooie collectie Ondanks digitale verkoop Altijd een persoonlijke tough bij levering Super service

snelle levering en super netjes verpakt.

zeer goed

Correct, snel, goede communicatie, retour ook super gegaan !

zeer prettig

Een hele plezierige benadering naar klanten. Telefonisch contact heel fijn, men is behulpzaam.

Snel in huis en mooi verpakt.

Heel goed.

Snelle levering . Goed verpakt. Duidelijke informatie betreffende levering en verzending .

Heel tevreden

Snelle levering, mooie kleding, blij mee

Super tevreden!

Goede website, goed product (jas), directe levering, leuke attentie met handgeschreven boodschap maakt het voor mij helemaal af, dus ik blijf klant!

Goede communicatie

Een broek besteld die later toch niet de juiste lengte bleek te hebben. Mail gestuurd om aankoop te annuleren en kreeg m’n geld heel snel teruggestort.

Keurig ingepakt en vlot ontvangen

Blij met mijn nieuwe jas. Snel geleverd en netjes ontvangen.

Zeer goede service

Snelle en nette levering. Ook het retourneren is duidelijk uitgelegd en verloopt snel.

Super !!!

Alkes netjes verpakt en snelle levering

Aangenaam verrast

Pakket is met zorg en een leuke attentie verstuurd. Dit was voor mij de eerste keer dat ik iets bij jullie besteld heb, kan het iedereen aanbevelen!

Goed advies gekregen.

Goed advies gekregen en mooi bij elkaar passende kleuren. Later het bijpassende colbert besteld. Dat heb ik snel ontvangen in een stevige doos.

Donkerstaat 29 3841 CA Harderwijk