Top service - met een persoonlijke touch

De directe communicatie ook in het mee nadenken over een passende oplossing wordt as zeer positief ervaren.

Topservice!

Super service! Alle afspraken nagekomen en top gecommuniceerd!

Zeer tevreden! Al van alles gekocht

Heb er anderhalf jaar geleden een nikon Z6 camera gekocht met een uitstekende kitlens en nu uitgebreid met de Z 14-30MM f4. De koop was zo rond met een goede service ernaast. Bedankt!

Excellente service

Minox verrekijker online gekocht, volgende dag in huis, track & trace, zorgvuldig ingepakt.

Zeer tevreden met de uiteindelijke afhandeling

Een prachtige refurbished SX 70 Land camera gekocht met diverse films. Het toestel wat ik aanvankelijk kreeg (refurbished in Nijmegen bij Polaroid nederland) werkte niet goed. Alsof hij (onderweg?) beschadigd was. Was daar aanvankelijk teleurgesteld over. Tuerlings nam direct contact op en vroeg het toestel terug te sturen. Via Polaroid hebben ze mij een refurbished toestel geleverd in “nieuwstaat”! Inclusief een prachtige ledere tas, om het leed te verzachten. Wat een prachtig toestel en wat een service! Ben Tuerlings erg dankbaar dat ze dit zo professioneel hebben opgelost. Voor mij is Tuerlings nu een absolute aanrader! Nogmaals dank! Frans Fluitsma.

snelle levering conform specs

Product (Polaroid SX-70 colorfilmcassette) in gestelde tijd ontvangen, voldoet aan specificaties.

Prima service, meedenkers, concurrerend in prijs

Ik ben al een aantal jaren een supertevreden klant van Foto Tuerlings. Niet alleen hebben ze kennis van zaken maar ook denken ze goed mee met de klant. Daarnaast een prima service en, last but not least, zijn ze concurrerend in de prijs. Kortom, voor alle fotoapparatuur, voor mij Foto Tuerlings Tilburg

Snelle reactie op mij vraag, vlotte levering.

Goed advies, goede service.

Superservice

Fijne zaak. Levert kwaliteit met name door de service die ze bieden. Altijd bereid om mee te denken!

Goed .

Moet product nog testen maar vooralsnog perfect .

Super service!

Na 1 telefoontje ontzettend goed geholpen, camera besteld en snelle levering. Ontzettend blij met dit product.

Snelle service prima product

Webshop bestelling zeer snel geleverd en ook prima product voor de prijs

Prima, belden toen het bestelde niet op voorraad was voor een alternatief voor dezelfde prijs

Zie boven

top service en heel persoonlijk

top service en heel persoonlijk

Goede communicatie en snelle levering!

Nadat het product geleverd had, mailde ik met een vraag. Daar werd super snel en duidelijk op gereageerd. Erg blij mee!

Goede service en medewerkers denken goed mee, Ik ben zeer tevreden

Erg tevreden

Snel en betrouwbaar

Snelle levering en goede service.

Snelle levering, scherpe prijs en toch meer gekregen dan verwacht.

De basisprijs van deze Panasonic Lumix DMC-TZ100 bij Foto Tuerlings was € 479,00 en dat is redelijk marktconform. Maar omdat er op die dag een korting van € 50,00 gold heb ik met aankoop gewacht tot Black Friday (29-nov-). In het algemeen verwacht ik nooit meer te ontvangen dan hetgeen ik bestelde. En dus was ik beslist positief(!) verrast toen het pakje niet alleen al dinsdag werd geleverd (en dat in deze drukke decembermaand!), maar ook dat er een gratis telescopische gecombineerde selfie- en goPro-stick was bijgevoegd (stond op de bijgevoegde factuur vermeld voor € 0,00). En een lenspoetsdoekje. Het doekje ga ik vermoedelijk vaker gebruiken dan de stick (maar daarmee kan ik wellicht een ander nog een plezier doen). Wat ik jammer vind (maar daaraan kan Foto Tuerlings niets doen) is dat er bij deze camera geen standaard HDMI-kabeltje wordt geleverd. WiFi-communicatie is weliswaar ingebouwd, maar ik heb nu eenmaal liever een losse kabel.

Snel en vriendelijk

Snelle service met persoonlijke en vriendelijke communicatie.

snelle levering maar slechte kwaliteit

ik heb 3 pakjes polaroid 600 gekocht. rood,goud en origineel. maar tot nu toe zijn de foto's erg slecht die eruit komen. we hebben alles gedaan wat hoort maar dat maakte jammer genoeg niks uit. Erg jammer, want goedkoop is het niet. weggegooid geld dus

zeer snelle levering van mijn aangevraagd procuct

s'middags via een mail een vraag gesteld, zeer snelle reactie en daarna zeer snelle levering. Top!

Goed aanbod en snel geleverd

Een mooie prijs voor (verlopen) analoge film - fijn dat dit nog tot het aanbod behoord. Snel geleverd, maar de verpakking was licht beschadigd door vervoer (waarschijnlijk geen invloed op de film zelf).

Snelle service en goed aanbod!

Mijn bestelling was zonder problemen super snel binnen, en ze hebben een veelzijdig assortiment.

Goede informatie en snelle levering

Werd goed en tijdig geïnformeerd over de vertraagde levering. Achteraf toch sneller bezorgd dan verwacht. Leuke attentie en volledig verzorgd.

Prima snelle levering

Ik bestelde een aantal polaroid cassettes. Deze werden de volgende dag al geleverd. Lekker snel!