Zeer snelle levering. Alles zoals afgesproken.

Levering lens die elders alleen maar te pre orderen is verliep zeer vlot. Alles volgens afspraak. Ik ben er heel blij mee.

Ik heb besteld wat zeer makkelijk is op deze site en ik had mijn bestelling snel in huis en gewoon in de brievenbus.

Zeer tevreden met de service. Aanrader!

Mooie occassion camera gekocht bij Foto Tuerlings. Goede service en een mooie prijs! Ze hebben echt goed advies gegeven. Bedankt!

Goede producten en fijne service

Goede service naar België

Toen ik met een vraag zat over de verzending van mijn pakketje (2 filmrolletjes) kreeg ik binnen de dag nog een antwoord, zeer vriendelijke en snelle service dus. Een pluspunt voor mij was dat de winkel nog oude APS-filmrolletjes (welliswaar over houdbaarheidsdatum) aanbood. Nu kan ik eindelijk die ene oude camera terug gebruiken. Bedankt!

Uitstekende persoonlijke en snelle service

Ik had een lens besteld voor de verjaardag van mijn dochter. Na een mail van mij werd de levering wat versneld en bovendien persoonlijk toegelicht via mail. Bij openen van de doos bleek de lens ook al verpakt in kadoverpakking. Een aanrader!

Vlotte communicatie

Had wat specifieke vragen, heel vlot en vriendelijk geholpen geweest.

snel en goed

kleine, maar goede aankoop. Echt heel netjes en snel verstuurd.

Goede service, duidelijke en informatieve website

Top service - met een persoonlijke touch

De directe communicatie ook in het mee nadenken over een passende oplossing wordt as zeer positief ervaren.

Topservice!

Super service! Alle afspraken nagekomen en top gecommuniceerd!

Zeer tevreden! Al van alles gekocht

Heb er anderhalf jaar geleden een nikon Z6 camera gekocht met een uitstekende kitlens en nu uitgebreid met de Z 14-30MM f4. De koop was zo rond met een goede service ernaast. Bedankt!

Excellente service

Minox verrekijker online gekocht, volgende dag in huis, track & trace, zorgvuldig ingepakt.

Zeer tevreden met de uiteindelijke afhandeling

Een prachtige refurbished SX 70 Land camera gekocht met diverse films. Het toestel wat ik aanvankelijk kreeg (refurbished in Nijmegen bij Polaroid nederland) werkte niet goed. Alsof hij (onderweg?) beschadigd was. Was daar aanvankelijk teleurgesteld over. Tuerlings nam direct contact op en vroeg het toestel terug te sturen. Via Polaroid hebben ze mij een refurbished toestel geleverd in “nieuwstaat”! Inclusief een prachtige ledere tas, om het leed te verzachten. Wat een prachtig toestel en wat een service! Ben Tuerlings erg dankbaar dat ze dit zo professioneel hebben opgelost. Voor mij is Tuerlings nu een absolute aanrader! Nogmaals dank! Frans Fluitsma.

snelle levering conform specs

Product (Polaroid SX-70 colorfilmcassette) in gestelde tijd ontvangen, voldoet aan specificaties.

Prima service, meedenkers, concurrerend in prijs

Ik ben al een aantal jaren een supertevreden klant van Foto Tuerlings. Niet alleen hebben ze kennis van zaken maar ook denken ze goed mee met de klant. Daarnaast een prima service en, last but not least, zijn ze concurrerend in de prijs. Kortom, voor alle fotoapparatuur, voor mij Foto Tuerlings Tilburg

Snelle reactie op mij vraag, vlotte levering.

Goed advies, goede service.

Superservice

Fijne zaak. Levert kwaliteit met name door de service die ze bieden. Altijd bereid om mee te denken!

Goed .

Moet product nog testen maar vooralsnog perfect .

Super service!

Na 1 telefoontje ontzettend goed geholpen, camera besteld en snelle levering. Ontzettend blij met dit product.

Snelle service prima product

Webshop bestelling zeer snel geleverd en ook prima product voor de prijs

Prima, belden toen het bestelde niet op voorraad was voor een alternatief voor dezelfde prijs

Zie boven

top service en heel persoonlijk

top service en heel persoonlijk

Goede communicatie en snelle levering!

Nadat het product geleverd had, mailde ik met een vraag. Daar werd super snel en duidelijk op gereageerd. Erg blij mee!

Goede service en medewerkers denken goed mee, Ik ben zeer tevreden

Erg tevreden