top service en heel persoonlijk

top service en heel persoonlijk

Goede communicatie en snelle levering!

Nadat het product geleverd had, mailde ik met een vraag. Daar werd super snel en duidelijk op gereageerd. Erg blij mee!

Goede service en medewerkers denken goed mee, Ik ben zeer tevreden

Erg tevreden

Snel en betrouwbaar

Snelle levering en goede service.

Snelle levering, scherpe prijs en toch meer gekregen dan verwacht.

De basisprijs van deze Panasonic Lumix DMC-TZ100 bij Foto Tuerlings was € 479,00 en dat is redelijk marktconform. Maar omdat er op die dag een korting van € 50,00 gold heb ik met aankoop gewacht tot Black Friday (29-nov-). In het algemeen verwacht ik nooit meer te ontvangen dan hetgeen ik bestelde. En dus was ik beslist positief(!) verrast toen het pakje niet alleen al dinsdag werd geleverd (en dat in deze drukke decembermaand!), maar ook dat er een gratis telescopische gecombineerde selfie- en goPro-stick was bijgevoegd (stond op de bijgevoegde factuur vermeld voor € 0,00). En een lenspoetsdoekje. Het doekje ga ik vermoedelijk vaker gebruiken dan de stick (maar daarmee kan ik wellicht een ander nog een plezier doen). Wat ik jammer vind (maar daaraan kan Foto Tuerlings niets doen) is dat er bij deze camera geen standaard HDMI-kabeltje wordt geleverd. WiFi-communicatie is weliswaar ingebouwd, maar ik heb nu eenmaal liever een losse kabel.

Snel en vriendelijk

Snelle service met persoonlijke en vriendelijke communicatie.

snelle levering maar slechte kwaliteit

ik heb 3 pakjes polaroid 600 gekocht. rood,goud en origineel. maar tot nu toe zijn de foto's erg slecht die eruit komen. we hebben alles gedaan wat hoort maar dat maakte jammer genoeg niks uit. Erg jammer, want goedkoop is het niet. weggegooid geld dus

zeer snelle levering van mijn aangevraagd procuct

s'middags via een mail een vraag gesteld, zeer snelle reactie en daarna zeer snelle levering. Top!

Goed aanbod en snel geleverd

Een mooie prijs voor (verlopen) analoge film - fijn dat dit nog tot het aanbod behoord. Snel geleverd, maar de verpakking was licht beschadigd door vervoer (waarschijnlijk geen invloed op de film zelf).

Snelle service en goed aanbod!

Mijn bestelling was zonder problemen super snel binnen, en ze hebben een veelzijdig assortiment.

Goede informatie en snelle levering

Werd goed en tijdig geïnformeerd over de vertraagde levering. Achteraf toch sneller bezorgd dan verwacht. Leuke attentie en volledig verzorgd.

Prima snelle levering

Ik bestelde een aantal polaroid cassettes. Deze werden de volgende dag al geleverd. Lekker snel!

Snelle service!

Erg snelle service en precies wat ik bestelde! Ben benieuwd naar de foto’s :)

Erg goed

Afspraken zijn netjes nagekomen. Via internet de tamron 18 400 gekocht. Direct contact en een goed advies

Snelle en correcte levering

Kan geen minpuntjes zeggen

Snelle levering.

Zeer klantvriendelijk

Snelle levering en reacties op emails, prima service, bestel er vaker.

Deskundig zowel op digitaal als anoloog fotografiegebied met veel empathie.

Deskundig zowel op digitaal als anologe fotografiegebied met veel empathie.

Prima en op tijd!

Weinig op aan te merken!

Redelijk oke, jammer dat niet aangegeven aangetekende verstoring

Lens gekocht. Dag later aangeleverd als aangegeven. En niet kenbaar gemaakt dat aangetekend verstuurd zou worden.

Vakhandel service, ook online!

Zeer tevreden. Tuerlings heeft concurrerende prijzen en toch een goede vakhandel service. Zeer tevreden!

Pluspunten

Mooi dat jullie over de datum filmrolletjes aanbieden. Duidelijke site.

• Snelheid/Levertijd

perfect, zeker aan te bevelen

voldoende, een redelijke ervaring

• Snelheid/Levertijd