uniek geboortekaartje van goede kwaliteit

unieke kaart en mooi afgewerkt!

Weer een ontzettend mooi kaartje.

Bedankt weer voor de persoonlijke benadering, mooie ontwerp en prachtige resultaat. Weer veel complimenten gehad!

Fijn contact en bijzonder mooie kaartjes!

Prettig contact met Henrieke. Echt hele mooie kaartjes, erg blij mee en veel complimenten over gekregen!

Prachtige kaartjes!

We zijn erg blij met de kaartjes. Prachtige kwaliteit :)

Super mooie kaartjes.

Hele mooie kaartjes, fijne samenwerking. Alleen jammer dat ze laat binnen kwamen, maar verder heel tevreden!

Gewoon perfect!

We zijn helemaal verliefd op het kaartje!

Prachtige, originele geboorte kaartjes van hoog kwalitatief materiaal

Snelle en prettige communicatie met een prachtig en origineel eindresultaat waarbij hoog kwalitatieve materialen worden gebruikt.

Prachtig!

Wat hebben we prachtige geboortekaartjes ontvangen, precies zoals we in gedachten hadden! We wilden graag het geboortekaartje in de kleur van de babykamer en zo geschiedde. Ook de reacties zijn erg lovend: het kaartje wordt heel mooi gevonden!

Mooier dan we hadden durven dromen!

Wauw, we zijn echt helemaal weg van het geboortekaartje! De details zijn prachtig, alles klopt gewoon. Gedurende het ontwerpproces hebben wij de communicatie met Studiokuuk als heel prettig ervaren. Alles kon en niks was te gek, super persoonlijk allemaal. Nu het kaartje eenmaal in handen en hij is nog mooier dan we hadden durven dromen.

Echt een wow kaartje

We hebben echt precies het kaartje wat we wilden. Hebben een paar keer een digitale ontwerp/proef gezien maar wat is het dan toch echt een wow om het de eerste keer in het echt te zien. Zo mooi!! We zijn er echt super blij mee! Thankss!!

Kwaliteit!

Mooie, stevige & gave geboortekaartjes! Je hebt echt wat in handen. We vonden ze weer prachtig!

Professionele ondersteuning en prachtige kaartjes! Sterk aan te bevelen!

Prachtig mooi, uniek kaartje!

Superblij met het ontwerp, de vlotte communicatie en helemaal verliefd op het resultaat.

Prachtig

Heel blij met de kaartjes! Echt anders dan een standaard kaartje. Wel langere levertijd omdat het heel druk as bij de drukkerij. Maar zeker de moeite waard!

Prachtige kaart, professionele aanpak

Heel blij met ons geboortekaartje! Van A tot Z een professionele service. Wij gaan studiokuuk zeker aanbevelen in onze omgeving. Bedankt Henrieke!

Opnieuw heel goed geholpen

Voor de 2e keer een enorm mooi geboorte kaartje mogen ontvangen. Goed geholpen met het ontwerp van het kaartje, super!!

Uniek geboortekaartje voor een uniek moment in je leven

Het contact met Henrieke is ontzettend fijn en ze denkt echt me je mee. Er wordt snel geschakeld en over ieder klein detail wordt nagedacht en aandacht aan besteedt.

Echt een uniek en bijzonder kaartje!

Bij het openen van de verpakking en het zien van de geboortekaartjes heb ik wat tranen gelaten. Zo mooi dat de kaartjes waren. prachtige kwaliteit, subtiel en zo chique! Speciaal kaartje voor een speciaal mannetje in ons leven!

Zeer correct en snel maar vooral: heel mooie uitvoering!

Alles is zeer goed opgevolgd en spelen kort op de bal. We zijn woonende in België en kregen alles super snel. De kaartjes zijn van topkwaliteit en zijn heel keurig opgemaakt. We zijn erg tevreden!!

Het is reeds de 2de keer ik mijn geboortekaartjes via studiokuuk bestel. Geweldige ervaring! Zeer mooie kaartjes. Goede communicatie. Snelle levering.

Super mooie kaartjes en fantastische service

Goede en snelle service. Ook de kwaliteit is fantastisch.

Hele mooie kaartjes een fijne service

Blij met de service en het makkelijke contact met Henrieke. De kaartjes zijn super snel geleverd in een mooie verpakking; Heel erg blij mee!

Alles was naar wens

Tevreden over de bestelling, kaart en service.

Fantastische service

Fijne samenwerking, denkt goed met je mee. Mooie ontwerpen.

Blij

Wij zijn heel blij met de kaartjes van Henrieke en team! Fijn persoonlijk contact, snelle levering en een supermooie eindresultaat. In een woord: we worden hier heel BLIJ van! Bedankt allemaal!