Mooie kaartjes

Bij al onze 3 kinderen een kaartje bij studio Kuuk besteld.. Altijd fijn geholpen en telkens weer nieuwe ideeën. Zelfs tijdens haar eigen zwangerschapsverlof nog ons kaartje naar wensen weten te maken! Top geregeld!

Super kwaliteit

Heel fijn contact, zowel via de mail als telefonisch. Mooie kwaliteit van het papier, met zorg verpakt en snel verstuurd. Veel positieve reacties mogen ontvangen. Klein verbeterpunt: Wij hebben extra betaald om de naam van studiokuuk niet op het kaartje te laten drukken. Helaas staat op de enveloppe de naam van studiokuuk wel gewoon vermeld. Wellicht een idee om dat ergens in het bestelproces nog te vermelden aan de klant.

Beeldschoon!

Drie jaar geleden heeft Studio Kuuk het geboortekaartje voor onze zoon ontworpen. Nog elke keer als we zijn geboortekaartje zien worden we blij. Het ontwerp en de materialen zijn heel stijlvol en tijdloos. Toen we weer zwanger mochten zijn, hebben we uiteraard aan Studio Kuuk gevraagd om ook het kaartje voor ons tweede kindje te ontwerpen. In de stijl van het eerste kaartje, zodat de kaartjes niet alleen op zichzelf mooi zijn maar ook als set samen. Wat een fijne samenwerking en ruimte voor het creatieve proces! Onze dochter is inmiddels geboren en we hebben de geboortekaartjes ontvangen. Wauw!! Onze verwachtingen zijn weer overtroffen. Een beeldschoon kaartje waar we naar blijven kijken, zo mooi! En met de bijpassende envelop, sluitsticker, postzegel en confetti helemaal af.

Prachtige kaart!

Prachtig geboortekaartje uitgezocht. Helemaal zoals we het in gedachten hadden. Er wordt goed meegedacht en ondanks dat ze het erg druk hadden was de service goed.

Prachtige kaartjes! Zeer tevreden!

Heb ze voor alle vier onze kinderen laten maken. Ze zijn tijdloos en uniek! Wij zijn zeer tevreden! Snelle reactie op de mail. En ook snel in huis! Kortom, echt een aanrader!

Fantastisch!

Erg professioneel en persoonlijk contact. Er werd na mijn vrijblijvende offerte direct telefonisch contact opgenomen wat direct voor een fijne en persoonlijke connectie heeft gezorgd. Er werd duidelijk en snel gecommuniceerd en ook meegedacht vanuit Studio Kuuk. Erg fijn! De kaartjes waren erg mooi verpakt. Al met al een hele fijne ervaring!

Opnieuw prachtige kaartjes, doorlooptijd te lang

Opnieuw gekozen voor Studio Kuuk. De kwaliteit was wederom fenomenaal. Wel hebben we 6 dagen moeten wachten op de kaartjes, door vertraging op verschillende punten in het proces. Mijn advies aan Studio Kuuk is om eens in dat proces te duiken en te kijken hoe dat sneller kan. Opnieuw veel positieve reacties gekregen.

Verliefd op de kaartjes

De geboorte kaartjes zijn zo mooi dat ik tegen mijn man zei; ‘het liefst houd ik ze allemaal zelf’.. Mooi papier, zeer goede service en klantvriendelijkheid.

Snelle, persoonlijke service op maat

Erg te spreken over kwaliteit, snelheid en bejegening!

Prachtige kaartjes!

Wij zijn super blij met de geboortekaartjes van studiokuuk! Henrieke heeft ons goed geholpen en geeft mooie suggesties. Dank!

Een kwalitatief mooi geboortekaartje helemaal naar onze wensen.

Onze ervaring om de kaartjes via Studio kijk te bestellen is zeer positief. Persoonlijk contact gehad, zodat je je wensen goed kenbaar kan maken. Met als eindresultaat een geboortekaartje wat helemaal voldoet aan onze verwachtingen.

Studio Kuuk weet prachtige vertaalslag te maken van onze wensen!

Studio Kuuk werkt professioneel en tegelijk persoonlijk. 3,5 jaar geleden heeft Studio Kuuk voor onze zoon een persoonlijk ontwerp gemaakt. Nu voor onze dochter hebben in dezelfde stijl de geboortekaartje laten ontwerpen. Ik ben er ontzettend blij mee! De ontwerpen zijn onderscheidend door de eenvoud en uniek door de persoonlijke elementen die je kunt toevoegen. Daarbij heb ik het contact met Henrieke als heel prettig ervaren. Echt een aanrader!

Professioneel en persoonlijk!

Wat een mooi kaartje weer! Bijna 4 jaar geleden voor onze zoon ook de geboortekaartjes van Studiokuuk mogen versturen. Geen twijfel over mogelijk, om deze keer weer met Studiokuuk samen te werken. Zoveel mooie en leuke reacties op het kaartje. Nu het contact met familie en vrienden anders verloopt dan anders...merken we dat het geboortekaartje nog belangrijker is. Zo professioneel en toch persoonlijk contact met de medewerkers van Studiokuuk. Een hele fijne combinatie!

Top! Je kunt alles samenstellen naar wens!

Alles kan veranderd worden, zo wordt het helemaal je eigen kaartje! Goede service en advies! Je krijgt proef pakketjes en kaartjes opgestuurd zo kun je alles zien van te voren en materiaal even voelen!

Mooie stijlvolle kaartjes

Mooie stijlvolle kaartjes. Gemakkelijk in het contact en zeer behulpzaam. Zeer verzorgd geleverd. Van 1 stapel kaartjes waren de hoekjes iets ingedeukt maar verder was alles top net als de vorige keer.

Inmiddels hebben wij contact gehad met Reinier over de beschadigde kaartjes en is het naar tevredenheid opgelost. :-)

Super! Heel behulpzaam en snel

Prachtige kaartjes!

Super blij met ons geboortekaartje! Heel veel complimentjes gehad!

Prachtige kaartjes

Na het geboortekaartje van onze zoon twee jaar geleden hebben we nu ook het kaartje voor de geboorte van onze tweeling door studio Kuuk laten maken. Er werd heel fijn meegedacht over het ontwerp en na het doorgeven van de geboorte waren de kaartjes de volgende dag in huis. Prachtig en met zorg ingepakt. Helemaal zoals wij dat wilden.

Prachtige kaartjes, kadootje in de brievenbus!

Studiokuuk heeft ook het geboortekaartje van onze oudste zoon gemaakt. Wij wilden dit keer graag een totaalpakket. Kaartje, envelop, gepersonaliseerde postzegel en sluitsticker. Ook hebben we er voor gekozen om de adressen op de envelop te laten drukken. Het eindresultaat is prachtig geworden en helemaal naar onze wensen. Heel veel positieve reacties gehad. Zo ook van mijn schoonvader, die als postzegelverzamelaar wel een heel bijzonder exemplaar heeft ontvangen. :-)

Geweldig mooie kaartjes!

Super mooie kwaliteit, snelle service, helemaal tevreden!

Geweldige service en waanzinnig mooie kaarten

Superblij met de prachtige kaarten! Heel veel positieve reacties ontvangen.

Prachtig kaartje!

Wij hadden 2 mooie kaartjes gezien op de website en hebben daar 1 kaartje van gemaakt. De kaartjes zijn nog zoveel mooier dan op de website:) we zijn er helemaal blij mee! Precies zoals wij het kaartje in gedachte hadden. De communicatie en levering waren ook top. Bedankt voor de mooie geboortekaartjes!

Prachtige kaartjes!

Prettige communicatie, fijn meegedacht en mooie kwaliteit kaartjes geworden. Heel blij mee! Ook heel positieve reacties gehad :) dankjulliewel! Overigens is dit het tweede kaartje dat we hebben laten drukken via Studiokuuk, dezelfde fijne ervaring hebben we nu opnieuw :)

Prachtige ontworpen kaartjes gemaakt met mooie materialen.

We hebben voor de tweede keer geboortekaartjes bij studioKuuk besteld en zijn weer net zo enthousiast als de vorige keer. Hele mooie ontworpen kaartjes gemaakt met mooie materialen (prachtig dik papier en mooie houten lettertjes in ons geval). Echt even iets anders dan anders. We krijgen van iedereen ook hele positieve reacties. Verder is de service heel goed: snelle reacties, goed meedenken en voor we het wisten hadden we de kaartjes al op de mat. Heel erg bedankt weer!!

Prachtige afwerking en details vd kaartjes

Bedankt voor het prachtige kaartje! Alle details klopten: papiersoorten, lettertypes en afwerking. We hebben heel veel.positieve reacties gehad op de kaartjes! En zijn heel blij! De drukte is wel merkbaar in de details van afhandeling vd mails. Anders was het een 10 geweest!