Super blij met onze mooie kaartjes!

Communicatie verliep heel fijn en de kaartjes zijn precies zo als verwacht. Heel blij mee.

Prachtig!

Prettig contact in de ontwerpfase. De kaartjes zijn echt prachtig! Ook zorgvuldig en met aandacht verpakt en verzonden. Het verzenden liet helaas wel wat langer op zich wachten; we ontvingen de kaartjes een week naar de geboorte (weekend ertussen). Je geduld wordt dus op de proef gesteld, maar het resultaat is absoluut het wachten waard!

Geboortekaartjes tot in de puntjes perfect

Twee jaar geleden voor mijn eerste zoon de geboortekaartjes door Studio Kuuk laten maken, waarbij er nu twee jaar later voor mijn tweede zoon geen twijfel was. Überhaupt niet verder gekeken, want de kaartjes zijn prachtig, van hoge kwaliteit en tot in de puntjes geperfectioneerd. Het moment dat de kaartjes binnen komen ben je nog zenuwachtig. Is het nu precies, zoals je wilt maar het overtreft oprecht nog je verwachtingen. Zelfs de tweede keer. Henrieke denkt mee, laat alles op elkaar aansluiten en vindt niets te gek om mee te denken. Echt aanrader!

Prachtige kaartjes, met zorg verpakt en verzonden!

Voor de 2e keer zijn we blij verrast met de mooie kaartjes. Ze zijn echt met liefde ontworpen, gemaakt, verpakt en verzonden.

Luxe unieke geboortekaartjes

Het is voor ons al weer de 2de keer dat wij gebruik maken van Henrieke haar diensten, via studiokuuk.nl. Via haar duidelijke en overzichtelijke website bestel je zo een aantal proefexemplaren zodat je een goed beeld krijgt bij het kaartje zelf. Nadat wij onze keuze gemaakt hebben, zijn wij deze samen met Henrieke volledig gaan costumizen. Hierin denkt zij uitstekend mee en voert snel en deskundig de gewenste aanpassingen door. Je hebt zelfs de mogelijkheid om alvast de enveloppen toe te laten sturen, zodat je alvast aan de slag kan met de adressen. Na de geboorte van onze dochter, konden wij via een directe button 'geboorte melden' de laatste gegevens doorgeven. Binnen 2 dagen hebben wij de definitieve geboortekaartjes mogen ontvangen.

Prachtige kwaliteit en goede communicatie

Henrieke luistert goed naar je wensen en vertaalt dit in zeer stijlvolle kaarten. Alles is kwalitatief mooi; van het papier tot het drukwerk tot de enveloppen en sluitstickers. Daarnaast reageert ze altijd snel en waren de kaarten na de geboorte heel snel binnen. Wij zijn blij!

Goede kwaliteit, en erg mooi!

Hele fijne samenwerking gehad, ze geboortekaartjes waren precies zoals ik me had voorgesteld. Echt prachtig!

Super mooi ontwerp

Fijn contact waarbij goed mee wordt gedacht over het ontwerp. Kwaliteit is ontzettend mooi.

Prachtige kaartjes en fantastische service

Nu voor de derde keer een kaartje besteld en weer heel blij met het resultaat. Zo mooi!

Prachtige kaartjes en fantastische service

Mooie tijdloze kaartjes

Mooie tijdloze kaartjes en kwalitatief goed papier en ambachtelijk drukwerk.

Hele mooie geboortekaartjes

Klantvriendelijk bedrijf, ze reageren snel, mooie papiersoorten en eenvoudige, mooie kaartjes. Zeer tevreden en heel blij met onze keuze! Het openen van de gestuurde pakketten met kaartjes voelt echt als het openen van een cadeautje.

Prachtig kaartje goeie service!

Voor de 2e keer onze geboorte kaartje besteld bij studio kuuk. Wederom weer een prachtig kaartje van top kwaliteit. Echt een kaartje waar je trots op kunt zijn! Zo tijdloos dat we bijna 5 jaar later nagenoeg nog het zelfde design kiezen voor ons 2e kindje.

Geweldig mooi ontwerp met prachtige kwaliteit

Door het persoonlijke contact zijn de kaartjes perfect op maat gemaakt.

Schitterende geboortekaartjes door persoonlijk contact

Ook het geboortekaartje van onze tweede is weer schitterend geworden met behulp studio Kuuk! De kleine onverwachte extra’s maak het tot een feestje om klant te zijn bij Henrieke!

Prachtig!

Dankzij Studiokuuk hebben wij hele mooie geboortekaartjes. Fijn contact, op tijd en prachtig resultaat!

uniek geboortekaartje van goede kwaliteit

unieke kaart en mooi afgewerkt!

Weer een ontzettend mooi kaartje.

Bedankt weer voor de persoonlijke benadering, mooie ontwerp en prachtige resultaat. Weer veel complimenten gehad!

Fijn contact en bijzonder mooie kaartjes!

Prettig contact met Henrieke. Echt hele mooie kaartjes, erg blij mee en veel complimenten over gekregen!

Prachtige kaartjes!

We zijn erg blij met de kaartjes. Prachtige kwaliteit :)

Super mooie kaartjes.

Hele mooie kaartjes, fijne samenwerking. Alleen jammer dat ze laat binnen kwamen, maar verder heel tevreden!

Gewoon perfect!

We zijn helemaal verliefd op het kaartje!

Prachtige, originele geboorte kaartjes van hoog kwalitatief materiaal

Snelle en prettige communicatie met een prachtig en origineel eindresultaat waarbij hoog kwalitatieve materialen worden gebruikt.

Prachtig!

Wat hebben we prachtige geboortekaartjes ontvangen, precies zoals we in gedachten hadden! We wilden graag het geboortekaartje in de kleur van de babykamer en zo geschiedde. Ook de reacties zijn erg lovend: het kaartje wordt heel mooi gevonden!

Mooier dan we hadden durven dromen!

Wauw, we zijn echt helemaal weg van het geboortekaartje! De details zijn prachtig, alles klopt gewoon. Gedurende het ontwerpproces hebben wij de communicatie met Studiokuuk als heel prettig ervaren. Alles kon en niks was te gek, super persoonlijk allemaal. Nu het kaartje eenmaal in handen en hij is nog mooier dan we hadden durven dromen.