Geweldig mooi!

De kaartjes zijn prachtig! Niks is te gek, er wordt goed meegedacht, ze zijn makkelijk bereikbaar: een super en snelle service. Voor de tweede keer zijn wij erg blij!! En we krijgen opnieuw veel complimentjes over de kaart. Wij zijn zeer tevreden!

SUPERRRR tevreden...

Hoi Henrieke, We zijn SUPERRRRR tevreden. Iedereen vind de kaart prachtig. Wij vinden het kaartje ook helemaal geweldig...casual chic, prachtige ingetogen kleurstellingen en met een waanzinnige uitstraling. WE ZIJN HEEL ERG BLIJ en we geven dit bericht (en jullie naam) ook elke keer door hoor... Dank je wel voor je fijne meedenken, geduld en professionele tips... Groetjes, Heidi, Edwin, Pepe en Evy...❤

Schitterend kaartje

Het kaartje is nog mooier dan ik verwacht had en precies zoals we wilden! De service is persoonlijk en goed. Veel complimentjes gehad van de ontvangers! Ontzettend bedankt!

Prachtige geboorte kaartjes!

Een hele fijne service en prettig contact, wij zijn super blij met onze bestelde kaartjes! In het echt nog mooier dan dat het voorbeeldje per mail al was 🤗👍🏻 Wij zouden iedereen studiokuuk aanraden als je naar een bijzonder geboortekaartje op zoek bent.

Geweldig mooi kaartje!

Wat zijn we ontzettend blij met het prachtige kaartje voor onze dochter! Een feest om uit te pakken, zo met zorg en aandacht ingepakt, dat was te zien. Het kaartje is helemaal naar wens en nog mooier dat we gehoopt hadden. De kleuren, het papier, de naam in kalligrafie, allemaal van zo'n kwaliteit. Echt heel blij mee!! Dankjulliewel daarvoor!

Geweldig mooi kaartje!

Mooie kwaliteit, duidelijke communicatie en advies, gaaf kaartje als eind resultaat! Helemaal happy!

Het was een feestje om alle geboorte kaartjes 1 voor 1 in een envelop te stoppen, met elk kaartje zei ik weer hij is echt mooi he.😁 volgens mij zegt dat wel genoeg wat wij er van vonden. Geweldig dus! Mooie kwaliteit en fijn geholpen om ons kaartje naar wens te maken!

Origineel en vooral klantvriendelijk

Mooie kaartjes! Ons kindje werd 4 weken te vroeg geboren. Studio Kuuk had de kaartjes in no time klaar. Fijne communicatie en afhandeling.

Twee keer hebben wij via studio kuuk geboortekaartjes besteld. Beide keren waren de kaartjes volledig naar onze wens! Een herinnering voor het leven. En verliep het contact zeer prettig.

Fantastische kaartjes en persoonlijke service

Voor beide onze kinderen (maart 2016 en juni 2019) hebben wij een kaartje bij studiokuuk besteld. Ontzettend tevreden over aanbod en kwaliteit van het kaartje maar daarnaast ook over service. Snel antwoord, er wordt meegedacht en snel afdrukken. Wij vinden het een dikke 10 waard en raden studiokuuk zeker aan.

Prachtige kaartjes!

Erg tevreden over het geboortekaartje voor ons zoontje Boaz! Keurig verpakt geleverd!

Hele fijne samenwerking

Studio Kuuk heeft voor alle drie onze kinderen een kaartje ontworpen. Heel fijn dat ze maatwerk leveren, waardoor wij unieke kaartjes gekregen hebben. We waren steeds weer heel blij met het eindresultaat! We hebben er ook heel veel enthousiaste reacties op gekregen.

Goede service, samenwerking en super resultaat!

Prachtig eindresultaat en vriendelijke service

Heel blij met hoe het complete traject is verlopen. Fijn en vriendelijk contact en mooi eindresultaat. Ik raad StudioKuuk ten zeerste aan.

Snel en goed!

alles is perfect verlopen en we hebben veel positieve reacties gekregen op het prachtige kaartje! De kaartjes waren er super snel en de communicatie verliep ook heel soepel! Bedankt voor de service!

Mooi geboortekaartje en goede service!

De de geboortekaartjes van onze twee zoons hebben wij van studiokuuk. De kaartjes zijn gedrukt op papier van goede kwaliteit. Het contact met de medewerkers is goed en de geboortekaartjes worden binnen een paar dagen thuisbezorgd. Kortom, wij zijn beide keren erg tevreden over de kaartjes!

Pluspunten

Super behulpzaam met het helpen vinden van het juiste kaartje. (dmv het gratis ontvangen verschillende voorbeeld kaartjes) Goed telefonisch en via email bereikbaar, hierdoor prettig contact. Snelle levering van de uiteindelijke kaartjes (ma besteld, wo in huis)

Pluspunten

Originele en stijlvolle kaartjes en een perfecte service waar je van op aan kunt. Veranderingen worden flexibel doorgevoerd. De kaartjes en enveloppen waren ruim op tijd gearriveerd in onze woonplaats Brussel.

Pluspunten

Super geholpen. Snel geleverd.

Pluspunten

Henrieke heeft goed geluisterd naar onze wensen en is toen gelijk aan de slag gegaan met de ontwerpen. We kregen zowel een ontwerp voor een jongen als voor een meid. Over allebei de ontwerpen waren we al snel tevreden. Na een aantal weken toch nog het kaartje voor de jongen aan laten passen en dit deed Henrieke met alle plezier! De kaarten kregen wij iets later dan gehoopt, maar wel heel netjes bezorgd! De reacties van familie en vrienden waren dan ook erg leuk! Zoals: ‘Wat gaaf en stoer om zo’n lerenlabel te kiezen!’ en ‘Zo’n label hebben wij nog nooit gezien, wat gaaf!’ en ‘Wat een mooie kleur!’ Het is een kaartje geworden waar we heel blij mee zijn! Henrieke en Tanja raden wij dan ook zeker aan.

Een tip zou zijn on goed aan te geven wat de levertijd bedraagt van de handgeschreven labels. Dit was voor ons niet helemaal duidelijk, waardoor we de kaartjes vrij laat kregen. Dit was jammer!

Pluspunten

Op Pinterest gevonden, topservice! Supermooie kaartjes, heel origineel, helemaal naar onze wensen. Goed georganiseerd, alles via mail geregeld. Met veel zorg verpakt en snelle service! Dankjewel studio kuuk

Pluspunten

Via Pinterest terecht gekomen op de website van Studio Kuuk. Al snel wisten we welk geboortekaartje het moest gaan worden. Zowel telefonisch contact als contact via e-mail als erg prettig ervaren. Verder goede service en het resultaat is helemaal naar wens. We zijn super blij met ons geboortekaartje!

Pluspunten

Erg goede service, super mooie kaartjes! Zeker een aanrader!

Pluspunten

Via Pinterest op de website van Studio Kuuk terecht gekomen. We wisten gelijk dat hier ons geboortekaartje vandaan zou komen. De meiden reageren super snel op e-mail en alles kan geregeld worden: wat proefkaarten om te bekijken, een andere sluitsticker dan in hun eigen assortiment. Het is allemaal geen probleem. Wij hebben samen met hun een super mooi geboortekaartje ontworpen en krijgen niets dan leuke reacties! Echt een aanrader!!

Pluspunten

Samen met de dames van studio kuuk hebben wij het voor ons perfecte geboortekaartje ontworpen en zelfs toen de doos met kaartjes bezorgd werd, waren ze nog mooier dan we gedacht hadden.. wat een mooie kleuren en mooi papier, helemaal blij! Zeker een aanrader