Fantastische service

Fijne samenwerking, denkt goed met je mee. Mooie ontwerpen.

Blij

Wij zijn heel blij met de kaartjes van Henrieke en team! Fijn persoonlijk contact, snelle levering en een supermooie eindresultaat. In een woord: we worden hier heel BLIJ van! Bedankt allemaal!

Prachtig chique kaartje met vele extra’s!

Wij waren op zoek naar een geboortekaartje dat chique, simplistisch, maar toch helemaal af was en dat is gelukt! We vonden het heel fijn dat Henrieke zo pro-actief mee dacht met onze wensen en we meerdere proefdrukken konden bestellen voordat we de knoop doorhakten. Een andere pré vonden wij de vele opties die mogelijk waren, zoals het drukken van de adressen op de enveloppen en een bijpassende postzegel. We konden wel merken dat het een drukke tijd is qua geboortes omdat we vaak even op reactie moesten wachten, maar met het resultaat zijn we ongelooflijk blij en we krijgen er ook veel complimentjes over!

Prachtige kaartjes, fantastische service

De tweede maal kaartjes bij studio Kuuk, en weer zo tevreden. Het hele beeld klopt, de service is ged en snel, het eindresultaat prachtig. Ik had de kaartjes om ons wereldwonder aan te kondigen nergens anders willen bestellen!

goed en persoonlijk contact. Goede en mooie kwaliteit snelle productie, bezorging en levering! We zijn al 2 keer voor de geboorte van onze dochtertjes bij Studio Kuuk Geslaagd, het persoonlijk contact met Henrieke en het ontwerp maakt het extra leuk en de kaartjes extra mooi!

Fantastische kaartjes en snelle service! Wij waren laat met bestellen van deze prachtige kaartjes, maar Henrieke en haar team hebben ons fantastisch geholpen om ze op tijd te kunnen versturen. Het team denkt goed mee over de Lay-out en de kaartjes zijn van hoge kwaliteit. Ook zijn ze flexibel met eventuele (last minute) aanpassingen. Echt aan te raden dus!

Bijzondere geboorte kaartjes met aandacht gemaakt

Goede persoonlijke begeleiding. Mooie en bijzondere geboorte kaartjes waar veel aandacht aan besteed is. Ook de verpakking was goed georganiseerd.

Hele mooie kaartjes met super service!

Ontzettend fijne service rondom de kaartjes voor onze dochter. Snelle reactie op mail en binnen een paar dagen in huis. Prachtige doos met zorgvuldig verpakte kaartjes. Zeer tevreden!

Prachtige geboortekaartjes met zichtbare passie voor het vak

Top!!!

Heel erg blij met mijn geboortekaartje en de service !! Ik beveel studiokuuk zeker aan!!

Mooi kwaliteit kaarten. Nu voor de 2de keer geslaagd

Net als de vorige keer weer helemaal top! De kaarten zijn van zeer mooie kwaliteit. De mobiele site kan wel wat update gebruiken. En de communicatie liep deze keer iets rommeliger dan de vorige keer. Maar het is allemaal goed gekomen. We zijn heel heel erg blij met weer hele mooie geboortekaartjes.

Top kwaliteit geboortekaartjes

Wij waren Studiokuuk pas erg laat tegen gekomen, maar zijn ontzettend blij dat we voor Studiokuuk gekozen hebben! Ondanks dat het erg druk was en er geen nieuwe bestellingen werden opgenomen in de maand dat we ons geboortekaartje nodig hadden, hebben ze toch de ruimte gevonden om ons kaartje te drukken. Het design dat wij gekozen hadden was "Geboortekaartje Berend" en we zijn ontzettend blij met het strakke, simplistische design en de kwaliteit van het kaartje. Daarnaast was de service en communicatie goed. Ik zou een kaartje via Studiokuuk zeker aanraden als je wilt voorkomen dat je verzonden kaartje na een week in de prullenbak wordt gegooid.

Een feestje om uit te pakken!

Wij ontvingen de geboortekaartjes en waren direct verliefd. Een feestje om uit te pakken en de kleur komt geheel overeen met het digitale ontwerp. De houten letters waren gemakkelijk te bevestigen. Kortom, wij zijn heel tevreden!

Hele mooie chique kaartjes!

Tijdloze kaartjes van mooie kwaliteit

Geweldige service en prachtig kaartje!

Het geboortekaartje voor onze dochter Stella is prachtig geworden! Ontzettend veel leuke reacties gehad!

Prachtig

Wat een mooie kaartjes! We zijn enorm blij met het resultaat!

Prachtige kaartjes!

Wij zijn ontzettend blij met de geboortekaartjes. Ook het meedenken over het ontwerp was erg fijn! Bedankt voor de mooie kaartjes!!

Prachtige kaartjes waar we ontzettend blij mee zijn. Onwijs bedankt voor je professionele advies Henrieke!

Prachtige kaartjes en fijne samenwerking

Alle kaartjes zijn stuk voor stuk van erg mooie kwaliteit. We hebben voorafgaand aan het bestellen van een kaartje een aantal proefkaartjes besteld om de papiersoorten etc. te bekijken. Henrieke neemt de tijd voor je om je wensen te bespreken (telefonisch) en komt vervolgens met een aantal ontwerpen waarbij ze goed met je meedenkt. Bij het melden van de geboorte worden de kaartjes vlot gemaakt. Wij zijn ontzettend tevreden!

Fijne service en prachtige kaartjes!

Drie prachtige dochters en drie keer een prachtig geboortekaartje van studiokuuk! Vriendelijk, snel en denken goed met je mee, maar maken vooral ook de mooiste kaartjes. Ik kan het iedereen aanraden!

Super mooie kaartjes en top service

Heel blij met de kaartjes voor onze zoon. Net zoals 2,5 jaar geleden toen we voor Onze andere zoon de kaartjes hadden besteld.

Prachtige geboortekaartjes!

Heel blij met de geboortekaartjes voor onze zoon. Bij onze dochter bijna drie jaar geleden eenzelfde positieve ervaring. Snel geleverd en prettige communicatie. Maar bovenal unieke, prachtig gedrukte kaartjes!

De mooiste geboortekaartjes bij Studiokuuk

We hebben ons kaartje helemaal naar wens samen kunnen stellen. Uiteindelijk dus ook ontzettend blij met het eindresultaat! We hebben veel leuke reacties mogen ontvangen.

Prachtige geboortekaartjes! Het was erg prettig contact te hebben met Henrieke, kleine en grote aanpassingen werden snel gedaan en het eindresultaat is heel erg mooi geworden. Na de geboorte waren de kaarten heel snel en prachtig verpakt bij ons thuis om de geboorte van onze dochter kenbaar te kunnen maken.

Uniek, uitmuntende service en onvergetelijk

Waar moet ik beginnen? Vanaf het eerste moment was het contact met Henrieke uitstekend en vertrouwd. Kundig advies, perfecte proefpakketjes zodat we onze keuze konden maken. En dan het kaartje! Wat een feestje was het om deze uit te pakken en te versturen, zoveel leuke reacties erop gehad. De afwerking van de kaartjes was van enorme hoge kwaliteit. Dus als je een uniek geboortekaartje wilt waarin jijzelf de regie in handen hebt en bepaald hoe het eruit ziet. En als je met je geboortekaartje een onvergetelijke indruk wilt maken, dan is Studio Kuuk 100% de place to be!