Ontzettend mooie kaartjes

Goede service. Ook het telefonische contact als prettig ervaren. Wensen kunnen duidelijk worden door gegeven. Veel positieve reactie gekregen op de kaartjes.

Super mooie geboorte kaartje!

Goede service! Kon duidelijk de wensen door geven Snelle levering. Veel positieve reacties op gehad

Prachtige kaart en geweldige service!

Dank voor jullie prachtige kaartjes van onze Tom. Inmiddels zijn alle kaarten verzonden en krijgen we leuke berichten van familie en vrienden! Nogmaals dank, we zullen jullie zeker aanraden bij anderen!

Super mooie kaartjes en snelle service!

Heel blij met mijn geboorte kaartje! Dit is de tweede keer dat ik geboortekaartjes bestel bij Studiokuuk, en bij allebei een super snelle service. En denken goed met jou mee! Wat heel fijn is.

Super service en kaartjes

Twee keer in twee jaar bij studio kuuk de kaartjes besteld. Verliep beide keren super soepel. Ze reageren snel en alles verliep volgens afspraak! De kaartjes zijn van goede en mooie kwaliteit. Een aanrader!

Geweldige kaartjes, top service!

Wij hebben voor de geboorte van onze dochter en zoon hier de kaartjes besteld. 3,5 jaar ertussen en 2 keer echt super geholpen! Top kwaliteit kaartjes, snelle reacties, snelle aanpassingen, goede service en vriendelijk personeel! Eenmaal besteld heb je de kaartjes snel in huis, ondanks de vele werkzaamheden die wij hebben laten uitvoeren door Studio kuuk. Ik zou ze zeker aanbevelen!!

Voor het geboortekaartje van ons tweede kindje zijn we opnieuw naar Studio Kuuk gegaan! Heel erg blij met deze keuze, na verschillende mailtjes en opties die jullie naast elkaar hebben gezet was daar ons geboortekaartje! Een prachtig stijlvol en tijdloos (wat ik persoonlijk erg belangrijk vind) kaartje met een stoer houten autootje voor onze zoon! Omdat je het kaartje vooraf alleen digitaal ziet is het even spannend hoe het kaartje in het ‘echt’ uitpakt maar dit was helemaal zoals we gehoopt hadden! De geboortekaartjes inpakken is een leuk klusje, alles wordt aangeleverd in stijl! Het is een feestje om zo het geboortekaartje voor het eerst te bekijken 😀 Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie service en het samenstellen van ons kaartje! Wij vinden Studio Kuuk zeker een aanrader!

Onze ervaring met het geboortekaartje van ons eerste kindje bij StudioKuuk was super, dus er waren geen twijfels toen we voor ons tweede kindje op komst een mooi stijlvol kaartje wilden.. dat gaan we zeker vinden bij StudioKuuk! Persoonlijk contact, snelle reacties via de mail, jullie eerlijke en professionele advies en de mooie materialen waar jullie mee werken maken de samenwerking een feestje! Toen ik het geboortekaartje vorige week van ons dochtertje binnen kreeg, waren we weer erg blij, met vele positieve reacties van onze familie en vrienden als gevolg! Super bedankt! Wij zullen jullie zeker aanraden bij anderen!

Uniek en luxe kaartje

Prachtig en luxe kaartje door de hoge kwaliteit van drukken en papiersoort. Ook de service was top en het pakket was zorgvuldig ingepakt en verstuurd met de post. Het was een feestje om alle kaarten te versturen met de matchende enveloppen, sluitstickers en postzegel. Het was samen een perfect totaalplaatje en de eerste complimenten over het kaartje zijn al binnen.

Een prachtig geboortekaartje naar eigen wens!

We willen je graag hartelijk bedanken voor het prachtige geboortekaartje wat je voor ons hebt gemaakt! We hebben veel enthousiaste reacties ontvangen, erg leuk! Bedankt voor het meedenken!

Geweldig mooie kaartjes!

Heel mooi ontwerp en krijgen volop complimenten over het kaartje! Erg blij mee!

Bij ons 1e kindje had ik online een kaart gemaakt/besteld. Na zijn geboorte kwam ik op studiokuuk.nl terecht en dacht van als er een 2e komt ga ik hier kijken voor een kaartje, die zijn veel mooier. Gedaan dus! Ik ben tevreden over de kaartjes voor onze dochter. Ik verzandde in kaartjes online zelf te bewerken, er is zoveel keus... Bij studiokuuk kun je kiezen uit de kaartjes op de site, en toch aangeven wat je wilt wijzigen. Tevens wordt meegedacht. De prijs is wel even anders, maar resultaat mag er zijn. Ik ben er blij mee en we kregen ook complimentjes over de kaarten. Groetjes, Familie Verwoert

Prachtige ontwerp, uitstekende service en vriendelijk contact.

Dat wij voor de tweede keer geboortekaartjes bij Studiokuuk hebben besteld, zegt denk ik wel genoeg. Wij zijn superblij met (alweer) een prachtig kaartje. Bedankt voor de goede service (en jullie geduld voordat het kaartje helemaal naar wens was ;) !

Super mooie kwaliteit

Mooi ontwerp, Mooi papier, mooi drukwerk, goede service

Hoi Henrieke, Super blij zijn wij met de geboorte kaartjes. Ze zijn echt zo mooi geworden, en heel veel positieve reacties gehad. Super kwaliteit en service. Liefs kim, dennie en Yara

Super mooie kaartjes en geweldige service

Studio Kuuk levert ontzettend mooie kwaliteitskaartjes, handelen snel en denken overal in mee. Heb zelf voor beide kinderen hier geboortekaartjes besteld en twee keer klopte alles tot in de puntjes.

Prachtige geboortekaartjes!

De geboortekaartjes zijn prachtig. Precies zoals we gehoopt hadden. Het papier en drukwerk is van een zeer goede kwaliteit en de details zijn ook prachtig.

Subliem!

Ha Henrieke, WAUW, WAUW, WAUW: wat is het een ontzettend gaaf geboortekaart geworden zeg!! We kregen ze vandaag binnen, hebben ze samen uitgepakt en totally in love! Wat een kwaliteit van zowel papier als het drukwerk, fantastisch! We hebben ze gelijk op de post gedaan... Hartelijk, hartelijk bedankt! PS: stiekem zijn we wel trots dat er op zowel het kaartje als de envelop 'studiokuuk' staat, ik weet zeker dat mensen het gaan opzoeken! Ben ook wel benieuwd naar de reacties & dan zou ik je ook zeker aanbevelen!

Zeer goede service en hoge kwaliteit

Goede communicatie via mail. Alles kan aangepast worden aan je persoonlijke wensen. Zeer goede kwaliteit en zorgvuldige verpakking.

Fantastisch!

Super mooie kaartjes, fijne communicatie en snelle service!

Fijn contact super mooi kaartje.

We zijn superblij met ons mooie kaartje en krijgen er ook erg veel leuke reacties op. Communicatie met Henrieke was erg prettig en zij dacht ook goed met ons mee. Kaartje en materialen zijn echt mooi. Wat ons betreft een dikke 10!!

Super mooi kaartje, top kwaliteit!

Wij zijn super blij met het prachtige kaartje! We krijgen er veel leuke reacties op. Heel erg bedankt voor het ontwerp!

Super goede kwaliteit kaartjes en prettig contact.

Ook voor onze 2e zoontje kaartjes bij studiokuuk besteld. Het papier is van erg mooie kwaliteit, drukwerk keurig en er wordt een nette opmaak/uitlijning van de teksten aangeleverd. Er was iets mis gegaan met het aantal geleverde kaartjes maar dat werd gelijk die dag opgelost. Heel erg tevreden dus.

Wéér een PRACHTIG geboortekaartje!

Dit keer mochten we weer een geboortekaartje uitzoeken voor ons tweede dochtertje. Wat leuk dat er juist nu een nieuwe collectie uitkwam. Het was nog lastig kiezen :) Maar het is gelukt en wat zijn ze wéér ongelooflijk mooi geworden. Precies het lieve, zachte, rustige en vooral dromerige kaartje waar we naar zochten. En Henrieke... je hebt niets gelogen; in het echt zijn ze nóg mooier! Dank voor de fijne communicatie en het maken van wéér een PRACHTIG geboortekaartje voor onze lieve Roselie! Hartelijke groetjes, Jeroen, Sakineh, Emmaline & Roselie

Super kaartje!!

Het kaartje was precies zoals we hadden voorgesteld. Super in al zijn eenvoud, maar toch heel speciaal. Voor ons echt het perfecte kaartje!