Snelle, persoonlijke service op maat

Erg te spreken over kwaliteit, snelheid en bejegening!

Prachtige kaartjes!

Wij zijn super blij met de geboortekaartjes van studiokuuk! Henrieke heeft ons goed geholpen en geeft mooie suggesties. Dank!

Een kwalitatief mooi geboortekaartje helemaal naar onze wensen.

Onze ervaring om de kaartjes via Studio kijk te bestellen is zeer positief. Persoonlijk contact gehad, zodat je je wensen goed kenbaar kan maken. Met als eindresultaat een geboortekaartje wat helemaal voldoet aan onze verwachtingen.

Studio Kuuk weet prachtige vertaalslag te maken van onze wensen!

Studio Kuuk werkt professioneel en tegelijk persoonlijk. 3,5 jaar geleden heeft Studio Kuuk voor onze zoon een persoonlijk ontwerp gemaakt. Nu voor onze dochter hebben in dezelfde stijl de geboortekaartje laten ontwerpen. Ik ben er ontzettend blij mee! De ontwerpen zijn onderscheidend door de eenvoud en uniek door de persoonlijke elementen die je kunt toevoegen. Daarbij heb ik het contact met Henrieke als heel prettig ervaren. Echt een aanrader!

Professioneel en persoonlijk!

Wat een mooi kaartje weer! Bijna 4 jaar geleden voor onze zoon ook de geboortekaartjes van Studiokuuk mogen versturen. Geen twijfel over mogelijk, om deze keer weer met Studiokuuk samen te werken. Zoveel mooie en leuke reacties op het kaartje. Nu het contact met familie en vrienden anders verloopt dan anders...merken we dat het geboortekaartje nog belangrijker is. Zo professioneel en toch persoonlijk contact met de medewerkers van Studiokuuk. Een hele fijne combinatie!

Top! Je kunt alles samenstellen naar wens!

Alles kan veranderd worden, zo wordt het helemaal je eigen kaartje! Goede service en advies! Je krijgt proef pakketjes en kaartjes opgestuurd zo kun je alles zien van te voren en materiaal even voelen!

Mooie stijlvolle kaartjes

Mooie stijlvolle kaartjes. Gemakkelijk in het contact en zeer behulpzaam. Zeer verzorgd geleverd. Van 1 stapel kaartjes waren de hoekjes iets ingedeukt maar verder was alles top net als de vorige keer.

Inmiddels hebben wij contact gehad met Reinier over de beschadigde kaartjes en is het naar tevredenheid opgelost. :-)

Super! Heel behulpzaam en snel

Prachtige kaartjes!

Super blij met ons geboortekaartje! Heel veel complimentjes gehad!

Prachtige kaartjes

Na het geboortekaartje van onze zoon twee jaar geleden hebben we nu ook het kaartje voor de geboorte van onze tweeling door studio Kuuk laten maken. Er werd heel fijn meegedacht over het ontwerp en na het doorgeven van de geboorte waren de kaartjes de volgende dag in huis. Prachtig en met zorg ingepakt. Helemaal zoals wij dat wilden.

Prachtige kaartjes, kadootje in de brievenbus!

Studiokuuk heeft ook het geboortekaartje van onze oudste zoon gemaakt. Wij wilden dit keer graag een totaalpakket. Kaartje, envelop, gepersonaliseerde postzegel en sluitsticker. Ook hebben we er voor gekozen om de adressen op de envelop te laten drukken. Het eindresultaat is prachtig geworden en helemaal naar onze wensen. Heel veel positieve reacties gehad. Zo ook van mijn schoonvader, die als postzegelverzamelaar wel een heel bijzonder exemplaar heeft ontvangen. :-)

Geweldig mooie kaartjes!

Super mooie kwaliteit, snelle service, helemaal tevreden!

Geweldige service en waanzinnig mooie kaarten

Superblij met de prachtige kaarten! Heel veel positieve reacties ontvangen.

Prachtig kaartje!

Wij hadden 2 mooie kaartjes gezien op de website en hebben daar 1 kaartje van gemaakt. De kaartjes zijn nog zoveel mooier dan op de website:) we zijn er helemaal blij mee! Precies zoals wij het kaartje in gedachte hadden. De communicatie en levering waren ook top. Bedankt voor de mooie geboortekaartjes!

Prachtige kaartjes!

Prettige communicatie, fijn meegedacht en mooie kwaliteit kaartjes geworden. Heel blij mee! Ook heel positieve reacties gehad :) dankjulliewel! Overigens is dit het tweede kaartje dat we hebben laten drukken via Studiokuuk, dezelfde fijne ervaring hebben we nu opnieuw :)

Prachtige ontworpen kaartjes gemaakt met mooie materialen.

We hebben voor de tweede keer geboortekaartjes bij studioKuuk besteld en zijn weer net zo enthousiast als de vorige keer. Hele mooie ontworpen kaartjes gemaakt met mooie materialen (prachtig dik papier en mooie houten lettertjes in ons geval). Echt even iets anders dan anders. We krijgen van iedereen ook hele positieve reacties. Verder is de service heel goed: snelle reacties, goed meedenken en voor we het wisten hadden we de kaartjes al op de mat. Heel erg bedankt weer!!

Prachtige afwerking en details vd kaartjes

Bedankt voor het prachtige kaartje! Alle details klopten: papiersoorten, lettertypes en afwerking. We hebben heel veel.positieve reacties gehad op de kaartjes! En zijn heel blij! De drukte is wel merkbaar in de details van afhandeling vd mails. Anders was het een 10 geweest!

Ontzettend mooie kaartjes

Goede service. Ook het telefonische contact als prettig ervaren. Wensen kunnen duidelijk worden door gegeven. Veel positieve reactie gekregen op de kaartjes.

Super mooie geboorte kaartje!

Goede service! Kon duidelijk de wensen door geven Snelle levering. Veel positieve reacties op gehad

Prachtige kaart en geweldige service!

Dank voor jullie prachtige kaartjes van onze Tom. Inmiddels zijn alle kaarten verzonden en krijgen we leuke berichten van familie en vrienden! Nogmaals dank, we zullen jullie zeker aanraden bij anderen!

Super mooie kaartjes en snelle service!

Heel blij met mijn geboorte kaartje! Dit is de tweede keer dat ik geboortekaartjes bestel bij Studiokuuk, en bij allebei een super snelle service. En denken goed met jou mee! Wat heel fijn is.

Super service en kaartjes

Twee keer in twee jaar bij studio kuuk de kaartjes besteld. Verliep beide keren super soepel. Ze reageren snel en alles verliep volgens afspraak! De kaartjes zijn van goede en mooie kwaliteit. Een aanrader!

Geweldige kaartjes, top service!

Wij hebben voor de geboorte van onze dochter en zoon hier de kaartjes besteld. 3,5 jaar ertussen en 2 keer echt super geholpen! Top kwaliteit kaartjes, snelle reacties, snelle aanpassingen, goede service en vriendelijk personeel! Eenmaal besteld heb je de kaartjes snel in huis, ondanks de vele werkzaamheden die wij hebben laten uitvoeren door Studio kuuk. Ik zou ze zeker aanbevelen!!

Voor het geboortekaartje van ons tweede kindje zijn we opnieuw naar Studio Kuuk gegaan! Heel erg blij met deze keuze, na verschillende mailtjes en opties die jullie naast elkaar hebben gezet was daar ons geboortekaartje! Een prachtig stijlvol en tijdloos (wat ik persoonlijk erg belangrijk vind) kaartje met een stoer houten autootje voor onze zoon! Omdat je het kaartje vooraf alleen digitaal ziet is het even spannend hoe het kaartje in het ‘echt’ uitpakt maar dit was helemaal zoals we gehoopt hadden! De geboortekaartjes inpakken is een leuk klusje, alles wordt aangeleverd in stijl! Het is een feestje om zo het geboortekaartje voor het eerst te bekijken 😀 Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie service en het samenstellen van ons kaartje! Wij vinden Studio Kuuk zeker een aanrader!

Onze ervaring met het geboortekaartje van ons eerste kindje bij StudioKuuk was super, dus er waren geen twijfels toen we voor ons tweede kindje op komst een mooi stijlvol kaartje wilden.. dat gaan we zeker vinden bij StudioKuuk! Persoonlijk contact, snelle reacties via de mail, jullie eerlijke en professionele advies en de mooie materialen waar jullie mee werken maken de samenwerking een feestje! Toen ik het geboortekaartje vorige week van ons dochtertje binnen kreeg, waren we weer erg blij, met vele positieve reacties van onze familie en vrienden als gevolg! Super bedankt! Wij zullen jullie zeker aanraden bij anderen!