Echt een wow kaartje

We hebben echt precies het kaartje wat we wilden. Hebben een paar keer een digitale ontwerp/proef gezien maar wat is het dan toch echt een wow om het de eerste keer in het echt te zien. Zo mooi!! We zijn er echt super blij mee! Thankss!!

Kwaliteit!

Mooie, stevige & gave geboortekaartjes! Je hebt echt wat in handen. We vonden ze weer prachtig!

Professionele ondersteuning en prachtige kaartjes! Sterk aan te bevelen!

Prachtig mooi, uniek kaartje!

Superblij met het ontwerp, de vlotte communicatie en helemaal verliefd op het resultaat.

Prachtig

Heel blij met de kaartjes! Echt anders dan een standaard kaartje. Wel langere levertijd omdat het heel druk as bij de drukkerij. Maar zeker de moeite waard!

Prachtige kaart, professionele aanpak

Heel blij met ons geboortekaartje! Van A tot Z een professionele service. Wij gaan studiokuuk zeker aanbevelen in onze omgeving. Bedankt Henrieke!

Opnieuw heel goed geholpen

Voor de 2e keer een enorm mooi geboorte kaartje mogen ontvangen. Goed geholpen met het ontwerp van het kaartje, super!!

Uniek geboortekaartje voor een uniek moment in je leven

Het contact met Henrieke is ontzettend fijn en ze denkt echt me je mee. Er wordt snel geschakeld en over ieder klein detail wordt nagedacht en aandacht aan besteedt.

Echt een uniek en bijzonder kaartje!

Bij het openen van de verpakking en het zien van de geboortekaartjes heb ik wat tranen gelaten. Zo mooi dat de kaartjes waren. prachtige kwaliteit, subtiel en zo chique! Speciaal kaartje voor een speciaal mannetje in ons leven!

Zeer correct en snel maar vooral: heel mooie uitvoering!

Alles is zeer goed opgevolgd en spelen kort op de bal. We zijn woonende in België en kregen alles super snel. De kaartjes zijn van topkwaliteit en zijn heel keurig opgemaakt. We zijn erg tevreden!!

Het is reeds de 2de keer ik mijn geboortekaartjes via studiokuuk bestel. Geweldige ervaring! Zeer mooie kaartjes. Goede communicatie. Snelle levering.

Super mooie kaartjes en fantastische service

Goede en snelle service. Ook de kwaliteit is fantastisch.

Hele mooie kaartjes een fijne service

Blij met de service en het makkelijke contact met Henrieke. De kaartjes zijn super snel geleverd in een mooie verpakking; Heel erg blij mee!

Alles was naar wens

Tevreden over de bestelling, kaart en service.

Fantastische service

Fijne samenwerking, denkt goed met je mee. Mooie ontwerpen.

Blij

Wij zijn heel blij met de kaartjes van Henrieke en team! Fijn persoonlijk contact, snelle levering en een supermooie eindresultaat. In een woord: we worden hier heel BLIJ van! Bedankt allemaal!

Prachtig chique kaartje met vele extra’s!

Wij waren op zoek naar een geboortekaartje dat chique, simplistisch, maar toch helemaal af was en dat is gelukt! We vonden het heel fijn dat Henrieke zo pro-actief mee dacht met onze wensen en we meerdere proefdrukken konden bestellen voordat we de knoop doorhakten. Een andere pré vonden wij de vele opties die mogelijk waren, zoals het drukken van de adressen op de enveloppen en een bijpassende postzegel. We konden wel merken dat het een drukke tijd is qua geboortes omdat we vaak even op reactie moesten wachten, maar met het resultaat zijn we ongelooflijk blij en we krijgen er ook veel complimentjes over!

Prachtige kaartjes, fantastische service

De tweede maal kaartjes bij studio Kuuk, en weer zo tevreden. Het hele beeld klopt, de service is ged en snel, het eindresultaat prachtig. Ik had de kaartjes om ons wereldwonder aan te kondigen nergens anders willen bestellen!

goed en persoonlijk contact. Goede en mooie kwaliteit snelle productie, bezorging en levering! We zijn al 2 keer voor de geboorte van onze dochtertjes bij Studio Kuuk Geslaagd, het persoonlijk contact met Henrieke en het ontwerp maakt het extra leuk en de kaartjes extra mooi!

Fantastische kaartjes en snelle service! Wij waren laat met bestellen van deze prachtige kaartjes, maar Henrieke en haar team hebben ons fantastisch geholpen om ze op tijd te kunnen versturen. Het team denkt goed mee over de Lay-out en de kaartjes zijn van hoge kwaliteit. Ook zijn ze flexibel met eventuele (last minute) aanpassingen. Echt aan te raden dus!

Bijzondere geboorte kaartjes met aandacht gemaakt

Goede persoonlijke begeleiding. Mooie en bijzondere geboorte kaartjes waar veel aandacht aan besteed is. Ook de verpakking was goed georganiseerd.

Hele mooie kaartjes met super service!

Ontzettend fijne service rondom de kaartjes voor onze dochter. Snelle reactie op mail en binnen een paar dagen in huis. Prachtige doos met zorgvuldig verpakte kaartjes. Zeer tevreden!

Prachtige geboortekaartjes met zichtbare passie voor het vak

Top!!!

Heel erg blij met mijn geboortekaartje en de service !! Ik beveel studiokuuk zeker aan!!

Mooi kwaliteit kaarten. Nu voor de 2de keer geslaagd

Net als de vorige keer weer helemaal top! De kaarten zijn van zeer mooie kwaliteit. De mobiele site kan wel wat update gebruiken. En de communicatie liep deze keer iets rommeliger dan de vorige keer. Maar het is allemaal goed gekomen. We zijn heel heel erg blij met weer hele mooie geboortekaartjes.

Voltweg 13

8071CZ Nunspeet