Top kwaliteit geboortekaartjes

Wij waren Studiokuuk pas erg laat tegen gekomen, maar zijn ontzettend blij dat we voor Studiokuuk gekozen hebben! Ondanks dat het erg druk was en er geen nieuwe bestellingen werden opgenomen in de maand dat we ons geboortekaartje nodig hadden, hebben ze toch de ruimte gevonden om ons kaartje te drukken. Het design dat wij gekozen hadden was "Geboortekaartje Berend" en we zijn ontzettend blij met het strakke, simplistische design en de kwaliteit van het kaartje. Daarnaast was de service en communicatie goed. Ik zou een kaartje via Studiokuuk zeker aanraden als je wilt voorkomen dat je verzonden kaartje na een week in de prullenbak wordt gegooid.

Een feestje om uit te pakken!

Wij ontvingen de geboortekaartjes en waren direct verliefd. Een feestje om uit te pakken en de kleur komt geheel overeen met het digitale ontwerp. De houten letters waren gemakkelijk te bevestigen. Kortom, wij zijn heel tevreden!

Hele mooie chique kaartjes!

Tijdloze kaartjes van mooie kwaliteit

Geweldige service en prachtig kaartje!

Het geboortekaartje voor onze dochter Stella is prachtig geworden! Ontzettend veel leuke reacties gehad!

Prachtig

Wat een mooie kaartjes! We zijn enorm blij met het resultaat!

Prachtige kaartjes!

Wij zijn ontzettend blij met de geboortekaartjes. Ook het meedenken over het ontwerp was erg fijn! Bedankt voor de mooie kaartjes!!

Prachtige kaartjes waar we ontzettend blij mee zijn. Onwijs bedankt voor je professionele advies Henrieke!

Prachtige kaartjes en fijne samenwerking

Alle kaartjes zijn stuk voor stuk van erg mooie kwaliteit. We hebben voorafgaand aan het bestellen van een kaartje een aantal proefkaartjes besteld om de papiersoorten etc. te bekijken. Henrieke neemt de tijd voor je om je wensen te bespreken (telefonisch) en komt vervolgens met een aantal ontwerpen waarbij ze goed met je meedenkt. Bij het melden van de geboorte worden de kaartjes vlot gemaakt. Wij zijn ontzettend tevreden!

Fijne service en prachtige kaartjes!

Drie prachtige dochters en drie keer een prachtig geboortekaartje van studiokuuk! Vriendelijk, snel en denken goed met je mee, maar maken vooral ook de mooiste kaartjes. Ik kan het iedereen aanraden!

Super mooie kaartjes en top service

Heel blij met de kaartjes voor onze zoon. Net zoals 2,5 jaar geleden toen we voor Onze andere zoon de kaartjes hadden besteld.

Prachtige geboortekaartjes!

Heel blij met de geboortekaartjes voor onze zoon. Bij onze dochter bijna drie jaar geleden eenzelfde positieve ervaring. Snel geleverd en prettige communicatie. Maar bovenal unieke, prachtig gedrukte kaartjes!

De mooiste geboortekaartjes bij Studiokuuk

We hebben ons kaartje helemaal naar wens samen kunnen stellen. Uiteindelijk dus ook ontzettend blij met het eindresultaat! We hebben veel leuke reacties mogen ontvangen.

Prachtige geboortekaartjes! Het was erg prettig contact te hebben met Henrieke, kleine en grote aanpassingen werden snel gedaan en het eindresultaat is heel erg mooi geworden. Na de geboorte waren de kaarten heel snel en prachtig verpakt bij ons thuis om de geboorte van onze dochter kenbaar te kunnen maken.

Uniek, uitmuntende service en onvergetelijk

Waar moet ik beginnen? Vanaf het eerste moment was het contact met Henrieke uitstekend en vertrouwd. Kundig advies, perfecte proefpakketjes zodat we onze keuze konden maken. En dan het kaartje! Wat een feestje was het om deze uit te pakken en te versturen, zoveel leuke reacties erop gehad. De afwerking van de kaartjes was van enorme hoge kwaliteit. Dus als je een uniek geboortekaartje wilt waarin jijzelf de regie in handen hebt en bepaald hoe het eruit ziet. En als je met je geboortekaartje een onvergetelijke indruk wilt maken, dan is Studio Kuuk 100% de place to be!

Mooie kaartjes!

Op internet de mooiste site voor kaartjes sowieso! De rest lijkt goedkoop en kinderachtig. Erg stijlvolle smaak. Veel overleg werk vooraf dus op tijd beginnen met contact zoeken. Toen de baby er eenmaal was de kaartjes wel super snel gekomen! Super blij mee!

Prettige en snelle communicatie, vakwerk en een prachtig product!

Wij waren zelf vrij laat met het uitzoeken van het geboortekaartje van onze dochter omdat we door alle bomen het bos niet meer zagen. Uiteindelijk terecht gekomen bij StudioKuuk en wat een verademing was dat! Prachtige kaartjes met unieke uitstralingen en niet een standaard design. Dankzij de snelle en heldere communicatie van Henrieke hadden we de kaartjes in no time in huis! Zeer tevreden over het resultaat, maar ook over de service die wordt geleverd. Al heel veel positieve en leuke reacties gehad op het geboortekaartje :) Indien wij in de toekomst nogmaals een kindje mogen krijgen zullen wij ook zeker hier onze kaartjes laten maken!

Uniek geboortekaartje en geweldige service!

Voor ons tweede kindje hebben we weer gekozen voor studiokuuk vanwege de unieke simplistische geboortekaartjes van top kwaliteit. Ook de natuurlijke materialen (in ons geval hout) maken het kaartje af. Je ziet dat er echt iets ambachtelijks wordt geleverd. De service is ook super; snel antwoord en bruikbaar advies. Mocht er een derde komen, dan weten we studiokuuk/Henrieke weer te vinden! :-)

Leuk contact super mooi kaartje!

Fijn en snel voor een nette prijs!

Prachtige kaartjes ontvangen! Erg mooie kwaliteit en prachtig verpakt. Ook de communicatie verliep heel prettig. Van harte aan te bevelen!

Prachtig kaartje van hoge kwaliteit

Prachtig kaartje, samengesteld volgens onze wensen. Mooi papier, veel mogelijkheden en opties, vriendelijke service! Alles ook keurig verpakt geleverd, een feestje om uit te pakken!

Hele mooie geboortekaartjes en goede service

Zeer persoonlijke benadering, erg fijn. Veel keuze, heel mooi geboortekaartje en super kwaliteit. Erg leuke reacties op gehad. Blij dat wij voor de 2e keer voor studiokuuk gekozen hebben! Aanrader!

Uniek en bijzonder

Wij hadden wat ideetjes wat we mooi vonden aan een geboorte kaartje. We legden onze wensen uit en al snel volgde er een digitaal ontwerp. Daar waren we meteen helemaal weg van! We hebben een echt uniek en bijzonder kaartje. De reacties van vrienden en familie vertellen ook genoeg. Iedereen vind het een prachtig en uniek kaartje. Vaak hebben we gehoord: “zo’n kaartje heb ik nog nooit gezien”.

Een prachtig geboortekaartje, zo blij mee!

Het contact met Henrieke verliep gemakkelijk. We hebben onze wensen telefonisch doorgegeven en daar is Henrieke mee aan de slag gegaan. Bij contact via de mail snelle reactie. Proefdruk kregen we al heel snel per mail, kaartje was eigenlijk meteen goed. We kregen de mogelijkheid om nog aanpassingen te laten doen, maar dit was eigenlijk niet eens nodig. Eenvoudig om na de geboorte de laatste gegevens door te geven, waarna vlotte verzending. Goed verpakt en ook de stempels van de letterpers zijn mee verstuurd, heel erg leuk!! Eindresultaat is fantastisch, prachtige materialen, super chique kaartje! Ook heel veel positieve reacties ontvangen op het geboortekaartje. Nogmaals heel erg bedankt Henrieke! :)

Prachtig geboortekaartje!

We zijn heel blij met het geboortekaartje van onze dochter. Het eindresultaat is helemaal geworden zoals van tevoren voorgesteld. Henrieke heeft mijn ontwerp nog meer verfijnd en dankzij de ruime keuze in mooie papiersoorten en folies kon het niet anders dan een mooi resultaat opleveren. We hebben veel complimenten ontvangen! Nogmaals bedankt voor je snelle service Henrieke!

Prachtig ontworpen kaartjes

Naast de prachtig ontworpen geboortekaartjes, ben ik erg te spreken over de bijbehorende communicatie en dienstverlening. Bij een tweede kindje, zou ik zeker weer Studiokuuk inschakelen!

Voltweg 13

8071CZ Nunspeet