Mooie unieke geboortekaartjes en wat een mogelijkheden, geweldig!

Net als bij onze eerste zoon hebben we opnieuw ons geboortekaartje laten maken door Studio Kuuk. En ook nu zijn we weer erg tevreden! Mooie kwaliteit en luxe uitstraling! En wat ik zo fijn vind is dat je uit zoveel soorten kaarten, kleuren en lettertypes kan kiezen en dat er heel goed meegedacht wordt met het maken van de kaart. Je kunt je wensen doorgeven en krijgt een duidelijke voorbeeld doorgemaild! Super bedankt weer Henrieke! We zijn heel blij met de kaarten!

Wij zijn heel erg blij met de geboortekaartjes

Fijn contact (telefonisch en per mail) en een super mooi kaartje helemaal naar onze wens!

Prachtige kaarten

Beste Henrieke, Wij willen jou nog van harte bedanken voor de prachtige kaarten. We zijn er zo blij mee en hebben veel positieve reacties ontvangen over de kaarten.

Ontzettend blij en tevreden met de kaartjes en de service!

Voor de tweede keer hebben wij bij studiokuuk onze geboortekaartjes besteld. De vorige keer waren we al zo ontzettend blij en tevreden met het kaartje, de service en zorgvuldigheid rondom het bestellen en finetunen van het kaartje. Nu las ik via social media dat Henrieke met zwangerschapsverlof zou gaan en dus een beperkt aantal orders aan zou nemen in mijn uitgerekende periode. Ik heb meteen een kaartje besteld en zelfs in haar zwangerschapsverlof kregen we nog hele goede service. We hadden een combinatie van kaartjes die aangeboden werden op de website in ons hoofd, om het in de stijl van ons eerste kaartje te laten blijven maar toch net wat anders te doen. Alle wensen zijn gewoon mogelijk en er wordt heel fijn meegedacht om het zo mooi mogelijk te krijgen! En als de kaartjes dan eenmaal aankomen... is het genieten! De kaartjes zijn zo mooi en verzorgd ingepakt en het resultaat is zo gaaf! We kregen ook erg veel reacties van vrienden en familie op ons kaartje! We hebben ook een bijpassende sluitsticker genomen en er kan zelfs (gratis!) een bijpassend ontwerp voor de postzegel verkregen worden. Zo mooi en compleet!

Prachtig kaartje!

Ook bij de geboorte van ons tweede kindje hebben wij het geboortekaartje laten maken door studiokuuk. Het ziet er weer prachtig uit (kwaliteit papier en uitstraling). We zijn er erg blij mee en krijgen al veel reacties dat ze het kaartje mooi vinden.

Het eindresultaat is schitterend..

Het kaartje hebben ook wij eindelijk mogen ontvangen! Wat een prachtig kaartje.. Nog veel mooier dan ik had gehoopt. Het was leuk om de vele lieve en welgemeende complimenten over het geboortekaartje te mogen ontvangen vanuit Nederland. Veel kaartjes zijn daar snel aangekomen. Dit maakte mij nog meer nieuwsgierig naar het eindresultaat. Elke dag is mijn man even gaan gluren bij onze postbus. Vandaag was het dan zo ver! Ze zijn er... Jippie! Met mijn andere zoon hebben we vol verwachting de geadresseerde envelop open gemaakt. Dit was door de persoonlijke postzegel en het gedrukte adres al een feestje. Het kaartje wat tevoorschijn kwam was nog veel mooier. Echt schitterend! Heel erg bedankt voor alles wat jullie voor ons hebben gedaan. Van het ontwerp, het meedenken, tot aan het verzorgen van de laatste puntjes op de dromedaris ;) Liefs een trotse mama

Mooie kaartjes

Bij al onze 3 kinderen een kaartje bij studio Kuuk besteld.. Altijd fijn geholpen en telkens weer nieuwe ideeën. Zelfs tijdens haar eigen zwangerschapsverlof nog ons kaartje naar wensen weten te maken! Top geregeld!

Super kwaliteit

Heel fijn contact, zowel via de mail als telefonisch. Mooie kwaliteit van het papier, met zorg verpakt en snel verstuurd. Veel positieve reacties mogen ontvangen. Klein verbeterpunt: Wij hebben extra betaald om de naam van studiokuuk niet op het kaartje te laten drukken. Helaas staat op de enveloppe de naam van studiokuuk wel gewoon vermeld. Wellicht een idee om dat ergens in het bestelproces nog te vermelden aan de klant.

Beeldschoon!

Drie jaar geleden heeft Studio Kuuk het geboortekaartje voor onze zoon ontworpen. Nog elke keer als we zijn geboortekaartje zien worden we blij. Het ontwerp en de materialen zijn heel stijlvol en tijdloos. Toen we weer zwanger mochten zijn, hebben we uiteraard aan Studio Kuuk gevraagd om ook het kaartje voor ons tweede kindje te ontwerpen. In de stijl van het eerste kaartje, zodat de kaartjes niet alleen op zichzelf mooi zijn maar ook als set samen. Wat een fijne samenwerking en ruimte voor het creatieve proces! Onze dochter is inmiddels geboren en we hebben de geboortekaartjes ontvangen. Wauw!! Onze verwachtingen zijn weer overtroffen. Een beeldschoon kaartje waar we naar blijven kijken, zo mooi! En met de bijpassende envelop, sluitsticker, postzegel en confetti helemaal af.

Prachtige kaart!

Prachtig geboortekaartje uitgezocht. Helemaal zoals we het in gedachten hadden. Er wordt goed meegedacht en ondanks dat ze het erg druk hadden was de service goed.

Prachtige kaartjes! Zeer tevreden!

Heb ze voor alle vier onze kinderen laten maken. Ze zijn tijdloos en uniek! Wij zijn zeer tevreden! Snelle reactie op de mail. En ook snel in huis! Kortom, echt een aanrader!

Fantastisch!

Erg professioneel en persoonlijk contact. Er werd na mijn vrijblijvende offerte direct telefonisch contact opgenomen wat direct voor een fijne en persoonlijke connectie heeft gezorgd. Er werd duidelijk en snel gecommuniceerd en ook meegedacht vanuit Studio Kuuk. Erg fijn! De kaartjes waren erg mooi verpakt. Al met al een hele fijne ervaring!

Opnieuw prachtige kaartjes, doorlooptijd te lang

Opnieuw gekozen voor Studio Kuuk. De kwaliteit was wederom fenomenaal. Wel hebben we 6 dagen moeten wachten op de kaartjes, door vertraging op verschillende punten in het proces. Mijn advies aan Studio Kuuk is om eens in dat proces te duiken en te kijken hoe dat sneller kan. Opnieuw veel positieve reacties gekregen.

Verliefd op de kaartjes

De geboorte kaartjes zijn zo mooi dat ik tegen mijn man zei; ‘het liefst houd ik ze allemaal zelf’.. Mooi papier, zeer goede service en klantvriendelijkheid.

Snelle, persoonlijke service op maat

Erg te spreken over kwaliteit, snelheid en bejegening!

Prachtige kaartjes!

Wij zijn super blij met de geboortekaartjes van studiokuuk! Henrieke heeft ons goed geholpen en geeft mooie suggesties. Dank!

Een kwalitatief mooi geboortekaartje helemaal naar onze wensen.

Onze ervaring om de kaartjes via Studio kijk te bestellen is zeer positief. Persoonlijk contact gehad, zodat je je wensen goed kenbaar kan maken. Met als eindresultaat een geboortekaartje wat helemaal voldoet aan onze verwachtingen.

Studio Kuuk weet prachtige vertaalslag te maken van onze wensen!

Studio Kuuk werkt professioneel en tegelijk persoonlijk. 3,5 jaar geleden heeft Studio Kuuk voor onze zoon een persoonlijk ontwerp gemaakt. Nu voor onze dochter hebben in dezelfde stijl de geboortekaartje laten ontwerpen. Ik ben er ontzettend blij mee! De ontwerpen zijn onderscheidend door de eenvoud en uniek door de persoonlijke elementen die je kunt toevoegen. Daarbij heb ik het contact met Henrieke als heel prettig ervaren. Echt een aanrader!

Professioneel en persoonlijk!

Wat een mooi kaartje weer! Bijna 4 jaar geleden voor onze zoon ook de geboortekaartjes van Studiokuuk mogen versturen. Geen twijfel over mogelijk, om deze keer weer met Studiokuuk samen te werken. Zoveel mooie en leuke reacties op het kaartje. Nu het contact met familie en vrienden anders verloopt dan anders...merken we dat het geboortekaartje nog belangrijker is. Zo professioneel en toch persoonlijk contact met de medewerkers van Studiokuuk. Een hele fijne combinatie!

Top! Je kunt alles samenstellen naar wens!

Alles kan veranderd worden, zo wordt het helemaal je eigen kaartje! Goede service en advies! Je krijgt proef pakketjes en kaartjes opgestuurd zo kun je alles zien van te voren en materiaal even voelen!

Mooie stijlvolle kaartjes

Mooie stijlvolle kaartjes. Gemakkelijk in het contact en zeer behulpzaam. Zeer verzorgd geleverd. Van 1 stapel kaartjes waren de hoekjes iets ingedeukt maar verder was alles top net als de vorige keer.

Inmiddels hebben wij contact gehad met Reinier over de beschadigde kaartjes en is het naar tevredenheid opgelost. :-)

Super! Heel behulpzaam en snel

Prachtige kaartjes!

Super blij met ons geboortekaartje! Heel veel complimentjes gehad!

Prachtige kaartjes

Na het geboortekaartje van onze zoon twee jaar geleden hebben we nu ook het kaartje voor de geboorte van onze tweeling door studio Kuuk laten maken. Er werd heel fijn meegedacht over het ontwerp en na het doorgeven van de geboorte waren de kaartjes de volgende dag in huis. Prachtig en met zorg ingepakt. Helemaal zoals wij dat wilden.

Prachtige kaartjes, kadootje in de brievenbus!

Studiokuuk heeft ook het geboortekaartje van onze oudste zoon gemaakt. Wij wilden dit keer graag een totaalpakket. Kaartje, envelop, gepersonaliseerde postzegel en sluitsticker. Ook hebben we er voor gekozen om de adressen op de envelop te laten drukken. Het eindresultaat is prachtig geworden en helemaal naar onze wensen. Heel veel positieve reacties gehad. Zo ook van mijn schoonvader, die als postzegelverzamelaar wel een heel bijzonder exemplaar heeft ontvangen. :-)