Geweldig mooie kaartjes!

Super mooie kwaliteit, snelle service, helemaal tevreden!

Geweldige service en waanzinnig mooie kaarten

Superblij met de prachtige kaarten! Heel veel positieve reacties ontvangen.

Prachtig kaartje!

Wij hadden 2 mooie kaartjes gezien op de website en hebben daar 1 kaartje van gemaakt. De kaartjes zijn nog zoveel mooier dan op de website:) we zijn er helemaal blij mee! Precies zoals wij het kaartje in gedachte hadden. De communicatie en levering waren ook top. Bedankt voor de mooie geboortekaartjes!

Prachtige kaartjes!

Prettige communicatie, fijn meegedacht en mooie kwaliteit kaartjes geworden. Heel blij mee! Ook heel positieve reacties gehad :) dankjulliewel! Overigens is dit het tweede kaartje dat we hebben laten drukken via Studiokuuk, dezelfde fijne ervaring hebben we nu opnieuw :)

Prachtige ontworpen kaartjes gemaakt met mooie materialen.

We hebben voor de tweede keer geboortekaartjes bij studioKuuk besteld en zijn weer net zo enthousiast als de vorige keer. Hele mooie ontworpen kaartjes gemaakt met mooie materialen (prachtig dik papier en mooie houten lettertjes in ons geval). Echt even iets anders dan anders. We krijgen van iedereen ook hele positieve reacties. Verder is de service heel goed: snelle reacties, goed meedenken en voor we het wisten hadden we de kaartjes al op de mat. Heel erg bedankt weer!!

Prachtige afwerking en details vd kaartjes

Bedankt voor het prachtige kaartje! Alle details klopten: papiersoorten, lettertypes en afwerking. We hebben heel veel.positieve reacties gehad op de kaartjes! En zijn heel blij! De drukte is wel merkbaar in de details van afhandeling vd mails. Anders was het een 10 geweest!

Ontzettend mooie kaartjes

Goede service. Ook het telefonische contact als prettig ervaren. Wensen kunnen duidelijk worden door gegeven. Veel positieve reactie gekregen op de kaartjes.

Super mooie geboorte kaartje!

Goede service! Kon duidelijk de wensen door geven Snelle levering. Veel positieve reacties op gehad

Prachtige kaart en geweldige service!

Dank voor jullie prachtige kaartjes van onze Tom. Inmiddels zijn alle kaarten verzonden en krijgen we leuke berichten van familie en vrienden! Nogmaals dank, we zullen jullie zeker aanraden bij anderen!

Super mooie kaartjes en snelle service!

Heel blij met mijn geboorte kaartje! Dit is de tweede keer dat ik geboortekaartjes bestel bij Studiokuuk, en bij allebei een super snelle service. En denken goed met jou mee! Wat heel fijn is.

Super service en kaartjes

Twee keer in twee jaar bij studio kuuk de kaartjes besteld. Verliep beide keren super soepel. Ze reageren snel en alles verliep volgens afspraak! De kaartjes zijn van goede en mooie kwaliteit. Een aanrader!

Geweldige kaartjes, top service!

Wij hebben voor de geboorte van onze dochter en zoon hier de kaartjes besteld. 3,5 jaar ertussen en 2 keer echt super geholpen! Top kwaliteit kaartjes, snelle reacties, snelle aanpassingen, goede service en vriendelijk personeel! Eenmaal besteld heb je de kaartjes snel in huis, ondanks de vele werkzaamheden die wij hebben laten uitvoeren door Studio kuuk. Ik zou ze zeker aanbevelen!!

Voor het geboortekaartje van ons tweede kindje zijn we opnieuw naar Studio Kuuk gegaan! Heel erg blij met deze keuze, na verschillende mailtjes en opties die jullie naast elkaar hebben gezet was daar ons geboortekaartje! Een prachtig stijlvol en tijdloos (wat ik persoonlijk erg belangrijk vind) kaartje met een stoer houten autootje voor onze zoon! Omdat je het kaartje vooraf alleen digitaal ziet is het even spannend hoe het kaartje in het ‘echt’ uitpakt maar dit was helemaal zoals we gehoopt hadden! De geboortekaartjes inpakken is een leuk klusje, alles wordt aangeleverd in stijl! Het is een feestje om zo het geboortekaartje voor het eerst te bekijken 😀 Nogmaals ontzettend bedankt voor jullie service en het samenstellen van ons kaartje! Wij vinden Studio Kuuk zeker een aanrader!

Onze ervaring met het geboortekaartje van ons eerste kindje bij StudioKuuk was super, dus er waren geen twijfels toen we voor ons tweede kindje op komst een mooi stijlvol kaartje wilden.. dat gaan we zeker vinden bij StudioKuuk! Persoonlijk contact, snelle reacties via de mail, jullie eerlijke en professionele advies en de mooie materialen waar jullie mee werken maken de samenwerking een feestje! Toen ik het geboortekaartje vorige week van ons dochtertje binnen kreeg, waren we weer erg blij, met vele positieve reacties van onze familie en vrienden als gevolg! Super bedankt! Wij zullen jullie zeker aanraden bij anderen!

Uniek en luxe kaartje

Prachtig en luxe kaartje door de hoge kwaliteit van drukken en papiersoort. Ook de service was top en het pakket was zorgvuldig ingepakt en verstuurd met de post. Het was een feestje om alle kaarten te versturen met de matchende enveloppen, sluitstickers en postzegel. Het was samen een perfect totaalplaatje en de eerste complimenten over het kaartje zijn al binnen.

Een prachtig geboortekaartje naar eigen wens!

We willen je graag hartelijk bedanken voor het prachtige geboortekaartje wat je voor ons hebt gemaakt! We hebben veel enthousiaste reacties ontvangen, erg leuk! Bedankt voor het meedenken!

Geweldig mooie kaartjes!

Heel mooi ontwerp en krijgen volop complimenten over het kaartje! Erg blij mee!

Bij ons 1e kindje had ik online een kaart gemaakt/besteld. Na zijn geboorte kwam ik op studiokuuk.nl terecht en dacht van als er een 2e komt ga ik hier kijken voor een kaartje, die zijn veel mooier. Gedaan dus! Ik ben tevreden over de kaartjes voor onze dochter. Ik verzandde in kaartjes online zelf te bewerken, er is zoveel keus... Bij studiokuuk kun je kiezen uit de kaartjes op de site, en toch aangeven wat je wilt wijzigen. Tevens wordt meegedacht. De prijs is wel even anders, maar resultaat mag er zijn. Ik ben er blij mee en we kregen ook complimentjes over de kaarten. Groetjes, Familie Verwoert

Prachtige ontwerp, uitstekende service en vriendelijk contact.

Dat wij voor de tweede keer geboortekaartjes bij Studiokuuk hebben besteld, zegt denk ik wel genoeg. Wij zijn superblij met (alweer) een prachtig kaartje. Bedankt voor de goede service (en jullie geduld voordat het kaartje helemaal naar wens was ;) !

Super mooie kwaliteit

Mooi ontwerp, Mooi papier, mooi drukwerk, goede service

Hoi Henrieke, Super blij zijn wij met de geboorte kaartjes. Ze zijn echt zo mooi geworden, en heel veel positieve reacties gehad. Super kwaliteit en service. Liefs kim, dennie en Yara

Super mooie kaartjes en geweldige service

Studio Kuuk levert ontzettend mooie kwaliteitskaartjes, handelen snel en denken overal in mee. Heb zelf voor beide kinderen hier geboortekaartjes besteld en twee keer klopte alles tot in de puntjes.

Prachtige geboortekaartjes!

De geboortekaartjes zijn prachtig. Precies zoals we gehoopt hadden. Het papier en drukwerk is van een zeer goede kwaliteit en de details zijn ook prachtig.

Subliem!

Ha Henrieke, WAUW, WAUW, WAUW: wat is het een ontzettend gaaf geboortekaart geworden zeg!! We kregen ze vandaag binnen, hebben ze samen uitgepakt en totally in love! Wat een kwaliteit van zowel papier als het drukwerk, fantastisch! We hebben ze gelijk op de post gedaan... Hartelijk, hartelijk bedankt! PS: stiekem zijn we wel trots dat er op zowel het kaartje als de envelop 'studiokuuk' staat, ik weet zeker dat mensen het gaan opzoeken! Ben ook wel benieuwd naar de reacties & dan zou ik je ook zeker aanbevelen!

Zeer goede service en hoge kwaliteit

Goede communicatie via mail. Alles kan aangepast worden aan je persoonlijke wensen. Zeer goede kwaliteit en zorgvuldige verpakking.

Voltweg 13 8071CZ Nunspeet

085 047 15 47