Fantastisch!

Super mooie kaartjes, fijne communicatie en snelle service!

Fijn contact super mooi kaartje.

We zijn superblij met ons mooie kaartje en krijgen er ook erg veel leuke reacties op. Communicatie met Henrieke was erg prettig en zij dacht ook goed met ons mee. Kaartje en materialen zijn echt mooi. Wat ons betreft een dikke 10!!

Super mooi kaartje, top kwaliteit!

Wij zijn super blij met het prachtige kaartje! We krijgen er veel leuke reacties op. Heel erg bedankt voor het ontwerp!

Super goede kwaliteit kaartjes en prettig contact.

Ook voor onze 2e zoontje kaartjes bij studiokuuk besteld. Het papier is van erg mooie kwaliteit, drukwerk keurig en er wordt een nette opmaak/uitlijning van de teksten aangeleverd. Er was iets mis gegaan met het aantal geleverde kaartjes maar dat werd gelijk die dag opgelost. Heel erg tevreden dus.

Wéér een PRACHTIG geboortekaartje!

Dit keer mochten we weer een geboortekaartje uitzoeken voor ons tweede dochtertje. Wat leuk dat er juist nu een nieuwe collectie uitkwam. Het was nog lastig kiezen :) Maar het is gelukt en wat zijn ze wéér ongelooflijk mooi geworden. Precies het lieve, zachte, rustige en vooral dromerige kaartje waar we naar zochten. En Henrieke... je hebt niets gelogen; in het echt zijn ze nóg mooier! Dank voor de fijne communicatie en het maken van wéér een PRACHTIG geboortekaartje voor onze lieve Roselie! Hartelijke groetjes, Jeroen, Sakineh, Emmaline & Roselie

Super kaartje!!

Het kaartje was precies zoals we hadden voorgesteld. Super in al zijn eenvoud, maar toch heel speciaal. Voor ons echt het perfecte kaartje!

Bedankt voor de prachtige kaartjes! Exact wat we zochten: fris en eenvoudig!

Beste Tanja, Bedankt voor de prachtige kaartjes! Exact wat we zochten: fris en eenvoudig! Hartelijke groet, Sanne

Supermooie kaarten

Een herrinering in de mooiste druk... Eenvoud op zn mooist.. Waar vakverk

Mooie, stijvolle kaarten

Goede communicatie, stijvolle kaarten.

Tevreden!

Goede en snelle communicatie. Kwaliteit van de kaarten is erg goed! Kortom een goede ervaring!

Prachtige kaarten

Goede ervaring, zeer zorgvuldig! Goede en snelle communicatie. Levering verloopt volgens afspraak!

Prachtige geboortekaartjes

Voor ons tweede kindje wederom een prachtig geboortekaartje besteld. Bedankt voor jullie fijne service en goede kwaliteit!

Unieke geboortekaartjes

Ontzettend mooie kwaliteit geboortekaartjes. Ziet er verzorgd en uniek uit.

Ontzettend blij met ons stoere jongenskaartje voor onze James

wij hebben ons kaartje uitgezocht van de website. En daarna een beetje gepersonaliseerd. Tijdens Het uitzoeken en aanpassen verliep de communicatie super goed en vlot. En dan is het wachten op het moment dat de post je kaartjes komt bezorgen.. en wauw de kwaliteit van het papier van de kaartjes en de kleur is echt super mooi! We hebben al heel wat complimentjes gehad dus bij deze geven wij ze door aan jullie, hartelijk bedankt!

Schitterende unieke kaartjes

We hebben alleen maar complimenten gehad over ons schitterende fotokaartje met leren label. We waren opzoek naar een echt uniek kaartje. En dat vonden we hierin echt meteen! We wilde het een en ander aanpassen. En hadden daar eigenlijk een idee over. Gelukkig was Tanja heel eerlijk en gaf aan dat ze dacht dat ons idee waarschijnlijk te druk zou ogen. Zou fijn dat ze meedachten! Ontzettend bedankt voor de schitterend kaartjes! Wat zijn we er trots op!

Geweldig mooi!

De kaartjes zijn prachtig! Niks is te gek, er wordt goed meegedacht, ze zijn makkelijk bereikbaar: een super en snelle service. Voor de tweede keer zijn wij erg blij!! En we krijgen opnieuw veel complimentjes over de kaart. Wij zijn zeer tevreden!

SUPERRRR tevreden...

Hoi Henrieke, We zijn SUPERRRRR tevreden. Iedereen vind de kaart prachtig. Wij vinden het kaartje ook helemaal geweldig...casual chic, prachtige ingetogen kleurstellingen en met een waanzinnige uitstraling. WE ZIJN HEEL ERG BLIJ en we geven dit bericht (en jullie naam) ook elke keer door hoor... Dank je wel voor je fijne meedenken, geduld en professionele tips... Groetjes, Heidi, Edwin, Pepe en Evy...❤

Schitterend kaartje

Het kaartje is nog mooier dan ik verwacht had en precies zoals we wilden! De service is persoonlijk en goed. Veel complimentjes gehad van de ontvangers! Ontzettend bedankt!

Prachtige geboorte kaartjes!

Een hele fijne service en prettig contact, wij zijn super blij met onze bestelde kaartjes! In het echt nog mooier dan dat het voorbeeldje per mail al was 🤗👍🏻 Wij zouden iedereen studiokuuk aanraden als je naar een bijzonder geboortekaartje op zoek bent.

Geweldig mooi kaartje!

Wat zijn we ontzettend blij met het prachtige kaartje voor onze dochter! Een feest om uit te pakken, zo met zorg en aandacht ingepakt, dat was te zien. Het kaartje is helemaal naar wens en nog mooier dat we gehoopt hadden. De kleuren, het papier, de naam in kalligrafie, allemaal van zo'n kwaliteit. Echt heel blij mee!! Dankjulliewel daarvoor!

Geweldig mooi kaartje!

Mooie kwaliteit, duidelijke communicatie en advies, gaaf kaartje als eind resultaat! Helemaal happy!

Het was een feestje om alle geboorte kaartjes 1 voor 1 in een envelop te stoppen, met elk kaartje zei ik weer hij is echt mooi he.😁 volgens mij zegt dat wel genoeg wat wij er van vonden. Geweldig dus! Mooie kwaliteit en fijn geholpen om ons kaartje naar wens te maken!

Origineel en vooral klantvriendelijk

Mooie kaartjes! Ons kindje werd 4 weken te vroeg geboren. Studio Kuuk had de kaartjes in no time klaar. Fijne communicatie en afhandeling.

Twee keer hebben wij via studio kuuk geboortekaartjes besteld. Beide keren waren de kaartjes volledig naar onze wens! Een herinnering voor het leven. En verliep het contact zeer prettig.

Fantastische kaartjes en persoonlijke service

Voor beide onze kinderen (maart 2016 en juni 2019) hebben wij een kaartje bij studiokuuk besteld. Ontzettend tevreden over aanbod en kwaliteit van het kaartje maar daarnaast ook over service. Snel antwoord, er wordt meegedacht en snel afdrukken. Wij vinden het een dikke 10 waard en raden studiokuuk zeker aan.

Voltweg 13

8071CZ Nunspeet