mooi klein kussentje.

heel leuk kussen met een panterprint. met wat een glans er over, past mooi bij de andere hk living kussens die ik al had. een mooi lief kussentje. staat erg leuk en hip.

Snelle levering en goede service!

Duidelijke communicatie en snelle levering, fijn!

Goede communicatie en top service!

Ik kies altijd voor bestelling afhalen. Je wordt super leuk ontvangen en weten dat je komt. Een klein berichtje sturen en ze regelen het. Super fijn!

altijd snel geleverd . als het product niet in orden is of niet leverbaar is word je netjes gebeld . daarom bestel ik al vele jaren hier .

Overzichtelijke bestelstatus, alles op voorraad en snelle levering.

Er zat een oneffenheid op een bord. Gemeld en volgende dag een nieuwe bezorgd. Uitstekende service en snelle verzending.

Snelle levering, verpakken kan beter.

Dik zwaar boek besteld. Kwam in een te grote doos, die bij aankomst kapot was en dus twee hoeken boek beschadigd. Retour gegeven aan verzender en gemaild. Volgende dag het nieuwe boek ontvangen. Wederom een te grote doos, waardoor de doos weer kapot was. Gelukkig nu boek niet beschadigd. Dus tip: of inpakken in een passende doos, of opvullen! Klantenservice top!

Prima service en snelle levering

Bestelling kwam snel en netjes verpakt binnen

Prima service snel geleverd

Eenvoudig te bestellen Correcte mensen aan de telefoon Artikelen snel geleverd

keurige afhandeling van de bestelling en een snelle verzending

erg blij met mijn aankoop bij Villa Jipp! Product is precies zoals verwacht en heb ik spoedig in ontvangst kunnen nemen. Leuke verrassing dat ik ook nog eens 10% korting kreeg op mijn bestelling. Dit was niet de eerste keer dat ik hier een bestelling geplaatst heb en dit zal ook zeker niet de laatste keer zijn. Bedankt voor de goede service!

Leuk aanbod en goeie service

Een webwinkel met een mooi aanbod en een goeie service! één van de bestelde schaaltjes was gebroken tijdens het transport (hoewel goed beschermd ingepakt) en werd onmiddellijk vervangen na een eenvoudig mailtje.

Perfect!

Na bestelling snel ontvangen. En mega compliment voor de inpakkers. Werkelijk super goed verpakt! Dat maak je wel eens anders mee.

Prima !

Erg goede online winkel, snelle levering!

snelle verzending, mooie producten

Mooie items, goed verpakt, snelle verzending

Mooie items, ben er erg blij mee. De verzending was heel snel

Lekker snel geleverd

Binnen 1 dag geleverd.

Goede en snelle levering

De koffiemokjes van HK living waren er snel en goed verpakt.

Top!!

Vriendelijke verkoper!

Zeer tevreden!

Ik had kopjes besteld en dit werd stevig en keurig verpakt, het is heel aangekomen. Heel blij mee met de leuke koffiemokken. Ook werd het snel geleverd. Kortom; zeer tevreden!

Goed ingepakt en snel geleverd

Iets breekbaars besteld, heel goed in te pakt. Snel geleverd

Snelle levering goede communicatie

Snelle levering, zeer zorgvuldig verpakt. Goede communicatie

Topbproduct, bezorging ninder!

Prachtig product. Bezorging met GLS ben ik niet over te spreken. Kende gls ook niet eerder. De bezorger gaf via track en trace aan dat mijn huis niet 'bereikbaar' was en leverde het pakket af op een depot in een dorp flink wat km verderop. Ook het depot/ afleverlocatie in mijn eigen dorp was volgens gls niet beschikbaar?! 40 minuten in de wacht gehangen voordat gls telefonisch te bereiken was. JAMMER!

correct en vriendelijk te woord gestaan

De door mij geplaatste bestelling is onderweg 'zoek' geraakt. Er werd meteen een nieuwe order geplaatst die nu onderweg is. Prima service!

Ruim assortiment, duidelijke productomschrijving en snelle levering. Servies was goed beschermd en kwam intact aan.