Correct geïnformeerd en alles op tijd geleverd.

Een parasol besteld die de volgende dag al werd geleverd. Diezelfde parasol bij twee concurrenten besteld waarvan de bezorging steeds maar werd vertraagd. Naast de snelle levering viel de klantvriendelijkheid mij op. Op mijn e-mail werd snel gereageerd. Zij hebben met mij meegedacht en informatie gegeven. Ik raad Villa Jipp zeker aan.

Uitstekende service en kwalitatief goede producten

Onwijs tevreden. Je wordt vriendelijk geholpen, denken met je mee, leveren snel en hebben prachtige producten!

Snelle levering uit voorraad en retouren (indien nodig) geen probleem en goed en snel afgehandeld!

Great Service, so flexible, Friendly and fast!

Ordered an artwork from Hamburg, Germany and Geerten made it possible for me to receive it in time and everything went very smoothly. I thank you so much!

Keurig netjes verpakt en op de hoogte gehouden en alles snel geleverd .

Goede ervaring hoe alles is gegaan. Goed en netjes verpakt. Goed op de hoogte gehouden via de mail en alles snel ontvangen.

Aanrader!

Snelle levering, goede service, in de winkel heel prettig geholpen.

Heel blij met mijn nieuwe hkliving kopjes. De bestelling was goed ingepakt. Helemaal top!

Prima zoals altijd

Mooie vaas, snel geleverd.

Zeer klantvriendelijk en betrouwbaar

Bij Villa Jip heb ik een aantal grotere schilderijen besteld. Aangezien deze met een externe vervoerder geleverd moesten worden onstond één dag vertraging.. Villa Jip heeft mij direct gebeld en samen hebben we gekeken wat voor beide partijen het meest haalbaar was. Heel fijn! De vervoerder waar ze mee werken is ook fantastisch. Ik ben zeer tevreden

Keurig verpakte HK living mokken ontvangen.

Helemaal prima en vlotte afhandeling.

Meedenkend en snelle levering

Na telefonisch contact de producten snel geleverd!

Zeer vriendelijk en vlotte service!

Indien mogelijk had ik 6 sterren gegeven ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Goede sortering hk living

Veel leuke items hier kunnen vinden van hk living Snel bezorgd en heel goed ingepakt Kom zeker terug!

Fantastisch bedrijf

Een, voor ons, heel mooi schilderij gekocht. Netjes afgeleverd!! Alles volgens afspraak!!!!

Snelle en nette verzending, top!

Super snelle en uiterst goed verzorgde verzending van koffiekopjes. Top!

Snel en netjes geleverd

1e keer Villa Jip was een goede ervaring. Zorgvuldig verpakt en snel geleverd. Dank daarvoor

Had gekozen om bestelling op te halen. Deze stond netjes klaar. Nog even kijkje genomen door hun webwinkel wat daar allemaal uitgestald stond.

Vlotte levering en keurig verpakt.

Mooie producten, snelle levering

Mooie producten . Na het bestellen de dag erna in huis. Breekbaar maar zorgvuldig ingepakt.

Was geweldig

Snelle levering na bestelling. Keurig ingepakt.

Prima en snel verzonden

Ik had serviesgoed besteld van hkliving, deze waren goed verpakt en zijn prima overgekomen.

Prettig contact en hele goede service!

De Vecht 14

8253PH Dronten