Prettig contact en hele goede service!

Goed op de hoogte gehouden, uitstekend verpakt en op tijd geleverd.

Snelle reactietijd, vriendelijk

Vlotte en nette afhandeling

Fijne man die behulpzaam en vlot afhandelt

Overzichtelijke site en snel geleverd

Mooi assortiment, kopjes van HK Living besteld, deze zijn snel geleverd en goed verpakt tegen breken

Prima assortiment en verzending

Een serie van HKLiving, die ik elders niet meer kon vinden, hier wél gevonden. Bovendien snel en goed verpakt verzonden en daarover duidelijke mails gekregen, zodat ik de mokken nog op tijd voor de verjaardag binnenkreeg. Zeer tevreden.

Uitstekend!

Bestelling snel ontvangen, maar helaas was de verkeerde bestelling geleverd. Ze hebben direct op mijn mail gereageerd en de volgende dag had ik mijn juiste bestelling binnen. Kortom; vriendelijke, probleemoplossende en snelle service! Dankjewel!!

Na bestelling werd het product binnen enkele dagen bezorgd, ergo een snelle en goede service

Perfecte service, goed bereikbaar, mooie items

Levering was niet compleet,vlot en netjes opgelost.

Goede kwaliteit voor goede prijs

Positief over de hele lijn

Product komt overeen met de beschrijving, snel geleverd. Niets op aan te merken!

Hkliving bank besteld en deze is na 9 weken geleverd in goede staat.

Snelle service en goed verpakt

Snel verstuurd en goed ingepakt, blij met de lamp

Precies zoals je mag verwachten

Servies besteld, was heel ingepakt en snel verzonden. Dank je wel weer Villa jipp

Mooi aanbod HK Living

Ruime keuze uit de collecties van HK Living. Snelle en goed verpakte verzending. Voor verbetering: de site laadt heel traag en het zoeken kan beter ingedeeld worden op bijv. ruimte waar je product gebruikt.

Top service tot de bezorging aan toe

Kussen niet perfect

Kussen had lus aan roze kant en blokjes op achterkant waren niet recht. Het kussen was vacuüm verpakt dus was waarschijnlijk niet te zien door verkoper. Het was me te veel gedoe om het om te laten ruilen.

Wat jammer dat je ons niet even een berichtje had gestuurd. Je had gewoon recht op gratis omruilen voor een goed kussen. Wij kunnen inderdaad niet alles zien en zeker niet als en artikel al goed voorverpakt is. Mocht je alsnog een goed kussen willen, stuur ons een berichtje naar [email protected]

Super mooi boek

Prachtig lookbook en heel stevig gepost zodat het boek onbeschadigd aangekomen is. Blij mee

Goede en snelle service

Goede service, goed bereikbaar, goedkoper dan andere sites voor het product (kussen) wat ik nodig had

Prima online winkel

Snelle levering van zeer leuke mokken in jaren ‘70 stijl

Nette en snelle levering

Ik had per ongeluk mijn huisnummer niet goed getypt. De klantenservice belde voor controle.

Uitstekend!

Erg vriendelijk klantcontact, snelle levering en mooie bank ;-)!

Erg mooi.

Mooie en luxe kopjes en schaaltjes kado gegeven aan mijn dochter. Ze is er fan van!

Goede prijzen, snelle verzending en fijne communicatie!