Superrrrrr

Snelle levering en de breekbare borden ontzettend

Snelle service, goed product!!

Top, snelle levering en goed ingepakt

Alles zeer goed ingepakt wat fijn is als het breekbaar is. Woensdagavond besteld vrijdag in huis.

Snelle levering, alles netjes verpakt

netjes verpakt en snelle levering

Snelle verzending

Snelle verzending, snel een bevestiging evia de mail

Alles naar verwachting!

Goed verpakt, snel verzonden, goede communicatie!

Goede communicatie en levering

Mooi product en op de aangegeven dag geleverd

Klantvriendelijk en zorgvuldige verzending!

Goede communicatie toen bleek dat mijn bestelling niet volledig kon worden geleverd ivm een definitief uitverkocht artikel. Mijn bestelling was breekbaar maar heel zorgvuldig ingepakt waarbij de kans op breuk bij aankomst nihil was. En alles is gelukkig ook onbeschadigd aangekomen! Verder een zaak met een ruim en leuk assortiment!

Goede service, ook als het een keertje niet goed is gegaan met een bestelling

Snelle reactie op een verkeerde levering en dit ontzettend goed en snel opgelost

Snelle levering en goede communicatie per mail

Bestelling snel in huis, netjes geleverd en je wordt goed op de hoogte gehouden per mail.

Product niet voor mij. Helaas viel de kleur tegen tov de site

Uitstekend!

Zeer snelle verzending en vriendelijk geholpen aan de telefoon

Snelle levering, goede prijs

Alles naar wens verlopen.

Netjes

Mijn bestelling werd snel en netjes verpakt bezorgt.

Super snel geleverd en geweldige service

Fijn geholpen door telefoon, volgende dag al geleverd, alles super goed verpakt . Ben zo blij met alle prachtige spulletjes !

Fantastische ervaring!

Fantastische ervaring

Geweldige webshop.

Alles op voorraad en zoniet, staat dit duidelijk vermeld. Levering vaak al binnen een dag. Goed verpakt dus de inhoud is altijd onbeschadigd.

Mijn ervaring is heel positief!

Bestelling op de afgesproken tijd. En dat mijn bankje aankwam en stuk bleek te zijn, meteen weer een nieuwe geleverd… fijne communicatie!! Dikke duim!

Snelle levering en top service

Ik heb hier een BK-living mok besteld, echter kreeg ik door een foutje de grotere variant toegestuurd. In tegenstelling tot veel andere webshops had ik met één kort telefoontje gelijk de juiste persoon aan de lijn om het probleem op te lossen. Een dag later had ik het juiste pakket alweer in handen, super geregeld!

Prima service, namen vooraf contact op over de levering van een groter pakket. Snelle levering, product goed verpakt.

Betrouwbare website

Goed bereikbaar en nette snelle levering!

Mooi op tijd goed verpakt

Goed service en klantvriendelijk

Jipp heeft echt op voorraad wat ze op de site aangeven. In tegenstelling tot vele vergelijkbare aanbieders. Afspraken en levering keurig nagekomen. Goede en snelle reactie op de mail. Mooi product.

Goed en snel

Prima site, snelle levering. En goed verpakt