Mooi op tijd goed verpakt

Goed service en klantvriendelijk

Jipp heeft echt op voorraad wat ze op de site aangeven. In tegenstelling tot vele vergelijkbare aanbieders. Afspraken en levering keurig nagekomen. Goede en snelle reactie op de mail. Mooi product.

Goed en snel

Prima site, snelle levering. En goed verpakt

Snel en in orde geleverd

Uitstekend!

Het hele proces van bestellen tot uitlevering verliep buitengewoon snel en soepel. Bereikbaarheid uitstekend met altijd persoonlijk contact. Zeer tevreden. Outstanding!

vriendelijk, snelle service, goed produkt

mooi produkt gezien, had een vraagje. Vriendelijk aan de telefoon te woord gestaan. Snel mijn produkten (goed verpakt) verstuurd! fijn!

Toller Kauf !!

Habe einen tollen Glaskasten bekommen. Er war super verpackt und kam schnell. Besser geht nicht!

Geweldige service

Snelle levering en fijne oplossing voor beschadigde bestelling.

Enorm klantvriendelijke winkel

Ik had een mok, maar wilde er graag nog twee van hebben. Na een enorme zoektocht kon ik met 3 gelijke mokken naar huis. Kreeg automatisch korting. Kon lekker zelf neuzen, maar als ik iets vroeg, dan hielpen ze mij ook geweldig.

Goed en verpakt en netjes afgeleverd

Alles was stevig verpakt en de bezorgdienst was netjes en vriendelijk

Vriendelijk bedrijf

Ben blij met mijn mooie bank en de service was helemaal fijn

Snelle en correcte verzending. Goede service.

Fantastisch net bedrijf

Snelle leveringe, goede communicatie

bestel gemak snelle levering

Zoals boven bestel gemak, snelle levering 'doch het kleed op de website is qua kleur in het geheel NIET overeenkomstig.

Goede service en snelle afhandeling

Mijn koffietafel boek kwam door de bezorger beschadigd binnen. Ik kreeg van Villa Jipp de perfecte service. Gratis opsturen en een nieuw boek extra goed ingepakt. Heel fijn is dit. Dankjewel!

Fijne communicatie. Vlotte levering nadat er eerst gecheckt was of de leverdatum bij ons uitkwam.

Mooie organisatie

Fantastische verzorging en logistiek goed geregeld.

top

snel en fijn product geleverd ! top !

Snelle service!

Goede prijs en snelle verzending. Fijn zonder verzendkosten!

Grotendeels zeer tevreden

Over de verzending ben ik erg tevreden. Wat ik mis is een product omschrijving, ik heb een marmer snijplank besteld en deze in "uitstekede" staat ontvangen. Ik had graag wat informatie over dit product ontvangen daar ik géén ervaring heb met marmer. Met vriendelijke groet Louise

Correcte levering

Prima op tijd geleverd, en het artikel voor de meest voordelige prijs

Vlot & helder

Na het plaatsen van mijn bestelling een vlotte bevestiging per mail. Ook bericht bij verzending ( nog dezelfde dag) en na aflevering! Zorgvuldig hoor!

Snelle levering maar geen reactie als je product wil retourneren

Prima site, leuke spullen en snelle levering van je product. Netjes verpakt en door vervoersbedrijf gebracht. Maar als je mailt dat je het product wil retourneren dan wordt er niet snel gereageerd. Je moet er zelf achteraan bellen. Dit is jammer.

Beste HenkJan, Je had een wat specifiekere vraag waar wij niet direct het antwoord op wisten. Dit moesten wij even navragen bij onze vervoerder. Vandaar dat je 1 volle dag moest wachten op ons antwoord. Alles is nu naar tevredenheid opgelost. De kast is weer bij ons en je hebt je geld direct retour gekregen. Team Villa Jipp

Prima geregeld

Het is prima geregeld. Fijne ervaring.

De Vecht 14 8253PH Dronten