Top service & schakelen erg snel. Super

Super goed contact en ondersteuning gehad.

zeer prettig een klantvriendelijk benaderd

inmiddels heb ik bericht ontvangen dat de zending verstuurd is. Hier is niets aangekomen maar wellicht in de zaak. Fraai Wonen heeft ons daar echter niet van op de hoogte gebracht.

Uitstekend bedrijf

Ik ben prima geadviseerd in de aanschaf van een zonnescherm, goede communicatie betreffende levering en plaatsing, en vakkundige montage zonnescherm op lokatie in Friesland.

lange levertijd maar uiteindelijk goed opgelost

Het duurde langer dan beloofd op de site want het product bleek niet op voorraad en er werd een keer een verkeerde standaard geleverd, maar dit is uiteindelijk op een keurige manier en naar tevredenheid opgelost. Ze zijn vriendelijk en bereikbaar en doen hun best om me tegemoet te komen.

Voordelige prijs

Nergens betere prijs gevonden, snelle levering

Mooi geholpen, persoonlijke service

Onze parasol is persoonlijk afgeleverd en toen bleek dat het vogeltje erbovenop miste, werd dit gelijk bijbesteld en binnen een paar dagen werd ook die persoonlijk afgeleverd. Hele goede service.

Snelle levering, zeer goed ingepakt

Vier tuinstoelen besteld die er binnen de gestelde levertijd waren. Wat ik heel plezierig vond was dat de doos een extra versteviging had en de stoelen waren individueel zeer goed verpakt. Daardoor geen sprake van transportschade, super!

Pluspunten

Mooie spullen

Onduidelijkheid over levertijd

Pluspunten

perfecte service,relaxte sfeer

Pluspunten

Snelle levering Vriendelijke service

Niet nodig

Pluspunten

Snelheid van levering en goede prijs

Had wel verwacht dat de kussens in plastiek zouden zitten

Levertijd klopt niet met wat ze vermelden op de site. Spreek je ze daarop aan dan krijg je een wazig antwoord.

Pluspunten

Snelle en duidelijke communicatie en service

Pluspunten

Mooi product tegen betaalbare prijs !

Pluspunten

Goede communicatie

Pluspunten

Vlotte levering nadat we besteld hadden.

Pluspunten

Snel en betrouwbaar, uitstekende service, persoonlijke benadering, vriendelijke bejegening

geen

Pluspunten

Prima levering

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

7 dec pizzaschep besteld om vanavond op kerstavond te kunnen geven, maar is nog steeds niet bezorgd:(

Beste mevrouw Ooms, Wij vinden het heel erg vervelend dat er iets niet goed is gegaan in de communicatie. Deze order is rechtstreeks vanuit Weltevree verzonden, echter is daar helaas wat misgegaan. Wij hopen u met het extra product gecompenseerd te hebben voor deze vervelende situatie.

Pluspunten

Hele fijne service! Ik had zelf lampje stukgemaakt, maar Fraai-Buiten heeft uiterste best gedaan om precies hetzelfde lampje weer geleverd te krijgen - en het ook voor elkaar gekregen! Top!

Niks/nada! Gewoon zo doorgaan!

Pluspunten

Mooie producten. Mooie zaak

Betere communicatie, hou uw klant op de hoogte Service ook na de voordeur. Zeggen wat je doet en doen wat je zegt.

Pluspunten

De klantenservice is zeer klantgericht en denkt echt met je mee. Compliment voor Wouter! Vriendelijk groet Irene