Persoonlijk en snel!

Prachtige tas bij Annadee besteld. Deze kwam de volgende dag al binnen, heel fijn! Ook leuk: met een persoonlijk bericht! Verder wat ik zag een mooie collectie. Fysiek te ver weg maar digitaal kom ik zeker nog eens terug!

Prachtige spullen, heel snel geleverd !

Op zoek naar een zijden topje kwam ik toevallig op de website van Annadee terecht. Wat een prachtige kleding ! Ik twijfelde over een bepaalde kleur en werd telefonisch heel vriendelijk geholpen met mijn keuze. De volgende dag had ik het al in huis. Hier ga ik zeker vaker shoppen !

Vlot geleverd, erg mooi vestje, zeer tevreden klant hier !

Kende de site niet, maar zocht heel specifiek dit vestje in de juiste maat en eenmaal besteld ging het allemaal erg vlot. Manier van verzenden en communicatie is zeer verzorgd en uitermate prettig, wat mij betreft zeker voor herhaling vatbaar!

Karin doet alle moeite om de klanten op afstand met zorg te bedienen

Fijn en behulpzaam

Supergoed

Heel vriendelijk geholpen toen ik belde voor advies. Superservice verleend en eerlik advies. Ik koop graag nog eens bij deze website ! Ik heb meerdere ervaringen bij webshops maar deze springt er echt uit!

Fijne winkel

Het is altijd een feestje om je aankoop uit te pakken. Geweldige winkel

Altijd Top!

Ik kan niks anders zeggen dan uitstekend... Ik volg Karin al zoveel jaar, zelfs al voordat ze haar boetiek had.. Prachtige kleding en persoonlijk woordje bij de bestelling!

Super fijn geholpen, niets is teveel!

Online aankopen doen kan soms lastig zijn, omdat je niet volledig kunt zien wat je koopt. Karin heeft geduldig al mijn vragen beantwoord! Een tevreden klant!

Snelle levering, goede kwaliteit, mooie merken

persoonlijk en snel

Heerlijke laarzen bij Annadee gekocht. Persoonlijk briefje erbij, wat ik enorm waardeer. Snelle reacties op mail en zorgvuldig ingepakt. Klasse!

Uitstekende service!

Snelle service, mooie kleding!

Mooie kleding

Overzichtelijke website, leuke merken en de service is top .

Alles Top van bestelling tot en met levering. Tot in de puntjes perfect❤️

In 1 woord “TOP”. Tot in de puntjes perfect. Persoonlijke touch en aandacht bij online aankoop. De items waren met aandacht ingepakt met ook nog een persoonlijk berichtje erbij! Hartelijk dank voor de extra aandacht die jullie geven, een Feestje om bestelling uit te pakken❤

Mijn dank is groot

Vandaag trek ik mijn grapjurk aan Met om mijn nek een klaver vier Een jas gemaakt van positiviteit En een hoedje van plezier Dank Annadee! In deze onzekere tijd voor iedereen, een geluksmoment in een pakketje.

Prachtige kleding, heel vriendelijke eigenaresse. Dikke 10 😘❤️

Echt een Aanrader om hier te kopen! Mijn complimenten voor Karin van Annadee. Ik had een paar vragen, ben zeer vriendelijk en heel goed geholpen. Echt Uitzonderlijk! Heel goede service, ook fijn verpakt en snel verzonden. Prachtige unieke kleding, heel blij mee! Mijn complimenten, een dikke 10 ❤️❤️

Snelle levering, prettige contact met Karin💚😘❤️

Prachtige merken en producten. Heb altijd super vriendelijke Karin❤️ En ook viade mail, met Karin kan je prettige contact hebben via Instagram😘🥳❤️

Zeer snel en keurig verzorgd

Vergeten mijn huisnr. te vermelden; er werd gelijk gemaild. Volgende dag pakketje al binnen.

Superservice, snelle reactie en afspraken worden nagekomen

Via de website van Annadee heb ik recent een aankoop gedaan. De bestelling werd snel geleverd en per mail heb ik ook prettig contact gehad met een medewerkster. De bestelling bleek bij aankomst toch anders te zijn dan ik verwachte, het terugsturen van de bestelling ging voorspoedig en vriendelijk, ook het bedrag kreeg ik volgens afspraak retour op de aangegeven dag. Topservice!

Echt heel leuk behandeld

Mijn huisnummer stond er niet bij en werd gelijk gebeld . En er werd leuk advies gegeven over de maat echt top

Super zoals altijd.

Snelle levering en ja de producten zijn van topkwaliteit. Het is natuurlijk niet goedkoop maar dan heb je ook echt iets moois!

Snel en efficient

Zou wel blij zijn met gratis verzending

Hoi Gerda Bedankt voor je mooie cijfer en je beoordeling, vanaf een bepaald order bedrag ( daar zat je onder ) en vanaf bepaald sale percentage rekenen we een deel van de verzendkosten door naar de klant, je had met 70% korting besteld + 20% extra op de sale (actie) Gratis verzenden is dan voor ons niet te doen omdat het al zo goedkoop is 😉 Groetjes Karin Annadee

Altijd zeer tevreden.

Gewoon Geweldig.....

Lieve Annadee, onmiddelijk de jas in gebruik genomen, de roze kant gekozen om binnenkort de lente in te luiden.... geweldige omkeerbare jas, super kwaliteit zoals we gewoon zijn van By Malene Birger🙂 dikke dankjewel en tot een volgend keertje .

geweldig fijne samenwerking

gekozen-betaald-volgende dag geleverd

Altijd top!

5 sterren dik verdiend.

Over Annadee

Annadee Boetiek en Webshop, de fashion boetiek met merken zoals o.a. Patrizia Pepe, Iro, By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Notes du Nord en nog meer.....