Snelle levering van een kadootje voor jezelf

Mijn laarzen waren de volgende dag al binnen. Mooi verpakt en met een persoonlijke note van de winkel. Heel leuk om te ontvangen.

Prettige webshop, vriendelijk en snelle levering

Koop graag in deze winkel. Overzichtelijke webshop en altijd een snelle levering. Kan het iedereen aanbevelen.

Klantvriendelijk

Vriendelijke en zorgvuldige levering van kwaliteitskleding.

Leuke kleding , fijne webshop!

Fijne webshop met veel mooie kleding! Snelle levering en mooi verpakt. Leuk met een handgeschreven briefje erbij!­čśŐ Zeker een aanrader!

Snelle levering en direct reactie na vraag per mail

Mijn ervaring was positief. Annadee reageerde direct op mijn vraag per mail, dacht actief mee en adviseerde op een prettige manier.

Fijne webshop

Mooi site en de bestelling werd snel geleverd!

Hele fijne webshop met prachtige kleding/schoenen en mooi verpakt ontvangen!

Aanrader om hier te kopen! Prachtige unieke kleding en schoenen. Echt mooie kwalitatieve merken, goede beschrijving per item op de website. Fijne en overzichtelijke webshop. Snelle verzending en mooi ingepakt verzonden. Net een cadeautje. Mijn complimenten!

Mooie toegankelijke website, keurig verpakt ontvangen. Top!

Mooie toegankelijke website, mooie merken. Krijgt snel antwoord. De laarsjes keurig verpakt ontvangen. Zeer tevreden.

De site is vernieuwd en ziet er heel goed uit! Heel overzichtelijk en combinatie tips is ook top! Ik ga snel een bestelling doen. Top Annadee!

Goede service , klantvriendelijk­čśë

Snelle bezorging en klantvriendelijkheid, ook als je online besteld wordt je persoonlijk geholpen. Mooi site met super mooi kleding

Top ervaring

Fijne online shop om mooie kleding te kopen. Goede en snelle levering. Mooie mode merken. Goede beschrijving bij de artikelen.

Mooie webshop, leuke merken

Pakketje had ik snel ontvangen en was leuk verpakt!

Zeer klantvriendelijk

Fijne online shop om mooie kleding te kopen. Vriendelijk en meedenkend

Top ervaring

Top service!!

Je word heel persoonlijk geholpen ook al bestel je online echt super!!!

Geweldige service, zeer klantvriendelijk

Wij zijn 1 keer in de winkel zelf geweest. Wat een klantvriendelijke dame! Geweldige collectie en kwaliteit! We wonen te ver weg om iedere keer naar de winkel te komen en daarom bestel ik soms iets online. Ook via de webshop snelle levering en super leuk en netjes verpakt! Iedere keer weer een cadeautje..

Zeer klantvriendelijk

Prachtige webshop, uitstekende service, zeer klantvriendelijk, bestelling altijd de volgende dag in huis, zeer goed bereikbaar!!! Prachtige kleding!!!

Alles top: van bestelling tot en met levering

Een goede vondst en ik ben het helemaal eens met al die goede, positieve berichten. Bedankt, Karin!

Super snelle levering, mooie kleding!

Snel geleverd, mooi verpakt en ook als iets retour wordt gestuurd binnen enkele dagen het bedrag teruggestort!

Snelle service. Duidelijke informatie

Snelle en duidelijke service. Per ongeluk adres gegevens niet volledig ingevuld. Werd meteen op een persoonlijke manier aandacht aan besteed. Erg goed

Fijne service! Accuraat. Mooi verpakt.

Mijn betaling ging niet goed. Meteen een mailtje of ze kunnen helpen. Op mijn vraag mijn bestelling achter te houden, kreeg ik meteen positief antwoord. Toen de betaling wel correct was, meteen bericht dat pakketje verstuurd werd. Volgende dag al binnen! En fraai verpakt. Als een klein kadootje voor jezelf! Daar houd ik van!

Perfecte service

Karin heeft mij heel goed geholpen bij het plaatsen en opvolgen van de bestelling, en mijn artikel werd heel snel geleverd.

Top webshop! Mooie merken en snelle service!

Mooie merken, snelle service, snelle feedback, denkt mee, verdient echt een uitstekend!

Perfect tot in de puntjes!

Zeer snelle levering. Mooi verpakt. Heel attent dat er een persoonlijke boodschap bij zit. Helemaal geweldig dus! Dank je wel!

geweldige service

Vriendelijk en goede service, snelle verzending.

Over Annadee

Annadee Boetiek en Webshop, de fashion boetiek met merken zoals o.a. Patrizia Pepe, Iro, By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Notes du Nord en nog meer.....