Ik ben op jullie site gekomen door een mailtje van Ivylee omdat ik gevraagd had naar verkooppunten in Nederland. Fijn jullie zo ontdekt te hebben. Mooie shop! Misschien nog iets meer aan SEO doen op de merken en productnamen zodat de shop organisch in Google naar boven komt. Succes!

Geweldige service

Ik ben altijd zeer tevreden over de bestelling en de levering van Annadee. Altijd netjes op tijd, mooi ingepakt. Met een persoonlijke boodschap. Een feestje om het uit te pakken.

Leuke collectie en altijd goede service

Fijne winkel. Leuk persoonlijk mailcontact en altijd goede service. Koop er graag.

Leuke webshop

Ideale webshop

Super service , snelle levering

toppie

altijd weer tevreden. goede merken. uitstekende adviezen!

Mijn bestelling keurig verpakt en supersnel bezorgd. Dankjewel!

hele goede service en fijn telefonisch contact

hele goede service en fijn telefonisch contact

Topwinkel, topproducten en topservice!

Echt een supermooie trui gekocht en het ging helemaal goed. Snel geleverd en mooi verpakt. Ik ben zeer tevreden en zal deze (door mij onlangs ontdekte) webshop zeer zeker vaker bezoeken.

Top!!!

Supersnelle en perfect afgeleverde bestelling👍

Snel, goed, persoonlijk

Altijd snelle reacties op vragen. Snelle en goede service. Mooie collectie.

Goed, snel, keurig verpakt

Snel geleverd, keurig verpakt. Wellicht vanaf bepaald bedrag geen verzendkosten in rekening brengen.

Persoonlijke benadering, korte lijnen

Zeer goede service !!!

Annadde heeft een super webshop!

Mooie kleren met soms scherpe aanbiedingen. En een supersnelle levering met daarbij een persoonlijk briefje. Dat briefje maakt echt verschil!

Mooie webshop met leuke aanbiedingen. Altijd leuk een persoonlijk geschreven kaartje er bij. Snelle verzending. Zeer goede beschrijving van het artikel. Hoe de maat uitvalt bv, welke maat het model draagt etc. Goede foto's.

Goede snelle levering

Mijn bestelling werd snel en netjes geleverd

Artikel kwam mooi verpakt binnen en snel.

Prima service!

Fijne service, ook online!

De webshop van Annadeee vind ik erg prettig shoppen. Pakjes worden netjes verzonden, alsof je een kadootje krijgt!

Vriendelijke en efficiënte service! TOP!!!

Prima opvolging en persoonlijk contact van bij bestelling tot levering!

super service

vriendelijk personeel en een super snelle service

Snelle levering van een kadootje voor jezelf

Mijn laarzen waren de volgende dag al binnen. Mooi verpakt en met een persoonlijke note van de winkel. Heel leuk om te ontvangen.

Prettige webshop, vriendelijk en snelle levering

Koop graag in deze winkel. Overzichtelijke webshop en altijd een snelle levering. Kan het iedereen aanbevelen.

Klantvriendelijk

Vriendelijke en zorgvuldige levering van kwaliteitskleding.

Leuke kleding , fijne webshop!

Fijne webshop met veel mooie kleding! Snelle levering en mooi verpakt. Leuk met een handgeschreven briefje erbij!😊 Zeker een aanrader!

Over Annadee

Annadee Boetiek en Webshop, de fashion boetiek met merken zoals o.a. Patrizia Pepe, Iro, By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Notes du Nord en nog meer.....