Mooie kledij & stipte/correcte service!

Inmiddels koop ik reeds een 5-tal jaar regelmatig kledij bij Karin (Annadee) zowel in haar winkel als online. Steeds een vriendelijke, stipte en correcte service gekregen!

Accuraat, vriendelijk en snel! Super!

Perfekte service

Supersnel en heel reactief. Per ongeluk twee dingen in twee verschillende bestellingen besteld, dus twee keer verzendkosten. De volgende dag al een berichtje, de twee dingen werden in een verzending op de post gezet, en de extra verzendkosten teruggestord. Dat is service.

Geweldige service en produkten helemaal mijn smaak

Snel bezorgd, prachtige tas. Leuk spaarsysteem. In het verleden ook altijd als prima ervaren.

Goede service en snelle levering!

Betrouwbaar, snelle service!

Super goede dienstverlening.

Geweldige collectie en goede service

Ze hebben online een uitgebreide geweldige collectie. Snelle verzending en goede service als je aanvullende vragen hebt!

Prettige communicatie

Fijne website. Snelle afhandeling en prettige communicatie.

Klantvriendelijk, perfecte service en een prachtige collectie!

Snelle levering, handige WhatsApp hulp, super klantvriendelijk, prachtige collectie echt een aanrader!

Heel erg goed

Prettig geholpen en een zeer goede service

De levering is vlot en achteraf betalen vind ik zelf prettig

Mooie kleding, snelle levering, vlotte en vriendelijke reactie bij vragen.

Perfecte service!

Leuke collectie en snelle levering!

Heel tevreden! Super fijne webshop!

Oke

Prima gesprek

Hallo Pete, je pakketje was inderdaad wat vertraagd bij de post en heb je een dag na je beoordeling goed ontvangen liet je weten. Groetjes Karin Annadee

Snelle afhandeling vsn bestelling en een leuk geschreven berichtje erbij.

Overzichtelijke webshop, goede foto's, maataanduiding. Vriendelijke eigenaresse. Snelle verzending en leuk verpakt. Leuke acties/aanbiedingen Bij retouren direct je geld terug (in vergelijking met andere webshops!)

Gezocht op wie een bepaald soort laars nog verkocht voor een bepaalde prijs dat was Annadee vandaar dat ik bij deze website gekocht heb. De levering was snel wat heel fijn is alleen kreeg ik de schoenen in een doos die gescheurd was En een cadeaulint omheen gedaan was om de deksel op de doos bij elkaar te houden dat vond ik jammer want ik bewaar mijn laarzen altijd in de doos.

Hallo Silvia, bedankt voor je mooie cijfer en leuk dat de laarzen goed zijn. Het deksel wat inderdaad aan 1 kant kapot gegaan en gemaakt, excuses ervoor. Het cadeaulint was om de schoenendoos gemakkelijk uit de verzenddoos te kunnen tillen, niet om de doos bij elkaar te houden. Groetjes Karin

Goede communicatie

Aardige verkoopster/ eigenaresse Belt nog speciaal op om het ophaalpunt te verifiëren Snel verzonden

Zo betrouwbaar en fijne service

Ik bestel maar al te graag bij Annadee. Het is altijd een feestje om de bestelling uit te pakken. Heb je een vraag dan krijg je meteen antwoord.

De klant is hier echt koning! Tot in de puntjes perfect❤️

Een fantastische webwinkel met een super service! Karin beantwoordt mailtjes heel snel en doet er alles aan om je te helpen. Persoonlijke touch en aandacht bij online aankoop. De items waren als een cadeautje ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij. Hartelijk dank voor de extra aandacht die jullie geven, een Feestje om bestelling uit te pakken❤ De klant is hier echt koning!

Dikke 10! Heel vriendelijke eigenaresse, beste service ooit!

Beste service ooit en mijn complimenten voor Karin van Annadee. Cadeautje om bestelling uit te pakken, Aanrader om hier te kopen! Ook snelle verzending. Prachtige unieke jurk en schoenen! Mijn complimenten, een dikke 10!

Mooie merken, vlotte verzending!

Niets op aan te merken!

Prachtige collectie, en uitstekende service.

Mooie collectie , zeer vriendelijke service.

Over Annadee

Annadee Boetiek en Webshop, de fashion boetiek met merken zoals o.a. Patrizia Pepe, Iro, By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Notes du Nord en nog meer.....