Top ervaring

Goede en snelle levering. Mooie mode merken. Goede beschrijving bij de artikelen.

Top service!!

Je word heel persoonlijk geholpen ook al bestel je online echt super!!!

Geweldige service, zeer klantvriendelijk

Wij zijn 1 keer in de winkel zelf geweest. Wat een klantvriendelijke dame! Geweldige collectie en kwaliteit! We wonen te ver weg om iedere keer naar de winkel te komen en daarom bestel ik soms iets online. Ook via de webshop snelle levering en super leuk en netjes verpakt! Iedere keer weer een cadeautje..

Zeer klantvriendelijk

Prachtige webshop, uitstekende service, zeer klantvriendelijk, bestelling altijd de volgende dag in huis, zeer goed bereikbaar!!! Prachtige kleding!!!

Alles top: van bestelling tot en met levering

Een goede vondst en ik ben het helemaal eens met al die goede, positieve berichten. Bedankt, Karin!

Super snelle levering, mooie kleding!

Snel geleverd, mooi verpakt en ook als iets retour wordt gestuurd binnen enkele dagen het bedrag teruggestort!

Snelle service. Duidelijke informatie

Snelle en duidelijke service. Per ongeluk adres gegevens niet volledig ingevuld. Werd meteen op een persoonlijke manier aandacht aan besteed. Erg goed

Fijne service! Accuraat. Mooi verpakt.

Mijn betaling ging niet goed. Meteen een mailtje of ze kunnen helpen. Op mijn vraag mijn bestelling achter te houden, kreeg ik meteen positief antwoord. Toen de betaling wel correct was, meteen bericht dat pakketje verstuurd werd. Volgende dag al binnen! En fraai verpakt. Als een klein kadootje voor jezelf! Daar houd ik van!

Perfecte service

Karin heeft mij heel goed geholpen bij het plaatsen en opvolgen van de bestelling, en mijn artikel werd heel snel geleverd.

Top webshop! Mooie merken en snelle service!

Mooie merken, snelle service, snelle feedback, denkt mee, verdient echt een uitstekend!

Perfect tot in de puntjes!

Zeer snelle levering. Mooi verpakt. Heel attent dat er een persoonlijke boodschap bij zit. Helemaal geweldig dus! Dank je wel!

geweldige service

Vriendelijk en goede service, snelle verzending.

Altijd heel klantvriendelijk en een unique shop

Mooie items en altijd een heel klantvriendelijke service. Ik shop graag bij Annadee!

Product wat ik besteld had was keurig ingepakt en een briefje erbij veel plezier met u aankoop leuk

Super leuke winkel

Mooie merken en top service! Ik koop al jaren bij Annadee en nog altijd tevreden.

Online shoppen met de service en klantvriendelijkheid alsof je in de winkel bent.

Hele leuke webshop met toffe merken. Uitstekende service!

Fantastisch!

Al enige jaren ben ik een tevreden klant bij Annadee. Annadee heeft een mooi exclusief aanbod aan kleding en daarbij levert zij een geweldige service. Ik raad iedereen deze mooie winkel en webshop aan vanwege de kwalitatief, mooie kleding en de daarbij behorende goede service en persoonlijk advies. Tevens steekt zij voldoende energie in het profileren van haar winkel, mede door het vernieuwen van merken, modellen en de website, waardoor het altijd een feestje blijft om hier weer eens een kijkje op te nemen. Ga zo door!!

Correcte en snelle service met toffe producten

De afhandeling verliep correct, de levering was netjes, snel en met een leuk persoonlijk berichtje.

fan-tas-tisch!

Helemaal correct en ontzettend snel! Aanrader!

Mooie producten, geweldige service

Webshop staat vol mooie producten! Bij vragen/problemen word je direct super snel en uiterst vriendelijk geholpen.

Zeer vriendelijk, gelijk antwoord gekregen op mijn vraag. Zeer snelle bezorging!

Kwaliteit en persoonlijke benadering via een mooie overzichtelijke website

De aangeboden merken en maten zijn mij zeer goed bevallen. Daarnaast is de persoonlijke touch en aandacht voor mij ook belangrijk ondanks dat ik via een website aankoop. Het pakketje was er zeer snel en de artikelen waren separaat met aandacht ingepakt met ook nog een persoonlijk berichtje toegevoegd. Dank voor de extra aandacht die jullie geven aan de geplaatste bestelling, dit geeft toch dat extra " wow "gevoel zodra je pakketje thuis arriveert en je het mag openen en passen!

Als een cadeautje verpakt en vlotte verzending..

Mijn eerste bestelling bij Annadee is me prima bevallen. Bedank voor de zorgvuldige verpakking en vlotte afhandeling. Ik kom graag nog eens terug. Wiebke.

Goede collectie en snelle service!

Wederom een goede ervaring gehad! De collectie is goed en de bestelling direct de volgende dag bezorgd bij een locatie naar keuze!

Over Annadee

Annadee Boetiek en Webshop, de fashion boetiek met merken zoals o.a. Patrizia Pepe, Iro, By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Notes du Nord en nog meer.....