Een dikke 10: tot in de puntjes perfect, de klant is hier echt koning❤

Ik raad iedereen aan om bij Annadee te kopen! Ontzettend vriendelijke eigenaresse: Karin beantwoord de mailtjes heel snel en doet er alles aan om je te helpen. Prachtige kwalitatieve items en de bestelling wordt altijd als een cadeautje ingepakt met een persoonlijk kaartje erbij, voel mij eventjes jarig zo. Hartelijk dank voor de extra aandacht die wordt gegeven. De klant is hier echt koning! Tot de volgende keer, Een dikke 10❤

SUPER!

Uitstekende service gekregen!

Mooie schoenen, mooi verpakt en het persoonlijke kaartje vind ik erg leuk!

Mooie merken en goede service

Prachtige kleding en schoenen! Snelle levering en ook nog persoonlijk berichtje erbij. Top!

Ik ervaar Annadee als overzichtelijk en betrouwbaar en de bestelling wordt snel en netjes afgeleverd

Ik ervaar Annadee als overzichtelijk en betrouwbaar en de bestelling wordt snel en in een mooi pakket geleverd.

Prettig contact en snella afhandeling

Bij vragen krijg je snel en vriendelijk antwoord. Vlotte en nette verzending.

Super fijne webshop!

Wat een fijne webshop. Snelle verzending, netjes verpakt en goede service. Ontzettend blij met de mooie kleren!

Great!

Great!

Mooie producten en snelle en betrouwbare service!

Ben heel erg blij met mn nieuwe spijkerbroek. Snelle levering en mooi ingepakt. Ontzettend bedankt!

top service, altijd

Ik koop al heel wat jaartjes bij annadee en de service is altijd super.

Snelle goede service!

Snelle goede service!

Ook online een super service met persoonlijke benadering!

Ik bestel bij Annadee altijd online. Pakketjes zijn ware kadootjes om uit te pakken. Fraai ingepakt, leuk kaartje erbij. Enniknhoud van de merken die Annadee voert. Niet alledaags, wel superhip en tijdloos.

Correcte levering

Betrouwbaar bedrijf.

Betrouwbaar bedrijf, goede service en snel de bestelling in huis.

Altijd leuk om er te kopen

Vriendelijk en behulpzaam. Zó leuk om er te shoppen. Zeker een aanrader.

Top service!

Mooie webshop, goede/vriendelijke service. Reageert gelijk op mails. Top kwaliteit kleding! Heel erg blij met mijn aankoop.

Zeer goede service

Behulpzaam met doorgeven exacte maatvoering.

Prima ervaring en snel geleverd!

Mooi jasje, helaas niet mijn kleur. Geld snel teruggestort!

Super snelle levering

Ook foto's van producten zoals ze eruit zagen op foto!

Mooie spullen en levering verliep goed!

Mooie merken en goede service.

Vriendelijke meiden!

Snel en vriendelijk

Excellent!

Great shop with great finds!

Retour kost meer dan op de site aangegeven

De bestelling is goed gegaan. Na passen een artikel is geretourneerd. Bij de bestelling is geen retouretiket geleverd. Bij aanmelding op de site was geen duidelijke link naar afdrukken van een retouretiket. Dus geretourneerd met een adresetiket met 7.25 euro eigen kosten. Dit is erg jammer. Totaal bij de bestelling en retour 12.20 euro. Volgende keer zeker eerst goed nadenken of een bestelling gaan plaatsen.

Hallo Alla Bedankt voor je mooie cijfer en jammer dat het retourneren niet helemaal duidelijk was voor je, er zit idd niet gelijk een etiket bij, dit moet je printen / betalen via een link. De dubbele verzendkosten is inderdaad zonde en niet de bedoeling, de 4,95 verz. kosten van het heensturen zijn terug naar je overgemaakt. (voor sale vanaf -50 % rekenen we een deel van de verz. kosten door naar de klant) Groetjes Karin Annadee

Zeer snel tot nu toe

Prettige communicatie

Gewoon altijd uitstekend ,netjes verpakt en een lief zelfgeschreven kaartje TOPf

Als ik bij jullie bestel weet ik dat het keurig netjes bezorgd wordt en hoef nooit iets terug te sturen omdat het allemaal merken zijn van uitstekende kwaliteit. Ik blijf jullie dus regelmatig lastig vallen met bestellingen. Een zeer tevreden klant

Over Annadee

Annadee Boetiek en Webshop, de fashion boetiek met merken zoals o.a. Patrizia Pepe, Iro, By Malene Birger, Baum und Pferdgarten, Notes du Nord en nog meer.....