zeer tevreden

klantvriendelijkheid ten top, mooie duurzame kleding, steeds vlugge levering, tevreden klant van Annadee.

uitstekende service

betrouwbaar, snel goede communicatie, persoonlijke touch

Zoals altijd top! Mooie items & snel verzonden

Bedankt voor de mooie spulletjes! Mijn laatste bestelling denk ik, heel veel succes met het avontuur na Annadee!

Mooie blouse, werd goed op de hoogte gehouden, mooi verpakt met een persoonlijk berichtje :)

Mooie blouse, je wordt fijn op de hoogte gehouden en artikel ontvangenmet een persoonlijke touch ;)

super

zo jammer dat het gaat stoppen. veel gekocht de laatste jaren

super

zo jammer dat het gaat stoppen. veel gekocht de laatste jaren

Gevraagd om een weekje later te verzenden en precies een week later de prachtige Ellen Truijen tas ontvangen. Top!!

Superservice!

Gevraagd om mijn bestelling een weekje later te leveren en perfect de week erna reeds op zaterdag ontvangen. Uitstekende service dus!

Superservice!

Prachtige collectie, ontzettend vriendelijk met een persoonlijke touch!

Ik koop al een tijdje bij Annadee en ben altijd heel erg tevreden. Ik kom steeds terug. Pakketje is altijd super lief ingepakt. Met een persoonlijk handgeschreven kaartje. Prachtige collectie waar niet iedereen mee loopt en van heel goede kwaliteit. Ik zou iedereen aanbevelen bij Annadee.nl te kopen. En voor eigenaresse Karin wil ik weer mijn complimenten geven en bedanken.

Heel blij met aankoop en prima service

Makkelijk besteld en volgende dag al verzorgd geleverd, prima!

Prachtige kleding en super service.

Fijne webshop

Goede service, aardige eigenaresse

Na 'n klein probleempje, alsnog netjes opgelost. Jammer dat ze stopt, leuke site!

Fijne website, snel geleverd, en lief persoonlijk kaartje erbij. Ook erg blij met de mooie tas!

Snelle levering/ook snelle reactie retour!!

Snelle levering. Helaas stond het me niet. Ook snelle reactie retour.

Mooie spullen voor goede prijzen en top service!

Mooie spullen voor goede prijzen en top service!

Prima service en mooie kleding!

Een aanrader

uitstekend

zeer fijn kontakt en goede adviezen.Staat altijd klaar voor je. Vlotte bezorging.

Mijn nr. 1 shop voor kleding en meer.

Altijd een zeer plezierige ervaring en prachtige spulletjes. Ook nu weer heel blij met o.a. heel mooie Iro laarsjes. Dank je wel Karin!

Mooie merken en topservice

Ik koop al een tijdje bij Annadee, en kom steeds terug. Ze hebben echt leuke kleding met veel merken waar ik fan van ben. Webshop heeft goede foto's en daarom online makkelijk shoppen

Mooie blouse

Prima service.

Snelle service!

My favorite bag

Gevonden wat ik zocht. Duidelijke omschrijving zodat online kopen makkelijk is. Doos was wel ingedeukt bij transport maar de inhoud intact

Snelle service!

Heel erg snelle service, zowel bij het versturen en (helaas) de retour

Over Annadee

Annadee Boetiek en Webshop, de fashion boetiek met merken zoals o.a. Patrizia Pepe, Iro, By Malene Birger, Notes du Nord, Vanessa Bruno, Ivylee