zeer uitstekend

behulpzaam

Super vlotte service

Ik ga hier zeker nog bestellen, zeer snelle levering. Leuke verpakking en super blij met mijn gilet

Snel

Snel geleverd, alleen beetje jammer dat de rok vies was.

Zoals het hoort wanneer je online iets besteld! Netjes op tijd bezorgt, keurig verpakt met een leuk kaartje erbij!

Supersnelle goede service

Supersnelle goede service

Ik ben er blij mee!

Ondanks dat mijn bestelling niet compleet in stock was, is er met persoonlijk app en foto verkeer toch een complete bestelling uit gekomen. De volgende dag was m’n bestelling al binnen met een persoonlijk geschreven kaartje erbij. Bedankt Annadee.

Prachtige collectie, snelle levering en met een persoonlijke touch!

Pakketje is super lief ingepakt. Het handgeschreven kaartje maakt het persoonlijk. Altijd een prachtige collectie van heel goede kwaliteit, waar niet iedereen mee loopt: Exclusiever. Het heeft al mijn verwachtingen overtroffen. Ik zou iedereen aanbevelen bij Annadee.nl te kopen. Ik ben dik tevreden! En ik wil bij deze eigenaresse Karin van Annadee mijn complimenten geven en bedanken.

Mooie collectie en snel geleverd

Mooie merken, By deMalene Birger, Lolly Laundry, en via de website ook voordeelkorting. Wordt snel geleverd.

Zeer goede ervaring met Annadee!!!

Zeer snelle verzending, goede service, je wordt erg vriendelijk te woord gestaan! Kortom, een echte aanbeveling!!

Super webshop, echte aanrader!

Altijd snel, goed verzorgd en ingepakt, heel tevreden

Mooie collectie en heel klantvriendelijk! Colbertje een maat te groot besteld, maar snel kunnen ruilen. Snelle en vriendelijke reactie, heel fijn!

Snel

Zeer snelle verzending en veel keuze uit betaalmogelijkheden. Ik ga er zeker vaker bestellen!

Zeer goede ervaring

Perfecte levering, mooi snel. Duidelijke communicatie. Product prachtig verpakt! Perfecte prijs kwaliteit verhouding! Aanrader.

Mooie kleding, snelle verzending, netjes verpakt

Service & snelle verzending

Laatst voor het eerst bij Annadee bestelt. Ik had niet door een spelfout in mijn mail adres te hebben gemaakt. Daarop werd ik razendsnel door het team van Annadee ingelicht dat ik vermoedelijk om die reden geen bestelbevestiging had ontvangen, maar dat alles goed was doorgekomen. Pro actief en service gericht, super! Het pakje was ook snel binnen, dus hier een blije klant!

Helemaal perfect, Een dikke 10!

Ik heb bij Annadee al vaker besteld. Altijd als een cadeautje verpakt en met een persoonlijke boodschap, dit maakt het uitpakken extra leuk, ook al weet je wat er in zit. Ik raad iedereen aan om bij Annadee te kopen! Ontzettend vriendelijke eigenaresse is Karin. Prachtige kwalitatieve items en snelle verzending. Hartelijk dank voor de extra aandacht die wordt gegeven. De klant is hier echt koning! Tot de volgende keer weer, Een dikke 10!

Geweldig!!

Super snel bezorgd, kleding is prachtig! Echt een aanrader.

Snel en betrouwbaar

Snelle levering, mooi verpakt, persoonlijke noot, mooie merken, goede beschrijving op website, goede maat indicatie

Supersnelle service!

Heel erg tevreden! Een paar minuten na de bestelling al het bericht dat mijn pakketje was verzonden en de volgende dag in huis. TOP!

Tot in de puntjes perfect, mijn complimenten.

In 1 woord "TOP". Tot in de puntjes perfect. Persoonlijke touch en aandacht bij online aankoop. De items waren met aandacht ingepakt met ook nog een persoonlijk berichtje erbij! Hartelijk dank voor de extra aandacht die jullie geven, een Feestje om bestelling uit te pakken.

Zeet te vrede

Snelle verzending

goede service, vriendelijke behandeling, goed advies, zeer mooie kleding

zeer fijne winkel in alle opzichten

Helemaal perfect, de klant is hier echt koning. Een dikke 10!

Als een cadeautje verpakt en met een persoonlijke boodschap, dit maakt het uitpakken extra leuk, ook al weet je wat er in zit. Ik raad iedereen aan om bij Annadee te kopen! Ontzettend vriendelijke eigenaresse is Karin. Prachtige kwalitatieve items en snelle verzending. Hartelijk dank voor de extra aandacht die wordt gegeven. De klant is hier echt koning! Tot de volgende keer, Een dikke 10!

Fijne winkel en website

Mooie kleding en verzending en verpakking heel netjes

Super site, super service, super items!

Annadee maakt online shopping een super ervaring. Als het nodig is, wordt je persoonlijk geholpen. Hele mooie items en hele goede service. Mijn favoriete webshop!

Over Annadee

Annadee Boetiek en Webshop, de fashion boetiek met merken zoals o.a. Patrizia Pepe, Iro, By Malene Birger, Notes du Nord, Vanessa Bruno, Ivylee