Zo mooi geregeld tot aan huis en snel .

Dat. Heb ik nog nooit mee gemaakt zo snel en mooi ver pakt . En ook nog een mooi kaartje erbij .voor de bestelling . Het is maar een klein gebaar .

Leuke shop met prachtige kleding!

Bestelling via internet gedaan, mooie kleding! Het omruilen van kleding is ook perfect geregeld. Attent kaartje met handgeschreven boodschap, echt leuk.

Prachtige blouse, perfecte levering!

Prachtige blouse, perfecte levering!

Snelle levering en keurig verpakt.

Geweldige jas gekocht, super blij mee. Duidelijke beschrijving op website.

Snelle levering mooie items

Fijne merkjes welke duidelijk gepresenteerd worden op de website. Recent een mooie riem gekocht van Vanessa Bruno die ik direct de volgende dag a netjes verpakt geleverd kreeg.

Snelle levering, netjes verpakt en super goede service.

Goed maat advies en netjes en snel verstuurd. Artikel zoals verwacht, helemaal goed.

Fantastische service

Via de webshop verloopt de verzending perfect en de mooie kleding ontvang je in goede staat . Wat ik zeker nog wil vermelden en wat ik dus pure klasse vindt . Mochten er door een technische storing toch verzendkosten berekend worden komt de eigenaresse hier uit zichzelf op terug . Ik had het nog eens niet in de gaten . Chique !!

Altijd geweldige service en supervriendelijk geholpen.

Karin is altijd bereikbaar om mijn wensen te beantwoorden. Ze is erg klantvriendelijk en weet precies wat mijn smaak is. Ze is zeer flexibel met toezenden of langskomen in de winkel en dat is prettig. Kortom een topwinkel en zeker een aanrader als je van mooie kleding houdt. Het is een hoger segment.

Alles is zeer vlot verlopen

Bestelling en levering geen probleem

Helemaal goed

Snelle levering, keurig verpakt en een handgeschreven briefje erbij, kortom, helemaal goed!

Snelle service, mooi verpakt!

Mooie merken, fijn met goede foto’s op de site.

Mooi hemd

Topservice!

Vlugge levering en mooi verpakt!

Klantvriendelijkheid

Ik ben zeer vriendelijk geholpen aan de telefoon. Er zijn foto’s gemaakt van t kledingstuk wat ik graag wilde en deze zijn naar mij geapt met informatie. Na bestelling gelijk verzonden en volgende dag had ik t in huis. Top service!

Snel en fijn geprijsd

Hele fijne aankoop gedaan bij Annadee. De artikelen waren afgeprijsd en direct verzonden. Ik beveel deze webshop zeer aan!

Ik ben ontzettend fijn geholpen!

Ik ben heel fijn geholpen, ik had een vraag over laarzen die ik graag online wilde bestellen en de eigenaresse heeft me heel goed en ontzettend vriendelijk geadviseerd! Echt een aanrader dus!

Mooie collectie en snelle service

Ben heel blij met mijn mooie nieuwe laarsjes.

Top !

Mooie goed werkende site , mooie collectie, verzorgde verzending, een aanrader !

Mooi aanbod snelle verzending verzorgd ingepakt Kortom klasse!

Zeer snelle levering. Goed verpakt. Keuze van levering te maken bij bestelling.

Snelle en vriendelijke service

Mooi assortiment en top service

Over Annadee

Annadee Boetiek en Webshop, de fashion boetiek met merken zoals o.a. Patrizia Pepe, Iro, By Malene Birger, Notes du Nord, Vanessa Bruno, Ivylee