Goede service, alles verloopt altijd naar wens.

Snelle verzending en reactie op vragen

Ik had een vraag via WhatsApp op zondag en kreeg gelijk antwoord en goede hulp, snelle verzending. Mooi collectie en goede foto's met modellen.

Klantvriendelijkheid en service staan hoog in het vaandel.

Bij webshopaankoop opgebeld omdat ik niet zeker was van de maat. Waarop een en ander is nagemeten en ik de bestelling heb geplaatst.

Ontzettend leuke kleding

Hele leuke kleding en makkelijk te retourneren indien nodig. Leuke mails van Annadee die alles persoonlijk maken op een prettige manier. Fijne service.

Mooi collectie, altijd duidelijke foto's en mooie combi's!

Helemaal blij met mijn bestelde items. Altijd fijn en snel mail contact wanneer nodig. Super fijn! Geen 10 maar een 10+ wat mij betreft. Tot een volgende keer weer!

In alle opzichten perfect

Snelle levering met een persoonlijke touch. Chique kleding wordt chique bezorgd.

Gewoon zeer goed!

Snelle levering,keurig verpakt,persoonlijk kaartje. Blijf het een TOP bedrijf vinden!

Prima !

Fijne website met nog een persoonlijke touch als je bestelling doet

Heel erg bedankt voor de goede service! Het pakketje werd snel verzonden en het persoonlijke kaartje maakte het voor mij een cadeautje. Ik zou zeker nogmaals bestellen bij Annadee!

Perfect!

Mooie collectie kleding en accessoires. Koop er graag.

Snel vakkundig ingepakt verzorgd en correct

Naast bovenstaand compliment is Annadee modieus en aansprekend!

Fijne persoonlijke service!

Superfijne persoonlijke aandacht, ook op afstand bij een online bestelling. Top!

Mooi bedrijf, zeer klantvriendelijk en mooie collectie

Snelle verzending en netjes verpakt Goed advies via de telefoon Mooie merken en leuke kleding

Betrouwbare snelle service! Heel verzorgd.

Bij een vraag , ontvang je snel antwoord. Snelle verzending en retour wordt goed afgehandeld.

Goede en snelle levering en service

super

1e keer besteld en ik ben erg tevreden

snelle levering, prachtige merken

snelle levering, prachtige merken

Geweldige service, betrokken, snelle levering en prachtige items!

Je krijgt het gevoel alsof je in een winkel staat, zelfs online eerlijk advies. De service is goed, de betrokkenheid hoog en vooral hele mooie items te vinden in de webshop!

Altijd leuke en mooie collectie

Heel leuke website, en vriendelijke service.

Ik bestel al jaren via de website- helaas nooit in gelegenheid geweest om de echte winkel te broeken . Karin geeft altijd top advies - hoe een jurk broek valt - super .

Alles perfect verzorgd van bestelling tot levering.

Ik heb prachtige laarzen besteld. Het lukte niet met de betaling. Ik kreeg netjes een mail of ze me konden helpen met iets. Toen ik de laarzen thuis kreeg zat er een handgeschreven briefje bij met veel plezier van je laarzen! Netjes ontvangen na 2 werkdagen.

Zo snel er klantvriendelijk

Pakketje was super lief ingepakt. Het kaartje maakt het persoonlijk. Helaas was m’n jurkje veels te kort. Bedankt!

Aanrader!

Steeds mooi aanbod, goede hulp bij online bestelling (over de maat bvb.) en zeer snelle verzending! Voor mij een aanrader!

Eerste bestelling meteen spot on

Op zoek naar een van mijn favo merken kwam ik op deze site terecht. Altijd spannend of het dan klopt en goed gaat. Maar super nette service, snel en goed geleverd. Hier ga ik vaker shoppen!

Adolphineplein 6

4641 EH Ossendrecht

0164 671531

Over Annadee

Annadee Boetiek en Webshop, de fashion boetiek met merken zoals o.a. Patrizia Pepe, Iro, By Malene Birger, Notes du Nord, Vanessa Bruno, Ivylee