Waardeloos

Ze adverteren met ongelimiteerde opslag, vervolgens limiteren ze ALLES in je account. Zo kan je een SQL database van maximaal 50 MB uploaden, dus als je een normale Wordpress site hebt met een aantal foto's lukt het al niet meer en moet je eerst naar support om het limiet op te hogen. Bij support is vervolgens niemand te benaderen en zit je vast aan een gefaalde bot welke alleen een ticket kan aanmaken. Na uren (soms zelfs dagen) wachten krijg je een reactie zonder inhoudelijk antwoord. Ik heb het opgegeven en ik heb alles opgezegd, op naar een partij die het wel snapt.

Zeer content!

Naar aanleiding van de artikelen op Webtalis en advies van Maikel van de Weerd heb ik voor Neostrada gekozen. Het werkt allemaal super goed en binnen een paar dagen was een goed uitziende, goed werkende website in de lucht. Hoewel er nog heel wat werk aan de winkel is ben ik er nu al heel tevreden mee.

klant 10 jaar, Inkasso zonder factuur voor €15,13

Geweldig service, geen telefonisch support, chat geeft aan dat identificatie niet mogelijk zonder kopie paspoort te sturen per Mail. Inkassobureau-opdracht met 5 werkdagen betalingstermijn, geen factuur, geen herinnering... Geweldig na 10 jaar klant

Incassobureau zonder enige contactname vooraf

Na stilzwijgende verlenging van contract werd er blijkbaar verwacht dat ik zelf zou opmerken via het profiel op hun website dat er een openstaande factuur was. Er werd verder geen contact opgenomen (geen e-mail, telefoon of brief, ondanks allemaal beschikbaar voor Neostrada). Dan kreeg ik plots een sms van Blue Finance (incassobureau) dat dit de laatste contactname was alvorens gerechtelijke kosten werden aangerekend. Ik vond tussen mijn spam een e-mail van Blue Finance van een week eerder, die al onmiddellijk incassokosten aanrekende. De sms en die e-mail zijn de enige meldingen die ik ooit heb ontvangen, en zonder die sms had ik überhaupt nooit geweten dat er een e-mail was, aangezien ik geen e-mail van hen verwacht en dus ook niet kan toevoegen aan veilige afzenders. Ik heb hen dan gecontacteerd voor stopzetting, dat kon maar ik moest het volledige jaar betalen zonder enige restitutie. Oppassen geblazen dus met de op de website vermelde "30 dagen niet goed geld terug", dit geldt echt enkel voor de eerste 30 dagen van het eerste jaar en nooit voor automatische verlengingen.

prima service, website draait helemaal goed!

Via de chat met de klantenservice werd ik correct en snel geholpen. Mijn website draait nu naar volle tevredenheid. In een enkel geval zou de uitleg op de site van Neostrada iets duidelijker mogen. Maar verders ben ik een blije klant!!

Uitstekende service!

Snelle antwoorden, uitstekende hulp en meedenkend! Zeer positieve ervaring.

perfecte snelle handeling

Was zeer tevreden over bestelling. Was perfect verpakt zodat er geen beschadigingen konden gebeuren. Snelle levering en goede prijs voor goed product.

Beste hostingprovider!

Ik ben nu al een tijd klant bij Neostrada. Nooit problemen gehad met mijn e-mail of website. Een paar keer contact gehad met support afdeling. Ze reageren ontzettend snel en geven goede adviezen! Neostrada, bedankt!

met de mail maar is gelukt! Goede support gehad via mail

Net nieuw bij Neostrada, was even uitzoeken met de mail maar is gelukt! Goede support gehad via mail en chat.

Goede service en producten

Al 6 huur ik een server bij Neostrada en draai diverse websites, nog nooit een downtijd gehad. Bij problemen met mijn websites en of verhuizen van domeinen, werden deze heel snel en goed opgelost door Neostrada. Een echte aanrader voor beginner en professioneel gebruik. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, die zijn echt heel laag. Klasse.

Niet meer wat het was

De laatste tijd te veel problemen gehad met Neostrada. Blacklist is hun grootste vriend moet nu elke maand wel mailen/support contacteren om iets van de blacklist te laten halen. Laatst hadden ze zelfs een hele AWS ip range op de blacklist gezet. Met als gevolg dat bepaalde dingen niet meer werkte. Ook hun status pagina is niet up-to-date als er werkelijk stront aan de knikker is. En hun bellen voor een critical? Vergeet het maar.

Bestelling snel uitgevoerd

Alles prima verlopen

Bijna 20 jaar klant

Ik heb 50 domeinnamen, 30+ websites bij hun, altijd tevreden geweest. Helaas na de overname een absurde prijsverhoging ZONDER bericht vooraf. Nu ook problemen met email (komen in de spam van de ontvangers), helpdesk was altijd goed maar is zwaar achteruit gegaan. Al met al wordt het tijd om de hele handel te verhuizen. Jammer want ik was ooit heel tevreden.

Email komen niet aan en geen fijne helpdesk / administratie

Ik wilde mijn contract ontbinden, omdat mails niet aan aankomen. Inmiddels bij een andere provider 'Gandi.net', werkt daar helemaal top!! Helaas geeft administratie geen gehoor aan mijn verzoek tot ontbinden en verdraaien mijn woorden in opzeggen. Ontbinden en opzeggen zijn echter twee andere dingen. Helaas willen ze mij niet bellen hierover. En boeit het Neostrada / Totaalhosting B.V. denk ik ook niet. Inmiddels ook al gemeld bij de Authority for Consumers & Markets. Echter, dit is allemaal jammer en zonde van iedereens tijd. Niet niet aan te raden. Beste is om proactief naar de ander te stappen, zodat je geen problemen krijg met dit slechte bedrijf.

Top klantenservice, keer op keer!

Prima bedrijf, betrokken en snelle klantenservice! Enige minpuntje is telefonische bereikbaarheid, maar daar is de prijs ook naar.

If I could give customer service more than 5 stars

I am so happy I changed all my domains and hosting to Neostrada. The best decision! Not only do they have nice packages. Their service is totally reliable. Customer service is top. They answer quickly and bring instant solutions.I can just recommend them! :)

Heel goed! en goedkoop!

goeie prijs/kwaliteit

Ik ervaar mijn site die ik bij jullie gemaakt heb als geweldig! Makkelijk, duidelijk en lage jaarlijkse kosten, ideaal voor mijn bedrijf.

Het is een bedrijf die op alle belangrijke punten volledig voldoet aan mijn wensen

Neostrada voldoet aan alle bedrijfskritische punten. Hosting is goed en snel. Service is professioneel en snel Prijzen zijn uitstekend vergeleken met de concurrentie

Ondermaats

Heb de indruk dat men niet goed begrijpt wat het probleem is en dan maar doet alsof het alvast niet bij hen ligt. In het digitale tijdperk zou men beter eens de telefoon nemen. Zou veel sneller gaan dan zinloze mails/chats rond te sturen. Maar waarschijnlijk is het aantal tickets die behandeld zijn belangrijker dan de kwaliteit van de afhandeling. Jammer maar ik vrees dat ik niet lang bij Neostrada ga blijven en ben er amper een week.

Diensten opgezegd: toch factuur en incassobureau

Ik ben van 2013 tot 2019 klant geweest. In de eerste jaren liep alles vlot. Na meer dan een jaar veelvuldige e-mailproblemen (mijn mail kwam altijd in de spamfolder van de ontvangers terecht, terwijl dit geen spam was) en tal van pogingen om deze op te lossen; was de situatie voor mij onhoudbaar geworden. Het was onmogelijk om nog een op een normale manier via e-mail te communiceren. Dagelijks moest ik mensen bellen om te vragen of ze mijn e-mail gekregen hadden en eventueel hun spamfolder konden checken. Ik heb tal van keren de klantenservice gecontacteerd. Ik heb verschillende pogingen ondernomen. Niks leek te werken. Uiteindelijke gaf ik het op en besliste over te stappen naar de grootste domeinnaamregistrar ter wereld (GoDaddy). Op 3 augustus zette ik alles stop bij neostrada en stapte ik over naar. Sindsdien heb ik geen enkel e-mailprobleem nog gekend. Ik heb er zeer veel spijt van dat ik niet eerder overstapte. Vandaag krijg ik echter mails van een incassobureau met extra kosten die 4x hoger zijn dan de factuur. Dit terwijl ik de dienst tijdig stopzette en niet meer gebruik. Ik kan enkel dit bedrijf bij iedereen sterk afraden. Problemen met e-mail en oneerlijke praktijken met facturen.

Hosting is goed, klantenservice kan beter

De prijzen en bereikbaarheid e.d. zijn erg goed, maar de klantenservice valt me erg tegen. Elke keer als ik via de chat een vraag stel, wordt ik doorverwezen naar de e-mail. Waarvoor is de chat dan?

goede toegankelijke website met duidelijke info

heel tevreden

Makkelijke, duidelijke weergave van de hosting-mogelijkheden

Uitstekend, professionele service en vakkundige support!

Inmiddels al zo'n vijf jaar klant bij Neostrada. De service is uitstekend en problemen worden snel verholpen door de vakbekwame support!