Pluspunten

eenvoudig, goedkoop

eenvoudige website builder voor een basis (first shot) website

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijk snel en aquraat.

Op dit ogenblik nog niets

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Proactieve ondersteuning is super: door mijn eigen fout ging het overzetten van een buitenlands domein een paar keer achter elkaar verkeerd. Nog voor ik vragen had gesteld nam de support afdeling al contact met mij op om het probleem op te lossen. Helemaal top!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Domein registratie gaat makkelijk en snel.

Veel te veel storingen, voornamelijk met de VPS dienst. De afgelopen twee maanden is onze uptime onder de 85% en hebben wij al 7 aparte storingen gehad. Contact hierover gaat ook slecht.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

- Verhuizing is zeer vlot verloen. - Men krijgt hier méér voor mindergeld! - SSL inbegrepen!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Snel antwoord en live chat beschikbaar

Constant issues met de server/ emails en domeinen. Elke keer wordt er weer berust dat het te maken heeft met een migratie. Er is na talloze emails niet eens een excuses aangeboden.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Doen wat nodig is.

Klantenservice (bellen) ontbreekt.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

NIKS

Om van te huilen. Sinds ze zijn overgenomen afschuwelijke service. Servers EXTREEM traag en support verklaart je voor gek. Dat je jouw site moet optimaliseren. Kortom, ligt niet aan hun. Bovendien is suport zeer onbeleefd en duurt het uren voordat je een reactie met 0 inhoud krijgt. En dan opeens besef je hoe afschuwelijk het is dat ze telefonisch niet bereikbaar zijn. Ga weg bij deze gasten.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Good hosting products for a very reasonable price. Great service: quick, good communication and customer-oriented problem-solving attitude!

• Snelheid/Levertijd

Ben al jaren trouwe klant geweest. Alleen merk ik wel dat het afgelopen jaar de kwaliteit erg is verminderd. Wat voorheen nog geregeld kon worden is nu ineens niet meer te doen. Ik heb jaren een resellerpakket van hun afgenomen met de veronderstelling dat ik dit per maand kan opzeggen. Nu is het pakket net verlengd en wil ik deze eigenlijk niet meer gebruiken. Komen ze ineens met het argument dat je per jaar betaald. Wat betreft domeinnamen snap ik dit, want hun hebben deze kosten dan al gemaakt maar als het gaat om hosting vind ik dit echt niet van deze tijd. Als ik kijk naar de snelheid van de hosting dan vind ik dat dit in vergelijking met andere hostingpartijen traag is. TTFB is van deze hosting traag. Terwijl de site bijna geen request heeft. Al met al zal kan ik jullie helaas niet meer aanbevelen.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ze waren een simpele goedkope hoster.

Blijf alsjeblieft weg bij dit 'bedrijf'. Het klantenpaneel is stuk waardoor je blijft betalen. Tot twee keer toe facturen van het incassobureau ontvangen omdat Neostrada de administratieve zaakjes niet in orde heeft. Het is simpelweg niet mogelijk om je gegevens te wijzigen omdat continu de factuurpagina in beeld blijft. Zelfs met de afhandeling hiervan geeft Neostrada niet thuis en weerleggen ze alle problemen door te stellen dat het aan de gebruiker ligt. Mijn klanten haal ik weg bij deze onbetrouwbare partij!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas niets meer

Slecht, slechter, Neostrada. Jaren tevreden klant geweest. Blijkbaar is geld belangrijker dan klanten geworden bij deze club. Service: je kunt een mail sturen. Hier reageert men niet inhoudelijk op en negeert je punten. Het is net of ze in een droomwereld leven daar. Kwaliteit: 'time to first byte' is verschrikkelijk slecht bij deze partij. Wanneer je hier over mailt dan verklaren ze je eigenlijk een beetje voor gek. Ga je ergens anders heen dan heb je dat probleem niet. Met precies dezelfde site. Aan wie ligt dat dan Neostrada? - 99,9% uptime garantie? Haal daar maar gerust 20% vanaf. Lijkt er meer uit te liggen dan dat het werkt. Prijs: er is blijkbaar een mail uit gegaan dat de prijs is verhoogd. Wat hebben deze sneaky ^%$# gedaan? In de header van de mail helemaal achteraan gezet dan de prijzen stijgen (niet te lezen op mobiel). En ergens onderaan een mail na heel veel onzin in die mail. Wat krijg je te horen: u heeft meer opslagruimte. JA, MAAR DAAR VRAAG IK NIET OM. DE PRIJS STIJGT VAN 12 EX NAAR 35,88!!!!!!!!!!! Snelheid: ja welke snelheid bedoel je? De chat reageren ze vrij snel. De snelheid van de website is gewoon RUK. Mijn advies: ga niet met deze partij in zee. Ze hebben hun ziel helaas verkocht.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prettige support. Er was iets mis gegaan tijdens het aanpassen van een website, support liet weten dat er automatisch backups worden gemaakt door eigen software van Neostrada. Hierdoor kon ik deze gelijk terug zetten en was ik geen werk kwijt.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik wou jullie gewoon eens laten weten dat met/van Neostrada: - er geen problemen zijn (zoals steeds) - wij ongelooflijk tevreden zijn met de dienstverlening, hostingkwaliteit, support, ... - dit ongetwijfeld de beste hoster zijn van Europa - en al zeker de snelste! - ... Wij zitten al 35 jaar in de IT-business en geloof ons vrij, deze mensen zijn super!

Goeie vraag... ik zou het niet weten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Great quality services

Pricing change

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik heb al tientallen klanten geadviseerd om hier hosting af te sluiten. Als webbouwer kan ik me focussen op waar ik goed in ben en er vanuit gaan dat alles gewoon direct werkt. Installeren van software, SSL certificaten, ik hoef nergens extra moeite voor te doen. Nog steeds ook veel met andere providers te maken, en geloof me – dat is nog steeds echt geen vanzelfsprekendheid. Ik ben fan van Neostrada... al zeker 6 of 7 jaar!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Een helpdesk die wel ogenblikkelijk reageert, de tijd neemt om problemen op te lossen en zelfs extra dingetjes oppakt die niet in mijn abonnement vallen. Top klantenservice!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Altijd bereid om advies te geven. Competent en zeer geduldig!! De chat functie is zeker mijn favoriet , snel en "to the point". Email service van support ook top, het is voornamelijk mijn voorkeur om een directe gesprek/oplossing te kunnen voeren/uitvoeren

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik ben erg te spreken over Neostrada. Wat een goede en snelle service! Via de chat zelfs 's avonds reactie gekregen op mijn vragen. Ook via de mail wordt alles zeer snel opgepakt en voor je geregeld; kortom helemaal top! Erg blij met de keuze om mijn website te verhuizen naar Neostrada. Ik dacht eerst dat het veel gedoe zou zijn om te verhuizen naar een andere hosting partij, maar Neostrada heeft dit bij aanschaf van mijn Premium pakket gratis uit handen genomen en binnen een uur gefixt. Ik kan Neostrada aan iedereen aanraden!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijke en vlotte ondersteuning.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super zoals ik ben geholpen met het overstappen naar Neostrada. Snelle reacties van zowel het Sales als Support team. In een mum van tijd waren de website en e-mailadressen weer online.

Kan ik niet ondekken

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik ben al jaren klant van Neostrada en wordt iedere keer met volle passie, liefde en begrip geholpen. Wat mij betreft een dikke 10 waard. Zowel de klantenservice als de kwaliteit die Neostrada aanbiedt. Thanks!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Blij verrast over dit bedrijf. Alles zeer snel geregeld, en ook de helpdesk werkt actief in plaats van te kijken hoe men je met een kluitje in het riet kunt sturen. Een verademing !

Over Neostrada B.V.