Zomaar incasso

Ik heb meerdere domeinen geregistreerd bij Neostrada. Nooit problemen gehad. Nieuwe domeinnaam geregistreerd en via de portal een hostingpakket gekoppeld. Echter ben ik dit factuur vergeten en zonder enkele herinnering ineens een incassobureau en €40,00 erboven op. Ik ga al mijn domeinen verhuizen naar een andere partij die niet zo omgaat met vaste klanten. En als je hier iets over schrijft op hun Facebook pagina is het bericht binnen 10 minuten verwijderd.

Prima bedrijf

Voor een nieuwe bedrijfsactiviteit wilde ik een paar url's vastleggen bij een nieuwe provider, binnen enkele muisklikken was het geregeld. Onze hosting gaat binnenkort over naar dit bedrijf!

Goede support

Maandag 5 oktober 2020 een mail verzonden naar de afdeling support met een foutmelding bij het openen van een bepaalde voor mij speciale website. Dinsdag 6 oktober diverse keren overleg gehad en de foutmelding kwam door mijn .htaccess. Vermoedelijk heeft de plug-in all-in-one-wp-security-and-firewall deze toegevoegd. De medewerker heeft aangeboden om dit voor mij te herstellen. Omdat ik dit zelf niet kan heeft de medewerker dat op woensdag 7 oktober voor mij hersteld. Ik kan nu de voor mij speciale website weer openen. Dank aan de support medewerker.

Steeds slechter

5 jaar geleden zou ik ze een 5 hebben gegeven vandaag niet eens een 1. Nu ben ik echt absoluut niet tevreden. Zeer slechte kwaliteit hosting, ik snap dat het goedkoop is maar dit gaat gewoon te ver. Daarnaast werken er volgens mij mensen zonder ervaring of opleiding bij de klantenservice + administratie. Ze lezen niet goed, ze luisteren absoluut niet naar het probleem en komen zelden met een gepaste oplossing. Vaak proberen ze het probleem van zich af te schuiven. Erg jammer.

Al jaren klant, snel en correct antwoord. Aanrader

Service

Helaas moet ik concluderen dat de service steeds slechter wordt. De respons tijd is zo vreselijk traag op vragen, dat normale communicatie niet meer kan. Als ik een vraag stel krijg ik geen antwoord, maar een weder vraag. Als ik dan vraag om een antwoord op een vraag wordt er verwezen naar de rechten van Neostrada ipv kunnen wij u helpen? Jammer, het was altijd goed, maar wordt steeds duurder en de service slechter..

Zeer goede support voor mensen die niet zoveel van serverbeheer kennen.

Ik zit nu al enkele jaren bij Neostrada en hebben tientallen domeinen. Naar mijn mening is Neostrada perfect voor mensen die willen groeien met hun projecten, ze zullen je ondersteunen en advies geven waar nodig. De laatste jaren heb ik op al mijn websites geen 1 storing gehad of server probleem. Ik heb zelf een keer iets fout gedaan wat mijn fout was, en ze hebben me direct geholpen en het probleem gefikst. Het voelde eigenlijk aan alsof ze een onderdeel van mijn bedrijfje zijn geworden. En dat is ook zo, Neostrada is een betrouwbare partner waar je met een gerust hart van zeker kunt zijn dat ze aan je zeiden staan bij moeilijkheden. Bij deze zonder aarzelen 5 sterren voor de laatste 3 jaar zo een goede support te verlenen. Ik raad iedereen Neostrada aan. Groetjes, Een heel tevreden klant.

Super hosting partij

Sinds het begin dat we hier onze cloud hosting hebben zijn we zeer tevreden over de dienstverlening van Neostrada. Ze nemen de tijd en lossen alle problemen op waar je zelf niet uit komt. Dit bedrijf reageert binnen enkele uren op de mail, in tegenstelling tot andere hostingpartijen zijn ze een koning op het gebied van service en kwaliteit, dit is dan ook de reden waarom ze blijven groeien. Onze dank is zeer groot, om deze reden hebben we onze cloud ook nog eens vergroot.

Niet tevreden

In 2018 een website afgesloten voor €18. Inmiddels is het €50 geworden zonder dat ze daar goed over informeren. Ook bijna niet mogelijk om je abonnement stop te zetten. Dan ben je gelijk een jaar verder.

Verhuizing is geen opzegging, gijzeling indien dispuut

Neostrada is een apart bedrijf, na een prijsverhoging van enkele 100'n% is de dienstverlening er niet bepaald beter op geworden. Onder het mom van veel eisende applicaties, is de prijs omhoog gegaan, echter hiertegenover staat ook minder resources tot je beschikking, kortom, prijs omhoog, minder leveren, een lul verhaal zo gezegd. Indien je een dispuut hebt op een factuur wordt je account gegijzeld, dit in tegenstelling tot wat de SIDN adviseert aan hun registrars. Je moet binnen 5 dagen nog steeds een verhuistoken aanbieden, volgens Neostrada's eigen algemene voorwaarden dien je dit te doen in de gelockte, niet toegankelijke klanten paneel. Let wel, dit geld als je dispuut loopt op welk factuur dan ook. Dus een dispuut van 5€ betekend dat een account met registraties van enkele 100'n€ compleet ontoegankelijk is, dit is onacceptabel. Houd er dus rekening mee dat deze partij bij voorbaat hun 'machtspositie' gebruikt om een dispuut af te handelen. Mocht je willen verhuizen, let wel dat verhuizen blijkbaar geen opzegging is, uiteraard denken hun eigen algemene voorwaarden er anders over (beetje lastig een dienst te leveren op wat je niet beschikt), de spookfactuur volgt gewoon, geen andere registrar doet dit. Mijn conclusie is dat elke registrar wat iig: de dienst levert en je niet per direct gijzelt, beter uit de bus komt dan Neostrada. Helaas is dat bijna elke concurrent.

Snel en goed geregeld

Snel, simpel en goed geregeld. Overzichtelijke website

makkelijk en goedkoop

via een blog over iemand die neostrada had en zeer goede ervaringen had ben ik ook met neostrada in zee gegaan

Diensten niet geleverd, opzeggen niet mogelijk, wel incassobureau

Na meerdere pogingen te hebben gedaan mijn domeinnamen te verhuizen, ontving ik dan eindelijk een reactie van Neostrada. Niet in de vorm van vriendelijke support, maar middels een brief van een incassobureau. Op mijn e-mailberichten wordt niet gereageerd. Telefonisch contact is niet mogelijk. Via de chatfunctie op de website, kan alleen algemene informatie worden gegeven en word je verzocht je klacht per e-mail kenbaar te maken.

Managed wordpress zorgt ervoor dat je website super snel laad

Managed wordpress zorgt ervoor dat ik nu een wordpress website heb waarvan elk pagina in 500 +- ms laad. Gemakkelijk snel, overstap gaat heel vlot.

Na 5 jaar klant overgestapt naar andere provider

Na 5 jaar klant te zijn geweest bij Neostrada, ben ik overgestapt naar een andere provider. Niet zo zeer vanwege de bizarre prijsverhogingen van meer dan 200% (én het verlagen van resources), maar meer omdat het sinds de overname van TWS een zooitje is. Een groot aantal servers van Neostrada staat al 2 weken op de blacklist bij Microsoft en Google waardoor mails niet aankomen. Neostrada communiceert dit niet actief, daar moet je maar zelf achter komen door hun status pagina 'in de gaten te houden'. Tevens past Neostrada functies aan die van impact zijn op je websites, waardoor deze niet meer goed werken. Ook dit communiceert Neostrada niet. Daarnaast is alles werkelijk TERGEND TRAAG geworden. Wordpress pagina's duren soms wel 15 seconden om in te laden, en dat is met cache plugin! Daarnaast komen er vaak foutmeldingen dat de database niet bereikbaar is en internal server errors. Volgens Neostrada vanwege foute plugins. Vreemd is wel dat deze sites perfect werken bij mijn nieuwe provider, zonder wijzigingen aan te hebben gebracht. Het is spijtig dat TWS wederom een Nederlandse provider ten gronde heeft gericht. Dit is nummer zoveel. Mijn advies; blijf weg van hosters die onder de paraplu van TWS vallen.

Goede en snelle response!

Tjeerd heeft ons keurig geholpen om de server te tunen, het is vele malen sneller geworden. Hij is erg behulpzaam en is waardevol voor z'n hostingpartij!

Soepele procedure.

Aanvragen en uitvoeren van domeinnaam en hostingspakket verliep bijzonder vlot en naar wens.

Geweldige hostingpartij

De medewerker van Neostrada ( Danny ) heeft ons keurig geholpen met verschillende zaken, zoals het installeren van Cloudlinux en het aanmaken van een webhosting op onze cloud. Hij reageert erg snel en dit geldt ook voor ( Tom ) die ons keurig begeleid heeft. Je maakt niet vaak meer mee bij een grote organisatie dat je snel en goed geholpen wordt, Neostrada bewijst het tegendeel en verleent keurige service.

Snelle en duidelijke reacties bij hulp!

Neostrada reageert altijd enorm snel op de support chat én zorgen ervoor dat ik daarna gelijk weer aan de slag kan!

Goede prijzen

De prijzen zijn goed en bestellen is makkelijk.

superservice

Ik ben zelf niet handig met computers maar kreeg alle hulp vanuit Neostrada tot aan Team vieuwer toe. Zij reageren ook heel snel wanneer je vragen hebt. Ben echt heel blij met deze overstap.

Smerige prijsverhogingen en niet geleverde diensten

Ik zou iedereen dringend willen adviseren om absoluut geen gebruik te maken van de diensten van Neostrada. Na een bizarre prijsverhoging van meer dan 100%, kwam ik er ook nog eens achter dat mijn pakket onjuist geconfigureerd stond. Ik kreeg namelijk de melding dat mijn webruimte bijna vol was. Vreemd gezien het feit ik meer dan €145 per jaar betaal en slechts 7gb webruimte in gebruik heb. Tijdens het kijken in Cpanel kwam ik er achter dat ik slechts 10gb webruimte tot mijn beschikking heb in plaats van 100GB. Ook heb ik veel minder vCPU's en werkgeheugen etc tot mijn beschikking dan waar ik al maanden voor betaal. Nadat ik hier contact over heb opgenomen is dit aangepast naar de 100gb met bijbehorende snelheden etc. Gezien het feit dat ik hier toch maanden voor heb betaald, leek het mij niet meer dan logisch dat het onterecht teveel betaalde bedrag terug wordt gestort. Hier kreeg ik een afwijzend antwoord op met als reden "de factuur is van December...". Vervolgens wordt er niet meer gereageerd op mijn mail, ook niet nadat er via de chat is gezegd dat ik vandaag nog antwoord krijg. Kortom veel te duur, smerige prijsverhogingen en weinig service.

Onbetrouwbaar

Factureren klopt niet. Houden je digitaal "gevangen" als je het niet eens bent. Wijzigen willen ze niet. Incasso stoppen ze omdat ze weten dat ze geen gelijk hebben. Maar wel toegang tot account blijven blokkeren. Zaak doorgezet en hopelijk binnen dagvaarden.

Verhuizing van een website naar Neostrada

De verhuizing van een website naar Neostrada is goed verlopen, er moest nog even een IPv6 geactiveerd worden maar dat is vlotjes afgehandeld. Prima gedaan!

super geholpen

Ik werd goed geholpen in het terug krijgen van ons domain en ik maak nog steeds gebruik van jullie service omtrent hoe nu hosting en welk pakket goed is voor onze wensen ...