Goede prijzen

De prijzen zijn goed en bestellen is makkelijk.

superservice

Ik ben zelf niet handig met computers maar kreeg alle hulp vanuit Neostrada tot aan Team vieuwer toe. Zij reageren ook heel snel wanneer je vragen hebt. Ben echt heel blij met deze overstap.

Smerige prijsverhogingen en niet geleverde diensten

Ik zou iedereen dringend willen adviseren om absoluut geen gebruik te maken van de diensten van Neostrada. Na een bizarre prijsverhoging van meer dan 100%, kwam ik er ook nog eens achter dat mijn pakket onjuist geconfigureerd stond. Ik kreeg namelijk de melding dat mijn webruimte bijna vol was. Vreemd gezien het feit ik meer dan €145 per jaar betaal en slechts 7gb webruimte in gebruik heb. Tijdens het kijken in Cpanel kwam ik er achter dat ik slechts 10gb webruimte tot mijn beschikking heb in plaats van 100GB. Ook heb ik veel minder vCPU's en werkgeheugen etc tot mijn beschikking dan waar ik al maanden voor betaal. Nadat ik hier contact over heb opgenomen is dit aangepast naar de 100gb met bijbehorende snelheden etc. Gezien het feit dat ik hier toch maanden voor heb betaald, leek het mij niet meer dan logisch dat het onterecht teveel betaalde bedrag terug wordt gestort. Hier kreeg ik een afwijzend antwoord op met als reden "de factuur is van December...". Vervolgens wordt er niet meer gereageerd op mijn mail, ook niet nadat er via de chat is gezegd dat ik vandaag nog antwoord krijg. Kortom veel te duur, smerige prijsverhogingen en weinig service.

Onbetrouwbaar

Factureren klopt niet. Houden je digitaal "gevangen" als je het niet eens bent. Wijzigen willen ze niet. Incasso stoppen ze omdat ze weten dat ze geen gelijk hebben. Maar wel toegang tot account blijven blokkeren. Zaak doorgezet en hopelijk binnen dagvaarden.

Verhuizing van een website naar Neostrada

De verhuizing van een website naar Neostrada is goed verlopen, er moest nog even een IPv6 geactiveerd worden maar dat is vlotjes afgehandeld. Prima gedaan!

super geholpen

Ik werd goed geholpen in het terug krijgen van ons domain en ik maak nog steeds gebruik van jullie service omtrent hoe nu hosting en welk pakket goed is voor onze wensen ...

Super ervaring! We hadden nog wat vragen en die werden asap beantwoord.

Facturatie is onbetrouwbaar

Al jaren had ik een pakket wat in 2018 nog rond de 30 euro kostte. In de facturatie van eind 2019 verhoogd naar 119 euro. Omdat ik een automatische incasso heb en het pas deze maand zag, was ik te laat volgens Neostrada. "Had ik maar direct in december moeten reageren".. Slecht en slap om zo geld af te troggelen. Ik heb nooit opdracht gegeven. Ik heb wel 4x heen en weer ge-emaild om te vragen dit aan passen maar nee.. Ik heb het hele zooitje opgezegd, hier word ik echt boos van.

Waardeloos

Ze adverteren met ongelimiteerde opslag, vervolgens limiteren ze ALLES in je account. Zo kan je een SQL database van maximaal 50 MB uploaden, dus als je een normale Wordpress site hebt met een aantal foto's lukt het al niet meer en moet je eerst naar support om het limiet op te hogen. Bij support is vervolgens niemand te benaderen en zit je vast aan een gefaalde bot welke alleen een ticket kan aanmaken. Na uren (soms zelfs dagen) wachten krijg je een reactie zonder inhoudelijk antwoord. Ik heb het opgegeven en ik heb alles opgezegd, op naar een partij die het wel snapt.

Zeer content!

Naar aanleiding van de artikelen op Webtalis en advies van Maikel van de Weerd heb ik voor Neostrada gekozen. Het werkt allemaal super goed en binnen een paar dagen was een goed uitziende, goed werkende website in de lucht. Hoewel er nog heel wat werk aan de winkel is ben ik er nu al heel tevreden mee.

klant 10 jaar, Inkasso zonder factuur voor €15,13

Geweldig service, geen telefonisch support, chat geeft aan dat identificatie niet mogelijk zonder kopie paspoort te sturen per Mail. Inkassobureau-opdracht met 5 werkdagen betalingstermijn, geen factuur, geen herinnering... Geweldig na 10 jaar klant

Incassobureau zonder enige contactname vooraf

Na stilzwijgende verlenging van contract werd er blijkbaar verwacht dat ik zelf zou opmerken via het profiel op hun website dat er een openstaande factuur was. Er werd verder geen contact opgenomen (geen e-mail, telefoon of brief, ondanks allemaal beschikbaar voor Neostrada). Dan kreeg ik plots een sms van Blue Finance (incassobureau) dat dit de laatste contactname was alvorens gerechtelijke kosten werden aangerekend. Ik vond tussen mijn spam een e-mail van Blue Finance van een week eerder, die al onmiddellijk incassokosten aanrekende. De sms en die e-mail zijn de enige meldingen die ik ooit heb ontvangen, en zonder die sms had ik überhaupt nooit geweten dat er een e-mail was, aangezien ik geen e-mail van hen verwacht en dus ook niet kan toevoegen aan veilige afzenders. Ik heb hen dan gecontacteerd voor stopzetting, dat kon maar ik moest het volledige jaar betalen zonder enige restitutie. Oppassen geblazen dus met de op de website vermelde "30 dagen niet goed geld terug", dit geldt echt enkel voor de eerste 30 dagen van het eerste jaar en nooit voor automatische verlengingen.

prima service, website draait helemaal goed!

Via de chat met de klantenservice werd ik correct en snel geholpen. Mijn website draait nu naar volle tevredenheid. In een enkel geval zou de uitleg op de site van Neostrada iets duidelijker mogen. Maar verders ben ik een blije klant!!

Uitstekende service!

Snelle antwoorden, uitstekende hulp en meedenkend! Zeer positieve ervaring.

perfecte snelle handeling

Was zeer tevreden over bestelling. Was perfect verpakt zodat er geen beschadigingen konden gebeuren. Snelle levering en goede prijs voor goed product.

Beste hostingprovider!

Ik ben nu al een tijd klant bij Neostrada. Nooit problemen gehad met mijn e-mail of website. Een paar keer contact gehad met support afdeling. Ze reageren ontzettend snel en geven goede adviezen! Neostrada, bedankt!

met de mail maar is gelukt! Goede support gehad via mail

Net nieuw bij Neostrada, was even uitzoeken met de mail maar is gelukt! Goede support gehad via mail en chat.

Goede service en producten

Al 6 huur ik een server bij Neostrada en draai diverse websites, nog nooit een downtijd gehad. Bij problemen met mijn websites en of verhuizen van domeinen, werden deze heel snel en goed opgelost door Neostrada. Een echte aanrader voor beginner en professioneel gebruik. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, die zijn echt heel laag. Klasse.

Niet meer wat het was

De laatste tijd te veel problemen gehad met Neostrada. Blacklist is hun grootste vriend moet nu elke maand wel mailen/support contacteren om iets van de blacklist te laten halen. Laatst hadden ze zelfs een hele AWS ip range op de blacklist gezet. Met als gevolg dat bepaalde dingen niet meer werkte. Ook hun status pagina is niet up-to-date als er werkelijk stront aan de knikker is. En hun bellen voor een critical? Vergeet het maar.

Bestelling snel uitgevoerd

Alles prima verlopen

Bijna 20 jaar klant

Ik heb 50 domeinnamen, 30+ websites bij hun, altijd tevreden geweest. Helaas na de overname een absurde prijsverhoging ZONDER bericht vooraf. Nu ook problemen met email (komen in de spam van de ontvangers), helpdesk was altijd goed maar is zwaar achteruit gegaan. Al met al wordt het tijd om de hele handel te verhuizen. Jammer want ik was ooit heel tevreden.

Email komen niet aan en geen fijne helpdesk / administratie

Ik wilde mijn contract ontbinden, omdat mails niet aan aankomen. Inmiddels bij een andere provider 'Gandi.net', werkt daar helemaal top!! Helaas geeft administratie geen gehoor aan mijn verzoek tot ontbinden en verdraaien mijn woorden in opzeggen. Ontbinden en opzeggen zijn echter twee andere dingen. Helaas willen ze mij niet bellen hierover. En boeit het Neostrada / Totaalhosting B.V. denk ik ook niet. Inmiddels ook al gemeld bij de Authority for Consumers & Markets. Echter, dit is allemaal jammer en zonde van iedereens tijd. Niet niet aan te raden. Beste is om proactief naar de ander te stappen, zodat je geen problemen krijg met dit slechte bedrijf.

Top klantenservice, keer op keer!

Prima bedrijf, betrokken en snelle klantenservice! Enige minpuntje is telefonische bereikbaarheid, maar daar is de prijs ook naar.

If I could give customer service more than 5 stars

I am so happy I changed all my domains and hosting to Neostrada. The best decision! Not only do they have nice packages. Their service is totally reliable. Customer service is top. They answer quickly and bring instant solutions.I can just recommend them! :)

Heel goed! en goedkoop!

goeie prijs/kwaliteit