Geen zaken mee doen

Goedemiddag, aldus een kopie na 4 weken wachten ........ Na de laatste auto reply dat onze 4e ticket/klacht gesloten zou zijn, geen idee waarom, want normaal antwoord krijg je al helemaal niet meer en na 4 weken wachten, hun chatfunctie werkt niet en er is geen telnr meer, stuurden we het volgende bericht. Deze ticket is HELEMAAL niet gesloten. Over 7 dagen loopt xippia.com af, sinds de 16e loopt al verzoek tot antwoord en dit pakket kan niet verlengd worden zonder email naar [email protected] dus nergens op reageert. Dat jullie email server gecrasht is afgelopen weekend komt mij onwaarschijlijk voor sinds het verzoek bijna al 4 weken loopt. U bedient zich van goedkope en verachterlijke excuses. 22 kansarme Gambiaanse studenten zijn afhankelijk van Xippia de gouden gids van Gambia. Sinds de global crisis is dit een zaak van leven en dood geworden. Wij hebben goed vertrouwen gesteld in jullie bedrijf. Urban gambia loopt vast qua resource limits, Forest view gambia loopt vast. Sinds de 16e loopt al verzoek om deze 3 websites samen te voegen onder 1 advanced pakket, om dan alleen een autoreply te krijgen met smoesjes, dit is gewoon zware nalatigheid Voor de eindtermijn, linksom of rechtsom, je zorgt maar dat het werkt. Ik kan u nu al verzekeren, reageert u weer niet, maakt u ons kapot met uw flutservice, dan gaan we precies hetzelfde doen als U. We hebben inmiddels al advocaat in NL ingeschakeld, diverse kranten en Wilde Ganzen

Doe geen zaken met Neostrada

Was een top bedrijf, tot overnamen. Prijsstijging van 524% ← en nee geen typfout. Facturatie een grote ramp. Meerdere malen aangegeven dat het niet klopt. Ondertussen een incassobureau achter me aan.

Mijn advies: RUN!!!

Al vele jaren klant bij Neostrada geweest. Mijn advies. RUN! Verdoe je tijd niet om contact met ze te zoeken. Focus je gelijk op het verhuizen van je diensten. En dus niet naar Versio en YourHosting. Beide onderdeel van Neostrada.

AVOID them do not start business with this company.

The moving codes you can get from their platform wont work and when you notify them they will come with general answers which will just waste the time. Some months ago the same incident they will even hire a collection company to have the invoice paid for services already informed that you want to cancel.

Het bedrijf is niet te bereiken, service tot de deur

Ik probeer nu al 1 week contact te krijgen. Voorheen was er een chat & werd er altijd binnen enkele uren gereageerd. Maar jongens zeg, wat is dit voor een rare organisatie geworden. Je krijgt geen gehoor en geen contact. Gewoon totaal niet. Hoe moet je dit omschrijven? Je betaald voor een service en de deur is pot en pot dicht. Bijna 10 jaar lang klant telt ook niks meer. Mijn advies: zoek een andere hosting partij en wat dit is een ongeloofwaardig bedrijf geworden.

Van top hosting naar waardeloos...

Ik ben reeds 10 jaar klant bij Neostrada. In het begin was het een hele goede webhosting met voordelige tarieven. In de loop van de jaren is de prijs echter flink verhoogd. Vaak niet duidelijk aangekondigd waardoor je ineens een driedubbel bedrag moest betalen. Tevens is de performance van mijn huidige pakket waardeloos. De responsetijd om de website te openen is zonder grap +/- 20 seconden. Volgens de support afdeling van Neostrada komt dit omdat ik het goedkoopste pakket afneem. Volgens Neostrada is dat naar behoefte van de klant, ik citeer: "De snelheid van de lagere pakketten is gebaseerd op de wensen van klanten met lagere eisen.". Neostrada heeft laten weten dat ze niets kunnen betekenen en de enige oplossing is upgraden naar een duurder pakket. In het verleden heb ik deze problemen nooit eerder ervaren. Ook niet in de goedkopere pakketten. In een woord: waardeloos!

Mijn advies: blijf weg bij Neostrada en TWS

Mijn advies: blijf zo ver mogelijk bij dit bedrijf uit de buurt. Neostrada was vroeger een geweldig bedrijf, maar sinds de overname van TWS (die alle kleine hostingbedrijven opkoopt) ronduit belabberd. Ik heb weken terug mails gestuurd en nooit een reactie ontvangen, ook niet na 2 herinneringen. Het enige waar ze goed in zijn, is het sturen van facturen. TWS koopt bedrijven op, verhoogt de prijzen enorm (van 60 euro een paar jaar terug naar 360 euro nu!) en de service holt vervolgens enorm achteruit. Ga niet in zee met deze bedrijven!

Meerdere prijsverhogingen, problemen, slechte support

Jaren klant geweest, dat leek prima te werken. Echter belachelijke prijsverhogingen (meer dan 50% vorig jaar) terwijl de diensten duidelijk enorm te wensen overlieten (en nog steeds). Support dat niet goed weet wat ze doen, en zoals bijna al te verwachten wederom een prijsverhoging verscholen achter... we zijn zielig dus iedereen moet meer betalen door de inflatie. Grote onzin omdat ze gebruik maken van oa google diensten die nauwelijks in prijs gestegen zijn. Voorheen een aanrader, inmiddels schandelijk duur voor zeer weinig waar voor je geld. Beter een andere zoeken.

elk jaar opnieuw torenhoge prijsverhogingen

Elk jaar weer opnieuw .Inmiddels 1000% duurder in de afgelopen 5 jaar.

Slecht en nog eens slecht

Als ik een 0 kon geven deed ik dat. Wat een slecht bedrijf is dit geworden. Mijn beide websites zijn verwijderd en wordt elke keer om heen gepraat. Totaal geen duidelijk antwoord en zwart op wit gemaakte afspraken komen ze niet na. Antwoord om mail is om van te huilen. Duurt echt dagen of wel niet weken voordat je reactie krijgt. Mensen kijk uit en ga niet met hun zee.

Jaren klant geweest

Na jaren klant geweest, was het een top bedrijf. daarna overgenomen door andere bedrijf en daar na weer over genomen door Versio toen is de server traag en support duurt ook vaak veel te lang, en opeens ook de prijzen 50% verhogen was voor mijn druppel.

Slechter dan slecht

Sites zijn meer down dan up, klantensupport laat het afweten. Enige wat wel werkt is hun factureringssysteem

Bizar slecht

Helaas moet ik er nog een halve ster aan spenderen. Echt te bizar voor woorden dat een bedrijf waar in deze tijd andere bedrijven van afhankelijk zijn zo slecht kan zijn. Geen enkele reactie op mail naar de support afdeling. Geen enekel mogelijkheid om conatct te krijgen. En nu blijkt na controle van mijn IP adres dat mijn data bij een ander bedrijf gehost word. En je raad het al, ook dit bedrijf is geen contact mee te krijgen.

Vroeger ideaal nu gewoon een ramp

Ik ben al lang klant bij Neostrada. Support was vroeger geweldig. Sinds 2021 zijn zij gewoon naar achteruit aan 't gaan. Nu door Versio gekocht en gewoon alle slechte gewoontes daarvan overgenomen. Ik ga niet meer wachten tot mijn hosting contract gedaan is. Ik ga gewoon naar een andere webhosting bedrijf.

Helaas kan je niet minder dan een halve ster geven

Jaren klant geweest, nu uitkijkend naar het moment dat mijn contract afloopt. Op sterven na dood deze bende.

werkt prima

Beetje aan de dure kant voor mijn behoeftes geworden. Ik hoef geen extra software in cPanel. Installeer ik zelf wel. Maar werkte verder altijd prima voor mij. Servicedesk nooit nodig gehad. Toch opgezegd vanwege prijs.

IK WIL MIJN GELD TERUG OPLICHTERS!!!

Wij willen onze €207,66 terug voor een premium (shit) site. Wij kregen continu virussen (dus totaal niet beschermd) en hebben dit zelf moeten oplossen. 6x contact opgenomen hierover, 1x gehoor gekregen. Maar dat was omdat we ze extra moesten betalen, toen waren ze wel te bereiken. Ze halen onze site zomaar uit de lucht, direct zonder enige overleg of oplossing aan te bieden. Wij zitten al 2 jaar bij deze oplichters en ze zijn al 2 jaar niet telefonisch bereikbaar en het chat knopje op de site doet het al 2 jaar!!!!!! NIET. Maar claimen wel met trots dat ze 50.000 te vrede klanten hebben. Enige wat ik wil is mijn geld terug. Voor de rest hoef ik helemaal niks meer van jullie. Onzin bedrijf.

De service is alleen maar achteruit gegaan

In het begin was het een goed functionerend bedrijf maar de laatste maanden is het zeer slecht. Worden dingen gefactureerd waar je niet om gevraagd heb. Je spreekt het ene af en ze facturen wat anders. Maar ik heb nu een factuur gekregen, zonder vooraankondiging zoals verzocht, met een prijsverhoging van 150%. En als je mailt voor uitleg/vraag krijg je gewoon geen reactie. Maar een herinnering kunnen ze wel versturen.

Niet te bereiken

Servers gaan altijd plat net buiten kantoortijd en vervolgens zijn ze niet te bereiken.

Slecht

Laatste maanden niet te bereiken. Zowel neit per mail als per chat. Paketten totaal uitgekleed, extreem slechte snelheid en service.

Slecht bereikbaar

Telefonisch niet te bereiken en via de mail is de reactie erg traag.

vroeger goed, nu duur en traag

Vroeger goeie hosting. Recent een nieuwe site hier onder gebracht en dik spijt van. Laadsnelheid van een simpele WordPress bijzonder traag en onacceptabel. Light pakket is goedkoop, maar presteert dus enorm slecht. Geen mogelijkheid om geld terug te vragen. Had helaas besteld voor 3 jaar. Het standaardpakket is veel duurder en voor de rest van mogelijkheden overkill voor mijn noden.

Oplichters

De webhosting is van zeer slechte kwaliteit en zelfs na het opzeggen van een pakket sturen ze een extern incassobedrijf! Wat een oplichters!

Opgelicht!?

Ik kocht in september twee domeinen via Neostrada. De order betaald met iDeal. Maar na 4 uur waren de domeinen nog vrij, helaas werden de domeinnamen in de nacht door een andere partij weggekaapt. Nu 3 tickets open gehad met de vraag voor een terugbetaling van het betaalde bedrag, maar geen reactie tot nu toe. Neostrada hult zich in stilte

Opgelicht

Ik ben al jaren klant, maar de laatste tijd duurt het meer dan een week om reactie van hun te krijgen. Domeinen opgezegd, wel gefactureerd, creditnota komt maar niet... Reageren niet op tickets, maar zetten het wel door naar incassobureau.