Uitstekende service!

Snelle antwoorden, uitstekende hulp en meedenkend! Zeer positieve ervaring.

perfecte snelle handeling

Was zeer tevreden over bestelling. Was perfect verpakt zodat er geen beschadigingen konden gebeuren. Snelle levering en goede prijs voor goed product.

Beste hostingprovider!

Ik ben nu al een tijd klant bij Neostrada. Nooit problemen gehad met mijn e-mail of website. Een paar keer contact gehad met support afdeling. Ze reageren ontzettend snel en geven goede adviezen! Neostrada, bedankt!

met de mail maar is gelukt! Goede support gehad via mail

Net nieuw bij Neostrada, was even uitzoeken met de mail maar is gelukt! Goede support gehad via mail en chat.

Goede service en producten

Al 6 huur ik een server bij Neostrada en draai diverse websites, nog nooit een downtijd gehad. Bij problemen met mijn websites en of verhuizen van domeinen, werden deze heel snel en goed opgelost door Neostrada. Een echte aanrader voor beginner en professioneel gebruik. Voor de prijzen hoef je het niet te laten, die zijn echt heel laag. Klasse.

Niet meer wat het was

De laatste tijd te veel problemen gehad met Neostrada. Blacklist is hun grootste vriend moet nu elke maand wel mailen/support contacteren om iets van de blacklist te laten halen. Laatst hadden ze zelfs een hele AWS ip range op de blacklist gezet. Met als gevolg dat bepaalde dingen niet meer werkte. Ook hun status pagina is niet up-to-date als er werkelijk stront aan de knikker is. En hun bellen voor een critical? Vergeet het maar.

Bestelling snel uitgevoerd

Alles prima verlopen

Bijna 20 jaar klant

Ik heb 50 domeinnamen, 30+ websites bij hun, altijd tevreden geweest. Helaas na de overname een absurde prijsverhoging ZONDER bericht vooraf. Nu ook problemen met email (komen in de spam van de ontvangers), helpdesk was altijd goed maar is zwaar achteruit gegaan. Al met al wordt het tijd om de hele handel te verhuizen. Jammer want ik was ooit heel tevreden.

Email komen niet aan en geen fijne helpdesk / administratie

Ik wilde mijn contract ontbinden, omdat mails niet aan aankomen. Inmiddels bij een andere provider 'Gandi.net', werkt daar helemaal top!! Helaas geeft administratie geen gehoor aan mijn verzoek tot ontbinden en verdraaien mijn woorden in opzeggen. Ontbinden en opzeggen zijn echter twee andere dingen. Helaas willen ze mij niet bellen hierover. En boeit het Neostrada / Totaalhosting B.V. denk ik ook niet. Inmiddels ook al gemeld bij de Authority for Consumers & Markets. Echter, dit is allemaal jammer en zonde van iedereens tijd. Niet niet aan te raden. Beste is om proactief naar de ander te stappen, zodat je geen problemen krijg met dit slechte bedrijf.

Top klantenservice, keer op keer!

Prima bedrijf, betrokken en snelle klantenservice! Enige minpuntje is telefonische bereikbaarheid, maar daar is de prijs ook naar.

If I could give customer service more than 5 stars

I am so happy I changed all my domains and hosting to Neostrada. The best decision! Not only do they have nice packages. Their service is totally reliable. Customer service is top. They answer quickly and bring instant solutions.I can just recommend them! :)

Heel goed! en goedkoop!

goeie prijs/kwaliteit

Ik ervaar mijn site die ik bij jullie gemaakt heb als geweldig! Makkelijk, duidelijk en lage jaarlijkse kosten, ideaal voor mijn bedrijf.

Het is een bedrijf die op alle belangrijke punten volledig voldoet aan mijn wensen

Neostrada voldoet aan alle bedrijfskritische punten. Hosting is goed en snel. Service is professioneel en snel Prijzen zijn uitstekend vergeleken met de concurrentie

Ondermaats

Heb de indruk dat men niet goed begrijpt wat het probleem is en dan maar doet alsof het alvast niet bij hen ligt. In het digitale tijdperk zou men beter eens de telefoon nemen. Zou veel sneller gaan dan zinloze mails/chats rond te sturen. Maar waarschijnlijk is het aantal tickets die behandeld zijn belangrijker dan de kwaliteit van de afhandeling. Jammer maar ik vrees dat ik niet lang bij Neostrada ga blijven en ben er amper een week.

Diensten opgezegd: toch factuur en incassobureau

Ik ben van 2013 tot 2019 klant geweest. In de eerste jaren liep alles vlot. Na meer dan een jaar veelvuldige e-mailproblemen (mijn mail kwam altijd in de spamfolder van de ontvangers terecht, terwijl dit geen spam was) en tal van pogingen om deze op te lossen; was de situatie voor mij onhoudbaar geworden. Het was onmogelijk om nog een op een normale manier via e-mail te communiceren. Dagelijks moest ik mensen bellen om te vragen of ze mijn e-mail gekregen hadden en eventueel hun spamfolder konden checken. Ik heb tal van keren de klantenservice gecontacteerd. Ik heb verschillende pogingen ondernomen. Niks leek te werken. Uiteindelijke gaf ik het op en besliste over te stappen naar de grootste domeinnaamregistrar ter wereld (GoDaddy). Op 3 augustus zette ik alles stop bij neostrada en stapte ik over naar. Sindsdien heb ik geen enkel e-mailprobleem nog gekend. Ik heb er zeer veel spijt van dat ik niet eerder overstapte. Vandaag krijg ik echter mails van een incassobureau met extra kosten die 4x hoger zijn dan de factuur. Dit terwijl ik de dienst tijdig stopzette en niet meer gebruik. Ik kan enkel dit bedrijf bij iedereen sterk afraden. Problemen met e-mail en oneerlijke praktijken met facturen.

Hosting is goed, klantenservice kan beter

De prijzen en bereikbaarheid e.d. zijn erg goed, maar de klantenservice valt me erg tegen. Elke keer als ik via de chat een vraag stel, wordt ik doorverwezen naar de e-mail. Waarvoor is de chat dan?

goede toegankelijke website met duidelijke info

heel tevreden

Makkelijke, duidelijke weergave van de hosting-mogelijkheden

Uitstekend, professionele service en vakkundige support!

Inmiddels al zo'n vijf jaar klant bij Neostrada. De service is uitstekend en problemen worden snel verholpen door de vakbekwame support!

Zéér positief!

Zéér positief; qua kosten zeer gunstig; zeker aan te bevelen.

Goede hosting tegen een zéér scherpe prijs

Mijn ervaring met Neostrada is goed. Ze bieden goede reseller hosting aan tegen een zéér scherpe prijs. De diensten doen het goed en heb er nooit problemen mee gehad. Doordat ik geen reseller webhosting meer gebruik had ik opgezegd maar overweeg zeker weer een nieuw pakket, als ik deze nodig heb, af te gaan nemen met webhosting.

Pluspunten

eenvoudig, goedkoop

eenvoudige website builder voor een basis (first shot) website

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijk snel en aquraat.

Op dit ogenblik nog niets

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Proactieve ondersteuning is super: door mijn eigen fout ging het overzetten van een buitenlands domein een paar keer achter elkaar verkeerd. Nog voor ik vragen had gesteld nam de support afdeling al contact met mij op om het probleem op te lossen. Helemaal top!