Pluspunten

Altijd bereid om advies te geven. Competent en zeer geduldig!! De chat functie is zeker mijn favoriet , snel en "to the point". Email service van support ook top, het is voornamelijk mijn voorkeur om een directe gesprek/oplossing te kunnen voeren/uitvoeren

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik ben erg te spreken over Neostrada. Wat een goede en snelle service! Via de chat zelfs 's avonds reactie gekregen op mijn vragen. Ook via de mail wordt alles zeer snel opgepakt en voor je geregeld; kortom helemaal top! Erg blij met de keuze om mijn website te verhuizen naar Neostrada. Ik dacht eerst dat het veel gedoe zou zijn om te verhuizen naar een andere hosting partij, maar Neostrada heeft dit bij aanschaf van mijn Premium pakket gratis uit handen genomen en binnen een uur gefixt. Ik kan Neostrada aan iedereen aanraden!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijke en vlotte ondersteuning.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super zoals ik ben geholpen met het overstappen naar Neostrada. Snelle reacties van zowel het Sales als Support team. In een mum van tijd waren de website en e-mailadressen weer online.

Kan ik niet ondekken

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik ben al jaren klant van Neostrada en wordt iedere keer met volle passie, liefde en begrip geholpen. Wat mij betreft een dikke 10 waard. Zowel de klantenservice als de kwaliteit die Neostrada aanbiedt. Thanks!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Blij verrast over dit bedrijf. Alles zeer snel geregeld, en ook de helpdesk werkt actief in plaats van te kijken hoe men je met een kluitje in het riet kunt sturen. Een verademing !

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik zit al jaren bij Neostrada en altijd als er iets voorviel waardoor er iets niet werkte heeft iemand me geholpen. Dit keer was er iets mis met het instelling van mijn mail in outlook en Mitchell Terborg heeft mij uitstekend geholpen. Het heeft 2 dagen geduurd voordat het gelukt was maar mijn mail werkt. Daarbij vind ik het fijn dat Neostrada over het algemeen met hele vriendelijke mensen werkt.

In het begin had ik een chat gesprek met een collega en werd doorverwezen naar de support mail waar ik Mitchell Terborg kreeg die me hielp. Het is misschien een idee om een koppeling te maken als mensen doorgestuurd worden van de chat naar mail dat er dan een database is dat de collega's kunnen zien wat er besproken is zodat het verhaal niet nog een keer uitgelegd moet worden. Want daardoor duurde het wel een dag heen en weer mailen. Maar uiteindelijk toch gelukt!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goedkoop

Support laat de wensen over, mails via hosting pakket werken niet altijd en komen soms gewoon niet aan. In een jaar tijd minstens 6 maal problemen mee gehad.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Top bedrijf met een Top klanten service!!!!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik houw van geen gedoe, bij neostrada staan ze altijd voor me klaar. Geweldig keep up the good work

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer behulpzaam

Pluspunten

Problemen worden snel en op een professionele verholpen met de nodige uitleg en informatie.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede service en communicatie. Goede servers

Niets

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle en eenvoudige set-up na bestelling. correcte en vlotte support.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Reageren zeer snel en zijn hulpvaardig. Ze bieden een leuke prijs, maar een enorm goede klantenservice. Soms heb ik een hulpvraag en helpen ze me gelijk, zonder extra kosten in rekening te brengen. Ik ben schaars in het geven van reviews, maar voor Neostrada maak ik graag een uitzondering.

• Snelheid/Levertijd

Misschien is het mogelijk om - als een klant er echt niet uit komt - terug te bellen en samen het probleem te verhelpen. Dan leer je ervan en hoef ik jullie de volgende keer niet lastig te vallen. ;)

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kwaliteit en super support! Geen vraag is hen te veel, en de medewerkers denken mee in het verhaal. Denk lang nog niet aan opzeggen.

Geen :/

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prijs/kwaliteit -> TOP

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer goede hosting. Altijd snelle service via de chat door mensen die weten waar ze over praten. Daarnaast is de prijs erg goed.

- geen, gewoon zo doorgaan

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

ik schrijf deze beordeling graag anoniem omdat ik niet vanuit mijn naam deze review wil geven omwegen mijn comentaar ; ik ben door diverse medewerkers geholpen die tot mijn spijt het niet inzichtelijk voor me konden maken wat er aan de hand was. echter is een medewerker bij jullie in dienst die me verder heeft geholpen dan waarvan ik bewust was dat er uberhoudt iets fout was. de medewerker gaat bij de naam van Mathijs ( echter weet ik niet of jullie echte namen of shuil namen gebruiken dus jullie zullen zelf maar moeten uitvinden naar wie de lof hoort te gaan )

er zijn een paar medewerkers waarvan ik merkte dat ze ongeduldig werden van mijn vragen omdat ik niet inzicht had in hoe ik mijn vragen moest formuleren echter was er wel een medewerker waarvan ik zijn service erg kon waarderen , hij was erg geduldig en liet me terecht maar tog erg vriendelijk zien waar de fout lag in welke vragen ik formuleerde

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Bij vragen of problemen kan je altijd rekenen op een snelle service, vriendelijke mensen, zeer behulpzaam, ik ben een enorm tevreden klant!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik werd vandaag heel goed geholpen via de live chat. De medewerker heeft echt de tijd voor mij genomen ondanks dat alles elke keer tegen zat. Mijn site was namelijk offline gegaan. Kortom super service en vriendelijk te woord gestaan!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Perfecte Service. Ze denken ook mee met Website problemen Echt een aanrader

• Communicatie

Pluspunten

Snel, Goedkoop. Als Consument weinig problemen. Support is Chat geholpen door Mathijs verloopt prima.

Een tussen parket voor "Starters++". Je moet van 3Gb (Starter 0,5E p.m) direct door naar 100GB (Business, 2,5 p.m) wat 5x zo duur is. Je krijgt wel meer voor terug maar het is niet nodig voor een "Starters++" Back-up van domein wordt meegenomen als opslag. Wat op neer komt dat je direct opslag ongeveer met factor 3 klein wordt voor 2 back-ups. (mag ook vermeld worden op website)