1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Ze waren een simpele goedkope hoster.

Blijf alsjeblieft weg bij dit 'bedrijf'. Het klantenpaneel is stuk waardoor je blijft betalen. Tot twee keer toe facturen van het incassobureau ontvangen omdat Neostrada de administratieve zaakjes niet in orde heeft. Het is simpelweg niet mogelijk om je gegevens te wijzigen omdat continu de factuurpagina in beeld blijft. Zelfs met de afhandeling hiervan geeft Neostrada niet thuis en weerleggen ze alle problemen door te stellen dat het aan de gebruiker ligt. Mijn klanten haal ik weg bij deze onbetrouwbare partij!

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Helaas niets meer

Slecht, slechter, Neostrada. Jaren tevreden klant geweest. Blijkbaar is geld belangrijker dan klanten geworden bij deze club. Service: je kunt een mail sturen. Hier reageert men niet inhoudelijk op en negeert je punten. Het is net of ze in een droomwereld leven daar. Kwaliteit: 'time to first byte' is verschrikkelijk slecht bij deze partij. Wanneer je hier over mailt dan verklaren ze je eigenlijk een beetje voor gek. Ga je ergens anders heen dan heb je dat probleem niet. Met precies dezelfde site. Aan wie ligt dat dan Neostrada? - 99,9% uptime garantie? Haal daar maar gerust 20% vanaf. Lijkt er meer uit te liggen dan dat het werkt. Prijs: er is blijkbaar een mail uit gegaan dat de prijs is verhoogd. Wat hebben deze sneaky ^%$# gedaan? In de header van de mail helemaal achteraan gezet dan de prijzen stijgen (niet te lezen op mobiel). En ergens onderaan een mail na heel veel onzin in die mail. Wat krijg je te horen: u heeft meer opslagruimte. JA, MAAR DAAR VRAAG IK NIET OM. DE PRIJS STIJGT VAN 12 EX NAAR 35,88!!!!!!!!!!! Snelheid: ja welke snelheid bedoel je? De chat reageren ze vrij snel. De snelheid van de website is gewoon RUK. Mijn advies: ga niet met deze partij in zee. Ze hebben hun ziel helaas verkocht.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Prettige support. Er was iets mis gegaan tijdens het aanpassen van een website, support liet weten dat er automatisch backups worden gemaakt door eigen software van Neostrada. Hierdoor kon ik deze gelijk terug zetten en was ik geen werk kwijt.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik wou jullie gewoon eens laten weten dat met/van Neostrada: - er geen problemen zijn (zoals steeds) - wij ongelooflijk tevreden zijn met de dienstverlening, hostingkwaliteit, support, ... - dit ongetwijfeld de beste hoster zijn van Europa - en al zeker de snelste! - ... Wij zitten al 35 jaar in de IT-business en geloof ons vrij, deze mensen zijn super!

Goeie vraag... ik zou het niet weten.

1 ster: zeer slecht, onaanvaardbaar

Pluspunten

Great quality services

Pricing change

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik heb al tientallen klanten geadviseerd om hier hosting af te sluiten. Als webbouwer kan ik me focussen op waar ik goed in ben en er vanuit gaan dat alles gewoon direct werkt. Installeren van software, SSL certificaten, ik hoef nergens extra moeite voor te doen. Nog steeds ook veel met andere providers te maken, en geloof me – dat is nog steeds echt geen vanzelfsprekendheid. Ik ben fan van Neostrada... al zeker 6 of 7 jaar!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Een helpdesk die wel ogenblikkelijk reageert, de tijd neemt om problemen op te lossen en zelfs extra dingetjes oppakt die niet in mijn abonnement vallen. Top klantenservice!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Altijd bereid om advies te geven. Competent en zeer geduldig!! De chat functie is zeker mijn favoriet , snel en "to the point". Email service van support ook top, het is voornamelijk mijn voorkeur om een directe gesprek/oplossing te kunnen voeren/uitvoeren

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik ben erg te spreken over Neostrada. Wat een goede en snelle service! Via de chat zelfs 's avonds reactie gekregen op mijn vragen. Ook via de mail wordt alles zeer snel opgepakt en voor je geregeld; kortom helemaal top! Erg blij met de keuze om mijn website te verhuizen naar Neostrada. Ik dacht eerst dat het veel gedoe zou zijn om te verhuizen naar een andere hosting partij, maar Neostrada heeft dit bij aanschaf van mijn Premium pakket gratis uit handen genomen en binnen een uur gefixt. Ik kan Neostrada aan iedereen aanraden!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Vriendelijke en vlotte ondersteuning.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Super zoals ik ben geholpen met het overstappen naar Neostrada. Snelle reacties van zowel het Sales als Support team. In een mum van tijd waren de website en e-mailadressen weer online.

Kan ik niet ondekken

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik ben al jaren klant van Neostrada en wordt iedere keer met volle passie, liefde en begrip geholpen. Wat mij betreft een dikke 10 waard. Zowel de klantenservice als de kwaliteit die Neostrada aanbiedt. Thanks!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Blij verrast over dit bedrijf. Alles zeer snel geregeld, en ook de helpdesk werkt actief in plaats van te kijken hoe men je met een kluitje in het riet kunt sturen. Een verademing !

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik zit al jaren bij Neostrada en altijd als er iets voorviel waardoor er iets niet werkte heeft iemand me geholpen. Dit keer was er iets mis met het instelling van mijn mail in outlook en Mitchell Terborg heeft mij uitstekend geholpen. Het heeft 2 dagen geduurd voordat het gelukt was maar mijn mail werkt. Daarbij vind ik het fijn dat Neostrada over het algemeen met hele vriendelijke mensen werkt.

In het begin had ik een chat gesprek met een collega en werd doorverwezen naar de support mail waar ik Mitchell Terborg kreeg die me hielp. Het is misschien een idee om een koppeling te maken als mensen doorgestuurd worden van de chat naar mail dat er dan een database is dat de collega's kunnen zien wat er besproken is zodat het verhaal niet nog een keer uitgelegd moet worden. Want daardoor duurde het wel een dag heen en weer mailen. Maar uiteindelijk toch gelukt!

2 sterren: slechter dan verwacht

Pluspunten

Goedkoop

Support laat de wensen over, mails via hosting pakket werken niet altijd en komen soms gewoon niet aan. In een jaar tijd minstens 6 maal problemen mee gehad.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Top bedrijf met een Top klanten service!!!!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik houw van geen gedoe, bij neostrada staan ze altijd voor me klaar. Geweldig keep up the good work

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zeer behulpzaam

Pluspunten

Problemen worden snel en op een professionele verholpen met de nodige uitleg en informatie.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goede service en communicatie. Goede servers

Niets

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

snelle en eenvoudige set-up na bestelling. correcte en vlotte support.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Reageren zeer snel en zijn hulpvaardig. Ze bieden een leuke prijs, maar een enorm goede klantenservice. Soms heb ik een hulpvraag en helpen ze me gelijk, zonder extra kosten in rekening te brengen. Ik ben schaars in het geven van reviews, maar voor Neostrada maak ik graag een uitzondering.

• Snelheid/Levertijd

Misschien is het mogelijk om - als een klant er echt niet uit komt - terug te bellen en samen het probleem te verhelpen. Dan leer je ervan en hoef ik jullie de volgende keer niet lastig te vallen. ;)

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Kwaliteit en super support! Geen vraag is hen te veel, en de medewerkers denken mee in het verhaal. Denk lang nog niet aan opzeggen.

Geen :/