Neostrada + Versio = Enorm foute keuze!

Ik wist dat er iets four was maar dat ze onder Versio gingen maakt alle zaken die de recente beslissingen die volledig absurd dat je meer moet betalen voor minder software nog hardware verbeteringen. Ze zeggen dit dat dit door de cPanel license aanpassing was, maar 0,25 cent per account is niet het 2 tot zelfs 4 keer zo duur te zijn met dan nog minder schijfruimtebm en ook al had je een plan die voldeed aan een klant zijn vereisten veranderen die na de automatisch "vernieuwde" pakketten veel sites zelf niet meer toegankelijk waren. Ze vragen nu prijzen voor grote bedrijven die 24/7 live chat support heeft maar zelfs wanneer de Live chat wel online is, is praktisch het enigste dat ze u meegeven om naar de support te mailen waar ik maar mijn vraag zou moet sturen. Wat ooit een van mijn beste Benelux hosting bedrijven was, is deze nu volledig verzopen wegens ze zo veel beloftes maken maar geen enkele uitvoeren. Maar sommige die in deze tijd een must is! - NodeJS (er was al een claudlinux versie en dit ging niet en ik moest wachten tot cPanel met zijn native app uitkwam en wanneer deze uitkwam, hebben ze gewoon gezegd dat ze het niet gaan toeoassen. - geen verbeteringen in beveiliging nog spam filtering, en in deze tijd voor object caching nog te hoeven betalen is absurd. De gehele setup is zo verslechterd en ik was et voor 7 jaar enorm tevrefen mee en reden deze host toen ook aan, maar nu is dit het volledige omgekeerde. Ik vindt het enorm jammer en ik merkte deze aankoop al door namen die bekend waren met mij en visa versa, maar dan kregen we precise allemaal beginners die totaal niet weten wat ze aan het doe zijn. RIP de originele Neostrada...

Begin er niet aan!

Al heel erg lang klant. Maar sinds enkele maanden reageren ze NIET meer. Al mijn websites zijn offline en ook mijn email. Maar aangezien ze niet reageren, zal dit voorlopig nog wel zo blijven. Kansloos!

Prijsverhoging op prijsverhoging & geen service

E-mail gekregen dat de prijs van mijn pakket keer 2,5 gaat en het pakket uitgekleed wordt. Dus meer betalen voor minder. In 6 jaar tijd is de prijs vertienvoudigd inmiddels en de service extreem achteruit gegaan.

Waardeloos!

Wat een waardeloos bedrijf is Neostrada. Onze zeer eenvoudige website heeft een laadtijd van ongeveer 10 seconden voordat de homepage wordt getoond. Hierover beklag gedaan. De oplossing van Neostrada? We moeten maar een duurder pakket nemen. Dit is toch lachwekkend Toen ik aangaf dat we niet van plan waren om een duurder pakket te nemen kreeg ik als antwoord... "Dat is je eigen keuze. Een prettige dag nog". Maar ik kreeg nog tenminste antwoord. Lees ook genoeg reacties dat mensen niet eens antwoord krijgen. We stappen zo snel mogelijk over. Wat een grap!

K*tbedrijf | Oplichters

Onaangekondigde prijsverhoging van x3 (al de tweede keer), geen support of medewerkers meer te spreken. Overgenomen door TWS die er hun laatste centen waarschijnlijk uit haalt, want dit bedrijf gaat duidelijk snel te onder.

Absoluut wegblijven!

Absoluut wegblijven! Sinds 2017 zeer tevreden klant maar alles wordt nu kapot gemaakt (lees door overname). Al 7d wacht ik op reactie support. Maar bovenal is een klein pakket van €5 zonder aankondiging verlengd én upgraded naar een pakket van €25 (5x zo duur!) Krijg maar geen reactie, heb automatische incasso maar uitgeschakeld en ga deze factuur niet betalen. Echt wegblijven hier. Heel jammer, want was hele goede hoster!

Drama

Mostly busy with justifying their prices doubling every year. Service, once quite responsive, has lost its quality. I suggest you look for healthier alternatives.

oplichters geworden.

Was een goed bedrijf. Sinds 2021 geen service. Onbereikbaar. Oplichters!!! Wordt geen klant!

WAARDELOOS GEWORDEN

Zo goed als Neostrada ooit was, zo slecht zijn ze nu! 3x zo duur geworden, geen telefonische ondersteuning, geen chat ondersteuning. Doodzonde.

Dramatisch bedrijf

Op hun website staat zo mooi 'Super bereikbaar' (binnen 15 min) en 'Jij bent de koning'........ Al maanden probeer ik met Neostrada in contact te komen. Ze reageren niet op mail, de chatfunctie staat uit, het telefoonnummer schakelt automatisch uit. En wel de prijs verdubbelen in 2 jaar en nu een incassobedrijf aan mijn broek nadat ik mijn webhosting heb opgezegd.

Van kleine topper naar waardeloze overname

Sinds 2009 was een tevreden klant, helaas is sinds vorig jaar de service hard achteruit gegaan. Vroeger was het betaalbaar (nu in één jaar 3x verhoogd) en was er snelle ondersteuning via mail of telefoon. Tegenwoordig moet je weken (!!!) wachten op een support ticket voor iets simpels als een wachtwoord herstel en zijn ze op geen enkele manier bereikbaar. Zonde, maar ik verhuis mijn producten.

Wat een oplichters!

Zoals de meeste hier onder ook bij mij geen enkele support en boven op de prijs verhoging is de website snelheid erg traag. Het ruikt naar fraude dat is mijn mening. Wat ik het mooiste van neostrada vind is deze zin op hun webpagina! Uistekende en snelle service en support altijd goed bereikbaar." Elisa via Bekijk alle klantervaringen op Kiyoh Wat een grap.

Zeer Slecht

Wacht al maanden op een reactie. Krijg ze op geen enkele manier te pakken. Doe geen zaken met dit bedrijf ! Er zijn zat andere aanbieders die wel het fatsoen hebben om te reageren!

PAS OP!

Ongevraagd onze pakket geupgrade, we betalen nu 2x zoveel. Klantenservice is niet bereikbaar.

Kapot na overname

Downgrades van pakketten, Prijsverhogingen, support-tickets na 3 weken voorbarig sluiten met de aanname 'dat het misschien al gelukt is'. Doodzonde, Neostrada was een prachtbedrijf, medewerkers met vakkennis. Helaas is er na overname van amateur hostingclub TWS niets meer van over. Hoop dat de oud medewerkers een betere situatie hebben kunnen vinden.

nagenoeg onbereikbaar

We hebben 24 juni een vraag gesteld via email (dat is momenteel de enige manier) vanwege problemen met inloggen en vandaag 5 juli antwoord gekregen. Dit is voor zakelijk gebruik ontzettend lang. De jaarlijkse rekening hebben we ook niet ontvangen maar wel bericht van Blue Finance incasso. Kost de simpele website ineens €124,54. Wij raden Neostrada af.

Van goed bedrijf naar super slecht

Van goed bedrijf naar super slecht. Heel erg jammer want ze gaven goede service maar zijn de laatste tijd niet meer te bereiken. Meerdere vragen gesteld maar kreeg nergens reactie op. Vervolgens na weken wachten alles daar weg verhuist. Toen gereageerd op betalingsherrinering dat ik niet wou betalen ivm niet geleverde service. Vervolgens binnen een dag reactie: "niet tijdig opgezegd. Factuur zal daarom nog voldaan moeten worden" Oplichters geworden, blijf hier ver can weg!

Kwaliteit ver te zoeken

Sinds ze overgenomen zijn door een grote partij is de support slecht, en hoge prijzen.

Al weken geen reactie op (spoed) supportvragen

Er is iets goed mis bij Neostrada, ik heb alle email adressen gemaild die ik in mijn bezit heb, maar er is al weken geen enkele reactie op geen enkele vorm van contact. Het lijkt alsof er niemand meer werkt. Facturen ontvangen we overigens nog wel. Chat is uit de lucht. Wij staan op het punt om alles te verhuizen. Echt waardeloos.

Na overname van TWS, alles 3x zo duur 0 service

Neostrada was een goede hostingpartner voor het MKB, maar sinds de overname van TWS, is de prijs 3x over de kop gegaan in het eerste jaar. Dat is natuurlijk geen leuke boodschap voor klanten, maar je kunt het niet uitleggen, waarom je een week moet wachten op een reactie op een mailtje terwijl er nu iets geregeld moet worden. Geen livechat meer beschikbaar. Ze geven zelf aan dat het 'erg druk is', maar elke maand wordt de service slechter, dus wij weten wel beter helaas, personeel afstoten, zodat ze zoveel mogelijk kunnen verdienen. Wij zijn nu op zoek naar een andere hosting partij die niet onder de TWS vlag valt, want deze mensen hebben het echt niet begrepen.

Reageren al twee weken niet, er blijkt geen enkele methode te zijn om ze beiken..

geen reactie van de helpdesk

Sinds 7 jaar klant bij Neostrada. Vond de service responds altijd top. Weet niet wat er is gebeurd, maar niemand reageert meer op een vragen die ik een week geleden heb gesteld. Zelf kan ik niet meer inloggen en ondertussen worden mijn zakelijke mails niet meer doorgestuurd en loop ik omzet mis. Crap

Onbegrijpelijk

Het klinkt misschien afgezaagd, maar zo goed als Neostrada eerst was. Zo slecht als ze nu zijn. Al jaren een reseller pakket en een zakelijk hosting pakket, helaas ben ik nu stap voor stap meerdere domeinen aan het verhuizen naar een andere host. Nu alleen afwachten of de opzeggingen door Neostrada goed verwerkt worden. Wel misleidend dat de website van Neostrada nog steeds probeert klanten te verwerven, lijkt mij dat ze beter eerst de problemen gaan oplossen!

Geen service begin hier niet aan!

Echt een slechte service problemen pas na 2 weken opgelost. Ben hier weg! We hebben hier meer dan 100 domeinnamen en websites lopen je verwacht dan dat ze je ook beter behandelen.

Slechtste support ooit

Niet te bereiken. Rotbedrijf