Anno 2021 uitblinkers in onkunde en onwil!

Overweeg je klant te worden van Neostrada? Doe het niet! Ik ben al jaren klant en was altijd erg tevreden over de service van Neostrada. Sinds januari 2021 laat de klantenservice te wensen over. Men blinkt er uit in onkunde en onwil. Het liep al mis bij de overstap naar de nieuwe pakketten waarbij men een fout had gemaakt in de communicatie waardoor ik plots onaangekondigd terugviel op een pakket van 5Gb webruimte, terwijl er 25 was gecommuniceerd. Gevolg: website plat, mailserver plat... Geen woord van excuses mocht ik ontvangen. Enkel de melding dat ik dan vanaf nu een duurder pakket zou moeten kopen. Vorig week ben ik overgestapt naar Cloud 86, hoewel mijn contract bij Neostrada nog liep tot januari. Ik heb al veel meer geld verloren door mails die niet verstuurd geraken. Na meer dan 3 maanden problemen met uitgaande mail, waarop geen enkel deftig antwoord van de klantenservice kwam, was het welletjes geweest. Bij Cloud86 werkt alles prima en hun klantenservice is top! Nog een leuke verrassing van Neostrada: ik betaalde de registratie van 2 domeinen voor een jaar, tot januari 2022, maar Neostrada betaalt de registratie blijkbaar slechts per 2 maanden. Gevolg: Ik mag nu bij Cloud86 vanaf juli opnieuw voor een jaar betalen. Neostrada gaat hier dus aan de haal met de registratiekosten voor een half jaar, die wel door mij werden betaald in januari 2021, maar slechts per twee maanden werden doorgestort door hen. Zo bouw je natuurlijk wat financiële reserve op. Maar of dat dan zo netjes is naar je klanten toe, dat is een andere kwestie...

Anno 2021 uitblinkers in onkunde en onwil!

Vroeger was alles beter

Vroeger is misschien wat er, een jaar geleden vond ik het echt een goede webhosting, snelle response op tickets/chat, servers zijn oké. Maar na de ervaring van vorige 2 weken geleden waarbij ze eerst een week niet reageren en vervolgens m'n domein verloopt en niet meer bereikbaar is terwijl deze wordt verhuist. Zeer trage communicatie, er wordt niet meegedacht. En dat terwijl de prijzen zijn verhoogd, dan zou je ook de verwachten dat de service beter wordt. Hopelijk krijgen ze het voor elkaar het weer beter te maken voor toekomstige klanten, ik ben in ieder geval weg.

Neostrada Rechtzaak?

Ook ik ben iemand die al jaren met Neostrada werkte, en hier enorm tevreden over was. Nu sinds een korte maand lijkt de volledige service weggevallen. Ik ben inmiddels al meer dan een week aan het wachten met een enorm klein probleem voor een klant van mij. Deze klant ontvangt namelijk geen mails terwijl alles goed gekoppeld is. Dit is iets wat bij Neostrada ligt! Ik heb Ze geprobeerd te bellen, dan krijg je een bandje wat vertelt: U kunt ons alleen met de chat bereiken. Kijk je op hun website, is de chatfunctie uitgeschakeld. Ik heb gemailt met Zowel Support@ Sales@ en info@ en dit al een volle week. Tot nu toe alleen nog maar een lading aan : Wij reageren binnen 72 uur op u! Nou, ik kan vertellen die zijn voorbij, net als het vertrouwen wat deze klant in mij had. Ik ben inmiddels aan het overstappen, want ik vertrouw Neostrada voor 0%! Ik heb de 40% verhoging niet eens benoemd, is ook niet nodig natuurlijk, want dat slaat nergens op. Ik heb gelezen dat er enorm veel soortgelijke klachten zijn over Neostrada hier. en vaak zijn het de bedragen waarvoor je NET GEEN rechtzaak gaat starten, graag zou ik willen sparren met andere gedupeerde voor een mogelijkheid om een rechtzaak samen aan te spannen. Voor contact wil ik graag mijn zakelijke Email hier achterlaten, echter staat deze bij Neostrada zelf. Dus bij deze mijn persoonlijke Email adres : Patrickprincen21 @ Gmail .com Samen zijn we altijd sterker, en ik weiger te accepteren dat Neostrada met deze manier van werken door kan gaan.

KLANTONVRIENDELIJKE BELAZERAARS

Al sinds 2014 klant bij Neostrada. Elk jaar netjes mijn rekeningen betaald. De facturen die door Neostrada zijn verzonden, zijn nooit in mijn mailbox gekomen. Ze sturen ook even geen brief aan huis?? Ik krijg opeens een incasso opgestuurd voor een rekening van 15 euro. Nu moet ik opeens 55 euro betalen? Bleek het dat Neostrada de rekeningen naar een VERKEERDE email verstuurde en ik dus onterecht ben verstuurd naar een incassobureau. Dit aangegeven en ik krijg een lomp antwoord dat de kosten al zijn gemaakt en dat ik alsnog die incasso moet gaan betalen. Ik heb per direct mijn account daar opgezegd WEG ERMEE. Rot bedrijf BAH

Van beste hosting partij naar de meest verschrikkelijke

Geen idee wat er gebeurd is bij Neostrada, maar ik ben hier jarenlang een tevreden klant geweest. Sinds dat ze hun prijzen (alweer) hebben verhoogd in maart zijn ze het spoor helemaal kwijt. Hogere prijzen, maar de pakketten worden alleen maar kleiner, er is geen klantenservice meer, je krijgt een kort bericht en je aanvraag wordt direct gesloten. Ik had een onbeperkt aantal websites / databases / mail pakket voor 11,99 euro. De prijs wordt nu 19,99 euro en ook kan ik nog maar maximaal 5 websites hosten... Bizar, maar nu tijd om alles zo snel mogelijk te verhuizen. Voor alle andere die gaan verhuizen kan ik: https://cloud86.nl/ zeker aanraden!

Onbereikbaar sinds enkele dagen

Ik was heel tevreden van Neostrada maar sinds enkele dagen is dit bedrijf niet meer te bereiken. Geen idee wat er aan de hand is...

Op tijd bij Neostrada weggegaan (gelukkig!)

Wij zitten ongeveer 4 jaar bij Neostrada met een reseller pakket, en ervaren precies hetzelfde als de meeste recensies hier. 4 Jaar geleden was het een top bedrijf, goede service/support, goede resource management voor hun shared servers en goede technische kennis in huis. Na de laatste prijsverhoging van 30 euro per maand naar 80 per maand zijn wij naar een andere partij gegeaan. Als het enkel een prijsverhoging was waren we waarschijnlijk gebleven, maar ons reseller account was ook van 250 cpanel accounts naar 100 gegaan, en van onbeperkt opslag naar 100GB in totaal! Dit is echt niet realishtisch naar onze mening. We hebben sites daar zo lang al draaien, sommige sites zijn zo gegroeid dat 100GB echt niet genoeg is voor alle sites die we op de server draaiden. Dit wil dus zeggen als we bij Neostrada waren gebleven we 3 accounts nodig hadden omdat we 200+ sites hadden daar. Totaalplaatje was dan dus voor ons niet van 30 naar 80 euro per maand, maar van 30 naar 240 per maand. Voor dit bedrag kun je een geweldige server huren dat volledig managed is. We hebben het pakket nog wel voorlopig laten draaien bij hun, als backup zodat mocht er iets missen na de migratie we dit nog terug kunnen halen. De migratie is nu helemaal rond en we zijn 4 weken ofzo bezig om te kunnen opzeggen. 2 weken geleden een mail naar hun gedaan om te vragen wat het einddatum is van het pakket, en nog steeds geen gehoor. Erg blij dat wij daar op tijd zijn weg gegaan. Zo zie je maar weer wat een overname kan doen met een bedrijf. Zeer jammer :(

Prijzen omhoog, support omlaag

Al jaren klant maar sinds dat de prijzen omhoog zijn geschoten is de support ook vele malen slechter geworden. In het verleden waren er enkele issues gehad met administratie wat irritant was maar in de afgelopen tijd is de support een drama geworden. Wacht nu al meer dan 4 dagen op antwoord.

Vergane glorie?

Ik dacht 'nu zit ik goed' en dat was zo voor een hele tijd. Daarom geef ik nog een score van 2. Maar de prijzen opeens maal 3 en de respons tijd voor tickets.. ook? Ik werd vroeger altijd vriendelijk en snel geholpen. De kwaliteit van de hosting (snelheid) behoort ook niet meer aan de top (en voor die prijs..). Aan het afbouwen.. jammer Neostrada, echt jammer!

Zolang het werkt, werkt het. Maar contact leggen is onmogelijk.

Voor onduidelijke rede hebben ze mijn domein in quarantaine gezet. Mail sturen geeft geen reactie. Chat op de website is al dagen offline. Ze hebben geen telefoon nummer op de website en na lang googlen een telefoonnummer gevonden. deze gaven een bandje dat dit nummer niet voor support is en verbrak de verbinding. Waardeloos dus. Mijn hoofd email adres licht er nu al een week uit, terwijl ik op een zeer belangrijk bericht aan het wachten ben. Alle facturen etc zijn gewoon netjes betaald.

Voor de 2de keer op korte tijd een flinke prijs verhoging!

Voor de 2de keer op korte tijd een flinke prijs verhoging! meer als verdubbelt.. voor weiniger.. Blijf hier weg...

Superslechte service, totaal niet bereikbaar

Neostrada heeft eind maart aangegeven dat de prijzen van een resellerpakket met 250% omhoog gaan. Direct hierna ben ik bezig geweest om alles wat ik bij Neostrada heb zsm weg te verhuizen. Communicatie met Neostrada is gewoon niet mogelijk. De chat is constant offline, reacties op mail, als je die al krijgt, duren 4 werkdagen. Ze dreigen met incasso voor facturen die een normaal bedrijf gezien de omstandigheden gewoon zou crediteren. Geven vervolgens in de dreigmail aan dat je binnen 5 werkdagen moet reageren terwijl ze vervolgens zelf 4 dagen gewoon niet reageren. Reacties zijn totaal niet oplossingsgericht en waarschijnlijk copy/paste werk uit standaardteksten opgestelt door een manager die meer oog heeft voor het behalen van goede jaarcijfers ipv het tevreden stellen van de klant. Verschillende mails verstuurd en malen contat opgenomen, maar afdeling support heeft volgens mij overkill aan werk. De goede klantbeoordelingen op de site staan hier al jaren, mijn advies.. blijf lekker weg bij Neostrada.

Slechte kwaliteit, geen contact te krijgen

Jarenlang tevreden geweest, maar afgelopen tijd hele slechte ervaringen. Domeinnaam die ineens verwijderd was, nameservers die niet meer aan te passen zijn. Daardoor is mijn website niet of slecht bereikbaar. Support hoort volgens de website binnen 1 dag te reageren, geven zichzelf in een bevestigingsmail ineens 72 uur de tijd, maar na 5 dagen nog steeds geen gehoor. Geen telefoonnummer, chat niet beschikbaar. Je kunt dus helemaal niks.

WEERAL EEN PRIJSSTIJGING?

De kosten wijzigen per 1 juli 2021 naar €4,99, dit was €2,99 per maand.

Van Top Support naar Flop Support

Al jaren ben ik klant bij Neostrada, maar de laatste tijd wordt het almaar slechter. Zo slecht dat ik inmiddels zelf een server heb gekocht en voor mijn klanten de websites extern host tegen een aantrekkelijk tarief. Mijn "tevreden" gevoel en waardering voor Neostrada was altijd hoog, via de chat werd je snel en adequaat geholpen en per e-mail was de reactietijd ook relatief goed. De afgelopen periode is er echter het een en ander veranderd, de chatbot die zijn werk niet goed doet en nu een chat die geheel gesloten is. Daar komt bij dat er per e-mail niet wordt gereageerd binnen 72 uur!! Dat is echt te gek voor woorden als je met een urgent DNS probleem zit. Daarnaast had mijn "tevreden" gevoel al een flinke deuk opgelopen na de gigantische prijsverhogingen in de afgelopen jaren. Dat de prijs iets stijgt met de inflatie is prima, maar de stijgingen waren exorbitant hoog. Helaas kan ik Neostrada niet langer aanraden. Ik hoop van harte dat we terug kunnen naar het oude normaal.

Ervaringen in het verleden bieden gen garanties voor de toekomst

Wat is dit bedrijf achteruit gegaan zeg. Ik kan echt geen enkele reden meer bedenken om ze aan te bevelen. Meer dan 10 jaar lang ben ik hier een heel tevreden klant geweest, maar de laatste paar jaar (na overname door investeringsmaatschappij) is het hard achteruit gegaan: De prijzen zijn in 2 jaar tijd gigantisch omhoog gegaan (met prijsstijgingen > 200%). De kwaliteit van de hosting is flink achteruit gegaan. Websites reageren regelmatig erg langzaam of zijn zelfs een tijd lang niet bereikbaar. Vaak problemen met het versturen van email vanaf de website en naar Microsoft accounts. De support is van top naar flop gegaan. Vroeger (lees tot 2 anderhalf jaar terug) werden je meeste problemen binnen 15 minuten opgelost. De support was altijd heel snel, vriendelijk en kundig. Nu krijg je zelfs een email waarbij aangegeven wordt dat ze verwachten binnen 72!!! uur inhoudelijk op je support vraag te gaan reageren. Bellen was al nooit mogelijk, maar de chat functie is nu ook al uitgeschakeld. Knap waardeloos dus.

72 uur wachttijd

Heel ontevreden over de veel te late reactietijd. Wij betalen soms €1.300,- per maand en de meeste van onze klanten kunnen nu niet uitgaand mailen. Dit terwijl Neostrada zich verschuild achter 72!!! uur reactie tijd. Ik ben inmiddels een schade claim aan het voorbereiden.

Goede prijs / prestatie & 100/100 op google pagespeed

Ik ben al reeds enkele jaren klant en wil even mijn feedback geven. Ja de livechat is onbereikbaar, maar de prijs voor cloud servers en ook de prestaties zijn al bij al heel goed. Ik heb al mijn domeinen naar de 100/100 pagespeed score kunnen verbeteren. De laatste 6 maand heb ik slechts enkele minuten downtime gehad op 1 website.

Na twee gigantische prijsverhogingen ben ik weg

Ik beheer een aantal websites voor verenigingen en kleine bedrijfjes. Bij de vorige provider werd dit te duur (€25 per maand) waardoor ik een aantal jaar geleden ben overgestapt naar Neostrada. Leek allemaal heel mooi in het begin. Goede prijs voor een mooi product. cPanel is een fijne bijkomstigheid. Ook de service bleek prima in orde, korte reactietijd op tickets. Na een jaar werd de prijs al flink verhoogd (van €5 naar €10 /maand) , maar nog steeds redelijk. Begin dit jaar kreeg ik echter een mailtje dat de prijs naar €25 / maand zou gaan. Dat was voor mij de druppel, inclusief de minder wordende service. Een paar jaar geleden zou ik Neostrada nog aanbevelen. Inmiddels onder de paraplu van TWS is het hard minder geworden. En het plaatje van Kiyoh in plaats van de echte reviews zegt natuurlijk alles!

Blijf hier weg

Plots zitten we met onze vereniging (die het al moeilijk heeft tijdens coronatijden) op een hoger pakket dat minstens dubbel zoveel kost als ons originele webhostingspakket. Dit is in 2019 ook reeds het geval geweest, na veel weg en weer mailen met support hebben ze ons dan een creditnota gegeven, ferm tegen hun zin. Plots krijgen we nu, 2 jaar later, weer met hetzelfde probleem te maken... Plotse verhoging zonder enige communicatie!!! Support mails worden niet beantwoord en de website support chat is al dagen lang "niet beschikbaar". Hun facturatiemails komen in onze spamlist terecht (nadat ze zelf hebben aangeraden om een whitelist op onze mailinglist te zetten). In plaats van het alternatief contact adres te contacteren zoals in ons account aangegeven sturen ze onmiddelijk een incasso bureau op ons dak. Beide brieven (originele wanbetaling en 2e herinnering met 40€ extra kosten) komen met 2 dagen verschil in de bus... Uiteraard nog steeds geen enkele support email beantwoord. Dit is niet de eerste keer dat we problemen hebben met hun support diensten, de afgelopen jaren is dit van kwaad naar erger gegaan. Blijf hier weg, er zijn zoveel betere diensten die WEL een deftige support hebben...

Diensten opgezegd maar toch incassobureau aan de broek

Ik had bepaalde diensten opgezegd, factuur ontvangen en ondanks betwisting toch gecontacteerd een incassobureau. Dit is gewoon ongehoord.

Niet aan beginnen

Zeer onaangenaam verrast door de factuur van maar liefst €84 voor 2021, waar ik vorig jaar nog € 54 betaalde voor het simpelste hostingpakket en één domeinnaam. Ook op geen enkele manier vooraf op de hoogte gesteld van deze extreme prijsverhoging, anders had ik direct opgezegd. Nu zit ik weer 1 jaar vast aan deze ellende. Schandalige praktijken houdt deze club erop na. Gelukkig heb ik mijn overige domeinnamen eerder al verhuisd, al kostte het moeite om een aantal verhuistokens te krijgen van Neostrada. Niet echt behulpzaam, zeg maar. Nooit aan beginnen of zo snel mogelijk wegwezen!

Van goed en betrouwbaar naar ronduit BAGGER

Vroeger vlotte en deskundige hulp via de chat, nu een chatbot en 0,0 service. WAARDELOOS. Heb ruim 70 domeinen en een flink aantal pakketten bij ze. Gaan allemaal weg. WORDT HIER GEEN KLANT!!!!

Zeer zeer slecht, middels 10 jaar lid.

Al 10 jaar lid van neostrada, alle websites valt om de paar min weg voor 10/5 min soms langer, oneindig laden voor een simpele blanke pagina's. Blijkbaar heeft de hosting moeite met een basic Wordpress installatie stabiel te houden, zonder plugins! Daarnaast is de livechat service weg, al weken lang is er geen collega aanwezig, dit is vervangen door een bot die steeds aangeeft dat er op dt moment geen medewerkers aanwezig zijn. En dan komt nog eens de 200-300% prijs verhoging... Daarnaast was de ticket support prima. Nu is dat om te janken. Ik denk zelfs dat de hele support team vervangen zijn door onopgeleide mensen, zonder enige technische kennis. Regelmatig simpele verzoeken worden niet begrepen en lijkt alsof je vraag niet eens gelezen word en met een antwoord komen die totaal niks met me vraag te maken heeft. 7/10 tickets met simpele vragen/verzoeken kunnen opeens niet opgelost worden. Ook zeer slecht dus. Vaak geven ze jou website de schuld, laat je niet gek maken! Ik heb een vimexx hosting met zelfde server eigenschappen, en daarin alle wp sites van neostrada opgezet, en werkt zonder problemen en zeeeer snelle pageload van google pagespeed. 70+ en op neostrada 18-/+ Daarnaast word nog eens gelogen over de kiyoh rating op hun site waarin staat dat ze 9,7 cijfer hebben .. Belachelijk!