Very fast and the product was exactly as needed

Quick delivery and super convenient. I'll definitely be using regularly moving forward. :)

Supersnelle levering!

Mijn bestelling werd super snel geleverd en wat ik mooi vond; er zat een bedankkaartje bij. Altijd leuk! Daarbij was het artikel ook nog scherp geprijsd.

Prima shop-ervaring

Prettig contact gehad met de klantenservice. Enkele uren na de bestelling had ik nog geen bevestiging ontvangen; fijn dat er dan een telefoonnummer is waar je rechtstreeks je vraag kan stellen en die met je mee kunnen kijken (bestelling was goed doorgekomen, bevestiging werd door mijn mailserver geweigerd maar ontving kort daarna wel bericht van de vervoerder). Artikelen waren netjes verpakt, op tijd verstuurd en scherp geprijsd: helemaal happy dus!

Het product dat ik heb besteld (shampoo en conditioner) koop ik al een paar maanden nadat ik het aangeraden heb gekregen van Hairlabs.nl ik ben erg tevreden met de klantenservice en producten. Ik heb mijn pakket de volgende dag na het bestellen gekregen, ook was het goed ingepakt.

snelle levering en betrouwbare site

ik ben vooral tevreden over de service tot nu toe. de levering was snel. het product zelf moet ik echter nog uittesten

Niet dezelfde product gekregen

Ik had een ander product besteld. Spectral .donc-s nummer 28 en ik heb nummer 10 gekregen. Zeer teleurstellend...

Supersnelle levering

Supersnel geleverd! Erg blij mee :)

Klantenservice is actief en behulpzaam

Een dag later erachter gekomen dat ik de verkeerde kleur heb besteld en dit laten weten via mail in de hoop dat het nog veranderd kon worden. Er is snel gereageerd en actie ondernomen om mij de juiste kleur te verzenden. Als het te laat geweest zou zijn en het pakketje al opgehaald zou zijn door pakketdienst dan zouden ze ook de juiste kleur verzenden en mocht ik de verkeerde kleur retour sturen zonder verzendkosten. Gelukkig was dit niet nodig.

Snel en verzorgd!

Service +++ Ik bestelde 2 gels die me zeer snel werden geleverd. (Vrijdag besteld en werden dag nadien al in België geleverd!) Een kleine, verzorgde verpakking, zodat ik niet met onnodig karton bleef zitten. De gel van Giovani heb ik nog maar op een klein deel getest (voorlopig héél tevreden) maar afwachten wat het geeft als ik het over mijn gehele bos krullen gebruik :)

Snelle verzending en goede producten

Bestelling was snel binnen. Ruim assortiment aan kwaliteitsproducten. Erg tevreden zal zeker nogmaals bestellen.

Mijn haar voelt echt veel schoner aan en het glanst heel mooi zonder een vettig gevoel. Ik weet nog niet of het dikker is want ik gebruik het pas 3 dagen maar heb er alle vertrouwen in

Goede ontvangst.

Goede prijs kwaliteit verhouding.

Snel geleverd en het juiste artikel. Wat je nog meer!

Snel geleverd en het juiste artikel. Wat wil je nog meer!

Top service van hairlabo

Bestelling , betaling en de levering met informatie die men goed kon volgen . Levering was echt heel vlug. Dank hiervoor Brigitte

Efficent

Good and fast.

Slechte ervaring

Vóór 4u bestellen en volgende dag in huis moet je niet pretenderen als je het niet waar kunt maken. Ik had gerekend op het pakketje vrijdag aangezien ik donderdagochtend had besteld, maar niets ontvangen. Slechte service en je kunt het pakketje weer ophalen zodra het bezorgd is want we hebben het niet meer nodig. Het is te laat. Remon

Fijn, ik zou hier vaker kopen.

Snelle levering, duidelijke webshop. Ik kocht hier 2 Giovanni haarproducten. (Waar ik ze eerst kocht werden ze niet meer verkocht.) Via Google kwam ik bij hairlabs terecht, waar ze gelukkig een breed aanbod in het merk hebben. De producten waren precies de juiste maat verpakking geleverd. Fijn dat er niet extra onnodig verpakkingsmateriaal om heen zit. Als mijn porducten op zijn zou ik ze hier zeker weer opnieuw bestellen!

Zeer goede producten! Supersnelle verzending.

Heel erg bedankt dat mijn bestelling zo snel is aangekomen! De producten staan ​​top 10 en de levering was ook super snel! Nogmaals hartelijk dank!

Goede producten aan correcte prijs. Prima klantenservice gekregen bij probleem met verzending PostNL.

snel -correct

bedrijf die zijn woorden nakomt.

Verkeerde kleur geleverd, maar na 1 belletje met vriendelijke heer direct geholpen met de mededeling, ik stuur direct de goede kleur op. Volgende dag het goede artikel in huis. Dat is nog eens service!

. In mijn kast vond ik helemaal achterin nog een heel oud busje Toppik, heel lang geleden gekocht bij mijn toenmalige kapper. Dagelijks voer in strijd om de openvallende plekken van mijn haar te bedekken. Dit doe (deed) ik met uitgroeispray maar nooit lukte dit helemaal. Enfin, ik gebruikte Toppik en meteen resultaat. Ik blij en keek op het internet. Meteen raak, meteen besteld en binnen 3 dagen in huis. Ik ben dolblij, mijn haar is binnen een paar minuten gestyled en geen kale plekken te zien. Ik ben niet kalend maar heb heel dun haar en een litteken op mijn hoofd dus valt mijn haar open. Ik beveel iedereen dit product aan.

Mooie site, veel keus. Pakket snel bezorgd op een zelf gekozen afleverpunt

Good product

Product is easy to apply and already seeing results after 2 months