Zeer goede ervaring met mijn shampoo en volume mousse.

Had eerst veel jeuk op mijn hoofdhuid .Heb gebeld met Maria Nila en hebben alles goed doorspreken.Kwamen tot de conclusie dat voor mij de head en heal shampoo en de volume mousse het beste zou werken.Ben superblij deze producten. Bedankt Maria Nila. Vriendelijke groeten;Els Adriaensen

Prima levering.

Mijn bestelling gedaan en de dag erna al geleverd. Netjes ingepakt en prima spullen. Ben er blij mee.

snel en correct

Al jaren een snelle en correcte levering.

Alles is vlot verlopen. Ik kreeg mijn bestelling bijzonder snel. Betrouwbare website. Ik ben blij dat ik de I.C.O.N producten hier kan bestellen en ben verliefd geworden op de geur van de I.C.O.N India oil.

Snelle levering en goede producten

Mijn ervaring met de Maria Nila producten zijn zeer positief, de shampoo en conditioner bevallen prima. Mijn haar voelt zachter en soepeler aan.

super goed

Een tevreden klant bedankt hairlabs team

Zeer goede ervaring met alle produkten. In het bijzonder de Maria Nila produkten. Ik ben een echte fan. En wat ik heel belangrijk vind...een uitstekend persoonlijk contact en begeleiding van de produkten!!

Top service!

Al jaren heb ik een abonnement bij Hairlabs. Iedere 3 maanden worden mijn producten netjes verzonden. Als ik een extra product wil toevoegen dan neem ik contact op met de klantenservice. Alle keren uitstekend te woord gestaan!

Hairlabs is fantastisch

Ik gebruik al jaren producten van Hairlabs. Deze producten bevallen mij uitstekend en de service is perfect. Een aanrader!!

Bestelling snel & netjes geleverd

Blij met de snelle levering van mijn bestelling, ik ga hier zeker vaker bestellen!

Goed advies

Ik had advies nodig mbt enkele problemen die ik heb met mijn haar. ik werd zeer uitgebreid, eerlijk en heel prettig geinformeerd over de mogelijkheden. Daarnaast bleek dat je ook producten kunt uitproberen en als zeniet bevallen je zegewoon weer mag terugsturen. Top Service!

Ben super enthousiast over de producten van Hair Labs.

1e. Mijn ervaring met Hair Labs kan ik omschrijven als SUPER. De producten doen precies was in de omschrijving staat en daar word ik blij van. 2e. Wat ik vandaag bestel is bijna morgen binnen. 3e. Bel je de klantenservice omdat je iets wilt weten wordt je heel vriendelijk te woord gestaand. 4e. Gezien bovenstaande blijf ik enthousiast

Snelle levering en zeer goed op de hoogte gehouden

Super fijn bedrijf. Kortom een aanrader.

TOP bedrijf met TOP leveranties

Het product dat ik regelmatig bij Hairlabs bestel is voor mij erg belangrijk. Ik let daarom op gemakkelijke bestelling en betaling, maar daarna óók op snelle en stipte levering. En dat doet Hairlabs telkens weer!

Snelle levering, service, en tevreden over product

Met volledige tevredenheid bestel ik al jaren bij hairlabs. Altijd snelle levering en nog steeds tevreden over het product wat ik bestel.(hair for 2) Altijd zeer vriendelijke telefonische service.

Goede producten en snelle levering.

Ze hebben goede producten en zijn niet duur. Levering volgende dag al binnen. Kwaliteit, snel en niet duur. Mijn haar is blij!!

Fantastische webshop en goede service

Goede en snelle service en levering!!

Producten zoals omschreven en snel geleverd!!

voor mij is toppik hair thickener onmisbaar!

Mijn haar is erg dun. Zonder de hair thickener van toppik ga ik niet meer uit huis. Het lijkt wel of ik dikker haar heb en de haarbos is goed in model te brengen. En niemand die het ziet!!!

Super snelle levering!

Vandaag bestellen morgen in huis komen ze bij HairLabs echt na! Een aktie van 10% korting is altijd mooi meegenomen. En de producten van Maria Nila zijn werkelijk helemaal fantastisch, heb je deze producten eenmaal gebruikt wil je niet meer zonder ze zijn echt uniek.

Enorm tevreden!

Altijd een vlotte afhandeling en goed verpakt (goede maat doosjes zonder overdreven vulling ed)

Alles voor m’n haar

Goede webshop voor m’n haar producten met aardige mensen. Snelle levering en nooit gedoe

Top ervaring

Voor mij alleen maar Super Top en duidelijke website. Snelle levering en prijzen en deals zijn echt Top. Kan alleen maar aanbevelen aan iedereen. Oeps 1 merk zouden jullie nog in huis moeten nemen :Moroccanoil. Ondertussen is mijn bestelling geleverd TOP

Snelle service, goede prijs

Ik bestel regelmatig bij deze webshop. Altijd correct prijs. Producten zitten goed verpakt en vlotte levering. Je krijgt snel antwoord van hun klantendienst.

Ik voel me weer vrouwelijker

Door medicijngebruik en de overgang heb ik vrouwelijke kaalheid en dunner wordend haar gekregen, vooral zichtbaar midden voor. Door een goede vriendin werd ik geattendeerd op Toppik dat haar man gebruikt. Ik ben uitstekend telefonisch geadviseerd door Hairlabs en heb een starter kit gekocht in middenblond en met een klein busje kastanjebruin gemixed. Ik gebruik het nu een maand en ben echt super tevreden! De Toppik Hair Fibers van schapenwol zijn makkelijk aan te brengen met het pompje. Je hebt weinig nodig om voller haar te krijgen en een busje gaat lang mee. Het poeder hecht zich aan je haar en bedekt je hoofdhuid direct. Met de fixeerpray die ook erg lekker ruikt blijft het uitstekend op zijn plaats. Ik voel me weer vrouwelijker en kan het iedereen aanraden die kaalheid en dunner haar wil camoufleren. Let op dat je Toppik koopt bij Hairlabs, zij verkopen de echte uit Amerika! er zijn veel namaak producten online die gevaarlijk zijn voor je gezondheid.