Simpel bestellen en snelle levering!

Mijn ervaring met Hair Labs is altijd goed geweest! Ik heb geen klachten en word altijd goed geholpen! Service is ook heel goed! Houden zich aan de afspraak en de bestelling is meestal al de andere dag binnen als ik op tijd bel! Via online gaat ook alles goed! Dus voor mij een 10.

Snelle verzending, erg goede service

Producten zijn snel binnen en in mijn geval is een verwisseling met een bestelling enorm goed opgepakt door de klantenservice. Boven verwachting eigenlijk. Dat doen ze slim, want ik geef ivm onderzoek nogal wat geld uit aan haarproducten. Ik zal door deze geste voortaan eerst kijken of het product wat ik zoek bij hairlabs.nl te vinden is. Well done!

Super fijn

Binnen twee dagen al in huis

Super tevreden, goede service! Top!

Super tevreden, goede service! Top.

Prima !

Alles prima en vlot geregeld !

Uitstekend!

Vast adresje voor (h)eerlijke haarprodukten met snelle aflevering

Voor mij al jaren het vertrouwde adres

Bestel al jaren bij dit bedrijf en alleen maar positieve ervaringen. Top bedrijf !

Correcte afrekening en een vlotte levering.

Helemaal goed

Via de website zijn de producten makkelijk te bestellen. En wat ze beloven doen ze echt : de volgende dag in huis.

Wat een geweldige service!

Ik had mijn vraag via de mail gestuurd en kreeg een super uitgebreid persoonlijk advies via de mail terug. Op basis van het advies heb ik producten besteld en omdat ik zo dichtbij woonde en de producten mee wilde nemen op mijn mini-vakantie werden ze persoonlijk thuis bezorgd. Te gek echt, wat een service.

Top bedrijf

Uitstekende webshop, snel geleverd en keurig verpakt. Top!!!

Snelle en goede service

Paar bestellingen gedaan. Altijd netjes op tijd ontvangen. 1x niet tevreden over een product. Daarvoor snel een gepaste oplossing aangeboden. Top!

Vegan producten voor fijne prijs

De bestelling ging prima, levering was snel. Ik ben erg blij dat de webshop Vegan producten in het assortiment heeft die ook nog eens van goede kwaliteit zijn. Tevens is het super prettig dat de ingrediënten op de website te zien zijn zodat iemand met een allergie, zoals ikzelf, weet of men het product kan kopen of niet.

Prima spul en blijft goed zitten

prima spul en het geeft echt het effect van een volle bos haar

Weer een bestelling op tijd geleverd

Geen slechte ervaringen gehad, bestellingen altijd op tijd. Service is prima.

Goede klantenservice: fout bij verzending werd snel hersteld.

Verkeerde verzending werd direct hersteld zonder gedoe van terugsturen. Netjes.

Snel geleverd.

Binnen 1 dag in huis. Goed verpakt.

Zeer goed geholpen

Ik wist niet precies welke producten voor mij het beste zouden zijn. Ik hen toen gebeld met de klantenservice en zij hebben mij op basis van allerlei vragen een zeer goed advies gegeven. De producten had ik direct de volgende dag in huis. Top service!!!

Blijft de beste

Na jaren nog steeds ongeëvenaard wat service betreft. Altijd een goed assortiment, betaalbare prijzen met aanbiedingen en belangrijk snelle afwikkeling en levering van het bestelde product.

Mijn complimenten voor de klantenservice van dit bedrijf. Ik had een aanmerking op de prijs van het product maar dit hebben ze geweldig opgelost.

Hairblownaway

Alles netjes en snel bezorgd

Dank je wel voor het mooie cijfer!

Geen klachten

Heb geen klachten

Gelukkig maar! ;-)

Bestelling nooit ontvangen

Ik had een bestelling gedaan van verschillende producten van Maria Nila. Met als optie betalen met factuur omdat het een kado van iemand anders was zodat die het ging betalen. Ondanks dat de optie er was kon het niet en moest ik vooruit betalen, wat dus niet mogelijk was omdat het een kado was. Erg jammer. Mvg Janny Kooistra

Goedemorgen, Wij hebben uw bestelling even nagekeken. Volgens onze gegevens die wij via de webshop hebben ontvangen staan zowel het factuuradres en het afleveradres op hetzelfde adres. U geeft aan dat iemand het u kado wilde doen, de beste optie is dan dat diegene de bestelling plaatst (factuuradres) en het bij u laat bezorgen (afleveradres). Ook dan hadden wij eerst een proforma gestuurd voor vooruitbetaling.

GEWELDIG

Snelle levering, nette service!!

Mooi cijfer, dank u wel! We doen, zoals altijd, ons best!