Geweldige sevice

Altijd vriendelijk en informatief Bestelling gegarandeerd volgende dag in huis Alles altijd op voorraad

Goede en snelle service

De ervaringen die ik al jaren bij Hairlabs heb zijn er prettig; altijd snelle levering en product op voorraad. Ik zou het daarom ook iedereen aanraden.

Heerlijke producten en snelle service!!

Sinds mijn hoofdhuid bijna niks meer kan verdragen op het gebied van shampoo's of stylingproducten, kwam ik na een grote zoektocht uit op deze site. Hier heb ik eindelijk de juiste producten kunnen vinden voor mijn haar en waar mijn hoofdhuid WEL tegen kan! Nu al meerdere keren een bestelling geplaatst en altijd de volgende dag al in huis. Echt super!

Ik bestel sinds een jaar de shampoo van Maria Nila bij HairLabs. Zooo blij mee. Veel verschillende haar producten waar je goed bij geholpen word om het juiste product voor jou haar en hoofd te vinden Makkelijk bestellen en zeer snel geleverd. Ook hebben ze vaak een kortingsactie. Daar maak ik vaak gebruik van. Zeker een aanrader!!

TOP!

Goede kwaliteit en zeer snelle levering !

Alles is vlot gegaan. Wel wat aan de dure kant. Bijgevoegde factuur in de box was zonder de korting die ik had dus dat moest ik zelf terug opzoeken of het correct was gedaan.

geweldig

besteld en snel geleverd is aan te raden

Uitstekend!

Super fijne spullen!!!!!!!

super zorgvuldig

heel goede gegarandeerde producten en altijd op de hoogte van de nieuwe technieken zijn . ik ben een vaste klant twee jaren geleden bij hairlabs en supre blij mee.

super aanbiedingen en snel in huis

Ben heel blij met de Maria nila heal serie sind ik het gebruik geen last meer van mijn hoofdhuid gehad en je hebt er niet veel van nodig ook het masker maakt je haar superzacht, ze hebben mooie aanbiedingen van maria nila nu ook weer zo'n leuk tasje met 2 grote en 2 kleine flesjes waar dochterlief heel blij mee is die ze meeneemt naar de karzerne en op dan vul ik ze weer en ook nog eens gratis verzenden boven bepaald bedrag hoe fijn is dat!

Geweldige ervaring met Hairlabs zeer snelle bezorging

Al jaren heb ik een zeer goede ervaring bij deze firma.. En hairfor2 beveel ik ook heel vaak aan bij kennissen of bij mijn kapper.. Dit product maakt dat ik totaal geen probleem meer heb met mijn dunner wordende haar en dit product dat niemand mijn " proberen " ook ziet.. Ben er super blij mee

Top Bedrijf

Al jaren bestel ik mijn product bij Hairlabs , en hebben een mooie en duidelijke website , Altijd goed geholpen als je een vraag hebt , Zou dit bedrijf iedereen kunnen aanbevelen .

Naar een telefoongesprek met een medewerkster van Hairlabs waardoor ik super ben geholpen en zeer goed advies heb gehad, heb ik meteen een bestelling geplaatst. Ik heb de bestelling snel ontvangen! Nu de producten voor het eerst gebruikt en voelt zeer goed aan. Hopelijk zie ik na een tijdje gebruik resultaat.

Ik heb geen goed betalingskenmerk .zeggen ze

Geweldige Service

Ik heb 1x iets verkeerd besteld Na 1 telefoontje gelijk alles weer juist geregeld Wat een Service Top

Fijn om bij hairlabs te bestellen Snel de produkten gevonden die ik wilde bestellen. Ook fijn dat er een duidelijke beschrijving bij de produkten staat,zodat je makkelijk produkten die je nog niet kent uit kan zoeken. Snelle levering en goede prijzen. Fijn dat ik bij hairlabs mag bestellen.

Fijn bedrijf

Ik koop er al bijna 8 jaar Toppik en ben nog nooit teleurgesteld. Altijd snel en goede service

Eindelijk weer Minoxidil

Ik was al lang op zoek naar een goede Minoxidil voor mij dunner wordende kruin. Na een goede voorlichting door de klantenservice heb ik begin dit jaar m'n eerste flesje besteld en nu bijna 3 maande later zie ik al echt resultaat! Een happy 'gebruiker'.

Snel en alles op voorraad

Ik koop altijd Maria Nila producten bij HairLabs en ze hebben altijd alle roducten op voorraad. En nog belangrijker; de volgende dag altijd netjes verpakt al in huis. Top Bedrijf!

Altijd zeer tevreden over hun service. Ik koop mijn Maria Nila producten altijd bij hen.

Geweldige service en hele goede producten

Al jaren klant en zeer tevreden

Het product dat ik al jaren gebruik is Toppik. Ik ben er zo gelukkig mee, het is mijn redding. Niemand die het ziet, wat wil je nog meer. Gemakkelijk aan te brengen en het resultaat is mooi. Het bedrijf is fantastisch, kundige en geduldige lieve mensen die je helpen waar mogelijk. Fantastische service. Echts niets dan lof voor Hairlabs.

Goed geholpen door de klantenservice

ik had een aantal vragen over een product en ze hebben mij prima uitgelegd wat de beste optie was. Daarna alles ook heel snel ontvangen!

Positief

Door foute informatie van PostNL,na volgen zending via TRACK &TRACE die tel.vertelde dat hairlabs het door mij bestelde product niet had aangeboden.Daardoor zond hairlabs na tel.contact mijnerzijds mij opnieuw een 2e zending,de 1e zending ontving ik ondanks foute info PostNL toch binnen twee dagen,de 2e zending ontving ik vandaag.Ik besloot na tel.contact met vriendelijke medewerker hairlabs ook deze zending te betalen.