Blijft de beste

Na jaren nog steeds ongeëvenaard wat service betreft. Altijd een goed assortiment, betaalbare prijzen met aanbiedingen en belangrijk snelle afwikkeling en levering van het bestelde product.

Mijn complimenten voor de klantenservice van dit bedrijf. Ik had een aanmerking op de prijs van het product maar dit hebben ze geweldig opgelost.

Hairblownaway

Alles netjes en snel bezorgd

Dank je wel voor het mooie cijfer!

Geen klachten

Heb geen klachten

Gelukkig maar! ;-)

Bestelling nooit ontvangen

Ik had een bestelling gedaan van verschillende producten van Maria Nila. Met als optie betalen met factuur omdat het een kado van iemand anders was zodat die het ging betalen. Ondanks dat de optie er was kon het niet en moest ik vooruit betalen, wat dus niet mogelijk was omdat het een kado was. Erg jammer. Mvg Janny Kooistra

Goedemorgen, Wij hebben uw bestelling even nagekeken. Volgens onze gegevens die wij via de webshop hebben ontvangen staan zowel het factuuradres en het afleveradres op hetzelfde adres. U geeft aan dat iemand het u kado wilde doen, de beste optie is dan dat diegene de bestelling plaatst (factuuradres) en het bij u laat bezorgen (afleveradres). Ook dan hadden wij eerst een proforma gestuurd voor vooruitbetaling.

GEWELDIG

Snelle levering, nette service!!

Mooi cijfer, dank u wel! We doen, zoals altijd, ons best!

Snelle levering top

Prima producten

Super goed!

Mooie en goede producten en snelle verzending! De prijzen zijn scherp en de klantenservice is uitmuntend. Een aanrader!

Goed product

Product is goed! Wat ik alleen jammer vind, is dat je je abonnement niet zelf online kunt aanpassen. En ook dat je voor een standaard hoeveelheid moet kiezen. Verder ben ik tevreden!

Beste Dionne, Momenteel wordt er hard aan gewerkt om dit op de website te implementeren. We hopen dat dit in de toekomst wel mogelijk zal zijn! Wil je iets wijzigen aan je abonnement dan kun je altijd bellen of mailen. We helpen je graag!

Accuraat

Uitgebreid assortiment, blijkbaar op voorraad want het was binnen 48 uur in huis!

Dank je wel voor het mooie cijfer. We streven ernaar om alles altijd op voorraad te hebben. Is het er onverhoopt niet dan zie je dat al bij het artikel staan.

Afspraak over levering perfect uitgevoerd

Hele fijne ervaring.

Mooi cijfer dank u wel! We hopen dat het product voldoet aan uw verwachting!

Gewoon goed

Gewoon goed

Supermooie beoordeling, dank je wel!

Snelle levering en goede service

De website bleef hangen bij mijn cc betaling. Hairlabs stuurde toen een mail met het voorstel mijn bestelling toch op te sturen. Betaling mocht na ontvangst plaatsvinden.

Fijn dat wij u zo toch van uw bestelling hebben kunnen voorzien toch?

Goede service, ze doen wat ze beloven.

Niet goed geld terug zeggen zoveel bedrijven maar mijn ervaring bij Hairlabs.nl klopt dit zeker. Ik had een "opgedroogde" pot wax ontvangen en dit gemeld. Binnen 2 dagen had ik reactie en is een nieuwe pot toegestuurd. Super!

Totaal tevreden

Snel prima helemaal blij,👍🌹

Hele goede service en vlotte levering.

Probleemloos snel telefonisch contact gehad waarna ik met de juiste informatie het voor mij geschikte product kon bestellen wat vervolgens snel geleverd werd.

Ik heb Hairlabs.nl ontdekt via Boll.com. Ik wilde een speciale shampoo hebben, ik vind het bij Boll. Com en het product werd verstuurd door Hairlabs.nl

Goede producten, goede prijs en heel goede service.

Uitstekende service en producten. Ook in Corona -tijd geen problemen ervaren.

Alles was netjes geleverd! Zonder veel vertraging.

Tijdens de corona crisis hebben sommige bedrijven lange levertijden Hairlabs niet, Ik kreeg mijn product snel binnen!

klantvriendelijk

goede attente klantenservice

Erg goed product.

Goede haarproducten, jammer dat jullie geen badproducten hebben.

Snel geholpen door de klantendienst!

Mijn bestelling was bijzonder lang onderweg. Na contact met de klantendienst werd dit echter zeer snel in orde gebracht! Bedankt daarvoor! Ben ook zeer tevreden over het aangekocht product!

Goed en snelle levering

Goede en snelle levering

SUPER

Leuke site, overzichtelijk, prijs kwaliteit,snelle levering en verzorgd.

Fijn dat u onze site en producten zo waardeert!