Fantastische service, alles ging heel vlot!

Eenvoudig te plaatsen, snel geleverd en het pakketje was keurig verpakt. Professioneel en betrouwbaar met vlotte communicatie. Zeker voor herhaling vatbaar!

Goede producten tegen een goede prijs

De bestelling was makkelijk te plaatsten. De verzending goed te volgen en het pakketje snel bezorgd.

Fantastisch produkt

De belofte waargemaakt Top produkt Snelle levering

Zeer goed werkend product!

Zeer tevreden over de werking van dit product!! Het verbeterd de haargroei en ik zie duidelijk verschil in een relatief korte periode!

Vlot, degelijk, hoe het hoort.

Aanbevolen merk, snel geleverd en volgens een goede prijs.

Top levering

Snelle levering en goede service. Ze verkopen ook nog eens mijn favoriete producten in een liter fles.

Goede service en snelle levering

Goed product, meestal op voorraad en een snelle levering

Mooi aanbod, snelle levering

Op de website heb je een ruim aanbod een merken en producten. Mijn bestelling was binnen 24 uur geleverd op de gevraagde locatie! Wat een super service!

Snelle en goed services

Snelle services

Fantastische levering, goede spullen!

Overizichtelijke website van Hairlab, alle artikelen zijn overzichtelijk te vinden en de bestelling wordt mooi én op tijd geleverd. Voor herhaling vatbaar!!!

goed advies

De verkoper had duidelijke kennis van zaken en nam de tijd voor persoonlijk advies. Voor mij een terugkerende webshop

Fijne webshop

Duidelijke webshop, snelle levering en duidelijke communicatie wanneer je je bestelling kan verwachten

Goede service en snel geleverd! Huisnummer vergeten en er werd meteen contact opgenomen! Top service!

Breed assortiment en súpersnelle verzending

Heel fijn en betrouwbaar!

Snelle levering, goed pruduct.

Bestellen gaat heel gemakkelijk, levering zeer snel. Product is gemakkelijk aan te brengen, ik gebruik het nog te kort om het goed te kunnen beoordelen.

Dit bedrijf doet gewoon wat het moet doen. Je bestelt een product en ze doen hem vlug op de post. Aanrader!

Vlotte levering en kwalitatieve producten

De producten helpen echt goed en vlotte levering

Zeer snelle levering tegen een scherpe prijs!

Tevreden!

Product nog niet gebruikt maar ziet er goed uit. Levering was wel vertraagd en ik moest het uiteindelijk afhalen bij een PostNL punt want ik nog nooit heb gehad. Verder was het wel goed verpakt en ben ik zeker tevreden.

Hairlabs is en blijft een heel erg betrouwbaar en fijn bedrijf.

Opnieuw ben ik blij verbaasd over de goede service die Hairlabs geeft. Wat het ook is, alles wordt altijd keurig en snel opgelost. Ik ben al jaren klant. Ik gebruik "Toppik" en daar ben ik nog steeds heel erg blij mee. Tegenwoordig is Toppik hair building fibers ook verkrijgbaar bij andere webwinkels. Ik blijf trouw aan Hairlabs. Je krijgt persoonlijk advies als je dat nodig hebt en dat is op zich ook al heel wat waard. Je bent geen nummer maar een klant. Volgens mij is de klant hier nog echt koning. Al klinkt dat wel een beetje overdreven misschien, het is gewoon zo.

Snel verzonden. Goeie omschrijving en duidelijke uitleg van de producten

Very good

Very nice product

Snelle levering en topproducten.

I love my dupp droogchampoo!!!

Voor de 2e keer hier wat besteld,super snelle levering en goede verpakking Mijn zoon(21) heeft het nu een aantal keren gebruikt en er is een wereld voor hem opengegaan Voordat hij dit gebruikte was hij onzeker maar door deze hair fibers heeft hij die onzekerheid voor een groot deel overwonnen!

Zeer goede service en snelle levering

Perfect zoals beschreven en de dag nadien al levering.