Goed kwaliteit, betaalbare prijzen

Snel verzenden, goed prijs. vertrouwde website.

Netjes en snel

Duidelijke website, snelle verzending en pakket is netjes verpakt.

Top geregeld

Site is overzichtelijk en duidelijk. Bestellen gaat makkelijk en snel geleverd.

Snelle service en goede prijskwaliteit!!

I.c.o.n. oil besteld, de volgende dag al in huis!! Wat een super service. Was mijn eerste keer dat ik hier bestelde maar zal zeker hier vaker gaan bestellen.

Ik zweer bij jullie shampoo en conditioner

Ik zie na twee weken mijn gezicht mooier

na een paar weken begon mijn huid minder droog en prettig aan te voelen, mijn haar wordt ook beter

Zeer snelle en goede levering van topproducten

Leuke producten voor een nog leukere prijs! Zal hier zeker vaker gaan bestellen.

Excellent

Everything is fine!! Seller shipped the goods very quickly I’m happy about the quality and it was packaged well.

Zelden zo'n nette en goede klantenservice meegemaakt! Echt fantastisch! Ik ga zeker vaker bestellen! Goeie producten en een hele fijne service!

Snel bezorgd

Bestel hier al jaren. Nooit problemen gehad

Super snelle levering

De andere dag was het gestelde al.in huis. Super tevreden met de service.

Gewoon goed

Goed. Snelle verzending. Goede prijs /kwaliteit. Ik ben een tevreden klant. Ik zag al heel snel verschil van haargroei. Was hier erg blij mee. Ik ga vast en zeker voor de 2e keer de capsules voor m’n haar bestellen (samen met m’n dochter)

Vlot besteld, vlot geleverd.

Volgens de verwachtingen.

Wat een geweldige service!

Ik heb via bol.com shampoo besteld bij hairlab. De verkeerde kwam aan, maar ik zou twee dagen later pp vakantie gaan, dus had het snel nodig. Klantenservice gebeld, die zeiden dit regelen wij wel, hoeft niet via bol.com. De goeie shampoo werd meteen verzonden, inclusief retour label om die andere shampoo terug te sturen. Dat kwam de volgende dag netjes aan en alles was meteen geregeld. Geen gedoe met aanmelden voor retouren, aparte dingen printen, opnieuw bestellen voordat het verzonden kon worden. Echt fantastische service!

altijd prima geregeld!

Ik heb een abonnement en dat komt altijd netjes op tijd. Als ik het iets later wil wordt dat ook geregeld. Prima zaak!

Accuraat en snel

Goede en snelle verwerking van de bestelde artikelen. Zeker aan te bevelen voor evt nieuwe klanten. Ga zo door!!!

Verrassend!

De bestelling werd verrassend snel geleverd. Ook de diverse betaalmogelijkheden zijn erg fijn.

Goede producten en snelle service!

Iedere keer als ik bestel sta ik weer versteld van de snelle levering. Regelmatig goede kortingen op prima producten!

Prettige shop

Haal hier mijn haarproducten

Vragen worden snel en goed beantwoord. Levering is snel en producten zijn goed.

Klasse!

Erg tevreden over service, beschikbaarheid, oa terugkoppeling inzake bestellingen.

Zeer goede producten en uitstekende service

`ie boven

Top kwaliteit producten en snelle bezorging.

Advies en levering waren top!

Aangezien ik twijfelde tussen 2 producten heb ik voor mijn bestelling een mailtje gestuurd naar de klantendienst. Ik kreeg onmiddellijk een antwoord dat klaar en duidelijk was, zodat ik kon beslissen wat te bestellen. Ik waardeer het degelijk advies ten zeerste. De levering volgende nadien supersnel. Voor mij was dit een heel aangename ervaring en bijgevolg kan ik hairlabs alleen maar aanbevelen.

Overschieseweg 10 3044 EE Rotterdam

010-8200362