Top kwaliteit producten en snelle bezorging.

Advies en levering waren top!

Aangezien ik twijfelde tussen 2 producten heb ik voor mijn bestelling een mailtje gestuurd naar de klantendienst. Ik kreeg onmiddellijk een antwoord dat klaar en duidelijk was, zodat ik kon beslissen wat te bestellen. Ik waardeer het degelijk advies ten zeerste. De levering volgende nadien supersnel. Voor mij was dit een heel aangename ervaring en bijgevolg kan ik hairlabs alleen maar aanbevelen.

Fijne producten

De shampoo is echt top. Hair labs heeft leuke aanbiedingen. Ik ben een tevreden klant

I Een geweldig bedrijf met super fijne producten en mijn redding voor al meer dan 20 jaar.!

Mijn ervaring is, dat Hairlabs een erg betrouwbaar en heel fijn bedrijf is. Het personeel heel klantvriendelijk en behulpzaam. De service is ook zo fijn, stel iets bevalt niet om wat voor reden dan ook. Gewoon even bellen en je mag gewoon dat artikel retour sturen en krijgt snel je geld terug. Ik gebruik Toppik hair building fibers, of te wel het handige poedertje wat je heel makkelijk kunt gebruiken en in je tas mee kunt nemen eventueel. Ik heb dit "poedertje" ooit eens meer dan 20 jaar geleden ontdekt bij een kapper, hij strooide een klein beetje op mijn haar en ik werd er zo gelukkig van. Sindsdien kan ik niet meer zonder en heb ik altijd een voorraadje in huis en ben ik mede ook door de fijne mensen die er werken vaste klant for the rest of my life.

Heel erg te Vreden

Ik heb hairlabs .nl toevallig via. Het internet ontdekt al verschillende maal het product minoxidil en schampoo. Van toppix. Gekocht. Echt. Een. Aanrader. Heel te Vreden van

Zeer goed produkt helpt tzgen haaruitval en heeft volume aan je haar.

Zeer goed produkt helpt bij haaruitval en heeft volume aan je haar!

Zeer goede ervaring met mijn shampoo en volume mousse.

Had eerst veel jeuk op mijn hoofdhuid .Heb gebeld met Maria Nila en hebben alles goed doorspreken.Kwamen tot de conclusie dat voor mij de head en heal shampoo en de volume mousse het beste zou werken.Ben superblij deze producten. Bedankt Maria Nila. Vriendelijke groeten;Els Adriaensen

Prima levering.

Mijn bestelling gedaan en de dag erna al geleverd. Netjes ingepakt en prima spullen. Ben er blij mee.

snel en correct

Al jaren een snelle en correcte levering.

Alles is vlot verlopen. Ik kreeg mijn bestelling bijzonder snel. Betrouwbare website. Ik ben blij dat ik de I.C.O.N producten hier kan bestellen en ben verliefd geworden op de geur van de I.C.O.N India oil.

Snelle levering en goede producten

Mijn ervaring met de Maria Nila producten zijn zeer positief, de shampoo en conditioner bevallen prima. Mijn haar voelt zachter en soepeler aan.

super goed

Een tevreden klant bedankt hairlabs team

Zeer goede ervaring met alle produkten. In het bijzonder de Maria Nila produkten. Ik ben een echte fan. En wat ik heel belangrijk vind...een uitstekend persoonlijk contact en begeleiding van de produkten!!

Top service!

Al jaren heb ik een abonnement bij Hairlabs. Iedere 3 maanden worden mijn producten netjes verzonden. Als ik een extra product wil toevoegen dan neem ik contact op met de klantenservice. Alle keren uitstekend te woord gestaan!

Hairlabs is fantastisch

Ik gebruik al jaren producten van Hairlabs. Deze producten bevallen mij uitstekend en de service is perfect. Een aanrader!!

Bestelling snel & netjes geleverd

Blij met de snelle levering van mijn bestelling, ik ga hier zeker vaker bestellen!

Goed advies

Ik had advies nodig mbt enkele problemen die ik heb met mijn haar. ik werd zeer uitgebreid, eerlijk en heel prettig geinformeerd over de mogelijkheden. Daarnaast bleek dat je ook producten kunt uitproberen en als zeniet bevallen je zegewoon weer mag terugsturen. Top Service!

Ben super enthousiast over de producten van Hair Labs.

1e. Mijn ervaring met Hair Labs kan ik omschrijven als SUPER. De producten doen precies was in de omschrijving staat en daar word ik blij van. 2e. Wat ik vandaag bestel is bijna morgen binnen. 3e. Bel je de klantenservice omdat je iets wilt weten wordt je heel vriendelijk te woord gestaand. 4e. Gezien bovenstaande blijf ik enthousiast

Snelle levering en zeer goed op de hoogte gehouden

Super fijn bedrijf. Kortom een aanrader.

TOP bedrijf met TOP leveranties

Het product dat ik regelmatig bij Hairlabs bestel is voor mij erg belangrijk. Ik let daarom op gemakkelijke bestelling en betaling, maar daarna óók op snelle en stipte levering. En dat doet Hairlabs telkens weer!

Snelle levering, service, en tevreden over product

Met volledige tevredenheid bestel ik al jaren bij hairlabs. Altijd snelle levering en nog steeds tevreden over het product wat ik bestel.(hair for 2) Altijd zeer vriendelijke telefonische service.

Goede producten en snelle levering.

Ze hebben goede producten en zijn niet duur. Levering volgende dag al binnen. Kwaliteit, snel en niet duur. Mijn haar is blij!!

Fantastische webshop en goede service

Goede en snelle service en levering!!

Producten zoals omschreven en snel geleverd!!

voor mij is toppik hair thickener onmisbaar!

Mijn haar is erg dun. Zonder de hair thickener van toppik ga ik niet meer uit huis. Het lijkt wel of ik dikker haar heb en de haarbos is goed in model te brengen. En niemand die het ziet!!!

Overschieseweg 10 A

3044 EE Rotterdam