Top, top, top.

Super vriendelijk personeel. Denken graag mee. Iets met spoed bestellen? Geen probleem het staat al klaar. Echt 100 % een aanrader. Zelden zo enthousiast geweest over een bv.

goed en snell

hele snelle levering

Goede en snelle service

Hoe universeel de steigerbuizen en toebehoren kunnen zijn!!! Wij gebruiken ze als gordijnroede. Perfect voor zware gordijnen! Geen extra steunen nodig! Blij mee

Snelle levering, goede service

Echt een bedrijf waar ik met plezier besteld heb, perfect afgezaagd en afgewerkt, goed verpakt, hier blijf ik mijn bestellingen houden

Super mooie en handige webshop en perfecte levering

Je kiest het benodigde en 2 dagen later kun je het opbouwen, alles opmaat en ziet er perfect uit. Hier wordt ik blij van je wordt ontzorgt met het shoppen, geen aanhanger aankoppelen enz. Ik vind het geweldig handig.

Goede webshop. Snelle levering

Fijne duidelijke site. Snelle verzending

Helemaal goed

Mooi kwaliteit spullen, snelle levering. Vorige keer ook al besteld, voor trap leuningen. Aanrader: ja

Erg tevreden

Alle steigerbuizen zijn mooi op maat afgezaagd.. Koppelstukken zijn ook degelijk en mooi zwart. Buitenkant van de Inslagdoppen hadden wel wat groter mogen zijn, zodat de buis helemaal afgedekt is voor een mooie afwerking. Nu zie je nog een rand van ongeveer 2mm. Levering was gepland op 13:55. Ze stonden om 13:45 voor mn deur. Hoe strak wil je het hebben. Kortom......goeie service!

👍

Geweldige service en suppersnelle levering

Op Zondag besteld en op Dinsdag geleverd. Supersnel geleverd en alles op maat. Goede kwaliteit.

goede kwaliteit met scherpe prijs

Snelle en nette levering van een product van goede kwaliteit met een scherpe prijs.

Niet naar genoegen

- 1 buis en doos met 13 koppelstukken was niet geleverd - 1 buis is 9cm langer - Mijn mail (met foto's en video) hierop is nooit beantwoord - Bij vervolg levering is de buis nog niet aanwezig + Goede prijs-kwaliteit + Snelle levering Kortom, voor mij blijft het bij deze ene bestelling en niet meer...

Snelle service! Tip> communicatie verzending iets duidelijker. Doordat er 2 verschillende mailtjes verstuurd worden. is dit onduidelijk en heb ik het bezorgmoment gemist. Dit is echter wel netjes opgelost!

Super webshop!!

Makkelijk bestellen en supersnelle levering. Toppie!!

Perfecte webshop, snelle levering

Ik heb eenvoudig en snel mijn bestelling in de webshop kunnen doen. De bestelling werd ook nog eens super snel geleverd.

Perfect verloop

Doen wat ze beloven!

Duidelijke site,inderdaad volgende dag klaar, personeel snel en vriendelijk,product 100% naar wens. Dikke 10

geweldige levering en service

Alles lag netjes klaar. Ik werd zelfs geholpen om alle spullen in de auto te leggen. Thuis bleek dat 2 schroeven kan waren na een mail ( binnen 1 uur bericht) Volgende dag werden ze netjes thuisbezorgd. Wat een geweldige service. Wij zijn dik tevreden en zullen jullie altijd aanraden.

Snelle, correcte levering

Goed product

Prima! Snel en netjes verpakt

Ik heb het zelf opgehaald, lag de eerste werkdag al klaar, netjes een mail ontvangen dat ik het kon ophalen, ze hebben de bestelling nagekeken vanaf de pakbon, alles netjes verpakt en de man die mij hielp was erg vriendelijk

op zich prima, helaas lans verschil tussen de koppelstukken

De hoekstukken zijn minder glansend dan de drie / ophangstukken.

Goede snelle levering voor een nette prijs

Makkelijk te bestellen snelle levering en goed verpakt

goede snelle service voor goede prijs

goede site en makkelijk te bestellen

Groot assortiment en snelle levering

Zeer tevreden over Tubeclamps. Duidelijke site, groot assortiment aan clamps en spullen worden netjes en snel afgeleverd aan huis.