Groot assortiment en snelle levering

Zeer tevreden over Tubeclamps. Duidelijke site, groot assortiment aan clamps en spullen worden netjes en snel afgeleverd aan huis.

Snelle service en goed geleverd

Tubeclamps heeft een hele snelle service en alles wordt keurig geleverd. Ontzettend tevreden

Geweldige service!

Kleine aanpassing in bestelling en zonder problemen opgelost. Levering was exact op afgesproken tijd. Nu een geweldige constructie in onze showroom.

Super bedrijf

Ik kwam er niet helemaal uit heb aantal keren telefonisch contact gehad vriendelijk te woord en zeer goede uitleg en advies . en producten netjes verpakt en zeker aanbeveling waard

Meedenken met de klant, SUPER!

Erg klantgerichte aanpak, open communicatie waarom dingen niet lukken, alternatieven direct flexibel aanbieden om de klantenwens zo goed mogelijk tegemoet te komen. Erg goed bereikbaar en altijd zeer vriendelijk. En dit alles naast een erg mooi en uitgebreid producten pakket.

Zeer betrouwbare leverancier

Snelle levering. Bij een vermoeden dat de klant een fout in de bestelling zit word er ter controle na gebeld. Zodat de levering correct word uitgevoerd. Telefonisch goed bereikbaar en zeer vriendelijke medewerkers.

Snelle en nette levering

Duidelijke website, snelle afhandeling en goede communicatie. Wel vind ik de verzendkosten hoog, vooral als je maar een kleine bestelling hebt (of iets na wilt bestellen omdat je het vergeten bent 🙈). Maar dat is bij andere aanbieders niet anders.

Duidelijke website. En bellen je als ze denken dat er een fout in de bestelling zit.

Duidelijk. Snelle levering. En denken mee met je bestelling. Bij een vermoeden dat de klant een fout in de bestelling heeft gedaan bellen ze je ter controle. Dat alles in 1 x goed gaat.

Grandioos

Na bestelling in het weekend kwam ik er achter dat ik dubbel besteld had. Gemaild en op maandagochtend werd ik al terug gemaild dat het aangepast en terug betaald werd. Bij monteren bleek 1 koppeling te krap voor de juiste buis. Ook hier geen probleem, er wordt zonder kosten of retour een nieuwe set gestuurd. Heel klantvriendelijk. Aanrader dus

Helemaal tevreden, overtrof verwachting. Serieus.

Nadat ik er achter kwam dat https://www.steigerbuisgroothandel.nl hetzelfde adres heeft en dus waarschijnlijk hetzelfde levert ben ik gaan vergelijken welke totaalprijs goedkoper was. Tubeclamps kwam er op een euro na goedkoper uit dus hier besteld. Het werd netjes verpakt geleverd door een uiterst aardige meneer die het voor me in de hal zette. Na een grapje en een krabbel ben ik aan het uitpakken geslagen. Ondanks dat het echt goed was ingepakt, was het niet veel verpakkingsmateriaal. Wat ik dan weer duurzaam vindt. Ze bieden ook mogelijkheid om het op te halen, en zitten heel centraal. Helaas pasten de buizen niet in de auto dus hebben we het laten bezorgen, maar het is een mooie optie.

Mooie betaalbare producten.

Gebruiksvriendelijke site snelle levering al was het helaas niet bij buren aangeboden daarom 1 dag later alsnog bezorgt. (Prima opgelost). Nu hebben wij er een leuke lamp van gemaakt.

Perfect geregeld

Keurig op tijd het juiste product geleverd in goede verpakking

Snelle service en super kwaliteit

Informatie op de website over de producten is duidelijk. De producten worden super snel geleverd en de kwaliteit is uitstekend. Blijf hier zeker bestellen.

doet wat het belooft

Ik heb buizen besteld en ze zijn snel en goed geleverd

Klantgericht en denken mee!

Snelle service en goed meegedacht. Met een mailtje kon ik de lengte van een buis makkelijk aanpassen. Daarnaast kreeg ik een telefoontje dat ik twee verschillende doorsnedes buizen had besteld en of dat klopte (gelukkig maar, want het was een fout van mij). En super snel geleverd!

Kort en zonder hulp

Ik wilde graag een onderdeel nog toevoegen. Helaas was dat niet meer mogelijk. Dat was ook het antwoord op mijn vraag. Niet mogelijk en klaar. Er werd niet met mij meegedacht, wat ik wel verwacht van een klantenservice.

Top kwaliteit materialen met prima bedrijfsproces!

Men heeft een duidelijk en goedwerkende internetsite wat in deze tijd wel een vereiste is. Na de productkeuze krijgt men een duidelijk overzicht middels de winkelwagen en ziet men in een oogopslag de bestelling en totaalprijs. De constructie met de externe vrachtvervoerder gaat ook prima, men krijgt een link waarbij het pakket goed volgbaar is. Heb de onderdelen meteen uitgepakt en de kwaliteit is ook erg goed. Zal hier een volgende keer zeker nogmaals bestellen.

Zeer goed.

Makkelijk online bestellen, duidelijke track&trace informatie en snelle correcte levering.

Goede prijs-kwaliteit verhouding. Enkel wat onduidelijkheid over de bezorging van bepaalde dingen uit de bestelling (er miste een aantal dingen), na telefonisch contact is dit verduidelijkt en opgelost.

Snel en goedkoop, wat wil je nog meer.

Als het niet snel is komt dat door het transport bedrijf, niet Tubeclamps.

Prijs kwaliteit verhouding prima. Service excelent

Klein probleempje met verzenden, maar dit is binnen een dag naar tevredenheid en klantgericht opgelost.

Ruime keuze met name in de kleuren snelle levering

Artikelen zijn makkelijk te vonden op de site, super fijn dat er meerdere kleuren afwerking beschikbaar zijn, dat scheelt weer kosten en tijd voor coatwerk. Snelle en betrouwbare levering.

zeer goed

ervaring goed

Snel, goede service en daarnaast zeer behulpzaam.

Mijn volgende project wordt al weer uitgedacht. Ik ga dit bedrijf zeker weer gebruiken voor de producten.

Ik heb eerst contact gehad over de telefoon voor extra informatie en de man die ik sprak was erg behulpzaam. Daarna heb ik de materialen online besteld en de volgende dag kon ik ze al ophalen! Nu heb ik een prachtige kast van steigerbuis :)