Niet klantvriendelijk en duur!

Dure toko en matige kwaliteit. Een aantal keer contact moeten hebben naar aanleiding van de bestelling, zeer onprofessionele klantenservice. Alles behalve klantvriendelijk! Ik zou hier absoluut NIET bestellen, er zijn veel betere alternatieven zoals buiskoppelingenshop, daar snappen ze wel hoe een webwinkel anno 2020 hoort te zijn! Wees gewaarschuwd!

Tubeclamps Nederland doet wat anderen beloven!

Meerdere bestellingen gedaan bij Tubeclamps. Zeer snelle leveringen waarbij materiaal van de omschreven kwaliteit is en keurig verpakt wordt aangeleverd.

goedkope troep

levering snel en ok. Verder beetje een dom hipster winkel. Geen technische tekeningen met maten op de site, wel hoofdprijs betalen voor goedkoop americaans chinees import. tip voor de tubeclamps dudes: lever een americaans imbussleutel erbij, of wees eerlijk en laat me weten, wezijn hier in NL wn werke met mm imbus

Snelle levering prima kwaliteit

Perfecte service snelle levering

Prettig en efficient

Mijn bestelling werd snel en duidelijk doorgenenomen: bevestigd en geleeverd. Track en trace werkte ook zeer goed. Ik was niet thuis en ze hebben mijn bestelling voor de deur gellaten in een beschermed hoek bij de voordeur, geweldig! Ik hade het de dag daarna vroeg nodig. Dit is niet mijn eerste bestelling en Tubeclamps blijft een zeer goede dienst leveren.

Geen beste ervaring

Na mijn bestelling heb ik geen betaal bevestiging ontvangen. Daarnaast kreeg ik een error bij mijn track&trace en had ik dus geen idee wanneer het geleverd zou worden. Toen ik belde met de klantenservice werd ik niet erg vriendelijk te woord gestaan maar werd vooral benadrukt dat het aan mijn kant fout zou zijn gegaan. Ik had vast niet in mijn spam folder gekeken of ik zou wel een typefout hebben gemaakt in m’n E-mail adres (ookal is het voor de verzending wel gelukt om het juiste e-mail adres te gebruiken?). Ik had zelf een stomme fout gemaakt en millimeter ingevoerd ipv centimeter. Dus ipv 4 lange buizen kreeg ik 4 mini buisjes van 14 en 11cm. Helaas zonder orderbevestiging ook moeilijk nog een extra controle te doen van mijn kant. Het proces is daarbij blijkbaar zo geautomatiseerd dat niemand opkijkt van zo een vreemd formaat. Geen ‘vervelend voor u meneer’ maar vooral erg verwijtend naar mij toe. Dit had ik natuurlijk moeten weten en staat DUIDELIJK aangegeven op de website. Nul begrip en de klant lekker dom laten voelen. Wel kon hij mij een paar euro korting geven op de verzendkosten als ik alsnog het goede formaat bij hem bestel. Ik heb vriendelijk bedankt. Als klant verwacht ik een iets vriendelijkere benadering en volgende keer bestel ik dus zeker bij een ander. Zonde want de producten zijn denk ik prima.

Superservice!

Door misverstand dacht ik dat de vervoerder vergeten was om de buizen mede te leveren. Gemaild met tubeclamps en zij verzonden onmiddelijk een nieuwe bestelling zonder kosten wat uiteindelijk niet nodig was. Top van Tubeclamps! Bestelling was ook niks op aan te merken.

Makkelijke site en snelle levering

Voor de tweede keer besteld via Tubeclamps, ook de tweede keer weer zonder problemen besteld. Snelle levering en door de overzichtelijke website vul je ook redelijk snel je winkelmandje.

super prijs en super snel leveren

goede producten voor een zeer goede prijs met een breed assortiment. Snelle levering wat wil je nog meer

Reageren vlot op mailtjes Snelle levering tegen een concurrerende prijs Uitgebreid assortiment Zeer snel met creditfactuur

Prima ervaring, snelle levering

Bestellen en leveren ging snel. Aangezien ik zelf in Veenendaal woon had ik het graag willen afhalen. Nu kan men alleen kiezen voor bezorgen. Toch wel een beetje raar dat de spullen eerst vanuit Veenendaal een rondje Utrecht maakt om daarna afgeleverd te worden in Veenendaal. Misschien voor klanten in de directe omgeving een andere oplossing bieden. Maargoed, dat doet niks af aan de kwaliteit van de spullen. Goede spullen. Zo er zo weer bestellen.

Kwaliteit zoals het hoort!

Heb hier mat-witte buizen met koppelingen besteld. + Top kwaliteit + Mooie matte poedercoating + Zeer goede(grote inbus)bevestiging + Uitstekend verpakt + Op tijd geleverd - Bij zoveel goede pluspunten blijven er geen minpunt over!

Goede kwaliteit, snelle levering

Ik heb onlangs mijn tweede bestelling op de website gedaan. De goederen naar alle tevredenheid ontvangen. Op de website moet je wel weten wat je nodig hebt. Er is namelijk een groot aanbod in spullen. Kijk ook goed naar de maat van de producten die je gaat bestellen voordat je de bestelling afrondt. Een groot voordeel is dat je de spullen op maat kunt bestellen. Hierdoor kun je gelijk aan de slag. Na de bezorging bleek ik 1 boutje te missen. Dat was geen probleem. Na een dag heb ik het ontbrekende onderdeel geleverd gekregen.

Mooi product, snel geleverd

Makkelijke website en erg overzichtelijk. Weet precies waar je aan toe bent. Mooi product. Buizen en koppelingen zien er goed uit, en de bezorging was eerder dan op de site stond.

Uitstekende service en materiaal.

Enkele gecoate buizen en koppelstukken besteld. Alles is vlot verlopen, behalve dat de transporteur een deel van de zending was vergeten te leveren. De opvolging van Tubeclamps uit was echter top.

Service kan beter

Na een bestelling geplaatst te hebben op 5 mei belde ik om te vragen wanneer het geleverd zou worden aangezien er meerdere malen op de site aan wordt gegeven: voor 15.00 uur besteld is de volgende dag in huis. Dit blijkt dus 3-5 werkdagen te zijn, in verband met corona. Begrijpelijk, maar in die 2 maanden dat corona er is hadden jullie dat wel aan kunnen passen.. Nu nog steeds geen flauw idee wanneer we het binnen krijgen.

goede prijs, snelle levering en schappelijke levering kosten

UItstekend geholpen en een snelle levering

Ook met mijn telefonische vraag werd ik snel en vakkundig geholpen.

Makelijke site Makelijk bestellen ook voor niet klanten Vlugge goed verpakte levering

goede service

Direct gebeld op mijn order dat het een dagje later werd. foutje in de levering goed en snel op gelost door het juiste op te sturen.

Helemaal top!

Heb al meermalen via tubeclamps besteld en ook in deze tijd (cororna) kunnen zij het waarmaken om snel te leveren. En dat is toch knap omdat er veel bedrijven zijn die dit nu niet aankunnen. Hierdoor kun je gelijk verder met je planning en is prettig. Bedankt voor de goede service!

Bestellen ging heel gemakkelijk! Alle onderdelen zijn op kleur gesorteerd en na een e-mail over wat ik eventueel nodig zou hebben, was het bestellen een eitje!

Zelf een mooie en stevige constructie samenstellen bij Tubeclamps

Online veel keus aan verschillende koppelingen, buizen en meubels. Alles eenvoudig samen te stellen en goed verpakt snel geleverd.

Bangelijk 😊

Goed ingepakt goed materiaal en snelle verzending en goede prijs.

Kan bijna niet beter

Al vaak wat besteld hier. Word altijd netjes gecommuniceerd, goeie prijzen en snelle aflevering. Ben een tevreden klant en dat zal ik blijven.