snel geleverd en netjes

Snel geleverd, netjes afgekort, goed verpakt en hoge kwaliteit materiaal.

Supertevreden

Snel geleverd, nog mooier en steviger materiaal dan in eerste instantie verwacht. Wij zijn overtuigd en supertevreden!

Netjes en volgens afspraak geleverd

Alle onderdelen waren apart verpakt zodat ze tijdens transport elkaar niet zouden beschadigen. Bij de opmaat afgezaagde buizen waren zelfs de zaagsneden netjes bijgekleurd. Prima zakendoen.

!!!

zaterdag besteld via de website, zondag 2 onderdelen erbij maandag alles geleverd in een zending!

Top kwaliteit, snel geleverd

Beetje "starre" telefonist, maar dat zal waarschijnlijk door de corona-crisis veroorzaakt zijn.

Gewoon goed

Veel keuze, prima prijs, goede kwaliteit

Tubeclamps heeft mooi assortiment van steigerbuizen en allerlei soorten koppelstukken om een eigen bouwwerk te maken. Mooie kwaliteit, snel geleverd en goed vakmanschap. Oh en de prijs is prima! Bedankt voor de hulp!

Tubeclamps zegt wat het doet en doet wat het zegt.

Snel, accuraat tot op de millimeter en duidelijk in de communicatie. Geen 'ja maar' en 'nee want'. Uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.

Een complete goed georganiseerde afhandeling ervaren, perfect

Om als particulier dergelijke materialen te kunnen bestellen en thuis geleverd, vind ik geweldig en niet verwacht. Verpakking en levering goed verzorgd, tracking klopt, een perfecte leverancier.

Snel geleverd. Verzendkosten iets duurder dan de concurrent maar producten goedkoper. Totaalprijs goedkoper. Steigerhout was kaarsrecht, superfijn.

Alles snel en compleet geleverd

Goed, snel en complete levering

Snelle, goede service

Duidelijke website. Product komt overeen als op de website. Na een verkeerde maatinvoering van mijzelf en 1 mail naar de klantenservice, werd dit direct aangepast en de spullen had ik de volgende dag in huis. Ik werd netjes gebeld door het transportbedrijf dat ze voor de deur stonden. Ik kan Tubeclamps iedereen aanraden.

Altijd flexibel op een stevige basis

Een levering is nooit een probleem, flexibel meedenken om een goede constructie te creëren.

Vriendelijk, goede service!

Al meerdere keren hier besteld. Vragen worden vlot en vriendelijk behandeld. Bestellingen worden keurig op tijd en netjes afgeleverd. Zeker aan te bevelen!

Top, top, top.

Super vriendelijk personeel. Denken graag mee. Iets met spoed bestellen? Geen probleem het staat al klaar. Echt 100 % een aanrader. Zelden zo enthousiast geweest over een bv.

goed en snell

hele snelle levering

Goede en snelle service

Hoe universeel de steigerbuizen en toebehoren kunnen zijn!!! Wij gebruiken ze als gordijnroede. Perfect voor zware gordijnen! Geen extra steunen nodig! Blij mee

Snelle levering, goede service

Echt een bedrijf waar ik met plezier besteld heb, perfect afgezaagd en afgewerkt, goed verpakt, hier blijf ik mijn bestellingen houden

Super mooie en handige webshop en perfecte levering

Je kiest het benodigde en 2 dagen later kun je het opbouwen, alles opmaat en ziet er perfect uit. Hier wordt ik blij van je wordt ontzorgt met het shoppen, geen aanhanger aankoppelen enz. Ik vind het geweldig handig.

Goede webshop. Snelle levering

Fijne duidelijke site. Snelle verzending

Helemaal goed

Mooi kwaliteit spullen, snelle levering. Vorige keer ook al besteld, voor trap leuningen. Aanrader: ja

Erg tevreden

Alle steigerbuizen zijn mooi op maat afgezaagd.. Koppelstukken zijn ook degelijk en mooi zwart. Buitenkant van de Inslagdoppen hadden wel wat groter mogen zijn, zodat de buis helemaal afgedekt is voor een mooie afwerking. Nu zie je nog een rand van ongeveer 2mm. Levering was gepland op 13:55. Ze stonden om 13:45 voor mn deur. Hoe strak wil je het hebben. Kortom......goeie service!

👍

Geweldige service en suppersnelle levering

Op Zondag besteld en op Dinsdag geleverd. Supersnel geleverd en alles op maat. Goede kwaliteit.