goede kwaliteit met scherpe prijs

Snelle en nette levering van een product van goede kwaliteit met een scherpe prijs.

Niet naar genoegen

- 1 buis en doos met 13 koppelstukken was niet geleverd - 1 buis is 9cm langer - Mijn mail (met foto's en video) hierop is nooit beantwoord - Bij vervolg levering is de buis nog niet aanwezig + Goede prijs-kwaliteit + Snelle levering Kortom, voor mij blijft het bij deze ene bestelling en niet meer...

Snelle service! Tip> communicatie verzending iets duidelijker. Doordat er 2 verschillende mailtjes verstuurd worden. is dit onduidelijk en heb ik het bezorgmoment gemist. Dit is echter wel netjes opgelost!

Super webshop!!

Makkelijk bestellen en supersnelle levering. Toppie!!

Perfecte webshop, snelle levering

Ik heb eenvoudig en snel mijn bestelling in de webshop kunnen doen. De bestelling werd ook nog eens super snel geleverd.

Perfect verloop

Doen wat ze beloven!

Duidelijke site,inderdaad volgende dag klaar, personeel snel en vriendelijk,product 100% naar wens. Dikke 10

geweldige levering en service

Alles lag netjes klaar. Ik werd zelfs geholpen om alle spullen in de auto te leggen. Thuis bleek dat 2 schroeven kan waren na een mail ( binnen 1 uur bericht) Volgende dag werden ze netjes thuisbezorgd. Wat een geweldige service. Wij zijn dik tevreden en zullen jullie altijd aanraden.

Snelle, correcte levering

Goed product

Prima! Snel en netjes verpakt

Ik heb het zelf opgehaald, lag de eerste werkdag al klaar, netjes een mail ontvangen dat ik het kon ophalen, ze hebben de bestelling nagekeken vanaf de pakbon, alles netjes verpakt en de man die mij hielp was erg vriendelijk

op zich prima, helaas lans verschil tussen de koppelstukken

De hoekstukken zijn minder glansend dan de drie / ophangstukken.

Goede snelle levering voor een nette prijs

Makkelijk te bestellen snelle levering en goed verpakt

goede snelle service voor goede prijs

goede site en makkelijk te bestellen

Groot assortiment en snelle levering

Zeer tevreden over Tubeclamps. Duidelijke site, groot assortiment aan clamps en spullen worden netjes en snel afgeleverd aan huis.

Snelle service en goed geleverd

Tubeclamps heeft een hele snelle service en alles wordt keurig geleverd. Ontzettend tevreden

Geweldige service!

Kleine aanpassing in bestelling en zonder problemen opgelost. Levering was exact op afgesproken tijd. Nu een geweldige constructie in onze showroom.

Super bedrijf

Ik kwam er niet helemaal uit heb aantal keren telefonisch contact gehad vriendelijk te woord en zeer goede uitleg en advies . en producten netjes verpakt en zeker aanbeveling waard

Meedenken met de klant, SUPER!

Erg klantgerichte aanpak, open communicatie waarom dingen niet lukken, alternatieven direct flexibel aanbieden om de klantenwens zo goed mogelijk tegemoet te komen. Erg goed bereikbaar en altijd zeer vriendelijk. En dit alles naast een erg mooi en uitgebreid producten pakket.

Zeer betrouwbare leverancier

Snelle levering. Bij een vermoeden dat de klant een fout in de bestelling zit word er ter controle na gebeld. Zodat de levering correct word uitgevoerd. Telefonisch goed bereikbaar en zeer vriendelijke medewerkers.

Snelle en nette levering

Duidelijke website, snelle afhandeling en goede communicatie. Wel vind ik de verzendkosten hoog, vooral als je maar een kleine bestelling hebt (of iets na wilt bestellen omdat je het vergeten bent 🙈). Maar dat is bij andere aanbieders niet anders.

Duidelijke website. En bellen je als ze denken dat er een fout in de bestelling zit.

Duidelijk. Snelle levering. En denken mee met je bestelling. Bij een vermoeden dat de klant een fout in de bestelling heeft gedaan bellen ze je ter controle. Dat alles in 1 x goed gaat.

Grandioos

Na bestelling in het weekend kwam ik er achter dat ik dubbel besteld had. Gemaild en op maandagochtend werd ik al terug gemaild dat het aangepast en terug betaald werd. Bij monteren bleek 1 koppeling te krap voor de juiste buis. Ook hier geen probleem, er wordt zonder kosten of retour een nieuwe set gestuurd. Heel klantvriendelijk. Aanrader dus

Helemaal tevreden, overtrof verwachting. Serieus.

Nadat ik er achter kwam dat https://www.steigerbuisgroothandel.nl hetzelfde adres heeft en dus waarschijnlijk hetzelfde levert ben ik gaan vergelijken welke totaalprijs goedkoper was. Tubeclamps kwam er op een euro na goedkoper uit dus hier besteld. Het werd netjes verpakt geleverd door een uiterst aardige meneer die het voor me in de hal zette. Na een grapje en een krabbel ben ik aan het uitpakken geslagen. Ondanks dat het echt goed was ingepakt, was het niet veel verpakkingsmateriaal. Wat ik dan weer duurzaam vindt. Ze bieden ook mogelijkheid om het op te halen, en zitten heel centraal. Helaas pasten de buizen niet in de auto dus hebben we het laten bezorgen, maar het is een mooie optie.

Mooie betaalbare producten.

Gebruiksvriendelijke site snelle levering al was het helaas niet bij buren aangeboden daarom 1 dag later alsnog bezorgt. (Prima opgelost). Nu hebben wij er een leuke lamp van gemaakt.

Perfect geregeld

Keurig op tijd het juiste product geleverd in goede verpakking