Pluspunten

Super!!!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

De spoed optie gebruikt en zeer snel geleverd. De dag na het insturen van de foto waren de medailles in huis.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

uitermate positieve ervaringen. Goede kwaliteit, prima prijzen en levering volgens afspraak. Nabestelling binnen 2 dagen geleverd na betaling. Een aanrader!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Ik had wat vragen voordat ik mijn bestelling heb gedaan en die zijn duidelijk beantwoord, goede adviezen gekregen Levertijd duurde wat langer vanwege de drukte , maar er werd rekening gehouden met wanneer wij de medailles wilde hebben, en ze waren ruim op tijd

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooier dan verwacht, sneller dan verwacht en het voldeed aan alle verwachtingen.

Geen enkele (en dat is zeldzaam, want meestal heb ik wel iets aan te merken:-)

2 sterren: slechter dan verwacht

Wel verwarrend dat ik op een site genaamd Miss-Sjerp.nl bestel, maar dat de factuur op naam staat van Terra Cotta prijzen. En onderaan dit formulier moet ik een vinkje invullen dat ik akkoord ga met de verwerking van mijn gegevens in het kader van de AGV. Zo te zien ben ik verplicht om hier mee akkoord te gaan, anders kan ik het formulier niet versturen. Maar ik wil helemaal niet akkoord gaan met het verwerken van mijn gegevens.. Lijkt mij tegenstrijdig...

• Snelheid/Levertijd

We hebben inmiddels meerdere malen contact met u gezocht en hadden gehoopt dat u uw review wilde aanpassen (we hebben geen verkeerd artikel geleverd of u hebt een klacht betreffende uw bestelling), maar helaas krijgen wij geen enkele reactie. We willen iedereen graag uitleggen dat Mevr. Boerman een collega is die ook miss sjerpen verkoopt, maar helaas niet tegen GEZONDE CONCURRENTIE kan. Met één blik zie je dat uw review geheel onterecht is (géén klacht) en dat u uzelf alleen maar van een slechte kant laat zien (Lees; Slechte verliezer). Gelukkig zijn er vele tevreden klanten (waardering van 9+ !) die beter weten en al jarenlang bij ons terugkomen. Mvg. Terra-Cotta (of wel: www.tcsr.nl, www.miss-sjerp.nl, www.carnavalsmedaille.nl etc)

Pluspunten

snelle-correcte reactie op vraag en verzoek tot maatwerk, prima product, complimenten

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Duidelijk site Vriendelijk personeel Goede kwaliteit Snelle levertijd

Bij bestellen had ik aangegeven dat ik een fot zou sturen. Mijn mail met foto bleef hangen in gmail. Na gebeld te hebben werd me verteld dat er geen mail ontvangen was en dat jullie aan het wachten waren hierop. Iets pro actiever mag wel (wat als ik niet gebeld had), verder vriendelijk te woord gestaan en uitstekend op tijd geleverd. Ik vind het zenden van de foto buiten de bestelling om ook wel omslachtig. Klantvriendelijker om dit in 1 te verwerken. Daarnaast miste ik 1 cijfer op de medaille. Dit vond ik wel jammer

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snelle levering en check op mijn adres wat ik per abuis verkeerd had ingevuld

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Mooi gemaakt, voor weinig geld.

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Snel, netjes en mooi. Prima prijs/kwaliteit

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goed meedenken betreffende ontwerp van de onderscheiding

Pluspunten

snelle levering, snel antwoord bij vragen

eh, in eerste instantie bleek een van de mailadressen (tijdelijk?) niet te werken, dan weet de klant niet wat er nou loos is. En het zou natuurlijk nog milieuvriendelijker zijn wanneer u gebruik zou maken van de fietskoerier voor de leveringen

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Goeie service snelle levering. De prijs en kwaliteit zijn ook heel goed. Zou voor volgend jaar zo weer een bestelling plaatsen.

Nvt

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

super mooie medailles kan ze helemaal maken zoals je wil voor een leuke prijs. zijn op tijd binnen en kids vonden ze geweldig. ik zeg top service

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

De bestelling was er op tijd, en de communicatie was immens vriendelijk en behulpzaam!

• Snelheid/Levertijd

Pluspunten

Zo doorgaan!