Top service, goed advies gekregen én super fijne producten. Een échte aanrader!!

Goede kwaliteit en service!

Terra-Cotta Sportprijzen werkt snel en vriendelijk, denkt met je mee en levert een goede kwaliteit

Snel geleverd en goed geproduceerd

Niks op aan te merken, mooi product (sjerp) en sneller geleverd dan verwacht, alles dik in orde.

product was goed

snelle service top bedrijf .

Terra-Cotta verdiend zelf een onderscheiding

er werd goed meegedacht hoe wij de medailles z.s.m. in ons bezit kregen. Fijn, bedankt.

Een hele goede 1e ervaring!

Gemakkelijk & duidelijk bestellen en levering volgens, zelf bepaalde, afspraak. Gewenste levering zelf aan te geven bij hen. Ook de kwaliteit van mijn uitgekozen medailles voldoet aan mijn wensen; goed vakwerk 👍🏻

Fantastisch en snelle levering

Snel en nette service!!

Goed advies aan de voorkant en prima service aan de achterkant. Gewoonweg TOP!

Veel keus en mooie producten tegen lage prijzen

Als school bestellen wij al jaren medailles voor carnaval en festivals maar dit jaar voor het eerst hier besteld. Keuze is erg groot, prijzen zijn heel schappelijk en service is top! Snel geleverd, we komen zeker terug bij jullie!

gemakkelijk te bestellen en alles keurig op tijd

Super goed

Enorm snelle levering en goed contact met de service desk, ik kreeg direct een reactie en hulp bij mijn bestelling

Top service, top product

Super netjes

Prima product

Prima product met snellere levering dan indicatie, dat is altijd mooi meegenomen! Klantenservice ook snel gereageerd op mijn vraag om het leveradres te wijzigen

Prima product

Prima product, redelijke prijs

prima service

betaalbaar, duidelijk, goede prijs-kwaliteit verhouding, levert op tijd.

Snelle levering en zeggen wat ze doen!

prettig en goed afgehandeld allemaal. min puntje dat ik niet kon mailen via G mail account en daardoor geen info kreeg.

Altijd correcte en tijdige levering met hoge kwaliteit en redelijke prijs.

Prima service!

Al jaren hofleverancier van medailles en bekers voor de optocht. Prima service en advies! Medewerkers zijn klantvriendelijk en als er al eens een foutje in sluipt (het blijft mensenwerk) is dit ook zo weer opgelost!

Duudelik, mekkelik te besjtelle en snelle levering

Website was duidelijk. Keuzes en samenstelling was gemakkelijk Snelle levering dus goede service

Altijd mooie medailles/bekers en snelle service geleverd

Betaalbare en mooie medailles. makkelijke en duidelijke site. Zeer tevreden.

Aanrader

Prima kwaliteit, snelle levering en eenvoudig te bestellen !

Geweldig zeer goede service en meteen klaar met oplossingen.

Duidelijke website. Bestellen met eigen logo gaat makkelijk. Mooie onderscheidingen. Snelle levering.

Top en komen afspraken na

Goede website en komen de afspraken na top gewoon

Over Terra-Cotta Sportprijzen

Terra-Cotta is een innoverend bedrijf die diversen webshops online heeft om een groot scala aan klanten te kunnen voorzien van producten van de hoogste kwaliteit. U ziet dan ook van al deze webshops verschillende beoordelingen, maar dit geeft juist een goed beeld van de diversiteit aan levering aan vele klanten die u voor gingen. Belangrijk vinden wij, dat wij staan achter onze service en toewijding naar onze klanten. Dat geldt voor alle producten die wij zelf ontwikkelen en produceren of in ons assortiment hebben en uitleveren via onze diversen webshops. De webshops die wij online hebben zijn: www.decostreet.nl, www.terracottasportprijzen.nl, www.BMXProtect.nl, www.carnavalsmedaille.nl en www.misssjerp.nl