Laden reviews...
Laden reviews...
10 beoordelingen in de laatste 12 maanden
Geverifieerde reviews
Top beoordeeld
Review overzicht
De reviews geven een gemengd beeld. Enkele klanten klagen over lange wachttijden en verkeerde leveringen, terwijl anderen mooie pizzas melden en een snelle levering. Over het geheel genomen ontbreekt het aan consistentie, maar er zijn positieve meldingen over opties zoals glutenvrije keuzes.
Jij wordt met jou klachten van een kastje naar de muur gestuurd. Leuke pratjes net als van ChatGPT van klantenservice, ze bieden geen oplossingen, wij zijn inmiddels 2 weken verder nou kan ik je vertellen niks wordt serieus genomen . Bestel niks bij vestiging in Heerenveen!!
Beveelt niet aan
1 June 2026
Sylvia
Heerenveen
Waardeloze service aan vaste klanten, geen 50% korting op 2e pizza berekend en na telefonisch met Apeldoorn New York Pizza contact te hebben werd gemeld dat ze na bestelling niets konden doen. Ze zijn een vaste goede klant kwijt!
Beveelt niet aan
19 May 2026
M
Apeldoorn
Bij New York Pizza hebben ze hier in Dordrecht wel lekkere pizza's en sneller geleverd dan dat de app aangeef. Mijn favoriete Pizza is de gyros pizza en daar krijg je appart een bakje tzaziki bij. Ik heb ze al uitgelegd daar dat dat bakje genoeg is voor een kleine Pizza maar bij een maat groter ( 20 centimeter goed / 25 centimeter is het al te weinig. Ik neem vaak de 25 of 30 centimeter en vandaag de laatste. Opnieuw gevraagd om een extra bakje tzaziki en 2 bakjes heb ik gekregen. Alleen was het GEEN tzaziki maar knoflooksaus. Bijgaand stuur ik een foto van de bon mee en de bakjes. Helaas blijkt een foto meesturen hier niet mogelijk. De tzaziki zit in grotere bakjes maar het komt er op neer dat ze het verschil niet weten tussen tzaziki en knoflooksaus. Of ze vinden me een zeikerd, waarschijnlijk is dat het. Met vriendelijke groeten, Maurits Oudenes.
Beveelt aan
10 March 2026
Maurits Oudenes
Dordrecht
Ruim een uur moeten wachten op onze bestelling, bezorger zegt kon het niet vinden , pizza koud, dan bel je en er wordt dood leuk gezegd niets aan te doen en hangt op
Beveelt niet aan
20 February 2026
Sonja
Haastrecht
Ik ben al een maand bezig om mijn geld terug te krijgen van een geannuleerde bestelling. De vestiging zelf (Haarlem Noord) reageert niet en het hoofdkantoor lijkt geen enkele indruk te kunnen maken op de vestiging en biedt me een gratis pizza aan. Dat komt niet eens in de buurt van het bedrag wat ik terug wil. Wat een amateurs!!
Beveelt niet aan
16 January 2026
E
H
Niet 1 ster , altijd te laat
Beveelt niet aan
21 November 2025
G
Sluiskil
Slechte zaak new york.
Beveelt niet aan
22 October 2025
Bob
Apeldoorn
Vandaag pizza bestel bij new YORK pizza in Waalwijk, pizza was koud werd pas bezorgd naar 2.5 uur. Naar 1 x bel (2 uur naar dat we besteld had) zou naar 10 min bezorgd worden weer half uur gewacht nog keer gebeld zou hij binnen 5 min moesten zijn we nog 15 min wachten gewacht toen was eten er . De Pizza waar koud en niet complete
Beveelt niet aan
11 October 2025
Corne Smits
Drunen
Cheddar op de rand besteld, er was niets. De 4 cheese pizza bestond uit 2 kazen, en ik moest de punten zelf snijden omdat dit niet of zeer belabberd was gedaan. Het deeg was net aan gaar, en de temperatuur net te laag. Er worden na klagen nu 2 nieuwe pizza bezorgd, alhoewel de klantenservice ook veel te wensen over laat. Dit is niet de NYP van een aantal jaar geleden. Jammer.
Beveelt niet aan
3 October 2025
Mia
Elst
Ik heb een glutenintolerantie en kan bij New York Pizza gewoon lekker kiezen. Meer keuze dan bij anderen. Een echte plus!!!
Beveelt aan
29 August 2025
Annemarie
Hardenberg
Very OILY pizza, since when did pizza have this much oil, see the pizza box, the comparison of 2 pizza(boxes) I ordered.
Beveelt niet aan
1 October 2024
KARAN MADAAN
Amstelveen
Op 10 juli plaatste mijn zoon een bestelling bij New York Pizza in Arnhem-Zuid. Hij betaalde vooraf, maar de bestelling werd niet geleverd omdat het filiaal 'vanwege omstandigheden' eerder had moeten sluiten (er was voetbal op tv). Telefoontje de volgende dag leerde dat het geld binnen 10 werkdagen weer zou worden terugbetaald. Dat gebeurde dus niet. Een mail aan de 'klantenservice' bleef onbeantwoord, dus nog maar eens gebeld naar het filiaal. De filiaalmanager verzekerde dat het geld écht terugbetaald ging worden "binnen 10 werkdagen". Ik weet niet wat voor soort werkdagen ze bij New York Pizza hanteren, maar het is nu 15 september en er is nog steeds geen stuiver teruggestort. Een korte zoektocht via Google leerde me dat ik de enige niet ben die geen geld terugkrijgt. Ondertussen heb ik een klacht ingediend bij het ACM. Ik raad iedereen aan met dezelfde slechte ervaring om dit ook te doen, wellicht dat deze malafide pizzabakker dan eens aangepakt wordt.
Beveelt niet aan
15 September 2024
Miguel
Arnhem
ik was pizza's bestellen en wilde wat fooi geven, ik klikte meerdere keren op de fooi maar hij ging niet weg, blijkbaar rekende hij elke keer dat ik de knop aantikte de fooi extra en ik kon dit er niet afhalen, bijna 10 euro fooi voor 20 euro aan pizza's...
Beveelt niet aan
7 September 2024
senna
almere
Drie pizza.s besteld afspraak tussen 19:09 en 19:19 Maar nee hoor een uur later eindelijk de pizza.s bezorgt. Contact met het filiaal absoluut niet mogelijk.
Beveelt aan
31 August 2024
Rene de Swart
Almere
Annuleren een bestelling maar betalen niet terug. Meer dan 2 maanden bezig om een schamele €20,- terug te krijgen maar het likt NY niet om dit voor elkaar te krijgen. Beetje googlen en het is duidelijk dat dit vaker voor komt. Is het jou ook overkomen? Maar dan een melding bij het ACM. Bij genoeg meldingen wordt dit probleem aangepakt.
Beveelt niet aan
27 August 2024
Pieter
Breda
Geen knoflookolie op de randen, geen 4 kazen en teveel tomatenpuree. Een aanfluiting voor een 4 kazenpizza
Beveelt niet aan
21 August 2024
Dennis Beenhakker
Aalsmeer
Zelden zo schandalig behandeld als door dit bedrijf. Ik heb een hele slecht belegde pizza gekregen. Ik heb dit netjes gemeld en op basis van de foto’s werd dit ook erkend. Ik kreeg de mogelijkheid om een herbestelling te doen en kreeg hiervoor bonnen opgestuurd. Deze bonnen werkte niet allemaal waardoor ik er uiteindelijk geen gebruik van kon maken. Ik heb hier nu meerdere mails over gestuurd maar tot op heden nog niets niets vernomen. Uiteindelijk besloten om deze review te plaatsen. Let op: indien alles goed gaat zijn het heerlijke pizza’s, maar als er iets misgaat hoef je geen hulp te verwachten. Slechte klachtenprocedure, mij zijn ze als klant kwijt maar bestelde er graag.
Beveelt niet aan
7 August 2024
Michel
Druten
Via Uber 2 pizza's besteld en na heel lang wachten en uiteindelijk via een andere vestiging contact kunnen opnemen. Onze bestelde en betaalde z pizza's zijn nooit aangekomen.. Laatste keer New York Pizza voor ons..!!
Beveelt niet aan
3 August 2024
A. Verhoeve
Breda
Heb al meerdere keren de pizza teriyaki besteld met extra toevoeging. De bloemkool is jammer genoeg uit het assortiment, toch besteld De ingrediënten die standaard op de pizza zitten was minimaal. 3 kleine stukjes broccoli, 3 stukjes kip en 3 rode ui ringetjes. Dat kostte me dus 20 euro. Klacht ingediend, zit nu al een week te wachten op reactie van de vestiging
Beveelt niet aan
13 July 2024
S.
Valkenswaard
3 pizza's besteld kreeg 1 gratis volgens de aanbieding totaal 43,98 . Ik had ook een account aangemaakt. Pizza 1 was dobbel tasty: 2 smaken, 1 Pizza east side shoarma Pizza en Magharita 40 cm Pizza 2 40.cm Magharita Pizza 3 dobbel tasty: 2 smaken, 1 Pizza BBQ hot & spicy en teriyaki chicken. Ze kwamen optijd op de dobbel tasty shoarma pizza lag zwate brand over korst op. De pizza's smaakte en rook zuur! Erg jammer ! was de eerste keer dat ik bestelde bij New York Pizza. Ik ben gelijk geneze! Niet een aanrader!!!
Beveelt niet aan
5 July 2024
Linda
Leiden
Pizza pirri pirri de luxe besteld, En niet de ingrediënten op de pizza dat vermeld is! Gebeld maar de telefoon wordt niet opgenomen, dan maar naar die balle tent toe! Kreeg ik de mededeling, Wij hebben geen ui en lente ui vandaag! En daar moet je het maar meedoen! Dus de pizza incompleet de smaak is daardoor anders. We hadden 2 pizza's wat het vet eruit druipte, bah bah en nog een bah Maar wel het volle bedrag betalen! New York pizza heeft ons de laatste pizza verkocht! Negatieve reclame in Vriezenveen, Succes ermee
Beveelt niet aan
24 June 2024
Jorn
Vriezenveen
Tijdens Hemelvaart een bestelling geplaatst bij New York pizza in Roosendaal. Na anderhalf uur nog geen pizza gezien. Zojuist contact gehad met leidinggevende van deze vestiging en een compensatie is zelfs niet mogelijk. In andere woorden, een grote ballen tent! Nooit meer bestellen daar.
Beveelt niet aan
9 May 2024
Paul
Roosendaal
Wat zijn jullie achteruit gegaan..mijn dochter heeft nog meer peperoni erop dan dat ik er extra bij bestel en over de champignons maar niet te hebben.2 snippers..En elke keer als we bestellen hang ik weer aan de foon.Dan kunnen ze de goeie er weer achter aan brengen..Dus in 1 woord SLECHT.....wil je het hoofdkantoor bellen,lekker slim hebben ze geen nummer bij gezet.Dus ze kunnen je zo lekker afschepen...
Beveelt niet aan
13 February 2024
D
Zwolle
Ruim een jaar niet besteld, omdat er zeer weinig beleg op de pizza was gedaan. Nu dacht ik; misschien was dat de schuld van degene die me pizza heeft gemaakt. Dus ik dacht ik bestel weer eens new york pizza. Nu begrijp ik de vele 1 star reviews. Het heeft niks met het keukenpersoneel te maken, maar met management. Een pizza hoort een mooie laag gesmolten kaas te hebben aan de bovenkant. Net als de vorige keer dat het tegenviel, was de pizza meer rood als geel. Het kleine beetje kaas wat er op gedaan is gesmolten tot een papierdunne laag van kaas. Ook veel te veel korst, slechte verdeling/verhouding van saus/ingredienten.. Echt waardeloos. Op diepvies pizzas van de supermarkt zit 2 keer zoveel kaas. Klinkt overdreven, maar zo slecht is het helaas dus. En dat voor 15 euro excl. Bezorgkosten. Nu ik weet dat het om een gierig beleid/management gaat, raad ik het keuken en bezorg personeel aan om een andere werkgever te zoeken, want dit personeel zal onvermijdelijk een bak ellende over zich heen krijgen wat niks te maken heeft met hun inzet, maar met pure gierigheid van de top uit. Doe maar 2 keer zoveel kaas op de pizzas, en geef mensen geen 4cm korst. Tot dat gebeurt haal ik nooit meer een pizza bij new yor pizza, en raad ik het ook iedereen af. Wat is er gebeurt? Vroeger waren jullie beter dan domino's!
Beveelt niet aan
3 February 2024
Bas van Veen
Heerhugowaard
Vanavond fingerfood besteld en maar 1 ding van bestelling geleverd gekregen....wel een pizza die ik niet besteld had werd bezorgd. Als je belt wordt je ook nog toe geschreeuwd en je krijgt geen excuses, alleen een grote mond met de woorden Jij hebt toch eten????
Beveelt niet aan
13 January 2024
Astrid
Weesp
Smederij 15
1185 ZR Amstelveen
Branch
Horeca, Food
Specializations
Restaurant, Eten
Webshops